جنایت دزدها هنگام تقسیم اموال دزدی

جنایت دزدها هنگام تقسیم اموال دزدی

4 سارق هنگام تقسیم اموال دزدی در شرق تهران با یکدیگر درگیر و با قتل یکی از همدستانشان، متواری شدند. دزدها وقتی دیدند جوان 20 ساله‌ای که پول‌های دزدی از کارت‌های اعتباری را که به حسابش واریز شده، به همدستانش پرداخت نمی‌کند، او را به قتل رساندند.

به گزارش «جام‌جم»، رسیدگی به این پرونده شامگاه 13 خرداد هنگامی در دستور کار ماموران قرار گرفت که فردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از کشته شدن جوان 20 ساله‌ای در منزل همسایه‌اش خبر داد.

ماموران کلانتری 132 نبرد با حضور در محل حادثه در شرق تهران و مشاهده جسد جوانی که در منزل یکی از دوستانش به قتل رسیده بود، بازپرس محمد شهریاری را در جریان قرار دادند.

با صدور دستور قضایی در این ارتباط و حضور بازپرس ویژه قتل تهران مشخص شد این جنایت به دلیل اختلاف 4 سارق بر سر تقسیم اموال دزدی رخ داده و 3 سارق پس از بستن دست و پای جوان 20 ساله، با روسری او را خفه کرده‌اند.

در بازرسی از این خانه نیز مقادیری اموال مسروقه از جمله سیمکارت، شارژ تلفن، چند کارت عابربانک و... کشف و در تحقیقات اولیه با شناسایی صاحبان حساب‌های بانکی معلوم شد اموال آنها از سوی 4 سارق سرقت شده است.

با دستور قضایی مبنی بر انتقال جسد به پزشکی قانونی، پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفت و جستجو برای دستگیری سارقان فراری آغاز شد.یک روز پس از وقوع جنایت، ماموران 3 سارق فراری را دستگیر و با انتقال به پلیس آگاهی، تحقیق از آنها را آغاز کردند.

یکی از سارقان به نام نریمان در اعترافات خود گفت: از چندی پیش، من و 3 نفر از دوستانم که هم‌محلی هستیم، یک باند سرقت تشکیل داده بودیم و پس از سرقت در برخی مواقع با به‌دست آوردن رمز عابربانک‌ها، اینترنتی خرید می‌کردیم گاهی اوقات نیز پول‌ها را به حساب یکی از همدستانمان (مقتول)‌ واریز می‌کردیم و او نیز پول‌های دزدی را به صورت مساوی میان ما تقسیم می‌کرد.متهم افزود: پس از چند فقره سرقت کارت اعتباری، متوجه شدیم دوستمان (مقتول)‌ حاضر به پرداخت سهم ما نیست. به همین دلیل او را در غیاب والدینم به خانه کشانده و پس از درگیری، به قتل رسانده و متواری شدیم.در پی این اعترافات، 2 همدست دیگر متهم نیز به جرمشان اعتراف کردند و بازپرس شهریاری پس از بازجویی و تحقیق مقدماتی از سارقان، دستور بازداشت موقت آنها را صادر کرد. متهمان برای ادامه تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

بنابراین گزارش، ماموران پلیس آگاهی با توجه به کشف اسناد و مدارک دزدی از محل جنایت، تحقیقات خود را برای شناسایی صاحبان مدارک آغاز کرده‌اند.

یک مقام آگاه در این‌باره به «جام‌جم» گفت: متهمان تاکنون علاوه بر قتل همدستشان، به ده‌ها فقره سرقت با روش کیف‌قاپی و زورگیری اعتراف کرده‌اند که در حال حاضر با دستور قضایی تحقیق درباره سوابق آنها آغاز شده است.

shahab46 - المان - هانوفر
به برکت اسلام تهران شده تگزاس دیگه چی میخواهید.تف تو روح خمینی
دوشنبه 16 خرداد 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
shahab46-المان-هانوفر. دوست عزیز سلام. در رابطه با تگزاسی که شما فرمودید باید عرض کنم که اون تگزاسی که ما در فیلمها مبینیم مربوط میشه به تقریبا 200 سال پیش! اونها الان کی ز این کارها میکنند? بابا ما دگه دست همه را از پشت بستیم!!! تگزاسی ها باید بیان جلوی ایرانیها لنگ بندازند. ای تف تو روحت خمینی
دوشنبه 16 خرداد 1390

saitama - ژاپن - توکیو
به برکت اسلام از این بدتر هم خواهد شد.
دوشنبه 16 خرداد 1390

nasimifarshid - بلژیک - بلژیک
هر روز ادم کوشی
دوشنبه 16 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
این ح...زاده ها ایران را به چه روزی انداختند
دوشنبه 16 خرداد 1390

svenskpojke - سوئد - استکهلم
shahab46 - المان - هانوفر فکر نکنم تگزاس ثروتمندترین ایالت امریکاست و جرم و جنایت هم مثل تهران نیست اینطوری بگوییم تهران هم شده مثل؟ اینقدر تهران و ایران رو خراب کردن که بدتر از اون پیدا نمیشه واواوو
دوشنبه 16 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
واقعا چقدر این دزدها بی عقل بودند ! یک نگاه به اخوندها میکردید که چطور و به چه ارامی در حال چپاول و دزدی ثروت مردم هستند !
دوشنبه 16 خرداد 1390

Royan - المان - المان
hahab46 - المان - هانوفر مردم تو خواب ببیند که تهران بشه تگزاس شهری که اکثر مردمش تو خونه اسلحه دارند امریکا از نظر قانون وسیستم پلیسی انقدر قوی هست که مردم جرئت نمی کنند دست از پا خطا کنند چه برسه به باجگیری و کیف قاپ زنی....تو روز روشن این فلیمهائی که میبیند برای سرگرمی است درضمن امریکا که حدود 400 میلیون جمعیت با ملیتهای مختلف که 90 درصد انها اسلحه دارند با کشوری که 70 میلیون نفر هستند و بقول خودشون اسلامی و با خدا هستند ساعت 10 شب به بعد هم تو خونه هاشونن برعکس شهرهای بزرگ امریکا که نصف شب هم بخواهی میتوانی بری خرید از لحاظ امنیت قابل مقایسه نیست. قانون امریکا انقدر محکمه که یه ادم خدمتکار میتونه یه ادم مهم سیاسی که او را مورد تعدی قرار داده بکشونه تو دادگاه و مورد مجازات قرار بده.
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

atish pare - امریکا - سیاتل
royan جان تشکراز توضیحاته شما.حق باشماست.اینجا امنیت بسیاربالاست.و همه به یکدگر احترام میزارن.من شخصا شده ساعت 2 یا3 نصفه شب به داروخانه رفتم.انهم بیاده و تنها.اگر یک خانم درایران ان موقع شب برای خرید بیرون بره.... مابقی اش رو خودتون میدونین
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • فرمانده پیشین سنتکام: ایران در میانه درگیری با اسرائیل،‌ دست پائین را دارد
  • ۷ اکتبر سالگرد حمله حماس به اسرائیل؛ تشدید بمباران‌های هوایی اسرائیل در جنوب لبنان و غزه
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم،بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • جزئیاتی جدید از انفجار پیجر‌ها در لبنان؛ موساد از ۹ سال قبل برنامه‌ریزی برای این عملیات را آغاز کرده بود
  • ایهود المرت: اسرائیل نمی‌تواند بدون کمک آمریکا به برنامه هسته‌ای ایران حمله کند
  • «اسراییل بزن» و «نه به جنگ»؛ نبرد کاربران درباره حمله احتمالی اسراییل
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • یک مقام آمریکایی: اسرائیل تضمین نکرده که به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله نخواهد کرد
  • (تصاویر) خودروهای وارداتی در گمرک غرب تهران
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند