ساخت بزرگترین فروشگاه جهان در شیراز

ساخت بزرگترین فروشگاه جهان در شیراز

رویال استار اینترنشنال که پایگاه اصلی آن در دبی است، اعلام کرد که بازار خرید در شیراز را به ارزش 830 میلیون دلار به اتمام رسانده است.

به گزارش انتخاب، این مجموعه فروشگاه از نظر تعداد مغازه ها بزرگ ترین در جهان خواهد بود.

 گفتنی است در ماه سپیتامبر، 2500 مغازه اماده اجاره خواهد بود. این مجموعه همچنین چهارمین فروشگاه بزرگ جهان از نظر مساحت می باشد که مساحت ان 420 هزار متر مربع است.رویال استار اعلام کرد که این فروشگاه یک مجموعه کرفور خواهد داشت، ، 6 سینما با ظرفیت 240 صدنلی ، یک پارک داخلی ، یک قسمت مخصوص بازی های ویدیویی- بولینک و یک تالار و سه طبق بیلیارد. و پارکینگی با ظرفیت 500 ماشین.حمزه ابو زند گفت: ما در حال تصمیم گیری در مورد ساحت یک فروشگاه بزرگ در تهران هستیم. زمین و طراحی این مجموعه در مراحله پایان است.ابوزند که یکی از مدیران رویال استار می باشد در مورد انتخاب کشور ایران می گوید: ما به این قضیه از دید سیاسی نگاه نمی کنیم. بلکه دید ما اقتصادی و تجاری است. چشم اندازها نشان می دهد که اقتصاد ایران بهتر و قوی تر می شود و در حال درامد زایی برای جمعیتش است.

haghighatgo - آلمان - برلین
ابوزند ...بگو ببینم بد تازی زاده 830 میلیون دلار را از کجا آوردی؟ مسافرکشی کردی یا معلمی و یا از تره بار فروشی و بقالی این پول را در آوردی ؟؟..میگی وام بانکیه .وام بانکی 15 درصد بهره دار؟ چی به بانکیه گفتی که سر کیسه رو شل کرد؟ ...هرچی جنس بنچول چینی هست رو بریز اونجا ..بله این پول همون بد خونخوارمنه ای و سپاه پاسدارانه .....این فروشگاه باید از طرف مردم شدیدا" تحریم بشه و هیچ کس اونجا نره ...اولا" کسی از پاسدارهای قاتل خرید نکنه ...و دوما" کسی کار و بار کسبه دکان داران محلی رو باهاش نابود نکنه !! ای زلزله نابودش کن ....زلزله نابودش کن !!
جمعه 3 تیر 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
اون ساختمان استوانه ای هم هتل 7 ستاره هست که باند هلیکوپتر داره .. ولی توی شیراز سه برابر نیاز مردم شهر مکان های تجاری هست این مسولان بی لیاقت استان فارس هم که نمیتونند توریست داخلی و خارجی قابل توجهی وارد استان بکنند. چون بایستی بستر سازی بشه. ولی امیدوارم این مجتمع بتونه جواب بده و جواب بگیره.
جمعه 3 تیر 1390

dook - امارات - دبی
خیلی جالبه.خدا کنه این اخوندا روزی از خر شیطون بیان پایین ومردم را در این چند سوایی که زنده اند با هر عقیده وفکری که هستن به حال خود گذارند.
جمعه 3 تیر 1390

sam30003 - فیلیپین - مانیلا
سال 2500؟. 500 تا ماشین فقط؟ 6 تا سینما؟ بعدش بزرگترین در جهان؟ به خدا کسی نیست نخواد مهترین و بهترین و بزرگترین ها باشیم . آرزوی قلبی هممونه ولی به خدا الان 100 سال پیش نیست که اینجوری آمار چرتی که خود آمار هم تناقض داره تحویل بدین. اصلا نمیدونم چی بگم دیگه خنده دار هم نیست .تو گوگل یه سرچ کنین ببینید دنیا چه خبره قبل باد کردن . خدا کنه این اخبار ترجمه نشه که کلی سوژه خنده حتی کشورای جهان سومی میشیم.
جمعه 3 تیر 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
خیلی خنده دار و مضحکه. مردم در فقر قرار دارند و اینها بفکر ایجاد فروشگاههای بزرگند. این یگه چه سیاستیست?!!! جریان چیست???!!!! گرانی و بیکاری در ایران اخوندزده که مانند غده سرطانی به جان ملت افتاده و انها را در تنگنا و فشار از همه جهت قرار داده و انوقت دختر رئیس جمهور پیشین ترکیه از یکطرف و این اقا از طرف دیگر بفکر ایجادفروشگاههای زنجیره ای در ایرانند. شاید چون اخوندها نمی توانند پولهای باداورده را خارج از کشور دیگر خرج کنند با همکاری این دو سرمایه دار به این فکر افتاده اندکه البته ایده خوبیست. اما چه کسانی خریداران هستند. همه افراد رده بالای بسیجی و افرادسپاهند صد البته چون مردم عادی فقط میتوانند تماشاگرباشند.
جمعه 3 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
در سپتامبر, سال 2500 یا اینکه سپتامبر امسال 2500تا مغازه اماده واگذاری میشود? چرا چنین پروژه های بزرگی رو ایران خودش اجرا نمیکنه ? پول کمه در ایران که عربها باید بیان سرمایه گذاری کنن و وقتی به مرحله پایانی و بازدحی میرسه اونوقت این ملخ خورای سوسمارنشان پول پارو کنن و در درازمدت صدهاهزار برابر سرمایه ای که وارد کشور کرده اند پول از مملکت غارت کنن. خاک بر اون سر دولت نامردان ایرانی که حتی در حد یک دکان بقالی فهم اقتصادی ندارن !!!!!!!
جمعه 3 تیر 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
امیدوارم با سرنگون شدن این تازیها تعداد بیشتری در ایران عزیزافتتاح بشه و مردم عزیز با دلی اسوده و شاد لذتشون رو ببرنند !
جمعه 3 تیر 1390

maryam-germany-71 - المان - برلین
افتابه لگن 7 دست شام و نهار هیچی! به نوه نتیجه هامون باید بگیم برن سیاحت
جمعه 3 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
چه فایده ای دارد مگر توریست به ایران میاید و یا ازادی وجود دارد یا اقتصاد پویا تازه هیچوقت این پروژه مثل بقیه اجرا نمیشود.
جمعه 3 تیر 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
اینها هم مثل شرکت APS فقط دنبال کلاه برداری هستند . شرکت APS را در google farsi جستجو کنید میبینید عربها در ایران دنبال چی هستند ؟ و بیشترین فعالیت های کلاه برداری را در شیراز انجام میدهند . خدا ما را از شر اعراب در امان بدار د
جمعه 3 تیر 1390

love-iran - ایران - چابهار
به امید ابادی ایران چه با شیخ چه بی شیخ و امید به ازادی
جمعه 3 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
افرین ! و بیشتر بمردم برسید که خیلی از مردم دنیا عقبیم ! فقط شمال را فراموش نکنید, ما گذشتیم !
جمعه 3 تیر 1390

dara20 - ایران - تهران
خاک بر سر گرداندگان بیشعور و ناکارامد سیرک ولایت وقیح که .... کثیف هم به جمع غارتگران اموال ملی پیوستند. این حاصل ... کثیف اخوندی بود که نسل بیشعور 1357 و حامیان ساندیسخور ...کنونی برای ملت ببار اوردند.
جمعه 3 تیر 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
چرا ما در ایران همشه در همه زمینه ای "ترین" هاشو داریم اما به هیچ جا نمی رسیم؟ بیشترین/کمترین/بالاترین/پایین ترین/بدترین/بهترین/...
جمعه 3 تیر 1390

ahriman46 - انگلستان - لندن
با با دم حمزه ابو زند گرم
جمعه 3 تیر 1390

Payami76 - سوئد - لولیو
سپتامبر 2500!!!!
جمعه 3 تیر 1390

germinehpakravan - قبرص - لارناکا
چرا نه؟ولی بودجه مردم را بالا ببرید وقیمت ارزاق را پائیین.کاردان وخبره ندارید تا مساله اقتصادی کشور رادر دست گیرد چون برنامه ریزی هایتات فقط چاپیدن وحیف ومیل کردن پول مردموبدست افراد بی صلاحیت ودزد وفاسد افتاده است.
جمعه 3 تیر 1390

darkoob - ایران - تهران
من یک ماه پیش از کنارش رد شدم. هنوز خیلی چیزاش آماده نیست ولی عظمتش آدمو میگیره
جمعه 3 تیر 1390

khode_khoda - فنلاند - هلسینکی
چه عجب بعد از عمری یک خبر خوب شنیدیم . دمتون گرم به جای مسجد ساختن و امامزاده ساختن سالن های موسیقی و ورزش و رقص و فروشگاه و طرح های مهندسی بسازید. از مسجد چیزی در نمیاد جز بو گند پا
جمعه 3 تیر 1390

Royan - آلمان - آلمان
aghighatgo - آلمان - برلین واقعا که حرف حق را زدی / اولا اینها سرمایه گذاریهای آقازاده هاست دوما مردم باید جنس چینی را تحریم کنند این هم یه مبارزه است.
جمعه 3 تیر 1390

kamelia-77 - انگلستان - لندن
khosh bavar - ایران - یزد دوست عزیز کاملا با شما موافقم .من هم امیدوارم که مسئولان به فکر باشند و شمال رو فراموش نکنند, چون واقعا حیف هستش که این همه زیبائی غیر قابل استفاده بمونه و بهش رسیدگی نشه .
جمعه 3 تیر 1390

tkamaly - ایران - تهران
دستشون درد نکنه فقط پارکینگش کوچیکه
جمعه 3 تیر 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
این خبر از اصل نادرست است من این طرح را دیده ام و چنین چیزی واقیت ندارد .اینها یک مشت کلاهبردارند که سرشان در اخور سپاه است زمانیکه در سال 82کرانها را برپا کردند مغازه ها را پیش فروش و از مردم پول گرفتند.طرحهای مختلفی مثل هتل هفت ستاره و فضاهای روباز و بسته شهر بازی فقط روی کاغذ است و شخصی بنام مهندس سعیدی که مسئول طرح است فرق گاو را با .... نمیداند.بقیه هم توی همین مایه ها هستند خوب است قبل از درج خبر بررسی کوچکی در مورد راستی خبر شود
جمعه 3 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
kamelia-77 : مرسی کامیلا عزیز از بابت احساس همدردی و همفکریتان. هزاران بار افسوس که از چنین طبیعت زیبا در شمال نهایت استفاده را نمیکنند ! پس تا بعد دوست عزیز
جمعه 3 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
فریدون شیرازی : دوست گرامی, میتونم از شما بپرسم که چرا ان هتلی که بغل دروازه قران شیراز قرار دارد چرا درست نمیکنند و ایا صاحب انهم از سپاه هست ?! با سپاس فراوان از شما .
جمعه 3 تیر 1390

masx - انگلیس - لندن
. sam30003 - فیلیپین - مانیلا- دوست عزیز.تو خودت سوژه جهان سومی ها هستی. فارسی رو بیشتر تمرین کن. عدد 2500 مربوط به تعداد مغازه هاست نه سال افتتاح... سپتامبر همین امسال افتتاح میشه استاد .
شنبه 4 تیر 1390

sam30003 - فیلیپین - مانیلا
masx - انگلیس - لندن. خبر ادیت شده عزیز . نسخه اولیه همینجوری بود که گفتم . الانشم چیزی عوض نشده با این اعداد و ارقام ............ به هر حال شروع این کارها خوبه و از یک جایی باید شروع بشه ولی اینجوری بزرگنمایی کردنش درست نیست.
شنبه 4 تیر 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
khosh bavar - ایران - یزد / دوست گرامی.اگاهی من در این مورد اندک است و باید از چند نفر بپرسم در اولین فرصت شما را در این مورد اگاه خواهم کرد.البته من فکر میکردم این هتل راه اندازی شده.همینقدر میدانم که متعلق به یک ایرانی ساکن در کشوری در حاشیه خلیج فارس بود و در سال 1382از طرف عمال امام جمعه قدیم شیراز حائری سنگ اندازی میشد.البته هیچ پروژه ای که به چشم اید در ایران بدون پرداخت به اخور ولایت انجام نمیشود.مثلا یک دربان میتواند مانع یک پروژه شود.من در یک پروژه مشاور بودم که متاسفانه نمیتوانم نام ببرم دو قشر بودند یک عده بسیار باهوش و کارکن ومیهن دوست و عده دیگر چوپون بو گندو و هرزه ونفهم که مانع اجرای ان شدند ولی 70% ادمهای بسیار قابل احترامی بودند.این است که نمیتوان چوپون وار همه را با یک چوب راند و میبینید که من عمل افراد را نه وابستگی سیاسی را ملاک میگیرم.پیروز باشید
شنبه 4 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
فریدون شیرازی گرامی, مرسی از راهنمایی و توضیحتان که امیدوارم هر چه زودتر این هتل درست شود که به منظره دروازه قران نمایی بدهد ! با سلامی گرم به مردم شیراز عزیز و شیرین زبان .
شنبه 4 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.