آزادی موقت منصور اسانلو از زندان به قید کفالت

آزادی موقت منصور اسانلو از زندان به قید کفالت

منصور اسانلو، فعال کارگری و رئیس سندیکای کارگران شرکت واحد، بعدازظهر پنجشنبه، به قرار کفالت به طور موقت از زندان آزاد شد.

فدراسیون بین‌المللی کارگران حمل و نقل، با صدور بیانیه‌ای از آزادی موقت منصور اسانلو، پس از سپری کردن نزدیک به چهار سال زندان، ابراز خرسندی کرد.
این فدراسیون همچنین در بیانیه‌ی خود نسبت به ادامه‌ی بازداشت رضا شهابی و ابراهیم مددی، دیگر اعضای سندیکای شرکت واحد ابراز نگرانی کرده است. 

haghighatgo - آلمان - برلین
این بیچاره هم حتما ترس ورش داشته که میگه نگران زنده بودم که هستم هیچ ..که نگرانی زمان مردن کفن کردن و قبرستونم هم بهش اضافه شده ..!!!.....اگر بمیرم چی میشه ؟ سر قبرم حتما میزنن تو سر و گله همدیگه و حتما مشهدی ها و قمی اصفهونی های تره بار فروش وحشی شده ریشو از سوراخشون تو جنوب شهر تهرون میریزن تو قبرستون مردم رو بگیرن و بزنندو زخمی کنند و شاید هم مثل مرحوم ها سهابی زن و بچم رو هم اونجا بکشند !! اصلا ارزشش رو داشت که دهنم رو برای دفاع از این جماعت گدوحال و بی خیال و بی غیرت باز کردم و افتادم تو هولف دونی ؟؟ یارو کنار خیابون افتاده داره ازش خون میره همه فقط دلسوزانه دارن نگاش می کنن و یکی نمی خواد مجروح شده رو به مریض خونه ببره که شاید اونجا بهش گیر بدن و کلی خرج براش برداره ...ولی من خر اومدم برای این جماعت سینه سپر کردم !!اگربمیرم سازمان دفاع از حقوق بشر تو حارج دورهم جمع میشن که بهم یه لوحه تقدیر لااقل از خریتیم بهم بدن بعدش اون لوحه کجا میبرن ؟؟
جمعه 13 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.