علیخانی:رئیس جمهور سفرهای استانی را تعطیل کند

علیخانی: رئیس جمهور سفرهای استانی را تعطیل کند

قدرت الله علیخانی نماینده قزوین در مجلس گفته که بهتر است رئیس جمهور سفرهای استانی اش را تعطیل کرده و به وضع کارگران و نابسامانی تولید رسیدگی کند.

آقای علیخانی آمارهای رئیس جمهور را زیر سئوال برده و گفته که "آمارهایی که به شما (احمدی نژاد) داده اند، غلط است، مردم گرفتارند و با مشکلات زیادی مواجه اند."

آقای احمدی نژاد در مصاحبه تلویزیونی گفته بود که ۸۰ درصد مردم قبض های گاز کمتر از ۴۰ هزار تومان داشته اند اما آقای علیخانی می گوید که این آمارها درست نیست و حمام های روستایی با مشکل کمبود گاز مواجهند و مردم نمی توانند از آنها استفاده کنند و مشکل شرعی پیدا کرده اند.

نماینده قزوین به آقای احمدی نژاد که اکنون سرپرستی وزارت نفت است، گفته است که "در حال حاضر حل این مشکل در دست خود شماست، این مشکل را حل کنید."

آقای علیخانی با ابراز امیدواری نسبت به این که نمایندگان مجلس در برابر ملت شرمسار نباشند، گفته که "اگر به وظایفمان درست عمل می کردیم الان در چنین وضعیتی نبودیم."

saitama - ژاپن - توکیو
مرده شور مشکلات شرعیتونو ببره.مردم نون ندارند بخورند شما نگران مشکلات شرعی مردم هستید.گور پدر شرع و احکام مسخره اش
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

ZAS - ایران - طهران
چه عجب یکی پیدا شد که درد مردمو بفهمه ایول نماینده قزوین
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

sam648 - سوئد - سوئد
بزودی کل رژیم مزدور دزدو منفورتون تعطیل و اوته شما گورتون که گم شد ملت ایران خودشون بلدند مشکلا تشون و حل کنند فعلا بزرگترین معظل مردم شماها اشغالهای بی لیاقت ونوکر اجنبی و لاتو بی اصل نسب هستید اخوندهای شیپیشو و عقده ای مردم از همه شماها و دارو دسه تون متنفرند
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

m_r - استرالیا - سیدنی
با درود. از این دروغ گو و قاتل احمقی نژاد بد تر و مزخرف تر فقط خودش که کشور و آبرو حیثیت ایران و مردم عزیز ایران از بین برد و سر کثیف خود را کرده زیر برف مثل کبک که فکر میکرد کسی‌ نمیبینه و فقط چاخان نه از اقتصاد نه از اجتماع نه از هنر نه از ورزش از هیچ رشتی‌ این حیوان صفت و حیف لغت انسان ولی‌ این احمقی نژاد دروغ گو اطلاع نداره و حیف یک گاو که آدم آن را با این اقدی بخواهد مقایسه کنه. زند با د ایران و ایرانی‌ آزاد اندیش صفت.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

fred1540 - بلژیک - هرنه
با سلام. درست که همه اخوندا از یک قماشن ولی نمیدونم چرا این یکی غسر در رفته منظورم اخوند سفت و محکم قزوین بدونه ترس گرفتاریهای قزوین رو تو مجلس خطاب به رئیس جمهور میگه ولی کو گوش شنوا اقای علیخانی من یکی قبولت دارم اگه تمام نمایندگان مردم مثل علیخانی حق ملت تو مجلس از دولت بخوان کمی این نابسامانی و گرونی کمتر میشه
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
یعنی توی جنایتکار مفتخور دلسوز مردمی یا برای حفظ آبروی رهبرت له له میزنید.شماآخوندها از ترس حقوق خودتون که چلاغعلی قطعش نکند.همه کس خودتان را در اختیار چلاغ گذاشته اید حتی ناموستون اگر داشته باشید اونهم تنها چیزی که سردداران رژیم ندارند .
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

م ر - ایران - تهران
حالا نزدیک انتخابات همشون کاسه داغتر از آش برای مردم شدن برین گم شین .
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.