توضیحات رادان در باره تجاوز در کاشمر و خمینی شهر

توضیحات رادان در باره تجاوز در کاشمر و خمینی شهر

احمد رضا رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی می گوید سه متهم پرونده تجاوز در خمینی شهر در هنگام فرار در زاهدان و ایرانشهر دستگیر شده اند.

آقای رادان با اشاره به این که تجاوز گروهی به یک زن در کاشمر، دو ماه پیش اتفاق افتاده گفته است"برخی مواقع موج هایی ایجاد می شود" و "جای سوال است که چرا الان این مساله مطرح می شود."

در دو هفته گذشته و در پی اعتراض مردم خمینی شهر و امام جمعه کاشمر به رسیدگی نشدن به این ماجرا ها، رسانه های ایران به مساله افزایش اخبار تجاوز به زنان در ایران توجه زیادی نشان داده اند.

آقای رادان گفته است همه متهمان پرونده کاشمر دستگیر شده اند.

همچنین آقای رادان گفته است "این که برخی می خواهند اقدامات آن خانواده در داخل باغ را بهانه ای برای ارتکاب جرم آن گروه متجاوز توجیه کنند قابل قبول نیست."

اظهارات جانشین فرمانده نیروی انتظامی پس از آن ابراز شده است که در افکار عمومی ایران این گفته برخی از مقامات قضایی و امامان جمعه مورد انتقاد قرار گرفته که بی حجابی و رعایت نکردن موازین شرعی از سوی زنان عامل بروز این حوادث بوده است.

khode_khoda - فنلاند - هلسینکی
رادان جون تو خودت سر دسته ی همه ی متجاوز گرانی به اولین چیزی که تجاوز میکنی آزادی یک جوونه. ولی در عوض قاتل ها و قاچاقچی ها هم ول ول تو خیابون میگردن ولی امثال تو زورت به 4 تا جوون که میخوان باهم باشن و خوش باشن میرسه. بزرگ ترین تچاوز گر خودتی
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
نوبت تو هم میشه کثافت جنایتکار
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
تو یکی حرف نزن تازی زاده لبنانی اصل بیسواد با این ریخت ترسناکت و آن مذهب از خودت ترس آورتر.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
مردک اگر برخی مواقع موجهایی ایجاد میشود به دلیل اینست که امواج خروشان شرارت و رذالت در مغز و روح پلیدِ شما جای گرفته ! حالا باید به دنبال موج شکن هم برای این مردکِ نکبت بود !
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
بی ناموسان عبا و امامه ای علنا" میخوان از این بی شرمی حمایت کنن. جریان چیه هیچ گوشه قضیه به هم نمیخونه. تنها چیزی که واضح است اینه که چنین رزالتهایی تو خون اینهاست
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

soogol - نروژ - اسلو
تو پارک،گشت امنیت اجتماعی تو استادیوم،یگان ویژه تو خیابون،پلیس راهنمایی رانندگی تو کوچه ها و محله ها،پلیس 110 تو بالا پشتبون،نیروی انتظامی مواظب ماست که دیش نذاریم فاسد شیم ...تو محیط های کار و دانشگاه،بسیج مراقب ماست که منحرف نشیم تو میادین سطح شهر،لباس شخصی ها مراقب ما هستن که تجمع نکنیم عوامل اسرائیل ما رو بکشن فقط من از مسئولین خواهش می کنم تو باغ ها هم نیروی بزارن تا به ما تجاوز نکنن.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
سررردار رادان از اون رفیقت سررردار زارعی چه خبر?!!
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

آینه - انگلیس - لندن
"جای سوال است که چرا الان این مساله مطرح می شود." . اخه شما سعی میکردید این خبر رو مخفی کنید خبرنگاری که می خواست این خبر رو فاش کنه میگرفتید خوب یک جورای خبرها میزنه بیرون تا مطرح بشه
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
روزی بدست مردم میفتی بلایی به سر تو و امثال تو بیاریم تو تاریخ ثبت بشود مرتیکه دستمال جنایت کار.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.