مرد برای تغییر روش تربیت فرزندش به دادگاه شکایت کرد

مرد برای تغییر روش تربیت فرزندش به دادگاه شکایت کرد

مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم، فرزندم را مطابق با خواسته‌های خود تربیت می‌کند که این روش نادرست است؛‌ به همین دلیل می‌خواهم او در تربیت فرزندم تجدید نظر کند و گرنه از او جدا شوم.

به گزارش  فارس، مردی 30 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 240 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این مرد در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه همسرم بسیار مهربان است و این اخلاق او باعث شده که فرزند 8 ساله‌ام از این موضوع سوءاستفاده کرده و هر کاری که می‌خواهد انجام دهد، گفت: بارها در این خصوص به همسرم تذکر دادم ولی او کار خود را می‌کند؛ حتی همسرم را تهدید به طلاق کردم و گفتم در تربیت فرزندمان تجدید‌نظر کند و در غیر این صورت از او جدا خواهم شد ولی او اهمیتی نداده و به همان روش خود ادامه می‌دهد. وی با بیان اینکه همسرم معتاد به حشیش نیز هست، ادامه داد: طی 11 سال زندگی مشترک تا به حال، از او کوچکترین شکایتی نکرده و همیشه در برابر او گذشت کردم ولی همسرم برعکس همیشه کار خود را می‌کند و اهمیتی به سلایق و خواسته‌هایم نمی‌دهد. زن در دادگاه خانواده حاضر شد و با اشاره به اینکه شوهرم به دنبال بهانه‌ای برای طلاق است، گفت: حشیش را به صورت تفریحی مصرف می‌کنم بنابراین شوهرم نباید این موضوع را در دادگاه بیان کند چرا که این امر زیاد مهم نیست. وی در ادامه با بیان اینکه حدود 11 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد و فقط یک دختر 8 ساله داریم، ادامه داد: از شوهرم جدا نمی‌شوم و چنانچه او نیز این خواسته را داشته باشد، اهمیتی نداده و راحت به زندگی‌ام ادامه می‌دهم چرا که حاضر نیستم آینده فرزند 8 ساله‌ام را نابود کنم. مرد بار دیگر در برابر قاضی این پرونده با بیان اینکه باید هرچه زودتر از همسر معتادم جدا شوم، افزود: همسرم حتی در حال حاضر نیز نمی‌خواهد به خواسته من اهمیت بدهد و به راحتی از آن می‌گذرد؛ تربیت فرزندم باید زیرنظر من باشد و گرنه از همسرم جدا می‌شوم. وی با اشاره به اینکه فرزندم به دلیل تربیت نادرستی که مادرش در پیش گرفته، هر کاری که می‌خواهد انجام می‌دهد و هیچ کس حق ندارد به او چیزی بگوید، تأکید کرد: همسرم رفتار فرزندم را مانند خود کرده و این موضوع مرا بسیار رنج می‌دهد. مرد با بیان اینکه همسرم باید از من جدا شود، افزود: به دلیل اعتیاد و رفتارهای همراه با خونسردی همسرم، می‌خواهم که از او جدا شوم و از درخواستم منصرف نمی‌شوم. قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین (زن و مرد)، حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و پرونده را برای رسیدگی و بررسی بیشتر به کارشناسی دادگاه ارجاع داد.

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
پس ملت 70 میلیونی برای پاک کردن شاهنامه فردوسی. به کجا شکایت کنند.اداره ارازل و اوباش آستان قدس رضوی«شبانه»(دوشنبه شب) به طور کامل از سوی اداره آستان قدس رضوی پاک شده است.هادی مظفری، مدیر هنری شهرداری مشهد، می‌گوید نقاشی دیواری شاهنامه دو هزار و ۲۰۰ متر مربع و بلندترین نقاشی دیواری در سطح کشور بوده است.آقای مظفری روز سه‌شنبه ضمن ابراز تأسف شدید گفتش بیش از ۴۵ میلیون تومان بودجه صرف شده بود.به گفته آقای مظفری، این نقاشی دیواری روایتی بود از نبردهای حماسی فردوسی و بر روحیه یکتاپرستی و سلحشوری ایرانیان تأکید داشت.براساس پیشنهاد بنیاد فردوسی، سال ۱۳۸۸ به عنوان «هزاره سرایش شاهنامه» ازسوی یونسکو، نهاد آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد، به ثبت رسیده بود.چندی پس از ثبت این عنوان در یونسکو، بنیاد فردوسی اعلام کرد که به دلیل همکاری نکردن دستگاه‌های اجرایی تمامی طرح‌های مربوط به بزرگداشت فردوسی متوقف شده است
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
،یاسر موحد‌فرد، دبیر کل بنیاد فردوسی، در سال ۸۸ با تأکید بر این‌که این بنیاد با هزینه خصوصی تأسیس شده از عدم همکاری دولت با این بنیاد انتقاد و همچنین تأکید کرده بود که اداره ارشاد استان خراسان رضوی موانعی را پیش پای این بنیاد می‌گذارد.الان شاید دوستان اعتراض کنند.که ای بابا تو دلت خوشه.رژیم همه ملت را به سلاخی کشیده نقاشی و شاعری چکار کنیم.دوستان در تاریخ بشریت جنگهاوظلمهای زیادی توسط زورگویان و دیکتاتورها بوده والان هم همینطور.ولی هیچوقت آثار تاریخی را خراب و ویران نمیکنند.هیتلر برای کشتن و سوزاندن مردم بیگناه اردوگاه کار اجباری و چند تا کوره آدم پزی داشت که بالای در ورودیش توسط آهن و میلگرد چند کلمه ای آلمانی نوشته بود. که همین چندی پیش چند نفر را به جرم خرابکاری و سرقت دستگیر و به زندان محکوم شدند.بله دوستان یعنی آخوندهای بوگندو چون همگیشان از نسل عرب پاپتی هستند و با توسل به زور ویا از ترس ملت شبانه چنین فجایعی غیر بشری را انجام میدهند چون نمیخواهند از ایرانیان اثری بماند.یعنی این جنایت کوچکیه.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

kamangir - نروژ - اسلو
وااااااااااا!!!!!!!! زن هم زنای قدیم.اینجوریش دیگه نوبره!
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

Royan - المان - المان
نه بابا مرتیکه زیر سرش بلند شده بهانه میکنه وگرنه هیج ادم عاقلی نمیگه به خاطر خونسردی زنم میخوام طلاقش بدهم خانمه آروم و ریلکس با کسی هم کاری نداره بچه اش را هم بدون دعوا و داد و فریاد بزرگ میکنه مرده هم میخواد یه جوری از دست زنه خلاص بشه.
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

shana - خوزستان - ایران
مردک داره بهانه میاره .اگر راست می گفت باید واسه ترک اعتیاد همسرش بهش فرصت میداد
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

سارا-تهران - ایران - تهران
غلط کردی بعداز این همه مدت تازه فهمیدی صلاحیت نداره ومعتاده.
شنبه 21 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • فرمانده پیشین سنتکام: ایران در میانه درگیری با اسرائیل،‌ دست پائین را دارد
  • ۷ اکتبر سالگرد حمله حماس به اسرائیل؛ تشدید بمباران‌های هوایی اسرائیل در جنوب لبنان و غزه
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم،بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • جزئیاتی جدید از انفجار پیجر‌ها در لبنان؛ موساد از ۹ سال قبل برنامه‌ریزی برای این عملیات را آغاز کرده بود
  • ایهود المرت: اسرائیل نمی‌تواند بدون کمک آمریکا به برنامه هسته‌ای ایران حمله کند
  • «اسراییل بزن» و «نه به جنگ»؛ نبرد کاربران درباره حمله احتمالی اسراییل
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • یک مقام آمریکایی: اسرائیل تضمین نکرده که به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله نخواهد کرد
  • (تصاویر) خودروهای وارداتی در گمرک غرب تهران
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند