برخورد شدید با بد حجابی از امروز در تهران

 

'برخورد شدید با بد حجابی' از امروز در تهران آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری ایرنا، با آغاز رسمی "طرح امنیت اخلاقی"، نیروهای آموزش دیده زن و مرد از امروز به "برخورد شدید با بد حجابی" در پایتخت ایران خواهند پرداخت.

این خبرگزاری روز دوشنبه، ۲۳ خرداد (۱۳ ژوئن) گزارش کرد که در اجرای این طرح، "نیروهای آموزش دیده زن و مرد به گشت زنی در سطح شهرها" با استفاده از "گشت های موتوری، ون و خودروهای بنز" خواهند پرداخت.

به نوشته خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی، "طرح مبارزه با بد پوششی" از ۲۵ خردادماه در سرتاسر استان تهران و نیز در استان های مازندران و گیلان نیز آغاز خواهد شد.

روز چهارم خرداد، اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی با خبر دادن از آغاز "برخورد پلیس با بدحجابی" از اردیبهشت ماه سال جاری هشدار داده بود: "در صورتی که به شرایط مطلوب نرسیم، شدت برخوردها افزایش می یابد."

پیش از آن احمدرضا رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفته بود که "برخورد با بدحجابی مطالبه جدی مردم و مسئولان محسوب می شود و حتی نیروی انتظامی را زیر سوال می برند که چرا به وظایف قانونی خود عمل نمی کند."

آقای رادان در سخنان خود در ر وز دوشنبه هم تاکید کرده است که "اجرای طرح امنیت اخلاقی بنا به مطالبات مردم از پلیس صورت گرفته و تا رفع دغدغه های مردم ادامه خواهد داشت".

وی افزوده است که به "تولیدکنندگان البسه نامناسب" تا ۲۵ خردادماه مهلت داده شده تا نسبت به جمع آوری این نوع لباس ها اقدام کنند.

جانشین رئیس پلیس ایران در عین حال هشدار داده که "اراذل و اوباش دیگر خانه امنی نخواهند داشت" و در صورت لزوم، "پلیس از برخورد با آنان به صورت علنی فروگذار نخواهد کرد".

از سرگیری اجرای "طرح حجاب و عفاف"

مقابله با آنچه بدحجابی زنان نامیده می شود، در چارچوب "طرح جامع گسترش فرهنگ حجاب و عفاف" صورت می گیرد که از نخستین سال ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در دولت نهم اجرایی شد و وزارت کشور برای انجام آن ستادی را تشکیل داد.

مطابق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، این طرح شامل محورهای مختلفی می‌شود که از برخورد نیروی انتظامی با افراد "بدحجاب" گرفته تا تلاش برای "بالا بردن فرهنگ عفاف" توسط سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف را در بر می‌گیرد.

با این حال، اجرای این طرح در دو سال گذشته با فراز و نشیب هایی مواجه بوده و عده ای از محافظه کاران، دولت و نیروی انتظامی را به سهل انگاری در اجرای آن متهم کرده اند.

انتقادات این گروه از محافظه کاران، از خرداد ماه سال گذشته و زمانی شدت گرفت که محمود احمدی نژاد در یک برنامه تلویزیونی زنده، روش های موجود در زمینه برخورد با بدحجابی را مورد قبول دولت ندانست و گفت تا آنجایی که بتواند با این رویه برخورد خواهد کرد.

این اظهارات رئیس دولت، با انتقادات زیادی از سوی روحانیون محافظه کار مواجه شد و برخی از مسئولان، بیان چنین سخنانی را مغایر با مواضع عملی محمود احمدی نژاد دانستند.

در یکی از واکنش ها، حسین ابراهیمی، نماینده محافظه کار مجلس و رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: " اگر رئیس جمهوری مخالف این برخوردها هستند امر کنند تا دیگر انجام نشود."

آقای ابراهیمی با اشاره به اینکه آقای احمدی نژاد، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی هم هست، یادآوری کرد که خود او به عنوان رئیس جمهوری مصوبه این شورا مبنی بر برخورد با بدحجابی را به وزیر کشور ابلاغ کرده است.

محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اخیرا گفته است که دبیرخانه این شورا در حال تهیه گزارشی از علل "عدم اجرای" طرح "حجاب و عفاف" است.

آقای دزفولی تاکید کرده است که "با توجه به مطالبه رهبری و مطالبه عمومی"، قرار است شورای عالی انقلاب "تاکیدات لازم را به دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف برای اجرای مصوبه عفاف و حجاب ارائه کند."

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
باز این گشت ارشاد شورشو در آوردن !!!اشخاص خودش بهتر میدونی با چه پوششی باشه , به دیگران چه !!..وای ما چقدر از دنیا عقبیم
دوشنبه 23 خرداد 1390

mastaneh.deldar - ایران - اهواز
باید ازخیلی وقت پیشا این کارو میکردن/ ولی خب هیچ وقت برای شروع دیر نیست
دوشنبه 23 خرداد 1390

porharfi - هلند - آرنم
فقط استان های ..تهران .مازندران..گیلان..زن دارند؟؟!!بقیه استانها اشکال ِ. جنسی فیزیکی دارند؟؟!! که تنها با 3 استان !! مبارزه میشه؟؟!!...
دوشنبه 23 خرداد 1390

omid311 - لهستان - بیاوا
جذر و مد.بیچاره جوونا باید چه چیزایی رو تحمل کنن.
دوشنبه 23 خرداد 1390

david111 - فرانسه - لیون
انها هنوز فرق بین زور و فرهنگ سازی را تمیدونن. واقعا بابت ایرانی بودنم متاسفم. فقط همین.
دوشنبه 23 خرداد 1390

saitama - ژاپن - توکیو
حجابی که با نظر عمر گور به گور شده به محمد و الله تحمیل شد نابود باد
دوشنبه 23 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
ده, بی ناموسا دست از سر این ملت بردارین دیگه ! هر چه این ملت نجابت بیشتری نشون میده شما ناکسان به بی شرفیتان اضافه میکنید? ای نانجیب زاده ها این پاداش و دستمزد شرافت و وقارت مردم باکلاس دیروزه که نجابتش رو حفظ کرد مثل شماها بی کلاسا نریختن وحشیانه تو خیابون با فحش خواهر مادر با شماها همردیف بشن.? لاشخورا این قدردانیتونه? به خدا قسم تک تکتون سینه مادران خودتون رو گاز گرفتین. والا ادم شیر پاک خورده نمیتونه اینجوری رفتار کنه. لعنت بر اون قابله ای که کمک کرد شماها رو بدنیا اورد.
دوشنبه 23 خرداد 1390

maziyar-m - ایران - مازندران
در مازندران من به چشم دیدم این حیونا چه جوری داشتن عمل میکردن. هرقت رضا شاه تونست به زور از سر مردم چادر و برداره اینا هم میتونن به زور سر مردم چادر کنن
دوشنبه 23 خرداد 1390

sora.sefid - ایران - تهران
پارسال از سر کار رفتم دکتر تو صادقیه ساعت 7 کارم تموم شد اومدم سر خیابون پاساژ گلدیس ماشین بگیرم و به بابام زنگ زدم که دارم میام باورتون نمیشه دیدم تو محاصره 3 تا غول و 2 تا زن سیبیل ام بابام از صدای اونا فهمید چی شده. به یکی از زنا گفتم من اصلا بد حجاب نیسم از سر کار اومد دکتر الانم با پدرم صحبت میکردم که با تاکسی برم خونه گفت ما گشت اجتماعی هستیم یه تفتیش سادست تو ون انجام میدیم. خلاصه من بی چاررو یک هفته وزراء نگه داشتن به جرم اینکه تو ساعتی که زنای خیابونی و تو خیابونی که مشتری جذب میکنن بودم. قاضی هی بهم تکرار میکرد چند میگیری منم هر چی لایق خودشو زن خرابش بود بهش گفتم. ببینید ما تو این جماعت چی میکشیم......
دوشنبه 23 خرداد 1390

sora.sefid - ایران - تهران
راستی دوستان نمیدونم دیدید یا نه اما تو برنامه هایی که برای کودکان و نوجوانان ساخته میشه و از بچه ها دعوت میکنن، تا دختر بچه های 3-2 سالرو روسری کیپ سرشون میکشن. میدونین چرا؟! برای اینکه آقایون روحانی تحریک نشن.
دوشنبه 23 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
چیزی برای گفتن وسرگرم کردن بسیجیها ندارند.بجای این مزاحمتها بهتر است زندانیان سیاسی را آزادکنید.
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

monairan - ایران - تهران
mastaneh.deldar - ایران - اهواز حالم ازت به هم میخوره .یک نگاه به اسمت. که حتما مستعاره ولی به مزاقت خوش اومده بنداز .کم جانماز اب بکش .و. اگه اینقدر سنگ این نظام متعفن را به سینه ات میزنی بشین خونه ساندیستو بخور ما زنها بیشتر از همیشه با به اصطلاح بد حجابی مون. شکنجه تون می کنیم و اینجوری با شما متظاهر ها که زیرزیری هزار کار. می کنید مبارزه می کنیم تا چشم شما و خامنه ای در بیاد. ایران تهران
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

م ر - ایران - تهران
بسم اله آغاز کنید این چند ساله که این کارها رو کردین خیلی اصلاح صورت گرفت واقعا اصلاح خوبی در جامعه اتفاق افتاد البته اصلاح کردن آقایون !! بازم ادامه بدین تا ببینم آخرسر خودتان خواهید فهمید که هیچ کسی را نباید به زور دعوت به منطقی کرد . حتی در قرآن کریم هم خداوند به پیغمبر وحی کرده که آنچه را که برایت مشخص کرده شده به امت بگو نه بیشتر حالا اینها پیشی از پیغمبر خدا و فرمان خدا گرفتن یاعلی بروید جلو بالاخره مطمئن باشید یک جا سرتان به سنگ میخورد که اونوقت دیگه هیچ راه برگشت ندارید.
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

mastaneh.deldar - ایران - اهواز
monairan-ایران-تهران خانم به ظاهر متمدن اگه بی حجابی تمدنه پس حیونا متمدنترن نه.... من یه زنم حجابمو رعایت میکنم چون برای خودم احترام و ارزش قائلم. حجابمو رعایت میکنم چون یه تودهنی به مردای هوسران میزنم. حجابمو رعایت میکنم چون دوست ندارم از هرکس و ناکسی متلک بشنوم حالا فهمیدی یا بازم بگم. شما چند بار به من توهین کردین ولی خب مهم نیست چون من از بابت خودم مطمئنم. بعدشم عزیزم چرا فکر میکنی با این کارات منو شکنجه میدی..................
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

شازده کوچولو - ایران - تهران
این خانم دادار از اوناست که میخوان همه زن ها رو بکنن تو کیسه تا یک وقت شوهراشون حالی به حالی نشن! بد بخت چه تنفری تو وجودشه!
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
mastaneh.deldar - ایران - اهواز. مثل همیشه هیچ غلطی نمیتونن بکنن..دفعه پیش گشت ارشاد راه انداختن نتیجه اش جنبش سبز در تهران و شهرهای بزرگ شد..حالا اگه بخوان غلط زیادی کنن باید به زودی فاتحه دیکتاتوری آخوند رو بخونن ..به نظر من بهترین کار برای تحریک مردم همین وجود گشت ارشاد هست و هیچ چیزی مثل گشت ارشاد باعث تنفر مردم از حکومت نمیشه..
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

felora - ایران - تهران
دخترم امروز که داشت میرفت دانشگاه یه چادر کرد ته کیفش. گفتم نکن ,میدونین چی گفت?,,,,,,,,,,,,,, اگه شلوغ بشه باز شاید این چادر کمکم کنه ,ازشون میترسم نمخوام منو بگیرن! من تحملشو ندارم! اگه جلوی منو بگیرن چکار میتونم بکنم و........................ مانتو, شلوار, مقنعه ,بازدید جلوی در......... برای یه دانشجو کمه ????? بی انصافها
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

felora - ایران - تهران
mastaneh.deldar - ایران - اهواز /یه مثالی هست که میگه..... نزن" در خانه کسی را با انگشت /که میزنن" در خانه ات را با مشت!!!!!!!!!!!
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
افرین به خانمهای ایرانی که مثل خوار در چشم این تازیان اشغالگر هستند
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

IRANI AZAD-1361 - ایران - اصفهان
به نظر من هر چیزی بر میگرده به ریشه اش. این جمهوری اسـ... که انشالله نابود میشه هنوز درک نکرده که(همیشه درک کردن با فهمیدن خیلی فاصله داره) داشتن تیپ حالا اگه رنگی باشه یا کوچک باشه تنگ باشه یا به گفته خودشون بد حجاب بودن و ....و....و......و..... نشون از خراب بودن اون جوون نیست............. این رژیم هر سال با این کارهاش داره گور خودشو بزرگتر میکنه.
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

IRANI AZAD-1361 - ایران - اصفهان
راستی اینو هم بگم که زمان قدیم یه عده عقب افتاده روانی بودند که مخالف زن و دختر بودند و دست به کارهایی میزدند(زنده به گور کردن دخترها- پا بند کردن زنان و دختران از ترس اینکه وقتی تو خونه نیستند کسی نیاد بهشون تجاوز کنه ---لباس از جنس آهن--- عدم اجازه دادن زنان به رفتن بیرون از خانه-درس نخواندن و...و..و.....و.. این آخوندها هم ( به اصطلاح جمهوری اسلامی) تخم و ترکه همون مردمان قدیم هستند که سیاست ضد زن را دارند حالا دخترهارو زنده به گور نمیکنند عوضش دست به خیلی از کثافت کاری ها و روش های غلط میزنند که اون دختر را مجبور میکنند از زندگی تو این مملکت نا امید بشه و خودش فکر مردن را تو ذهنش بپرورونه. به امید ریشه کن شدن هر چی اسلام گرای تند رو و عقب افتاده.
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

farhad352 - ایران - تهران
حقیقت اینست که آخوند ها خواهرو مادرشان را فقط با چماق و زور کتک از هرزگی و خود فروشی میترسانیدند و این تصور در ذهن آنها و تصور این که اگر مردم را در خیابان ها زجر دهند و به اتهامات واهی نظیر آنچه فقط به خواهر و مادر خودشان رواست آنوقت خواهرو مادرشان خویشتن دار خواهند بود و از از فاحشه گی وبه باد دادن ناموس ملا خود داری میکنند! اینست که ضرب المثل کافر همه را به کیش خود پندارد مصداق پیدا میکند
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

monairan - ایران - تهران
mastaneh.deldar - ایران - اهواز مطمئنی حجابتو رعایت کنی متلک از مردها نمیشنوی? برای کسی شعار بده که تو این مملکت زندگی نمی کنه .ما درسمون را بلدیم . تو همین شهر به کلی زن و دختر چادری محجبه تجاوز شده .من تو مددکاری اجتماعی کار میکنم کلی دختر 13-14 ساله دیدم از خانواده های به ظاهر مذهبی و. کاملا محجبه که برادرهاشون بهشون تجاوز کرده پس لطفا بشین سر جات .نجابت. به 4 تا لچک و یک مشت ریش و پشم نیست .نجابت در یک حامعه یعنی وفای به. عهد پاکی چشم راست گفتن و رعایت حریم خود و دیگران.هیچ ربطی نه به حجاب. داره نه اسلام . فقط باید اخلاق را یاد گرفت و عمل کرد.
چهار‌شنبه 25 خرداد 1390

monairan - ایران - تهران
وmastaneh.deldar - ایران - اهوازدر ضمن جهت اگاهی شما ....... از خیلی ادمها متمدن ترند چون به خاطر. چاپیدن یک مملکت حاضر نیستندمثل خامنه ای ولی وقیحتون اجازه بدن. حیوان نر به همجنس خودش تو کهریزک تجاوز کنه.اگر تو هم مسلمان واقعی بودی. سرت را مثل کبک زیر برف پنهان نمیکردی .یک نگاه به جامعه ات می کردی و اینهمه. درد را میدیدی .هفته ای نیست که 2 تا دختر نوجوان به عنوان مددجو نیان و. دردشون اینه که دوست محجبه شون باهاشون همجنس بازی کرده .کجای کاری?. برو مددکار شو اونوقت واقعیت های جامعه ی اسلامی ات را میفهمی. مرگ بر چنین حجابی که عین فساده . ایران تهران
چهار‌شنبه 25 خرداد 1390

mastaneh.deldar - ایران - اهواز
monairan -ایران-تهران شما دارین ترو خشکو باهم میسوزونید... همه ی اینایی رو که شما گفتین من منکرش نیستم .. من همچیو میدونم از فساد گرفته تا........... ولی عزیز همه چی بستگی به فرهنگ ما ادما داره.. ما انسانها یاد گرفتیم به جای اینکه اشتباهاتمونو بپذیریم و جبران کنیم اونارو گردن یکدیگر بندازیم. منای عزیز نباید یه مشکلو با درست کردن مشکل بزرگتر حل کرد..میدونستی که الان این چندومین باره که داری بهم توهین میکنی.......
چهار‌شنبه 25 خرداد 1390

monairan - ایران - تهران
mastaneh.deldar - ایران - اهواز . بالاخره یک روز متوجه خواهی شد که نباید از دین سو ئ استفاده کنند .یک روز که شاید خیلی دیر باشه . یک روز دبگر نخواهی نوشت :. (. باید ازخیلی وقت پیشا این کارو میکردن/ ولی خب هیچ وقت برای شروع دیر نیست ). در انروز دیگر یاد گرفته ای که حجاب اجباری هیچ ارزشی ندارد و اساسا وجدان بشری. بهترین حجاب اوست . انروز یاد من باش و بدان که با مردمت یکی شده ای و بی هیچ. حجابی قادری از خودت و ارزشهایت دفاع کنی. ایران تهران
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

mastaneh.deldar - ایران - اهواز
خانمmonairan-ایران-تهران کلام شما کاملا متینه من از بابت حرفی که زدم معذرت میخوام... همینطور که به گفته ی شما حجاب اجباری هیچ ارزشی ندارد این ایه از قران که میفرماید لا اکراه فی الدین دلیل بر صحت گفته های شماست.... این ما انسانهاییم که باید برای خودمان ارزشو احترام قائل باشیم و به کسی اجازه ی توهین ندهیم و اینکه مجبور نباشیم از کسی حرف زور بشنویم...........
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.