اعترافات عاملان حمله خونین به حجت‌الاسلام فروزش

اعترافات عاملان حمله خونین به حجت‌الاسلام  فروزشوطن امروز : عاملان حمله خونین به حجت‌الاسلام  فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران  که در اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت تهران ردیابی شده بودند، به دام افتادند. پس از دستگیر شدن یکی از مهاجمان در شمال کشور، همدست وی که ضربات شیشه نوشابه شکسته را به چشم مرد روحانی زده است با پای خود تسلیم پلیس شد. از ساعت 22 شامگاه دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال‌جاری وقتی حجت‌الاسلام فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران با دیدن صحنه مزاحمت 2 موتورسوار به 2 دختر برای امر به معروف و نهی از منکر وارد عمل شد حادثه جنجالی‌ای رخ داد. یکی از موتورسواران که از اعتراض وی خشمگین شده بود با شکستن شیشه نوشابه‌ای ضرباتی به چشم وی زد و با دوستش پابه فرار گذاشت. در حالی که در ساعات اولیه حادثه تصور می‌رفت چشم راست این روحانی  کور خواهد شد با پانسمان چشمش در بیمارستان فارابی برای جراحی تخصصی راهی بیمارستان رسول اکرم‌(ص) شد. همزمان با اقدامات درمانی، پلیس نیز وارد عمل شد تا عاملان حمله خونین را شناسایی کند و در نخستین مرحله پرده از رابطه 2 دختر جوان با مهاجمان برداشت. 2 دختر که پوشش و ظاهری نامناسب داشتند با دستور قضایی بازداشت شدند و تجسس‌ها نشان داد آنان با 2 جوان موتور سوار آشنا بوده و شب حادثه به‌خاطر اختلافات در خیابان با هم‌ درگیر شده بودند. در حالی که تحقیقات نشان می‌داد روحانی فداکار به تصور اینکه 2 دختر در خطر مزاحمان خیابانی بوده، برای نجات آنان اقدام کرده است، ماموران پلیس امنیت توانستند در تحقیق از همین 2 دختر مشخصات پسران فراری را ردیابی کنند.
بازداشت 2 مهاجم ماموران خیلی زود به مخفیگاه یکی از مهاجمان در شهری شمالی رسیدند و با اعزام به آنجا توانستند وی را محاصره و دستگیر کنند. این پسر در بازجویی‌ها با پذیرش اینکه در صحنه درگیری خونین بوده است ادعا کرد ضربه شیشه نوشابه را دوستش به روحانی زده است و با هم فرار کرده‌اند. شامگاه چهارشنبه هفته گذشته‌ـ 18 خرداد‌ماه‌ـ در حالی که پلیس در حال برنامه‌ریزی برای غافلگیر کردن عامل اصلی حادثه در مخفیگاهش بود، این پسر شرور به همراه پدرش نزد پلیس رفت و تسلیم شد. جوان خطر‌ناک با ادعای اینکه پشیمان است، گفت: ما مزاحم 2 دختر نبودیم، سر موضوعی از قبل اختلاف داشتیم و به‌خاطر آن جر و بحث می‌کردیم که مرد روحانی به این دعوای خیابانی‌ ما اعتراض کرد، نمی‌دانم چه شد که شیشه نوشابه را با زدن به بدنه موتوسیکلت شکستم و ضرباتی به چشم مرد روحانی زدم، وقتی خون را دیدم ترسیدم و فرار کردیم. بعد با خواندن روزنامه‌ها فهمیدم چه جنجالی شده است و تصمیم گرفتم تسلیم شوم، من پشیمانم. رسیدگی سریع به پروندهدادستانی تهران در موضع‌گیری جدید خود اعلام کرد:‌ به پرونده مجروح شدن حجت‌الاسلام فروزش به سرعت رسیدگی می‌شود.دادستانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد درباره موضوع مجروح شدن یک روحانی به نام فروزش در خیابان شریعتی تهران پرونده قضایی تشکیل شده است و رسیدگی به این موضوع با سرعت ادامه دارد. در پی دستگیری متهمان، تحقیقات قضایی از آنان درباره علت بروز حادثه انجام شد و در حال حاضر 4 تن در این زمینه به زندان معرفی شده‌اند. دادستانی در این اطلاعیه با تاکید بر اینکه برخورد سریع، جدی و قاطع با اینگونه جرائم از اولویت‌های دستگاه قضایی است، اعلام کرد با دستگیری و بازداشت این افراد، تحقیقات لازم درباره متهمان و اتهامات آنان‌، علت حادثه و نحوه انعکاس آن آغاز شده است و دادستانی هم تلاش خواهد کرد این پرونده پس از تکمیل تحقیقات در کمترین زمان ممکن برای رسیدگی به دادگاه ارسال شود.
فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
و لابد اعـدام.
شنبه 21 خرداد 1390

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
چرا این دادستان پدر سگ اصلا عین خیالش نیست تا تحقیقاتی در مورد قتل هاله سحابی بکند؟ حالا چون یه اخوند مفت خور مجروح شده باید همه نیروی انتظامی بسیج بشن؟ این نشون میده که جون مردم عادی اصلا براشون مهم نیست!
شنبه 21 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
اهان, اینا چه سریع و راحت پیدا دستگیر و محاکمه هم شدن. ولی قاتلان هاله و ندا و...و...و پیدا نشد در بین گرگها و سگان وحشی به مقام ولایت رهبری پناه بردن و با حمایت نظام وحش پرور از این قاتلان پست و زبون خون جوانان مردم به این راحتی پایمال شد.
شنبه 21 خرداد 1390

pandora - المان - کلن
ببین دختره چه دقی به پسره داده که جنون گرفته!
شنبه 21 خرداد 1390

esfahan_20 - ایران - اصفهان
همش مزخرف هستش.از این ببعد مردم تصمیم دارن اخوند کشی کنند.
شنبه 21 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
خر خودتانید با امام و رهبره تون.هر اتفاق خوشحال کننده ای که بر علیه رژیم جنایتکار می افتد.بعد از چند روز عاملان توسط سربازان مهدی همیشه گمنام دستگیر و مجازت میشوند.همچنین مرتیکه حیدر مصلحی که در مسجدی در شهرستان ری صحبت می کرد، با اشاره به بازداشت «جاسوسی های آمریکایی»، گفت:«جاسوس‌های دستگیر شده در بدنه مدیریتی کشور بودند.تا باشد از این خبرهای خوشحال کننده»خدا رو شکر که ایندفعه از داخل مدیریت بی لیاقت دولت بوده.و گرنه الان چند نفر دیگر از زندانیهای سیاسی بیگناه را اعدام میکردند.
شنبه 21 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
برین خودتان را بزارین سر کار اعتراف با زور گرفتن
شنبه 21 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
باز دوباره یه آخوند متجاوز به نوامیس مردم بعلت خیانت و تجاوز به حقوق مردم از حکومت جایزه میگیره و بزودی یه موقعیت شغلی بهتر در حکومت ضد ایرانی ولی وقیح خواهد داشت و چند بیگناه مجازات میشن. مرگ بر خامنه ای
شنبه 21 خرداد 1390

علی بی غم - ایران - تهران
تف به قبر باباتون اگه طرف آخوند نبود عمرا حرکتی نمیکردید. فامیل ما را با تیر تو روز روشن زدن و ماشینشو بردن ولی بعد از دوسال هنو خبری از آقا دزده نشده و گفتن برای پیدا شدنش باید سه میلیون پول بدی.. حالا واسه یه آخوند ببین چجوری طرف را گرفتند. یه مشت پدرسوخته به اسم نیروی انتظامی شدند قاتل جان مردم.
شنبه 21 خرداد 1390

sara_k - انگلستان - انگلستان
دیدی حدسم درست بود تقصیر دخترها بود تمام جنایتهای دنیا پای یک زن در میان هست
شنبه 21 خرداد 1390

ali bidin - ایران - تهران
راستی از خانم هاله سحابی چه خبر؟
شنبه 21 خرداد 1390

hameshehbahar - انگلستان - لندن
مهاجمان این حجت السلام سوپر من زود پیدا شد ولی قاتلان نداها و سهرابها هنوز راست راست دارند راه میرند!!!! حکومت اسلامی است دیگه کاریش نمی شود کرد.
شنبه 21 خرداد 1390

odin - بلژیک - انتورپن
دیدین از این قوم کار خیر در نمیاد؟ اول اقا زر زده بود که میخواستن دختر رو بدزدن و تجاوز کنن! حالا معلوم شده که دو نفر با هم اختلاف داشتن و این اشغال دزد ناموس برای گرفتن ماهی از اب گل الود پریده وسط که فضولی کنه و اون جوون شجاع هم حقش رو گذاشته کف دستش. کاش کور میشد و تا اخر عمر یه لامپی میموند تا دیگه از این شکرها نخوره. امیدوارم اسم اون دخترها اعلام بشه که حداقل از طریق مطبوعاتی شدن براشون مسونیت بوجود بیاد، والا اون بدبختها هم مثل دختری که در دانشگاه زنجان خودش قربانی تجاوز بدست رئیس حراست بود ازشون انتقام گیری میشه و اینها که نه جرمی مرتکب شدن و نه کاری کردن بیخود در زندان نباید باشن. اخه اینها برای چی باید زندانی بشن!!!!!!؟
شنبه 21 خرداد 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
دست گل این اشرار نازنین درد نکنه. آدم شر هم باشه ولی بدونه به کی ضربه میزنه. امیدوارم هرچه زودتر آخوند سوزی و آخوند کشی تو کشورمون باب بشه تا کشورمون از شر این انگل های کثیف خلاص بشه. من خودم نظر کردم که قبل از مرگم حتمن اقلا یه آخوند رو به درک می فرستم
شنبه 21 خرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
مثل سگ هرچهارتاشون اعدام باید شن .
شنبه 21 خرداد 1390

saeed1 - کانادا - تورونتو
نمی‌دانم چه شد که شیشه نوشابه را با زدن به بدنه موتوسیکلت شکستم و ضرباتی به چشم مرد روحانی زدم!. حالا میبرندت اونجایی که یاد بگیری به سبک جنایتکارهای حرفه ای به دیگران حمله نکنی.
شنبه 21 خرداد 1390

mohsen_raja - ایران - تهران
مملکت امام زمان که می‌گن همینه. یارو هنوز ظهور نکرده و چشممون به جمال هزارچهارصد ساله‌اش روشن نشده، قاتلش رو از همین الان گفتن یه پیرزن ریشو هست. از اون طرف؛ ضارب( نه قاتل) یه اخوند فضول زپرتی رو در عرض 24 ساعت شناسایی و بعد هم دمار از روزگارش در می‌ارن. بعد تو روز روشن جلو چشم همه زن و دختر مردم رو می‌زنن می‌کشن، یه مشت وحشی بی پدرو مادر به خوابگاه دانشجویان حمله می‌کنند ولی دریغ از یه پیگیری کوچک، یه دلداری به خانوادهاشون! ای تف به روتون
شنبه 21 خرداد 1390

rezashah1919 - ایران - تهران
محال است که روحانی فدا کار باشد. تا منفعتی در این عمل نداشته باشد هرگز اقدام نمیکند.
شنبه 21 خرداد 1390

مشتعل - سوئد - استکهلم
والا تو تطاهرات اعتراضی از برادرهای جان بر کف بسیجی و سربازهای گم نام امام زمان و برادرهای لبنانی حزب الله در برخورد با جوانان ما اسیب های جدی تر دیدیم اگر این آخونده چشمش درست شد بعضی از بچه ها زندگی هاشون زخم دید و درست هم نشد و هیچ مقام قضائی هم به دنبال مجرم نگشت ... بیخیال این چشم این آخونده رو میکنه از نظر کرده ها و فردا حتماً صادرات و واردات پشگل رو به عنوان دستمزد بهش میدن و کلاً ضرر نمی کنه ! شاید هم سید خراسانی 2 هم همین بابا باشه کسی چه میدونه!!!!
شنبه 21 خرداد 1390

shahryar-khan - کانادا - مونترال
ناشیگری کردن بایستی سرشو میبریدن با زخمی کردن این حـ...ها فقط پرروتر میشن بایستی مثل سوسک له کرد اینارو,یادمه چند وقت پیش یه اخوند حـ... رو توی شمال بعداز اینکه تا میخورد زده بودند ,بعد بسته بودن به ضریح یکی از امام زادههای دوزاری وبا بنزین اتیشش زده کباب اخوند برپا کرده بودن ,دمشون گرم
شنبه 21 خرداد 1390

ARADI - امارات - دبی
از این اخوندا همه چی بر مییاد امام جمعه روستای ما 15 روز با یک دختر عقد کرده فرار کرد بعد گرفتنش ولی هنوز محاکمش نکردن خواهش میکنم همه جا بنویسین تا این اخوند نجسو محاکمش کنن (روستای ارد لارستان)
شنبه 21 خرداد 1390

اسپارتاکوس - ایران - بوشهر
اینجاست که شهروند درجه1 شهروند درجه 2 معنی پیدا میکند...
یکشنبه 22 خرداد 1390

amir-amir - کانادا - تورنتو
کلى پرونده هاى جنایت و دزدى و قتل و تجاوز به نوامیس مردم در دادگسترى ها خاک مى خورد آنوقت براى این موضوع چه سریع عمل مى کنند
یکشنبه 22 خرداد 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
اعتراق ندارد . مشخص است که جناب دام افاضاته بحریم دیگران تجاوز کرد و زدند چشم وچالی انرا در اوردند . اینها دارند خفه میکنند مردم را. دو نفر ادم بالغ و عاقل بهر مناسبتی با هم در گیر شدند. مملکت پلیس دارد . مملکت برای خودش قانون دارد . تو شیخ چه کاره هستی که در کار مردم دخالت میکنی. ...
یکشنبه 22 خرداد 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
عجب .باز هیچی نشده 2 دختر بد حجاب بودند .وتقصیر افتاد گردن انها حاج اغا تصور کرده که 2 موتور سوار مزاحم هستند .تصور کرده اقلا غلط های لفظی را اصلاح کنید .خیلی جالب است که مزاحمها ادرس خودشان را نوشته وداده بودند به حاج اغا . خجالت هم خوب است ..
یکشنبه 22 خرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
saeed1 - کانادا - تورونتو اربابای تو که با شیشه نوشابه اعمال فجیع تری مرتکب میشن اونوقت حالا که یه اخوندک زخم برداشته باید با عاملش برخورد شدید بشه!!...
یکشنبه 22 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
یک آخوندِ صیغه خون کتک خورده ببینید چه ها که نمیکنند !! به اسفل السافلین به جهنم به فی النار ! هالۀ سحابی را بدون هیچگونه خلافی در برابر چشمان عزیزانش کُشتند و شبانه او را دفن کردند, حال برای یک روضه خون چه قیامتی بر پا کرده اند ا...
یکشنبه 22 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
ای اخوند پست 1000 پدر عرب چطور وقتی به ترانه ی موسوی تجاوز شد او راکشتید خفه خون مرگ گرفتی/ چطور وقتی به دختران قبل از اعدام تجاوز شد و حتی تجاوز به پسران همینطور حالا غیرتی شدی زالوی اسلام ننگین////خر خودتانید و طرفداران پست و بی شرفتان///
یکشنبه 22 خرداد 1390

Royan - المان - المان
باباشماها چه ساده هستید , نه دختری بوده نه دعوائی جوانان شجاع زدن آخوند اشغال را لت و پار کردن(از این به بعد از این اتقاقات زیاد میافته) هیچکس هم خودشو معرفی نکرده هیج کس هم دستگیر نشده همش سیاه بازی که مردم بترسن دست به آخوندا دراز نکنن . اینها که تو اخبار نمی گن آخوندی مورد حمله ملت زخم دیده متنفر از جمهوری اسـ... قرارگرفت, با این داستانها سرو ته شو هم میارن.
یکشنبه 22 خرداد 1390

saeed1 - کانادا - تورونتو
لیلی ایرانی - ایران - تهران. چرا مزخرف میگی! کدام ارباب؟ آیا من از کسی پشتیبانی کردم؟ من به کسی که جنایت کرده نهیب زدم! تا وقتی آدمهای نفهمی مثل تو هستند که بی جهت به دیگران مزخرفات میبندند ایران کارش همینجور است!
یکشنبه 22 خرداد 1390

Kavkaz - ایران - تهران
کلاغ-فنلاند هلسینکی. آنکسی که باید مثل سگ بکشند اربابان کثیف عوضی جنایتکارت هستند و هر چه ساندیس خور خودفروش که سر سفره پدر و مادرشان بزرگ نشده اند.
یکشنبه 22 خرداد 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
فیلمهای فردین اکثرا اخرش همینجوری تموم میشد !!!!
یکشنبه 22 خرداد 1390

babak_khoramdin90 - ایران - تهران
هرکسی که میخواد با امر به معروف و نهی از منکرکردن به بهشت بره باید هزینشم بپردازه واسه این حاج آقا به قیمت چشمش تموم شد خدا قبول کنه.
یکشنبه 22 خرداد 1390

hafeze shirazi - ایران - تهران
ظاهر نا مناسب؟؟؟؟؟ برای همینه که در اروپا و امریکا و ریاض و جده و سوریه و ...... که در همشون پر از بی حجاب است روزی 3 میلیون از این اتفاقات رخ میدهد؟. این وحشی گری ها بخاطر فرهنگ کثافت و نجسی است که جمهوری اسلامی با خودش اورده . فرهنگ اراذل پروری که گاهی دامنگیر خودشون میشه.
یکشنبه 22 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.