ساخت گوشت مصنوعی از فضولات انسانی!


ساخت گوشت مصنوعی از فضولات انسانی!


یک دانشمند ژاپنی در اثبات ضرب‌المثل قناعت، بی‌نیازی است،‌ دست به ساخت یک همبرگز گوشت از اجزای فضولات انسانی زده‌ است!میتسویوکی ایکدا، پژوهشگر آزمایشگاه اوکایامای ژاپن پس از درخواست سازمان فاضلاب توکیو برای پیدا کردن راهی برای استفاده از ضایعات شهری، دست به این ابتکار نامطبوع زده است. ایکدا دریافت که مدفوع موجود در فاضلاب شهری به دلیل وجود باکتری‌های بسیار می تواند به یک منبع پروتئینی تبدیل شود. این دانشمند ژاپنی با کمک همکارانش توانستند پروتئین‌ها را از این مواد جدا کرده و با آن نوعی گوشت مصنوعی درست کنند که با رنگ غذایی به رنگ قرمز درآمده و با سویا طعم گرفته است. این گوشت مصنوعی از 63 درصد پروتئین، 25 درصد کربوهیدرات،‌ سه درصد چربی و 9 درصد مواد معدنی تشکیل شده‌است. مساله جالب‌تر اینکه در آزمایش‌های انجام شده، داوطلبان طعم این گوشت را خوشمزه و مانند گوشت طبیعی توصیف کرده‌اند! همچنین این پژوهشگران این ماده جدید را با وجود ریشه نامعمول و نامطبوع آن، دوستدار بهتری از گوشت گاو برای محیط زیست خوانده‌اند که میزان زیادی گازهای گلخانه‌ای از خود تولید می‌کنند. قیمت این گوشت مصنوعی در حال حاضر 10 تا 20 بار از گوشتهای عادی گرانتر بوده و دانشمندان امیدوارند که بتوانند قیمت آنرا پایین‌تر بیاورند. ایکدا همچنین اطمینان داده که گواهی سبز این ماده به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا بر تمام موانع روانی خود غلبه کنند.
khosh bavar - ایران - یزد
با این حساب دیگه نمیشه از این فحش ایرانی اصل استفاده کرد که به کسی میگفتیم مخصوصا به اخوندها که " تو گ. خوردی که چنین حرفی زدی " ! حتما در قدم بعدی از ادرار ادمی ابجو درست میکنند ! ولی بیشوخی, ایا همه این حرفها " فعل و بهانه " نیست, که ما داریم " ندانسته " مقدمات " سفر کهکشانی خود را اماده میسازیم, از تولید نوزاد در لوله های ازمایشگاهی بگیر تا از اینطریق در سفرهای دراز مدت " خودکفا " تغذیه ای میشویم !?
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

بانو شجاع - امارات - دبى
حالم از همه چیز بهم خورد یعنى فکرشو بکنید یه روزى بیاد که از فضولات احمدى هم همچین گوشتى درست کنند!!!!!!!؟؟؟؟
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

robinhoodd - استرالیا - ملبورن
خدایا یه بار دیگه بلاملا نازل کن سر اینا..اینا ادم نمیشن...")))
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

jengir - کره - سئول
وای دیگه کنسرو جات ...و از این قبیل نمی خرم مخصوصا سوسیس کالباس وااااااااااایییییییییییییییی ....چندش اوره اوه اوه اوه مک دونالد هم دیگه نریم دیگه ....واویلا اینجور شرکت ها هم دنبال سود بیشتر وایییییییییی.........چند وقت دیگه ....چه .. تو .... بشود اوف....................
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
اَه اَه .از سایت تقاضا دارم غذاهایی که با این گوشت تهیه میشه رو آموزش بدن که کاربرا درست کنند دور هم بخورن اُق بزنن :D
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
بله با این روند ازدیاد بی رویه ی جمعیت و نقش مسیحیت کاتولیک و اسلام با وعده ی پوچ// هر انکه دندان دهد نان دهد برای افلیج های فکری// و قسمت عقب افتاده ی افریقا که ماشین بچه سازیشان حتی در قحطی از کار نمی افتد باید که روزی بشر به این غذای تهوع اور پناه برد می بینید که در چین و قسمتی از اسیای جنوب شرقی از سوسک عقرب و موریانه سگ گربه هم برای تغذیه استفاده می شود/منابع زمین محدود و تقسیم ناعادلانه ی ثروت نیز مزید بر علت/ حال کسی مثل بیل گیتس قسمتی از منافعش را با فقرا تقسیم می کند و این استثنا /به نظر من چنانچه فکری برای این مشکل نشود فاجعه ای بزرگ در پیش رو خواهد بود/در ایران هم باتوصیه ی بزرگ خرداران خمینی بیسواد جمعیت در طی 32 سال دو برابر شد و فقر ناشی از این پند صدر اسلامی!!!
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

فلرتیشیا - هلند - روتردام
پس در آینده مکانی به نام توالت دیگه وجود نخواهد داشت...
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

Kavkaz - ایران - تهران
خوش باور جان سلام. به نظر میرسد گفته های شما به سمت تحقق یافتن پیش میرود.هر چند تصورش را هم نمی توانم بکنم که یک روز از این گوشت تغذیه کنم اما ممکن است برای نسلهای آینده این مساله قابل قبول باشد.یادم می آید سالها پیش یک فیلم تخیلی را در تلویزیون دیدم که در یک کارخانه از اجساد انسانها یک بیسگوئیت سبز رنگ تولید میکردند و در بازار به فروش میرساندند و کسی هم از ماده اولیه این بیسگوئیتها خبردار نبود تا اینکه یک خبرنگار کنجکاو قضیه را میفهمد و آن را لو میدهد.حالا میبینم این تخیلات دارند رنگ واقعیت به خود میگیرند.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

mashady - انگلیس - منچستر
چه دانشمند کثیفی
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

شمبلیله - انگلیس - لندن
اقاجمع کنید که چند وقت دیگه کلی ارزش دارن.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
باور نکردنیه
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

ari jojeh - ایران - تهران
فلرتیشیا - هلند - روتردام .فکر کنم با این تفاسیر وقتی همه سر میز غذا نشستند یکی باید برود دست شوئی تابقیه مستفیض شوند. البته این نوع گوشت و انواع دیگر گوشت دیر سالی است که در ردههای بالای ایران مصرف میشود و مشتریان خاص پروپا قرص خودش را دارد.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
نوشی جان حزب الهی و اخوندها. چین بودم یک سر رفتیم بازارش حالمان بهم خورد
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

صمیمی - ژاپن - اویتا
اینجا در ژاپن با چند ژاپنی قضیه را در میان گذاشتم آنها هم خیلی بد و بیراه گفتند. اصلا طرفدار این کار نیستند و آنرا توهین به حیثیت و شرف انسانیت میدانند. این گروه دانشمندان هستند که این را صرف در لابراتوار به شکل آزمایشی تهیه کرده اند ولی مردم عادی ژاپن از آن همانقدر متنفر هستند که من و شما هستیم. به خاطر یک آدم با کار غیر عاقلانه اش نباید تمامی مردم یه کشور را نفرین کرد.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
Kavkaz عزیز با سلام و درود بر شما ! بله, دوست گرامی, فانتزی بد چیزی نیست. پس تا بعد !
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

a.ahooraei - المان - کلن
در آیندۀ نزدیک میز ناهارخوری ژاپنی ها توی توالت برگذار میشه. شوخی بود اما علم به همه جا سرکشی میکنه.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

karaji - سوئد - گوتنبرگ
یارو نشسته نخود ها شو سوا کرده !!
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
این چشم بادومیها با همه انسانهای روی زمین فرق میکنند.خیلی کثیفند همه چیزهای کثیف ابتدا در کشورهای چشم بادامیهاست. گوشت سگ و گربه, سوسک و حشرات , مغز انواع حیوانات بطور زنده; جلبک و کثافتهای دریایی, خوردن گوشت و ماهی خام وووو از مدفوع انسان غافل بودند که به حساب اونم رسیدند !
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

shana - ایران - خوزستان
من که میل ندارم . خود چینی و ژاپنی ها بخورند بهتره
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

ازرده دل - ایران - تهران
از تولید به مصرف
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
احتمالا بزودی توالتهایی درست خواهد شد که بعد از قضای حاجت از یک طرف سوسیس و کالباس بیرون خواهد آمد و از طرفی دیگر نوشابه گاز دار! با آن بوی بد هم از طریق یک مکنده و تسویه عطر فیجی درست میشود! خوبه دیگه مساله به گند کشیده شدن کره زمین توسط این 6 میلیارد انسان حل میشود! شاید از این طریق مشکل مستراح مسلمانان هم حل شود که از ده فرسخی نمیشود از کنار مساجد و مستراح های اسلامی رد شد!!! با این وصف در کنار هر مسجد مسلمین احتمالا یک فروشگاه سوسیس و کالباس اسلامی و عطر مشهدی هم خواهیم دید!!! ببینید تا کجا رو پیشگویی کردم! بعدا نگید نگفتم ها!!
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
من موندم که ایا میشه پس از مصرف این .. اه ببخشید گوشت,انرادوباره recycle کرد.???????!!!!!!!!! یا اینکه یه دانشمند دیگه باید پا به عرصه وجود بگذاره و مشکلمونو حلللللللل کنه.
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
PARVANE1 عزیز, دیدی این ژاپنیها با مردم جهان چه ها کردند !? منو ببخش, مجلس سنگینه, " همه مردم را به ... خوری انداختند !
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. این ژاپنیها اگر آخوند‌ها را میشناختند به جای فضولات انسانی‌ از اونا استفاده میکردند هر چند که اونا از فضولات کثیفترند ولی‌ با تکنولوژی ژاپنیها حتما گوشت بهتری میشدند.بالاخره با این کار شاید آخوندها به یه دردی بخورند. آمریکا لوس آنجلس.
جمعه 3 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
zebelkhan - امریکا - لوس انجلس حرفهایی که میخواستم بگم گفتید پاینده باشید
جمعه 3 تیر 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
khosh bavar - ایران - یزد. دوستت دارم. بخشش از بزرگان است که من نیستم. X
جمعه 3 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
پروانه عزیز, شما چقدر مهربون و دوست داشتنی هستید و منو غافلگیر زیبایی کردید, پس منم شما را دوست دارم و اینرا یقین بدان که شما خیلی بزرگ منش و بخشنده هستید که از احساس پاکتان سخن میگویید ! بهرحال منو ببخشش که بلد نیستم چطور جواب لطیفانه تر و باصفاتر تقدیمتان کنم که شایسته این همه شکست نفسیتان باشد !? دوست شما فرهاد
شنبه 4 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.