نشریه سپاه: استفاده نکردن از عنوان امام خامنه‌ای اشتباه بود

نشریه سپاه: استفاده نکردن از عنوان امام خامنه‌ای اشتباه بود

آقای جوانی ریشه "اشتباه" را در زمانی می‌داند که مجلس خبرگان پس از درگذشت آیت‌الله خمینی، رهبر جدید را به عنوان "خامنه‌ای عزیز" معرفی کرد

سرمقاله تازه ترین شماره هفته‌نامه "صبح صادق"، ارگان سیاسی سپاه پاسداران، از امامان جمعه و رادیو تلویزیون حکومتی ایران خواست که از این پس از رهبر جمهوری اسلامی با عنوان "امام خامنه‌ای" یاد کنند.

این نشریه در شماره روز دوشنبه ۱۶ خرداد (۶ ژوئن) نوشت باید با "صراحت و شجاعت" اعتراف کرد که هواداران حکومت ایران "اشتباه بزرگی" کرده اند که پس از درگذشت بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۸، از آقای خامنه ای با عنوان "امام" یاد نکرده اند.

سرمقاله نشریه صبح صادق، که به قلم سرتیپ یدالله جوانی، رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران نوشته شده است، در حالی منتشر می شود که در هفته های گذشته، بسیاری از مسئولان حکومت ایران بر اهمیت اطاعت کامل از رهبر جمهوری اسلامی تاکید کرده اند.

این تاکیدات پس از آن شدت گرفت که در پی مخالفت رئیس جمهوری با حکم ابقای وزیر اطلاعات ایران توسط آیت الله خامنه ای، محمود احمدی نژاد و همکارانش به عدم اطاعت از ولایت فقیه متهم شده اند.

یدالله جوانی در سرمقاله امروز خود، سرآغاز "اشتباه" مسئولان حکومتی در عدم استفاده از عنوان "امام" برای رهبر ایران را زمانی دانست که مجلس خبرگان رهبری در سال ۱۳۶۸، هنگام معرفی آقای خامنه ای به عنوان جایگزین آیت الله خمینی، از عنوان "خامنه ای عزیز" استفاده کرده است.

سرتیپ جوانی با تاکید بر لزوم جبران اشتباهی که به نظر وی تا کنون رخ داده، توصیه کرده است که "اولاً از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ادای حق جایگاهش، با عنوان امام خامنه‌ای یاد شود و ثانیاً دلیل به کار بردن این عنوان برای مردم تبیین شود".

تاکیدات جدید بر جایگاه رهبری در ایران

در اظهار نظرهایی دیگر در مورد جایگاه آیت الله خامنه ای در حکومت ایران، اخیرا سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه گفته بود که "هر کس در هر طبقه و مقام و مسئولیتی که باشد باید در مقابل امر ولایت سر تعظیم فرو آورد"، و علی سعیدی، نماینده رهبر ایران در سپاه پاسداران تخطی از فرمان ولی فقیه را در حکم مخالفت با فرمان "خدا و امام زمان" خوانده بود.

همچنین، احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد گفته بود که "چنانچه مسئولی از ولی فقیه اطاعت نکند، حکومت وی نامشروع است، حتی اگر تمام مردم به او رأی داده باشند؛" و کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران اظهارات "یکی از وزرا" را نقل کرده بود که گفته است که آیت الله خامنه ای حتی حق دارد همسر رئیس دولت را طلاق بدهد و در این صورت "رئیس جمهور نمی تواند به او دست بزند".

در همین ارتباط، محمدتقی مصباح یزدی نیز چندی پیش تاکید کرده بود که روسای جمهوری اگر منصوب رهبر نباشند "طاغوت" (حاکمی که مقابل خدا سرکشی می کند) هستند و اطاعت از آنان "حرام" است.

آقای مصباح یزدی در جای دیگری هشدار داده بود که مخالفت با ولی‌فقیه، همچون مخالفت با امامان شیعه و در حد شریک قائل شدن برای خدای یگانه است.

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
کارخونه امام سازیتون که راه افتاده. از ایران و ایرانیت هم که فقط یه زبان فارسی گفتاری مونده (که نوشتنش با حروف عربی شماست) و یکی دیگه اینکه واحد پول ایرانی، ریال (که اونهم البته عربیه) که اونهم می خواید به دینار تغییرش بدید. پرچم ملی که حرف عربی روشه و عربیه. خلیج فارس که شد خلیج عربی. مونده یه اسم خشک و خالی (ایران) که اگه اونهم به یه اسم عربی تغییر بدید دیگه نه اثری از ایران خواهد بود و نه ایرانی و ایرانیت. حرف من کاملا جدیه. اگه ایرونی ها دیر بجنبن این لاشخورهای جسد دزد اسم ایران رو هم به یه اسم عربی تغییر میدن. یعنی آخرین کلمه ای که برامون باقی مونده: ایران
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

Royan - المان - المان
مخالفت با ولی فقیه درواقع مخالفت با دزدی شرعی آغایون است که به پشتوانه چلاغ علی با حفظ نظام ثروت کلانی به هم زدن و میخواهند هفت نسل بعدشون هم از این پشم کلاهی بهشون برسه ولی باید بدونید که اگر خائنه ای از شکم ننه اش امام بدنیا آمده بود و خدا به همه ظاهر میشد مِیگفت این امامه بازم مردم با این جنایتی که کرده باید خیلی احمق باشند که با بخشیدن عناوین مختلف از طرف عمله اکره اش امر بهشون مشتبه بشه و این شارلاتان را امام بدوند یه دزد حامی مردم ارزشش بیشتر از یه امام ادم کش است.
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

م ر - ایران - تهران
مرتیکه پدرسوخته با حلواحلوا گفتن دهن شیرین نمیشه از کی تا حالا عده ای تعیین میکنند که فلان قاتل امام و سرپیچی از فرمان او یعنی شرک و سرپیچی از خدا و امام زمان است برید کاسه و کوزهتان را جمع کنید . اون یکی مفت خور هیچی نفهم میگه حتی امام خامنه ای میتونه همسر رئیس جمهور را طلاق بدهد و رئیس جمهور نمیتواند به او دست بزند تا خود امام فیضش را ببره واقعا خجالت داره شما ملت را چی فرض کردی ؟ شماها ...هیچوقت نمیتونید خامنه ای قاتل را جایگزین پیغمبر و ائمه کنید یعنی در حد و اندازه این بزرگان نیست فهم و مرام اسب این بزرگان شرف داره به این امام ساختگی و ذهنیتان .
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

پسرسیدان - ایران - بیجار
یعنی به سلامتی ما الان 14 امام داریم و شیعه 12 امامی نیستیم امام خمینی و امام خامنه ای میگم خوب شد امام موسی صدر گم شده و الا.................................
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

shahab46 - المان - هانوفر
بگویید که شکر خامنه ای بهتر هم هست
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
از اون موقع که مموتی بخاطر مرتیکه خودفروش مصلحی جنایتکار.چلاغعلی را بی ارزش و سکه یه پولش کرد.سران 4 پاه نعلداران.هی به زور میخواهند آبروی رهبر خونخواره شان را برگردانند ولی آبی که ریخت دیگه جمع نمیشه.هر چند که از اولش هم ملت اندازه پشم زائدی برای چلاغعلی ارزش قائل نبودند ولی بعد از جریان اختلاف بیشتر مردم سوقه شان به مموتی و اطرافیانش نزدیک شده است. فقط بخاطر1 چیز اونهم اینه که این به(اصطلاح جریان انحرافی)ضد آخوند مفتخور.ضد ولایت وقیح.خواهان جدایی دین از سیاست.گرایش بسوی ایران قدیم یعنی کورش بزرگ.و خیلی موردهای دیگر که فقط ضد افراطی و اندیشه اسلامگری آخوندیست.پس نابود باد جهان آخوندی و رژیمهای خودکامه و افراطی عرب صفت تازی پرست مرده پرست منظورم مرده هایی که در کربلا.نجف.کاظمین آرمیده اند.احمقها یه کم به خودتان بیایید مرده پرستی عربها تا کی...مموت با پلنگ مشایی. دم هر چی آخوند را سرویس کنید دمتان گرم.عزت زیاد
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

perspolisi - استرالیا - سیدنی
پاچه خاری که حد و مرز نداره، بخارون سید, بخارون. فقط زخمش نکنی‌.
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

monairan - ایران - تهران
خفه شید همه تون خائن های مردور عرب .مردم از شما بی وطن های دزد متنفرند.به. زودی به درک واصل خواهید شد .کاری کردید که ابروی اسلام را بر دید. . وقتی برای خمینی دزد هندی ارامگاهی مثل امامان معصوم ساختید از همان موقع. باعث شدید خیلی ها به امامان معصوم هم شک کنند ولی جواب خود را خواهید. گرفت . اگر اسلام بر حق است مجازات خواهید شد و اگر اسلام نیز مثل شما. بر پایه ظلم و تجاوز و غارت مردم و درندگی شکل گرفته دوامی نخواهد داشت. شما کثافت ها و خامنه ای سراسر فساد باعث اینهمه شک به اسلام شدید. مثل قوم لوط نابود شوید مزدورها . ایران تهران
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
رزالت وشرارت از چهره منفور این خائن میباره, با دادن لقب "امام" چه تاثیری میتونه روی این Bio Parazit داشته باشه ? نه تغییری در اعمالش حاصل میشه و نه در ظاهر شیطانی این موجود روانی , دشمن بشریت و انسانیت ماثره!!! تنها راه چاره ای که کشور و ملت ایران را از شر این علی گاتور مسون نگه میداره , زدن ریشه حیاطی خودش و تمامی کسانی که رابطه ژنتیکی با او دارند میباشدو غیراز اون هیچ !!!
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

ملاصدرا - ایران - شیراز
با بکار بردن عنوانهای مقدس و بزرگ ؛کسی بزرگتر نمیشود مگر آنکه در عمل بزرگمنشی خود را ثابت کند.خامنه ای هم میتوانست با به خرج دادن انصاف در انتخابات و پس از ان خود را به جایی برساند که مردم خودشان او را امام صدا کنند نه اینکه اکنون بصورت دستوری اینکار انجام شود.خامنه ای با اشتباه بزرگی که انجام داد و بی پروا اعلام کرد که" نظرات احمدب نژاد به نظرات من نزدیکتر است" و با توجه به عملکرد احمدی نژاد در دور دوم ریاست جمهوریش به بسیار از مردم ثابت کرد که متاسفانه مجلس خبرگان رهبری به وظیفه اش در مورد نظارت بر رهبر به خوبی عمل نکرده است!!!
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - شهر
خمینی هندی زاده منفور و سر سپرده و گماشته یهودی های اروپائی و اسرائیلی هم امام شده بود و خونحوارمنه ای همون بد مشهدی "خامنه ای "هم امام شد یعنی دوتا امام بعلاوه 12 امام "مسلم ان " ها میشود 14 امام !!.....تفاوت و فرق بین 14تا مستراح و 14 تا امام 12 +2 تا چیه ؟. هر فرد چه بچه و بزرگ و پیرش جواب میده که بدون مستراح زندگی کردن تبدیل به یه فاجعه وحشتناک انسانی و محیط زیست میشه وحتی آپارتمان نشینی کاملا غیر میسر میشه ..ولی بدون وجود امام هیچ فرقی برامون نمی کنه ..پس نیتجه میگیریم سود و استفاده کاسه مستراح بیشتر 12+2 امام بوده و میباشد و خواهد بود البته 12 امام "مسلم ان" ها آن زمان نیازی به مستراح نداشتند و هرچی که از روده شان بیرون میزده و از زیر عبایشان بر زمین می ریخته و بصورت مهر نماز خوانی برای مشهدی ها و قمی ها و اصفهونی ها و یزدی ها جمع آوری کرده و فرستادند !! . حالا این سر پاسدارچی عرب زاده و گدو مال و گدو لیسن یه عرب زاده دیگه که امام خونخوارمنه ای باشه بخاطر منافع شخصیش حاضره که خونخوارمنه ای "خامنه ای" دهنش رو بعنوان کاسه مستراح استفاده کنه!!
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

chakera - ایران - تهران
با پوزش از مدیران و کاربران سایت: بروم موال خیر سر یدالله یه سر به امام خامنه ای بزنم.
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

dara20 - ایران - تهران
بله امام دجال ادمکش دزد بی شرم فاحشه روحی روانی امام ریاکار امام اوباش امام مزدوران امام دشمنان ایران امام خائنین به وطن امام مفسدین و خلافکاران امام متجاوزین به ناموس ملت امام چلاق بی خاصیت امام مجنون و روانی امام علیل و ذلیل امام دروغگو امام ظالم امام بی بند و بار.
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ادم عاقل میفهمه امام ها همینطوری کشکی ساخته شدند البته ادم عاقل میفهمه نه نان به نرخ روز خور و بی شعور
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

hassan5 - ایران - تهران
اخوندی در مشهد در زمان انقلاب شعار میداد و زوار هم تکرار میکردند...ما همه احشام توئیم امام رضا..ماسگ درگاه توئیم امام رضا.. همه با هم بگیم عو عو عو...بعد همه با هم میگفتند عو عو عو...با این بادمجان دور قابچینها خدا اخر و عاقبت ما را بخیر کنه
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.