واردات انواع خودرو به ایران آزاد اعلام شد

واردات انواع خودرو به ایران آزاد اعلام شد

وزارت بازرگانی ایران می گوید که واردات هر نوع خودرویی که سابقه ورود به این کشور را داشته باشد، آزاد است.

این وزارتخانه پیش تر شروطی را برای واردات خودرو به ایران اعلام کرده بود که از جمله آنها نو بودن خودروی ثبت سفارش شده بود.

حمید صافدل، معاون وزارت بازرگانی ایران گفته که بیش از ۳۰ مدل خودرو پیش از این وارد ایران شده است و اکنون هم محدودیتی برای واردات وجود ندارد.

مطابق آمار گمرک ایران، سال گذشته خورشیدی، ۴۳ هزار و ۳۸۹ دستگاه خودروی سواری به ارزش ۸۹۲ میلیوین دلار وارد ایران شده است که نسبت به سال ۱۳۸۸ از نظر تعداد بیش از ۴ درصد و از نظر ارزش بیش از ۷ درصد رشد نشان می دهد.

تعرفه واردات خودرو در ایران در حال حاضر ۹۰ درصد است.

majid63 - فرانسه - پاریس
از این طریق می خواهند ارز وارد کشور کنند چی بهتر از این ؟!
دوشنبه 16 خرداد 1390

علی بی غم - ایران - تهران
نه بابا؟ چشم بسته غیب گفتی؟ نود درصد مالیات میدانی یعنی چه؟ پول یک ماشین به اندازه پول خون پدرت میشود. ده برابر پول همان ماشین در خارج از کشور پدرسوخته اگر جرات داری مالیات را کم کن تا ببینم دیگه کی سوار این تابوت های مرگ شما میشود؟ خاک بر سر ایران خودرو و سایپا که وصل هستند به آقایان و تا جد اندر جدشان از قبال این تابوت ها از جیب ملت پس انداز کردند.
دوشنبه 16 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خودشان اوردن تو بنادر همه را نمره میکنن دو روز دیگر مینویسند واردات خودرو ممنوع شد
دوشنبه 16 خرداد 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
جوک جدیده؟ این خبر مثل این می مونه که جمهوری اسلامی اعلام کنه از فردا کاباره ها باز میشه. هیچ محدودیتی هم نداره
دوشنبه 16 خرداد 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
اقایون خودشون ماشین اورده بودن لب مرز و قانونی وضع کردند که واردات ممنوع باشه. در همین حین قیمت ماشین نزدیک ده درصد افزایش پیدا کرد. همین که اقایون ماشین هاشون رو به قیمت بالاتری فروختن باز دوباره به همون قانون قبلی بازگشتند. تقریبا در عرض دو ماه قیمت لندکروزر از 105 میلیون به 120 میلیون افزایش پیدا کرد.
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
بخور بخور و راندخواری دزدان شروع شد.مردم اگر یک دوچرخه بیارن در مرز گرفتار وباید چندبرابر به دزدان پول بدهند زیرا خواهند گفت:تا دیروز آزاد بود..ویا طبق بند فاطی بندانداز شامل حال شما نمیشود...
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

habibollah - ایران - تهران
دیگه به هیچ چیزاین نظام نمیشه اطمینان کرد. فرداپس فردایکى دیگه پیدامیشه میگه نه اصلا. هم اینجورى نیست.تواین مملکت صدتارییس درپیتى داریم.
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

payman_270 - ایران - سربندر
من هم میگم احتمالا" یکی از کله گنده ها یه محموله خودرو داره که میخواد وارد کنه .. حالا بعدش متوجه میشید.. و دوباره ممنوع میکنن...
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - شهر
کشورهای غربی و ژاپنی ها و کره ای و چینی ها بهشون گفتن که بابت تحریم ها پول خرید نفت از ایران رو نقد نمی خوایم و نمی تونیم به این سادگی بهتون بدیم بیائید از ما در عوضش جنس بهتون بدیم .....مشکل خونخوارمنه ای "خامنه ای " و عنتری نژاد اینه که اگر دولتی ها و آقا زاده ها اتومبیل بجای پول نفت وارد کنن مردم هم میگن پس اتومبیل سهم ما کجاست ؟؟؟!!! بهمین دلیل برای رد گم کردن به مردم میگن واردات اتومبیل آزاد شد !!هی حیون عنتری نژاد بگو کجاس خیابونش و کجاس بنزینش سالی 40000نفر تو تصادف اتومبیل دارن میمرن !! بله ملاها و بساز بفروش ها و روشوه خوران شهرداری و اوباشان حکومتی نیاز به اتومبیل های نو و لوکس دارند ...برید مریض خوانه نو هم وارد کنید !!
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
مردم آزادند تا هر ماشین خواستند سوار شوند ولی به خداوندی خدا وقتی سوار یه ماشین گران قیمت میشوی و در خیابان و ایستگاه واحد و خلاصه در سطح شهر نگاه مردمی را میبینی‌ که با حسرت به تو و آن ماشین خیره میشوند احساس بدی پیدا میکنی البته هستند کسانی که مرده آن نگاه حسرت بار مردم هستند و با آن حال میکنند ولی خداییش این ته نامردی است که با این سطح زندگی‌ مردم عادی اینطور سوار ماشین گران قیمت شدن و این بیزینس برادرن سپاه و روحانیون ساده پوش و ساده زیست اول انقلاب ، بلند شو آق روح الله که چه کاشتی‌ و ما چه درو کردیم که این انقلاب از برای پا برهنه‌ها چه از کار درآمد
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
اولین وارد کننده Hyundai یکی از دوستان من بود وقتی قانونی وارد ایران کرد دارو و دسته رفسنجانی نگذاشت ترخیص بشه با این که این تاجر قانونی عمل کرده بود و مجبور شد با ضرر و زیان ماشین ها را پس بدهد چند ماه بعد رفسنجانی ماشینها را وارد ایران کرد
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
واردات مرسدس بنز دست احمدخمینی بوده و هست و هیچکس رو هم به بازی راه نمیده. مشتری اصلیش سپاه و بعدش هم چارپاه و گوش دراز غیره و عیره. اگه به مردم عادی اجازه بدن ماشین وارد کنن , اینقدر مالیات میبندن روش که واسه کسی مقرون به صرفه نیست و برای اقایون دولت هم ضمن تحریم یه منبع درامد قابل توجهی است !!!
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

Artosh - ایران - تهران
بابا چیز عجیبی نگفته که..! این قسمت: (وزارت بازرگانی ایران می گوید که واردات هر نوع خودرویی که سابقه ورود به این کشور را داشته باشد، آزاد است) یعنی هر خودرویی که وارد میشده باز هم میتونه وارد شه. یعنی دور لامبورگینی و فراری و .. خط کشی شده مانده. باسن آقایان نیازمند گمرک 80 و 100% هست و واردات را سرعت میبخشند. وگرنه دلیل دیگری ندارد.
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • فرمانده پیشین سنتکام: ایران در میانه درگیری با اسرائیل،‌ دست پائین را دارد
  • ۷ اکتبر سالگرد حمله حماس به اسرائیل؛ تشدید بمباران‌های هوایی اسرائیل در جنوب لبنان و غزه
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم،بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • جزئیاتی جدید از انفجار پیجر‌ها در لبنان؛ موساد از ۹ سال قبل برنامه‌ریزی برای این عملیات را آغاز کرده بود
  • ایهود المرت: اسرائیل نمی‌تواند بدون کمک آمریکا به برنامه هسته‌ای ایران حمله کند
  • «اسراییل بزن» و «نه به جنگ»؛ نبرد کاربران درباره حمله احتمالی اسراییل
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • یک مقام آمریکایی: اسرائیل تضمین نکرده که به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله نخواهد کرد
  • (تصاویر) خودروهای وارداتی در گمرک غرب تهران
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند