ملادیچ اتهامات دادگاه لاهه علیه خود را«نفرت انگیز»خواند


ملادیچ اتهامات دادگاه بین المللی لاهه علیه خود را «نفرت انگیز» خواند 

راتکوملادیچ فرمانده ارتش صرب های بوسنی، که روز جمعه برای نخستین بار در دادگاه بین المللی رسیدگی به جنایات جنگی یوگسلاوی سابق حاضر شد، از قبول یا رد یازده مورد اتهاماتش خودداری کرد.

وی با تأکید براین که الفاظ مندرج دراین ادعانامه «نفرت انگیز» است گفت: برای مطالعه متن ادعانامه  به یک ماه وقت نیازدارد.
قاضی هلندی دادگاه، آلفونس اُریه تاریخ چهارم ژوئیه، برابر با سیزده تیر را، برای جلسه بعدی دادگاه تعیین کرد.ملادیچ به ارتکاب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت در سال های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ از جمله کشتار حدود ۸۰۰۰ تن از مسلمانان بوسنی متهم است.

saitama - ژاپن - توکیو
16 سال پیش جنایت کرده حالا محاکمه میشه.اگر در اسلام بود هنوز جنایت نکرده اعدام شده بود.
جمعه 13 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
۸۰۰۰ قربانی گذشته از چه دینی و چه زبانی باشند واقعا جنایت فجیی است که این حیوان روانی مرتکب شده است.و این جانور رای دادگاه را«نفرت انگیز»میخواند.پس کشتار این قربانیان را نفرت نسبی به مسلمانان نمیخوانی.که بیشترشان رااز نزدیک با تیر خلاصی کشته ای.و یا زنده به گور کرده ای.الان هم حقشه که تو را نکشند بلکه باید هر روز یک تیکه گوشت از بدنت را جدا و به جایش نمک و فلفل بریزند.شاید یک کمی دل داغداران تسکین یابد.
جمعه 13 خرداد 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
خانه به دوش عزیزم حرف شما درسته ..ولی چه فایده ..زنان و دخترانی که جلو چشم برادر و پدر و فرزند بهشون تجاوز شد و کودکانی که سه انگشت دستاشون رو بریدند و مردانی که مجبورشون کردن خون فرزند به حلقشون ریختن ..این حیوان رو 10000 تکه کنند دیگه آبی که ریخت جمع نمیشه. اونایی که به این حوان بال و پر دادند الان دارن دادگاهیش می کنند. مثل صدام مثل بن لادن و ..اینا همش فیلمه.
شنبه 14 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.