قاچاق انسان، تازه‌ترین اتهام نیجریه به ایران!

قاچاق انسان، تازه‌ترین اتهام نیجریه به ایران!

آفتاب: معاون سفیر نیجریه در ایران، اتهامات عجیب و غریب و بی سابقه ای به سفارت ایران در نیجریه زده و ادعا کرده است: گزارش شده است که 15 نیجریه ای در زندان های مختلف ایران به اتهاماتی نظیر مواد مخدر و دیگر اتهامات به حبس ابد محکوم هستند.
به گزارش انتخاب به نقل از بیزینس دی، وی با هشدار در مورد افزایش قاچاقچیان انسان که از راه ایران نیجریه ای ها را به اروپا قاچاق می کنند (!)، گفت: بدیهی است که یک سدینکای جنایتکار در سفارت ایران کار می کنند. به این دلیل که انهایی که دستگیر شده اند، ویزای اصلی ایران را دارند و مهر سفارت ایران در شهر "ابوجا"ی نیجریه بر آن خورده است. وی گفت: تعداد کمی از نیجریه ای ها به صورت قانونی انتخاب می کنند که به ایران بیایند. به این دلیل که در این کشور محدودیت های اقتصادی و اجتماعی وجود دارد! گانیو لاوال، معاون سفیر نیجریه در ایران گفت: من از رسانه ها می خواهم که در مورد این مجازات های تند و سنگینی که فارس ها به قاچاق چیان مواد مخدر می دهند بیشتر کار بکنند تا دولت و مردم از این ماجرا باخبر شوند! هنوز سفارت ایران در نیجریه یا وزارت خارجه به این خبر واکنشی نشان نداده اند.
saeed1 - کانادا - تورونتو
گانیو لاوال، معاون سفیر نیجریه در ایران گفت: من از رسانه ها می خواهم که در مورد این مجازات های تند و سنگینی که فارس ها به قاچاق چیان مواد مخدر می دهند بیشتر کار بکنند تا دولت و مردم از این ماجرا باخبر شوند! . از این ببعد بگید ترکها یا کردها مجازاتشان کنند!. نیجریه ایها توی بیشتر زندانهای دنیا زیادند. حالا اینم دیواری کوتاه تر از ایران پیدا نکرده!
شنبه 28 خرداد 1390

iSam - انگلستان - لندن
اتهام نیست حقیقتی است از کثافات رژیم.
شنبه 28 خرداد 1390

love-iran - ایران - چابهار
فردا تکذیب میشه سفارت انگلیس اش جرات نداره تو تهران اینطوری صحبت کنه چه برسه به این کاکا سیاه ها
شنبه 28 خرداد 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
love-iran بلال‌تون هم کاکاسیاه بود، البته پیغمبرها و امام‌هاتون هم سیاه بوده‌اند هم از نظر رنگ چهره هم از نظر رنگ قلب و روح برای همین هم هست که توی مسلمون برای رنگ پوست یه انسان بهش توهین می‌کنی. دین‌تون که برده‌داری توش آزاده و هزارتا کثافت‌کاری دیگه توش مستحبه نمی‌تونه بیشتر از این بهتون فرهنگ و شعور یاد بده که ارزش کسی به رنگ پوستش نیست.
شنبه 28 خرداد 1390

mashkok - ایران - تهران
وقطی مسافری وارد کشوری میشه ودر ان مکان خلافی میکنه ربطئ به قانونه اونجا نداره سیاهائ افریقا همه جای دنیا هستند و خلافه جنس اکثر دسته اوناست همه چیز رو سیاسی نکنید
یکشنبه 29 خرداد 1390

irane eslami - دبی - دبی
iSam - انگلستان - لندن :::::شما بهتره برین اطلاعاتتون رو بیشتر کنید
یکشنبه 29 خرداد 1390

love-iran - ایران - چابهار
hovakhshatare - ایران - تهران. از دوستان میخوام بپرسم کی الان اینجا بیشتر فرهنگ خانواده اش رو نشون داده و توهین کرده؟؟؟ هر چی دوست داری میگی اخرش هم اسم خودت رو میزاری با فرهنگ تو دهتات شما کاکا سیاه توهین هست اما هر چی توهین فحش دادن افتخار الحق که نادان هستی خوبه کشور دست افرادی مثل شما نیست و همین اخوند شپشو ها کنترل میکنن
یکشنبه 29 خرداد 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
راه رفتن به اروپا ترکیه است. مگه اینکه یه جوری از ایران بتونن برن ترکیه
یکشنبه 29 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.