فرود هواپیمای عازم مهرآباد در فرودگاه امام

فرود هواپیمای عازم مهرآباد در فرودگاه امام

مسافران پرواز ماهشهر- تهران به جای فرودگاه مهرآباد از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) سردرآوردند.

مسافران پرواز شماره ۱۰۲۸ ماهشهر به تهران شرکت هواپیمایی ماهان امروز (پنجشنبه) عصر پس از رسیدن به آسمان تهران احساس سقوط خفیفی کرده و برخی از آن‌ها از شدت ترس جیغ و فریاد کشیدند. این هواپیما دقایقی بر فراز آسمان تهران گشته و به جای فرود در فرودگاه مهرآباد که مقصد مسافران بوده است در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به زمین می‌نشیند. در همین حال از سوی کادر هواپیما به مسافران اعلام می‌شود که به علت بدی آب و هوا این تصمیم گرفته شده است. اما هواپیما در این فرودگاه شروع به سوخت‌گیری می‌کند. همچنین به مسافران نیز گفته می‌شود که اگر قصد پیاده شدن در این فرودگاه را داشته باشید وسائل به شما تحویل داده نمی‌شود و برای تحویل آن می‌بایست به فرودگاه مهرآباد مراجعه کنید و خروج از این فرودگاه نیز 3 الی 4 ساعت طول خواهد کشید. بخاطر ناهماهنگی صورت گرفته بین مسافران و برخی مهمانداران درگیری صورت می‌گیرد. پس از این مسافرین این هواپیما با شرایط پیش آمده به شدت احساس ناامنی کرده و استرس آن‌ها را فرا می‌گیرد و سرانجام پس از حدود یک ساعت توقف؛ این هواپیما به سمت فرودگاه مهرآباد حرکت می‌کند. همچنین روز گذشته پرواز شرکت ماهان که قرار بود ساعت 17 ماهشهر را به سمت تهران ترک کند به دلیل پنچر شدن لاستیک‌های هواپیما لغو شد. مسافران این پرواز پس از مستقر شدن در داخل هواپیما از بلندگوها صدای خلبان را شنیدند که عنوان کرده بود پرواز انجام نشده و مسافران باید با وسائل خود هواپیما را ترک کنند.

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
هرهرهرهر . مسافرای بدبخت تا یه مشکل پیش اومده و با توجه به سابقه درخشان هواپیمایی اشهد رو خوندن و وقتی سالم به زمین رسیدن کف بر شدن .
جمعه 13 خرداد 1390

porharfi - هلند - آرنم
1400 سال پیش هواپیما نبود خُب !!!. مغز ِملا ها باهاش آشنایی نداره که..!!
جمعه 13 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خلایق هر چه لایق
جمعه 13 خرداد 1390

love-iran - ایران - چابهار
تففففففف به گورت امریکا که این همه اش نتیجه کارهای شما هست اخوند رو مست کردید مردم رو بدبخت
جمعه 13 خرداد 1390

Smaes2002 - انگلیس - لندن
هواپیمای پنچررو خوب اومدین....
جمعه 13 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
love-iran - ایران - چابهار ,,چرا آمریکای بیچاره را نفرین میکنی..تــــــــــــف به ریخت هر چی آخونده که ایران را به این روز سیاه در آوردند...در ضمن زیاد سخت نگیر چون رهبرت تحریمها را دور میزند شاید به جایی رسید.
شنبه 14 خرداد 1390

love-iran - ایران - چابهار
خانه به دوش - سوئد - استکهلم . یک سر تا سفارت امریکا برو شاید یک پولی بهت دادن البته حتما قبل اش دادن به نظر ها نگاه کنی میبینی هر کی اون ور هست خوشحاله هر کی اینوره از امریکا حالش بهم میخوره هواپیمای مموتی یک هواپیما شخصی هست که هیچ مرگی اش هم نمیشه اما مال مردم چی این وسط کی تحریم کرده هواپیمای مسافری رو اگه سقوط کنه مردم اسیب میبینن یا دولت شما بهتره همون ور خوش باشی به وظیفه ات کمک به امریکا برسی
شنبه 14 خرداد 1390

م ر - ایران - تهران
خدا بداد ما برسه که ماهی یکبار باید این هواپیما ها را سوار بشیم اونم از ماهشهر به تهران به خاطر شغلمون اتفاقا من بیشتر اوقات با همین پرواز ماهان 1028 از ماهشهر برای مرخصی به تهران میام تازه ایرباس هم هست ولی خدایی از زمان نشستن تو هواپیما تا زمان خارج شدن از هواپیما با سر درد عجیبی روبرو میشم و دو روز سردرد دارم اینقدر از این اتفاقات برامون افتاده حالا خدا که جونمون را روی آسمون بگیره خودش عالمه . باور کنید این ترس از مرگ ناشی از اعمال خود انسان است که بدون شک همه به یک صورتی گناهکار هستیم . خداوند همیشه همراه تمامی بندگانش باشد
دوشنبه 16 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.