فال روز سه شنبه ۷ ژوئن - ۱۷ خرداد

فال روز سه شنبه 7 ژوئن - 17 خرداد


فروردین
زندگی شما این روزها بیشتر از خورشید انرژی خواهد گرفت چرا که خورشید تابان وارد اولین خانه از شخصیت شما شده است و باعث می‌شود که احساسات قلبی‌تان را بیان کنید. دیگران ممکن است بر سرسختی بی پایان شما غلبه کنند، اما شما فقط می‌خواهید که اوضاع را درست کنید. ممکن است شما احساس رقیبی را داشته باشید که از جنگ جان سالم بدر برده است. اما دوست ندارید که اشتباهی کنید که شما را از مسیر و هدف خود دور کند. راهی پیدا کنید که در کشمکش و درگیری فائق آیید تا بتوانید در بازی برنده باشید.حافظ:در بیابان فنا گم شدن آخر تا کی ره بپرسیم مگر پی به مهمات بریم حافظ آب رخ خود بر در هر سفله مریز حاجت آن به که بر قاضی حاجات بریم تعبیر:قدر لحظات را بدان و بیهوده آنها را به هدر نده. در این راه احساسات را رها کن و به عقل و تدبیر خود تکیه کن. راه سخت و دشواری در پیش داری. از دوستان خیر اندیش کمک بطلب و با آنان مشورت کن. به خدا توکل کن تا آرامش خاطر داشته باشی.

اردیبهشتامروز لازم است تا جایی که می توانید ماجراجو باشید. کارهای همیشگی و روزمره را رها کنید و چیزهای جدید کشف کنید. هرچه دورتر بروید با افراد غریبه آشنا شوید ذهنتان خلاق تر می شود. شاید خانواده تقاضای غیر ممکنی از شما داشته باشد اما محکم و منطقی در مقابلشان بایستید. حافظ:چون تو را در گذر ای یار نمی‌یارم دید با که گویم که بگوید سخنی با یارم دوش می‌گفت که حافظ همه روی است و ریا بجز از خاک درش با که بود بازارم تعبیر:امیدوار باش. سختی ها و مشکلات را تحمل کن و به هدف خود ایمان داشته باش. سختکوش و مقاوم باش. در کارها ایمان و صداقت داشته باش تا اعتماد مردم را به خود جلب کنی.

خردادشخصی که بسیار مورد علاقه تان است. امروز، حالت تدافعی به خود گرفته و صحبت کردن برای مدت طولانی را بسیار دشوار می کند، چرا که به طور واضح به دنبال راه انداختن بحث و مشاجره است. از سوی دیگر، احتمالاً شما شخصی هستید که بسیار زودرنجید. پس چه کسی است که باید خونسردی خود را حفظ کند؟پروژه های شخصی و معاملات ملکی در نظر شما موجب بروز نقش های زیاد و در نتیجه طغیان عصبانیت شما می شوند.حافظ:حافظ از سرپنجه عشق نگار همچو مور افتاده شد در پای پیل شاه عالم را بقا و عز و ناز باد و هر چیزی که باشد زین قبیل تعبیر:شاهد مقصود از تو دور است. برای رسیدن به آن صبر و تحمل لازم است. پشتکار داشته باش و مأیوس نشو. کسی را دوست داری که باید برای رسیدن به او صداقت و صبر داشته باشی.


تیرشما امروز دوست دارید راه میان بری را امتحان کنید و یا بر مشکلی که دیگران نیز چندان توجهی بهش نمی‌کنند سرپوش بگذارید. شما وقتی این کار را بکنید، واقعا خوشحال خواهید شد. البته فقط برای یک مدت کوتاه! و حالا جهان برای شما زیاد بر وفق مراد نمی‌چرخد و نتیجه عملتان به خودتان بازخواهد گذشت! پس قبل از اینکه دست به کار اشتباهی بزنید، داشتن نگرش منطقی بهتان کمک می‌کند که واقعیت ها را وارد زندگی تان کنید.حافظ:از آن زمان که بر این آستان نهادم روی فراز مسند خورشید تکیه گاه من است گناه اگر چه نبود اختیار ما حافظ تو در طریق ادب باش و گو گناه من است تعبیر:هرگز از انجام کاری که در پیش داری پشیمان نباش. سعادت و نیکبختی در انتظار تو است. از طعنه ی حسودان دوری کن و نسبت به آنها بی اعتنا باش.


مردادفکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس‌العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلماتتان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دیگران نشان دهید. آنها برای شنیدن حرفهای شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرفهایتان اهمیتی نمی‌دهند.حافظ:چه قیامت است جانا که به عاشقان نمودی دل و جان فدای رویت بنما عذار ما را به خدا که جرعه‌ای ده تو به حافظ سحرخیز که دعای صبحگاهی اثری کند شما را تعبیر:از دوستان ریاکار و ظاهرالصلاح دوری کن. با دعا و نیایش و توکل به خداوند می توانی از سختیها و مشکلات رها شوی و به آرامش برسی.


شهریورامروز مسائل مالی اهمیت خاصی پیدا می کند.بنابراین اگر همسرتان اخیراً رفتار غیرعادی با شما داشته است می توانید علت اش را بفهمید.اگر در ابهام قرار گرفته اید عصبانی نشوید.به هر حال اگر دو فکرداشته باشید بهتر از یک فکر است.حافظ:در کار گلاب و گل حکم ازلی این بود کاین شاهد بازاری وان پرده نشین باشد آن نیست که حافظ را رندی بشد از خاطر کاین سابقه پیشین تا روز پسین باشد تعبیر:در زندگی هر چه پیش آید خیر است. نباید از حوادث و ناملایمات روزگار رنجیده خاطر شوی بلکه باید آنها را بپذیری و تحمل کنی. صبر و استقامت می تواند دشمن تو را به دوست واقعی تبدیل کند.

مهرمرز میان دوستی و یک رمان عاشقانه می‌تواند کمی ‌حساس باشد. حتی اگر شما در جستجوی چیز دیگری نباشید، می‌توانید از اینکه احساسات تان را در اولویت قرار می‌دهید سود ببرید. اما به این معنی نیست که کار خاصی انجام دهید یا سعی کنید تا عشق را بدست آورید. این درس درباره این است که به خودتان اجازه دهید تمام خواسته‌های قلبی‌تان را تجربه کنید بدون اینکه بخواهید دیگران باعث بروز شادی در شما شود. حافظ:حکم مستوری و مستی همه بر خاتم تست کس ندانست که آخر به چه حالت برود حافظ از چشمه حکمت به کف آور جامی بو که از لوح دلت نقش جهالت برود تعبیر:برای رسیدن به مقصود باید رنج و زحمت کشید. با سهل انگاری و دست روی دست گذاشتن هیچ نتیجه ای حاصل نمی شود. با امید به خدا و مشورت با دوستان و کمک بزرگان به هدف خواهی رسید. نا امید نباش.


آبانشاید شما دوست نداشته باشید بخشی از وقت خود را به پروژه ای خلاقانه اختصاص دهید، برای اینکه بهرام در پنجمین خانه شما یعنی خانه تفریحات قرار دارد و شما را به انجام دادن کارهای جالب ترغیب می کند. همچنین گرمای شدید سیاره بهرام شما را به سمت ورزشهای رقابتی می کشاند. امروز روزی عالی برای شرکت کردن در فعالیتهای بدنی است، پس زودتر دست به کار شوید.حافظ:حکم مستوری و مستی همه بر خاتم تست کس ندانست که آخر به چه حالت برود حافظ از چشمه حکمت به کف آور جامی بو که از لوح دلت نقش جهالت برود تعبیر:برای رسیدن به مقصود باید رنج و زحمت کشید. با سهل انگاری و دست روی دست گذاشتن هیچ نتیجه ای حاصل نمی شود. با امید به خدا و مشورت با دوستان و کمک بزرگان به هدف خواهی رسید. نا امید نباش.


آذریک دروغ کوچک میتواند فاجعه به بار آورد به همین خاطر است که آنرا به هر صورتی حتی مصلحتی از زندگی روزانه ی خود دور کنید. وقتی مسئولیتهای خود را به موقع انجام دهید احساس رهایی و خوشبختی خواهید داشت. هیچ لذتی بالاتر از یک نمره ی بیست در کارنامه ی زندگی شما نیست. باید در زندگی همیشه سعی کنید این نمره را همراه داشته باشید.حافظ:دیده بدبین بپوشان ای کریم عیب پوش زین دلیری‌ها که من در کنج خلوت می‌کنم حافظم در مجلسی دردی کشم در محفلی بنگر این شوخی که چون با خلق صنعت می‌کنم تعبیر:مراقب اطرافیان خود باش تا گمراه نشوی. در هر کاری که شروع می کنی با عقل و اندیشه عمل کن تا به نتیجه ی مطلوب برسی. دوستان خود را بشناس تا بتوانی به موقع از آنها استمداد جویی.


دیشاید بدست آمدن آرامش و خوشبختی امروز برای اغلب متولدین این ماه آسان نبوده است، چرا که از فراز و نشیب های بسیاری گذشته و تن به سختی های فراوانی داده اند بهمین جهت باید برای حفظ آن کوشش کنند و برای پایداری اش اندیشه های تازه بکار گیرند.حافظ:تازیان را غم احوال گران باران نیست پارسایان مددی تا خوش و آسان بروم ور چو حافظ ز بیابان نبرم ره بیرون همره کوکبه آصف دوران بروم تعبیر:اگر می خواهی به هدفت برسی، از ملامت و سرزنش دیگران بیمی به دل راه نده. اگر برای مقصود خود ارزش قائل هستی، دست از سعی و تلاش بر ندار. دقت و تعمق بیشتری داشته باش. بیهوده ناامید و مأیوس نباش و با اندک ناملایمتی هراسان نشو.


بهمن پس از یک دوره دربدری و آوارگی باید پناهگاه امنی جست و در آن آرامش را تجربه کرد. احتیاج به خلوت خود دارید تا بتوانید در مورد سرنوشت خود تاملی نمایید. این خلوت را فراهم کنید به نفع شما خواهد بود. در جستجوی زیباییها هستید. بهتر است اگر قصد دل بردن از همسرتان را دارید، شب هنگام شام مورد علاقه اش را برایش تهیه کرده و شمعی روی میز روشن نمایید، مطمئنا" به این ترتیب ترفندتان کارساز میشود.حافظ:طراز پیرهن زرکشم مبین چون شمع که سوزهاست نهانی درون پیرهنم بیا و هستی حافظ ز پیش او بردار که با وجود تو کس نشنود ز من که منم تعبیر:این زندگی را درخور و سزاوار خود نمی بینی و آرزوهای بلندی در سر داری. بهتر است که مراقب باشی تا بیهوده خود را دچار دردسر نکنی و از نبوغ و اراده ی خود عاقلانه بهره گیری کن تا به هدف خود برسی.

اسفندبعضی خانمهای متولد این ماه در زمینه مدیریت، موفقیت و کار و کسب بسیار توانا و خوش شانس هستند ولی معمولا" قدرشان را کمتر میدانند. حضور بعضی پدر و مادرهای عاقل و دور اندیش در جمع متولدین این ماه سبب شده خیلی از اختلافات و جداییها در نطقه اول متوقف شده و باید قدر این انسانها را بدانند.حافظ:آن کو تو را به سنگ دلی کرد رهنمون ای کاشکی که پاش به سنگی برآمدی گر دیگری به شیوه حافظ زدی رقم مقبول طبع شاه هنرپرور آمدی تعبیر:به زودی دوران غم و هجران سپری می شود و به آرزوهای خود می رسی. با مهر و محبت، بهتر می توانی به مقصود خود دست یابی. اگر تردید و هراس را از خود دور کنی، موفقیت حتمی است. مراقب سخنان و رفتار خود باش.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.