اعتراضات درتهران باشعار«خامنه ای بدونه بزودی سرنگونه»


اعتراضات شبانه در تهران با شعار
 «خامنه ای بدونه بزودی سرنگونه»

بنابه گزارشات رسیده به"فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"مردم در نقاط مختلف تهران بر روی بام ها ، بالکنها ،حیاط منازل و در مواردی در خیابانها اقدام به سر دادن ندای الله اکبر و شعار مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای بدونه بزودی سرنگونه نمودند.
از حوالی ساعت 22:00 مردم در مناطق مختلف تهران بر روی پشت بام ها ،بالکنها و در مواردی در خیابانها اقدام به سر دادن ندای الله اکبر و شعارهایی مانند؛ مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای بدونه بزودی سرنگونه نمودند. اعتراضات شبانه در نقاط مختلف تهران از جمله نقاط مرکزی تهران،سعادت آباد،فرح زاد ،فلکۀ اول تهران پارس و حکیمیه را می توان نام برد.
مردم تهران در فلکۀ اول تهران پارس و حکیمیه به خیابانها آمدند و با تشکیل دسته های مختلف اقدام به سر دادن شعارهایی مانند خامنه ای بدونه بزودی سرنگونه و مرگ بر دیکتاتور نمودند.شدت شعارها در این منطقه نسبت به نقاط دیگر تهران بیشتر بود.
نیروهای سرکوبگر موتور سوار در خیابانهای تهران گشت می زدند و سعی در ایجاد رعب و وحشت داشتند ولی در هر نقطه ای که نیروهای سرکوبگر حاضر می شدند شدت شعارها بالا می گرفت. در فرح زاد نیروهای موتوری در نقاط مختلف آن حضور داشتند.
گزارشهایی از اعتراضات شبانه در شهرهای مختلف ایران حاکی از آن است که مردم اقدام به سر دادن ندای الله اکبر و شعارهای ضد دولتی نمودند. گزارشهای تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد .

محموداحمدی نژاد - ایران - گنبدکاووس
خجالت بکشین.به رهبر فرزانه ایران.به کسی که1عمر واسه ملت زحمت کشیده مردم رو گشنه نگه داشته.قدرشو بدونید عزیزان.شما جبهه نرفتین.اون زحمت کشیده تو جنگ.البته اون پشت پشتها!@
یکشنبه 22 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
خاک بر سر مدتی میداند ولی رویش نمیشه ! از ادم بیسواد و بی تربیت چه انتظار بیشتری میتوان داشت که درس نخوانده یک شبه از طلبه به افت الله تبدیل بشود که عاقلانه رفتار بکند ?! بدترکیب, همان کلکی که به او زدند که یک شبه تبدیل به رهبر شد, همان کلک را بمردم زد که یک شبه احمقی نژاد را تبدیل به رئیس ج. کرد !
یکشنبه 22 خرداد 1390

Artosh - ایران - تهران
مردک کری-ه خشک مغز. سرنوشت یه ملتی دست یک پیرمرد به درد نخور کثیف افتاده. وقتی به جوونای اروپایی و امریکایی نگاه میکنم حالم از همهء دنیا به هم میخوره. نفرین بر همهء انقلابیون سال ۵۷. حالا میخواد پدر خودم هم باشه یا نباشه. مهمترین عامل بدبختی نسل ما کسانی هستند که این انقلاب ننگین رو به سرانجام رسوندند و حکومت مملکت کوروش و رضا شاه رو دادن دست یه عده دمپایی پوش گدا. ننگ بر اسلامیون. ننگ بر هرچی تفکر خشک دینیه.. نفرین به همهء عوامل جمهوری اسلامی .....
یکشنبه 22 خرداد 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
عده ای دارند اعتراض می کنند و عده ی دیگری با انداختن تفرقه در بین مردم اهداف خامنه ای را دنبال میکنند؛ چه در دنیای حقیقی و چه در دنیای مجازی. نمونه ی بارز آن در دنیای مجازی در این سایت می باشد که زبلخان و دار و دسته اش به خوبی این کار ( خیانت ) را انجام می دهند و آب در آسیاب خائنه ای میریزند! به قول خوش باور عزیز شاد و با هم باشیم!
یکشنبه 22 خرداد 1390

mashady - انگلیس - منچستر
اندکی صبر سحر نزدیک است
یکشنبه 22 خرداد 1390

damahi - ایران - بنرعباس
ملت غیور ایران بر سیاهی ونکبت پیروزخواهند شد وآخوندهای لعنتی برای همیشه نابود.
یکشنبه 22 خرداد 1390

sadegh55 - ایران - اهواز
این آرزو رو به گور میبرید که خامنه ای سرنگون میشه
یکشنبه 22 خرداد 1390

love-iran - ایران - چابهار
mashady - انگلیس - منچستر. اره شما از همون ور حکومت رو عوض میکنی فقط یکیم رحم کن بهشون از اون ور
یکشنبه 22 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
سرنگونه ولی کجا?!!! تو فاضلابهای تهران... نابود باد حکومت قرون وسطایی ولی وقیح. زنده باد دمکراسی
یکشنبه 22 خرداد 1390

saitama - ژاپن - توکیو
1000 بار هم که برای ازادی قیام کنیم با این شعار الله و اکبر به جائی نخواهیم رسید. عامل بدبختی و خفقان ما همین الله ست.
یکشنبه 22 خرداد 1390

آزادى - قطر - دوحه
مقام مصغر آغغغغغغغغ تفففففففففففف خامنه ای قصر ریشه الطویل مستوجب چنین دعاها نیستند چرا که ایشون بنده خدا مثل قذافی نیستند فقط غیر کشتار تجاوز به پسران گول کلک ریا رشوه .....کار دیگری نمیدونند
یکشنبه 22 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
چه دوره زمونه ای شده ....ملتی که روزها و داخل خیابون ها به فحاشی به حکومت پهلوی و به کشورهای غربی مشغول بود و برای آمدن ملاها سرودست می شکست حالا شب ها و تو تاریکی با لرز و ترس ناشی از آب و برق و گاز مجانی روی پشت بام ها و پشت دیوارها "مثل خروس بی موقعه " به حکومت خونخوار منه ای فقط فحاشی می کنه !! غربی ها میگن همین اینها بدردتون میخورن و بس و معالجه کردن یه مار زخمی کاملا اشتباهه و اگر معالجه بشه اول دکترش رو نیش میزنه !!.
یکشنبه 22 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
میمون میمون زاده - ایران - گنبدکاووس.خجالت به رهبر جنایتکارت که فقط به زور اسلحه و با پول نفت سپاه جنایتکار را هار و وحشی کرده که ملت را سرکوب کنند.وپاچه خوارانی را درست کرده که فقط نان به نرخ روز کوفت میکنند ولی روزی میرسد که همگیشان جلوی ملت ایران زانو بزنند ولی دیگر فایده ای نخواهد داشت چون رهبر چلاقعلی باید جوابگوی خون جوانان ایران زمین باشد.که روزی سیاهتر و بدتر از خاندان صدام در انتظارشانه...زنده و پاینده باد ایران و ایرانی.
یکشنبه 22 خرداد 1390

Artosh - ایران - تهران
love-iran - ایران - چابهار/ از همهء کامنتهای شما بوی تفرقه و جاسوس بازی میاد. اینور و اونور نداره. کسی که دلش واسه ایران آزاد میتپه میتونه از هرجای دنیا به مردمش کمک کنه. خواه این کمک یک کامنت امید بخش باشه. شما که اینوری چه گلی به سر کشورت زدی که اینطور حرف میزنی؟! کاربر عزیز(mashady - انگلیس - منچستر) درود بر شما.
یکشنبه 22 خرداد 1390

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
sadegh55 - ایران - اهواز .تو مزدور هم این ارزو را بگور خواهی برد که ایران عزیز مرا به دست عربهای مزدور اسـ... مثل تو ویران کنی و 2500 سال تمدن را پایمال کنی. وطن فروشان سوسمار و ملخ خور.
یکشنبه 22 خرداد 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
تو ریش خامنه ای ...
یکشنبه 22 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
sadegh55 - ایران - اهواز با حرفت موافقم. خامنه ای سرنگون نمیشه بلکه تیکه تیکه میشه و لاشه کثیفش رو هم لاشخورها میخورند. در ضمن در ایران فردا مجبور نیستی برای ساندیس ....بدی. مرگ بر خامنه ای جنایتکار
یکشنبه 22 خرداد 1390

love-iran - ایران - چابهار
Artosh - ایران - تهران. . دوست خوبم من کاری نکردم خب الکی هم کلاس اش رو هم نمیزارم اما ایشون طوری نظر داده که انگار الان خط اول تظاهرات تو تهرانه مامان بزرگ من هم میتونه بگه نابود باید اما کی هست که بره جلو بیان 22 هم اومد اینقدر گفتین چه خبر بود امروز کجا شلوغ بود کی جرات کرد بره مگه مردم از جونشون سیر شده
دوشنبه 23 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
اتفاقا بزودی نوبت این دیوانگان ادمخوار هم خواهد رسید. مبارک و بن علی که رفتند، قدافی و اسد هم دنبالشان خواهند رفت و سپس نوبت ملایان پوسیده و پس مانده ایران خواهد رسید. به باور من ، چه مردم شورش کنند چه نکنند اینها خواهند رفت چون دیگر به نقشه های سیاسی امروزین خاورمیانه نمیخورند. مشتی از بسیجیان ساندیسی دل خوش کرده اند که مردم ایران بیرون نیامده و راهپیمایی نمیکنند پس این رژیم ماندنی است، نمیدانند که نقشه این عن قلاب های سال پیش و امسال در خاورمیانه و افریقا بیشتر یک برنامه است تا شورشی خود جوش.
دوشنبه 23 خرداد 1390

Negah* - المان - فرانکفورت
این اخوندها تا اخرین قطره خونشان در مقابل ملت ازادیخواه مقاومت میکنند ومثل بشاراسد وقذافی مردم را کشتار میکنند وبرای بقای وجود کثیفشان از هیچ قانونی تبعیت نمی کنندچون میدانند بامرگ جمهوری کفر وبیداد اسلامی مرگ خود وخانواده هایشان خواهد رسید وهیچ کجای دنیا جایی ندارند..تنها راه مقابله با این جانوران مسلح شدن مردم وکشتن مزدوران است یعنی همانکاری را که با ملت میکنند با خودشان انجام شود تااقلا کمی ترس ر دل داشته باشند..
دوشنبه 23 خرداد 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
دارکوب و گوشتکوب و باور و بقیه سایبری های متوهم که باتون کشیدن روی مردم دست خالی را نشانه اقققتدار نظام فاسد جاهل جن زده میدانند,حس میکنید چه لرزه هایی انداخته به تن اربابان پوشالی تان,فریاد خشم همان مردم?
دوشنبه 23 خرداد 1390

siamaktg - ایران - تهران
امروز هوا خیلی کثیف بود .. یه بسیجیه کثا.. داد میزد اگه تظاهرات نمیکردید الان هوا هم تمیز بود!!! آخه نفهمی و بی شعوری تا چه حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. بالاخره خر بودن هم حد و حدودی داره
دوشنبه 23 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
چیزی نمانده یک پدری از مزدورها در بیاریم تو تاریخ ایران ماندگار شود
دوشنبه 23 خرداد 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
سرنوشت خامنه ای سرنوشته صدامه. مگه اینکه زودتر به کشور برادرش روسیه پناهنده بشه
دوشنبه 23 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
الله اگر اکبر بود که این رهبر رهزن رو نابودش میکرد !
دوشنبه 23 خرداد 1390

mashady - انگلیس - منچستر
Artosh - ایران - تهران عزیز از حمایتتون بی نهایت سپاسگزارمove-iranا - ایران - چابهار شما هم زورت به من رسیدا. عیبی نداره ما هم خدایی داریم. ولی دوست من به خدا این ارزوی خیلی از ما تبعیدی هاست که برگردیم ایران و دوش به دوش شما مبارزه کنیم و انشالله این کار را هم خواهیم کرد ولی فعلن زوده .
دوشنبه 23 خرداد 1390

khayyaam - استرالیا - ملبورن
با این دو سه نادان که چنین میدانند از جهل که دانای جهان ایشانند خر باش که این جماعت از فرط خری هر کو نه خر است کافرش میخواند
دوشنبه 23 خرداد 1390

گوش آزاد - ایران - تهران
دیروز تو خیابون ، پیرمرد فرتوتی جلومو گرفت شروع کرد به درد دل کردن ، می گفت : من 105 سالمه ، از وقتی خودمو شناختم تا حالا ، هیچ وقت از نماز و روزه و.. غفلت نکردم ، ولی تازه فهمیدم اینا که این همه قتل و جنایت می کنن و میگن دستوِر دینه ، چه کلاه گشادی سرم رفته و یه عمر سنگ چه دیانتی رو به سینه زدم . برو به همه بگو اسلام دینِ خوبی نیست ، دین جنایته .. من از خدا شکایت دارم و و و...
دوشنبه 23 خرداد 1390

monairan - ایران - تهران
خامنه ای کارش از سرنگونی گذشته .سری براش نخواهد ماند .مردم تکه تکه اش خواهند کرد هم خودش هم پسرهای حامزاده اش هم دخترهای صیغه ایش .نسل سومی ها مدارا ندارند و این اشغالها را ریز ریز خواهند کرد .خامنه ای پلید ترین و شیطانی ترین دیکتاتور تاریخ است چون به اسم. دین غارت کرد . ادم کشت تجاوز کرد و دین را بی ابرو کرد .خامنه ای گرگ و احمدی نژاد قاتل را روزی هزار بار باید کشت .یکبار کم است. ایران تهران
دوشنبه 23 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.