تکذیب حزب الله در سرکوب مردم سوریه


تکذیب حزب الله در سرکوب مردم سوریه


ایرناخبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران دیروز بیانیۀ حزب الله لبنان را منتشر کرد که در آن این سازمان تأسیس شده از سوی حکومت اسلامی ایران حضور و نقش خود را در سرکوب مردم سوریه تکذیب و آن را شایعۀ برخی کشورهای عربی و اسرائیل توصیف کرد. با این حال، شماری از زخمی شدگان و آوارگان سوری که از هراس سرکوب نیروهای بشار اسد به کشورهای همسایه از جمله لبنان و ترکیه گریخته اند به خبرگزاری فرانسه گفته اند که حضور و شرکت بسیجیان و نظامیان ایرانی را در سرکوب مردم سوریه با چشمان خود دیده اند. آنان گفته اند که این افراد عربی صحبت نمی کردند، تماماً سیاه پوش بودند و سرهای تراشیده و ریش داشتند، در حالی که داشتن ریش در ارتش سوریه ممنوع است. پناهندگان سوری تأکید کرده اند سلاح های این افراد نظیر سلاح هایی نبوده که در ارتش سوریه مورد استفاده قرار می گیرند و اینکه این افراد بعضاً به عنوان تک تیرانداز از روی بام ها به روی تظاهرکنندگان شلیک می کردند. ویلیام هگ وزیر امور خارجۀ بریتانیا سه شنبه گذشته در مقابل نمایندگان پارلمان این کشور صریحاً گفت که جمهوری اسلامی ایران در سرکوب مردم ایران و سوریه به طور همزمان نقش دارد. در پی این اظهار، وزارت امور خارجۀ جمهوری اسلامی کاردار بریتانیا در تهران را احضار کرد و مراتب ناخرسندی و اعتراض خود را نسبت به موضعگیری ویلیام هگ به اطلاع وی رساند.
khosh bavar - ایران - یزد
ایا نباید به مردم بیدفاع و ازادمنش سوریه حق داد که از این به بعد به " سایه " هر چه ایرانی را که بخاطر زیارت به کشورش سفر میکند, تف کند و یا او را بدرد ?! گهی زین به پشت و گهی پشت به زین ! هر چه که عوض دارد, گله ندارد ! پس مردم مقبره دوست و مرده پرست ایرانی باید دو بار فکر کند که ایا به سوریه سفر کند یا نه ?! اینهم از سر نعمت ضحاک چلاق ساندیسی, که اسم ایرانیها را در ذهن اعراب " خرابتر " کرده ! افسوس از انهمه کمکهای چند میلیارد دلاری به سوریه که با بیشعوری و بیخردی ضحاک چلاق از بین برود !
یکشنبه 22 خرداد 1390

sora.sefid - ایران - تهران
شک نکنید. مطمئن باشید که هم نیرو میفرستن هم تجهیزات و سلاح. تازه اموزششون هم میدن که چجوری مردمشونو ساکت و خفه کنن.
یکشنبه 22 خرداد 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
مرگ بر حزب الله و مرگ بر جمهوری اسلامی و نابود باد دین شیطانی اسلام.
یکشنبه 22 خرداد 1390

م ر - ایران - تهران
واردات و صادرات قاتل بین دوکشور . مرد باش بگو این کار رو میکنم یا مرد باش از کشته شدگان مردم سوری هم در اخبارت بگو یا بازم آنقدر مرد باش که خودتان میدونی چقدر کثیف و آشغال هستید از اون خامنه ای فلان فلان شده تا کوچیکتون که این بچه بسیجیهای مزلف لااقل ... زیادی نخورید . بی پدر مادرها ملت بی گناه پیر و جوان و بچه را به خاک و خون کشیدی حالا هم عرعرتون به هواست که این کار اسرائیل و عربستان و آمریکاست شماها اگه این اسرائیل و آمریکا را نداشتین چه ... میخوردین . ( ببخشید که یک مقدار بی ادبی بعضی کلمات را کامل نوشتم چون خیلی عصبی هستم از این آشغالهای کثیف ).
یکشنبه 22 خرداد 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
داد وستد تجاری از نوع ادمکشی . یک روز انها قرض دادند .امروز ما قرض میدهیم . معامله پای یا پا ی .سکوت حکومت ایران تائید جنایات بشار اسد است .چون اونهم مثل اینها قاتل هستند تاریخ را بخوانید عبرت بگیرید .چنگز تیمور .نرون .هیتلر وصدها قاتل بشریت چه شدند .که شماها جا پای انها میگذارید .خوبی چه بدی داشت که یک بار نکردی ..
یکشنبه 22 خرداد 1390

babak_khoramdin90 - ایران - تهران
این مردم ابله سوریه هنوز نفهمیدن که اونایی که از ایران واسه کشتنشون میان ایرانی نیستن هم نژاد خودشونن.فقط یکم وحشیتر از عربای سوریه هستن.عجرشون با آقا.
یکشنبه 22 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.