افزایش فشارها بر احمدی نژاد برای واکنش به جریان انحرافی

افزایش فشارها بر احمدی نژاد برای واکنش به جریان انحرافی

آقای ترقی با دفاع از محمود احمدی نژاد گفته رئیس جمهوری منتظر "اعلام رای قوه قضاییه است تا بعد از مشخص شدن همه مسایل، واکنش لازم را از خود نشان بدهد

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می گوید که محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران، باید هر چه زودتر مرز خود را با افرادی که "زیر سوال" هستند، مشخص کند.

آقای ترقی روز شنبه (۲۸ خرداد - ۱۸ ژوئن) به خبرگزاری ایلنا گفت: "مشاهداتی که از رفتار و عملکرد عده ای از نزدیکان رییس دولت موجود است، اذهان عمومی را به این نتیجه رسانده که تحرکاتی خطرآفرین، دولت، کشور و البته مردم را به استقبال شرایط نامطلوبی می برد."

وی همچنین با دفاع از آقای احمدی نژاد گفت که رئیس جمهوری ایران منتظر "اعلام رای قوه قضاییه است تا بعد از مشخص شدن همه مسایل، واکنش لازم را از خود نشان بدهد."

آقای ترقی از اوج گیری انتقادها نسبت به شخص رئیس جمهوری ایران انتقاد کرده و گفته است: "هیچ کس نمی تواند نفر اول دولت را به این مساله متهم کند که به دلیل مصلحت اندیشی اطرافیانش، مصلحت نظام و کشور را نادیده بگیرد، پس به جای اینکه با بهانه قرار دادن گروه انحرافی به تخریب دولت بپردازیم، باید منتظر روزی باشیم که او با علم بر واقعیت ها، بهترین تصمیم را در مورد متخلفان و گمراهان احتمالی اخذ کند."

منتقدان اصولگرای دولت و هواداران آیت الله خامنه ای، رهبر ایران، از لفظ "جریان انحرافی" برای اشاره به نزدیکان سیاسی آقای احمدی نژاد مانند اسفندیار رحیم مشائی، رئیس دفتر ریاست جمهوری استفاده می کنند.

'جریان انحرافی احمدی نژاد را حامی خود می داند'

منتقدان اصولگرای آقای احمدی نژاد، از رئیس دفتر او، اسفندیار رحیم مشایی، به عنوان چهره اصلی جریان انحرافی در دولت دهم یاد می کنند

ابوالحسن نواب، عضو جامعه روحانیت مبارز می گوید که انتظارها از آقای احمدی نژاد این است که او "واکنش مناسبی" به آنچه "جریان انحرافی در دولت دهم" خوانده می شود، بدهد.

آقای نواب گفته که "اگر چنین نشود، مردم او (محمود احمدی نژاد) را به راحتی از دایره اصولگرایان ذهن خود خارج می کنند و این اتفاق که بعید به نظر نمی رسد، می تواند اتفاقی تلخ و هزینه ساز برای احمدی نژاد تلقی شود."

این عضو جامعه روحانیت مبارز که روز شنبه (۲۸ خرداد - ۱۸ ژوئن) با خبرگزاری ایلنا گفتگو کرده، مدعی شده که "جریان انحرافی در دولت" آقای احمدی نژاد را حامی خود می داند و قطع حمایت رئیس دولت دهم از "نزدیکان منحرف خود می تواند کشور را به آرامش" برساند.

طی هفته‌های گذشته و پس از بروز اختلاف میان رهبر و رئیس جمهوری ایران بر سر عزل و سپس ابقای حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات، بسیاری از منتقدان اصولگرای دولت، با نشانه گرفتن اسفندیار رحیم مشایی به عنوان چهره اصلی جریان انحرافی در دولت دهم، تلاش کردند که محمود احمدی نژاد را ترغیب به "دوری جستن" از این گروه و کنار گذاشتن چهره های منتسب به این جریان کنند.

اما رئیس جمهوری ایران تاکنون از اظهار نظر صریح و روشن در ارتباط با این اتهامات و دستگیری تعدادی از چهره‌های نزدیک به آقای رحیم مشایی، سرباز زده و گفته است که "به منظور برقراری وحدت، سیاست سکوت" در پیش گرفته است.

seiied - ایران - یزد
خدایی این موتلفه ای ها چه مونگلهائی هستند.خیال میکنند خر بزرگی اند ولی گورخر بزرگی هستند. مخصوصا این ترقی ترقه
یکشنبه 29 خرداد 1390

آزادیخواه - ایران - تهران
به وقتش پروژه تخریب انتری نژاد هم مثل تمامی رئیس جمهور های قبلی و نخست وزیری آغاز خواهد شد وشعیب بن صالح تبدیل به عمر وعاص خواهدشد . فعلاً به خاطر تقلب در انتخابات و اینکه آبروی خامنه ای نرود ورسوا نشود کاری بهش ندارند واز اطرافیانش شروع کردند. بقولی اللهم بیر بیر.
یکشنبه 29 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.