انتقاد رئیس جمهور آلمان از فشارهای سیاسی در ایران

انتقاد رئیس جمهور آلمان از فشارهای سیاسی در ایران

کریستیان وولف، رئیس جمهور آلمان، جمهوری اسلامی ایران را به دلیل ایجاد محدودیت‌های شدید در آزادی‌های شهروندان خود مورد انتقاد قرار داد. رئیس‌جمهور آلمان روز پنجشنبه (۲ ژوئن / ۱۲ خرداد) گفت: «اگر به کشورهایی مانند ایران بنگریم که آزادی‌های بنیادین را محدود می‌کنند، آنگاه جای نگرانی وجود دارد.»

به گزارش خبرگزاری آلمان، وولف این سخنان را در میزگردی درباره اسلام و همپیوندی اجتماعی به مناسبت روز کلیسای پروتستان در شهر درسدن بیان داشت.

از نظر رئیس جمهور آلمان، پس از رویدادهای تروریستی ۱۱ سپتامبر، نگرانی مردم (آلمان) نسبت به اسلام قابل درک است. وی افزود که «بسیاری دچار ترس و بیم شده‌اند.»

کریستیان وولف در این رابطه اظهار داشت: «یک وظیفه این است که در نگاهی که به اسلام داریم، جریان‌های مختلف را از یکدیگر بتوانیم تفکیک کنیم».

رئیس جمهور آلمان گفت: «دمکراسی‌های زیادی با اکثریت مسلمان در جهان وجود دارند. وقتی من به هند، اندونزی و یا کشورهایی مانند ترکیه فکر می‌کنم که در مسیر دمکراسی همه‌جانبه حرکت می‌کنند، به این نتیجه می‌رسم که باید آنها را در این مسیر تقویت کرد. 

zartusht67 - المان - فرانکفورت
شماها اول پشت پرده به روابط اقتصادی پایان دهید تا مردم خودشان تکلیفشون را با این حـ... ها روشن کنند
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
این مرتیکه آلمانی خیلی بهش برخورده که خانم مرگل که می خواسته بره هند و زباله اتمی آلمان رو اونجا خالی کنه یه چند ساعتی دیرشون شده و "ایرانی ها" به این تاپاله یهودی پرست بی احترامی کردن و حالا این مرتیکه ژیگولو (رئیس جمهور آلمان) بهشون برخورده که یه بشکه گوشتی آریائی تو هواپیماش معطل شده !! . حالا قصه دمکراسی گرفتن این انگل رسیده که تا کرواتش مدیون خمینی است و ایشون میفرمایند "دمکراسی‌های زیادی با اکثریت مسلمان در جهان وجود دارند. وقتی من به هند، اندونزی و یا کشورهایی مانند ترکیه فکر می‌کنند که در مسیر دمکراسی همه‌جانبه حرکت می‌کنند، به این نتیجه می‌رسم که باید آنها را در این مسیر تقویت کرد." هی دلقک رئیس جمهور برو از جهوده تو فرانسه بپرس که این دمکراسی ها که ازش صحبت میکنی که رو شاخه ها شون گل آزادی دادن چون از تحریم کردن ملت ایران بهشون آب رسیده و بس !! .
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
ازادی داریم تا ازادی, دمکراسی داریم تا دمکراسی ! یعنی مانند سیگار که 3 نوع وجود دارد : سیگار معمولی, سیگار سبک Light و سیگار برگ درجه اعلا برای اعیان و اشراف ! پس وقتی این وولف از دمکراسی و ازادی در کشورهای اسلامی حرف میزند, منظورش دمکراسی و ازادی از نوع " رده پنجی " است که باعث استفراغ مردم کشورهای اسلامی نشوند تا با گذشت چندین نسل شاید دمکراسی از نوع اعیان و اشراف را داشته باشیم, پس شاد و امیدوار باشیم !
جمعه 13 خرداد 1390

احتراز - آلمان - دورف
اشغال کثافت همین چند ماه پیش بود،پلیس آلمان ایرانیها رو جلو سفارت ایران تو برلین کتک زدن. فقط به خاطر این که روی یک پلاکرد نوشته بودن جمهوری اسلامی نابود باید گردد. پلیس گفت باید این پلاکارد جمع بشه.، که ایرانیها این کارو نکردن، بعدش شروع به کتک زدن مردم کردن. حـ...ا همتون دستون تو یه کاسه هستش.
جمعه 13 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.