رئیس دادگستری خراسان : وقوع تجاوز در کاشمر ثابت نشده

رئیس دادگستری استان خراسان رضوی :

 وقوع تجاوز در کاشمر ثابت نشده است

امام جمعه کاشمر نخستین فردی بود که از تجاوز در کاشمر سخن گفت

درحالی که احمد رضا داران، جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران گفته که قضیه کاشمر دو ماه پیش بوده و تمام شده است، رئیس دادگستری استان خراسان رضوی اعلام کرده که "هنوز وقوع تجاوز درکاشمر "ثابت نشده است."

حسن شریعتی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در گفت و گو با خبر آنلاین اعلام کرده که ۱۳ نفر در این پرونده بازداشت شده اند که دو نفر در روزهای اول بررسی بیگناه شناخته شده و آزاد شدند. ۱۱ نفر نیز در بازداشت به سر می برند. تاکنون ثابت نشده که این افراد به شاکی تجاوز کرده و یا زنا حتی توسط یک نفر به رخ داده باشد و در پرونده هنوز هیچ دلیل و مدرکی وجود ندارد."

آقای شریعتی با اشاره به آخرین وضعیت این پرونده گفت: "در پایان وقت اداری دیروز (دوشنبه) گزارش مکتوبی از دادستان شهرستان گرفتم و گزارشی هم از آخرین وضعیت دادگاه شعبه ۵ دادگاههای کیفری استان خراسان رضوی گرفتم که قاضی نوشته تا این لحظه دلیل کافی برای وقوع زنا با این خانم وجود ندارد."

اما آقای رادان امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرده برخی مواقع موج هایی ایجاد می شود زیرا موضوع کاشمر اتفاقی است که دو ماه پیش رخ داده و همه متهمان دستگیر و با قرار روانه زندان شدند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی همچنین در خصوص حادثه خمینی شهر که در این پرونده ای تعدادی "اراذل و اوباش" با حمله به یک باغ دست و پای مردان را بسته و به زنان حاضر در این باغ تجاوز کردند نیز گفت: "این که برخی می خواهند اقدامات آن خانواده در داخل باغ را بهانه ای برای ارتکاب جرم آن گروه متجاوز قرار داده و آن را توجیه کنند، قابل قبول نیست."

این در حالی است که اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرده "انعکاس وسیع رسانه ای جرم تجاوز به عنف در جامعه تولید ناامنی روانی می کند."

آقای احمدی مقدم که در نشست حمایت از شهود و قربانیان سخن می گفت اعلام کرد که جرم هایی مثل تجاوز به علت اعتقادات دینی درکشور درصد کمی را به خود اختصاص داده است. انتشار این اخبار نباید به گونه ای باشد که شاهد و قربانیان هزینه ای پرداخت کنند و برای ما آبرو و حفظ امنیت آنها بسیار اهمیت دارد.

az mast ke bar mast ! - نروژ - سر
اگه خار مادرت هم بودن همینو می گفتی باز ??? مردتیککککه قیافش مثل ... می مونه که چرخه تریلی از روش رد شده ! ! ! ! !
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
مملکت خر تو خر یا بهتر بگم: آخوند تو آخوند یعنی این. یکی میگه دو ماه پیش پرونده بسته شده ، اونیکی میگه اصلا ثبت نشده!
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
اقا اینا جدا" دارن از این ماجرای ننگین پشتیبانی میکنن. مو بر تن ادمی سیخ میشه. چیزی واسه گفتن نمیمونه! لعنت.. هزار بار لعنت!!!
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

soogol - نروژ - اسلو
تو پارک،گشت امنیت اجتماعی تو استادیوم،یگان ویژه تو خیابون،پلیس راهنمایی رانندگی تو کوچه ها و محله ها،پلیس 110 تو بالا پشتبون،نیروی انتظامی مواظب ماست که دیش نذاریم فاسد شیم ...تو محیط های کار و دانشگاه،بسیج مراقب ماست که منحرف نشیم تو میادین سطح شهر،لباس شخصی ها مراقب ما هستن که تجمع نکنیم عوامل اسرائیل ما رو بکشن فقط من از مسئولین خواهش می کنم تو باغ ها هم نیروی بزارن تا به ما تجاوز نکنن
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

iranian_x - ایران - وطنم
سلام.آقای شریعتی شما که در راس دادگستری خراسان رضوی هستید و تمام دادگاهها از شما حرف شنوی دارند و هر لحظه که اراده کنید هم خانم مورد تعرض واقع شده و هم جنایتکارانی که فاجعه را بوجود آورده اند و هم پزشکی قانونی و هم دو نفر خانمی که دقایقی پس از جنایت ، خانم مورد نظر را دیده و رؤیت کرده اند در اختیارتان هست .فقط اگر برای دو الی سه ساعت دین و وجدانتان و شرفتان را از خواب بیدار کنید ، به عمق فاجعه پی خواهید برد.آقای شریعتی شما و اشخاصی مثل شما اصلا" نمیتوانید ادعا کنید که امام علی(ع) مقتدای شما است.اگر وقت کردید به کتابفروشی آستانقدس که با محل دفتر شما 3 دقیقه بیشتر فاصله ندارد مراجعه کنید.کتاب "علی ندای عدالت " نوشته جرج جرداق مسیحی را بخوانید.شاید حداقل به اندازه جرج جرداق ، علی(ع) و عدالت او را درک کنید.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

Artosh - ایران - تهران
فکر کنم منظورش اینه که من ندیدم. تا نبینم هم باور نمیکنم. آخوند کثیف.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خوب حتما کار خودت بوده
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
تا چند وقت دیگه قربانیان تجاوز رو مجبور میکنن تا به ارتباط خودشون با اسرائیل و استکبار جهانی اعتراف کرده و اعلام کنند که برای بدنام کردن حکومت ولی وقیح پول گرفته اند!!! چون در حکومت جهانی ولی وقیح اصلا چنین اتفاقاتی رخ نمیده!!! مرگ بر خامنه ای و حکومت شیطانی اش
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

shahryar-khan - کانادا - مونترال
برای اثبات وقوع تجاوز بهتر است دانشمندان نخبه ایرانی نوعی شورت رمزدار وکنتور دار !! اختراع و به میزان انبوه مردانه و زنانه دراختیار ایرانیان قرار دهند و استفاده از انرا برای تمامی مردان و زنان ایرانی اجباری کنند!!البته این شورتها برای طلاب حوزه علمیه اجباری نخواهد بود چرا که در غیر اینصورت طلاب به درجه اجتهاد نمیرسند و مملکت امام زمان بدون ولایت باقی میماند !!!لوووووول ل
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.