نیازی به اعزام دانشجو به خارج از ایران نداریم

نیازی به اعزام دانشجو به خارج از ایران نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس، ارسلان قربانی، قائم‌مقام وزیر علوم و رئیس مرکز همکاری ‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: "نیازی به اعزام دانشجو به خارج از کشور نداریم، اما نگاه ما در خصوص اعزام دانشجو به خارج از کشور، ایجاد همکاری‌های بین‌المللی در فضای علمی است."

او افزود: "حضور دانشجویان خارجی در تمامی کشورها کلیدی‌ترین ابزار برای تحقق گفتمان علمی، دیپلماسی علم و ترافیک دانشجویی است."

به گفته آقای قربانی وزارت علوم تلاش دارد که با همکاری دانشگاه تهران حضور دانشجویان غیرایرانی را در ایران پررنگ‌تر کند.

kamia1 - المان - کلن
هههههههههههه!!! مردم از خنده
دوشنبه 9 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
نیازی به اعزام دانشجو به خارج از کشور ندارید ,چون کهریزک واوین دارید.ضمنا کسانی باید اعزام شوند.1 بچه آخوندا.2 بسیج دانشجویی خودفروش.3 ساندیسخورهای تروریست و خرابکار.4 مزدورانی که به نام دانشجو از طرف خود رژیم جنایتکار راهی کشورهای اروپایی میشوند.
دوشنبه 9 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
حتما هر چه دانشجو از کشورهایی همچون سودان, لبنان, فلسطین و سومالی را تحت عنوان دانشجوی شیمی و فیزیک وارد ایران کرده که بعد از تعلیم دادنشان بعنوان تروریست بمب شیمایی و فیزیکی روانه جهان کنند !
دوشنبه 9 خرداد 1390

darush kabir - ایران - تهران
اخه به چه چیزی تون دارین می نازین .به امکاناتی که به فارغ التحصیلان خارج از کشور می خوایین بدین ؟یا به ارزشی که بهشون قایل هستین ؟یارو باید خیلی دیوانه باشه که بعد از تحصیل در اروپا و امریکا برگرده به ایران انهایی که برگشتن یا پشیمان هستند یا بعد از 1 یا 2 سال دوبار از ایران میزنند بیرون . تو خارج از ایران اگر از لحاظ درسی 1 زرنگ باشه برسیه مشه و و می توانه راحت و بدون تکیه مادی به خانواده درس بخونه ایا شما با این همه سرمایه ملیتون نفت و گاز چه خدمتی به جوانان این مرز بو کردین ؟ کلا ما تحصیل کردهای به اصطاح شما غرب خود را مدیون غرب می دانم تا ایران . گه ا یران بودیم الان واقعن معلوم نبو د چه بلایی به سرمان امده بود یا معتاد شده بودیم یا تو زندان یا بیکار دنبال 1 تکه نان می گشیم . و اقعا دم این غربیها گرم
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
1-خوش باور خوب گفتی..2-لابد برای همینه دانشجوهای خارج از کشور را اینقدر اذیت میکنید دیگه?!هر روز خبرهاش میرسه که چقدر این جوانان مستعد را تحت فشار میگذارید که برگردند و لابد بروند دانشگاه اوین.چقدر این همه ادم متخصص را خون به جگر خودشان و خانواده شان میکنید که قید برگشتن به وطنشان را میزنند در حالیکه عاشق خدمت به ایرانند.ننگ بر شما که دشمن ایران و ایرانی هستید.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
حضور دانشجویان خارجی//عقب افتاده های فلسطینی سومالی و و// با امکانات فراوان ویژه ی انان و سپس مزدور شما پس از بازگشت به خرابشده اش/همین/
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
بیتا جون, مرسی از حمایت شما, ولی چون ما همدیگر را تا اندازه ای میشناسیم, نظر شما برایم خیلی قابل اهمیته, پس اگر من اشتباه درک کردم و اشتباه هم نوشتم, اگر این لطف را در حقم بکنید بسیار خوشحال میشم که از من هم انتقاد بکنید, پس تا بعد گل سایت !
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
کارمند و حقوق بگیر یهودی ها در مجلس فرمایشی که همه گماشته هاشون دور هم جمع میشن میگه: ..بخاطر اینکه دوباره ایرانی ..ایرانی ..ایرانی نکنه و پر رو نشه ما نمی خواهیم اجازه بدیم برن خارج درس بخونن..چشم و گوششون باز میشه و می فهمند که یهودی ها سی وچند سال پیش چه کلاهی سرشون گذاشتن و افسار زدن بهشون خیلی برامون مشکل میشه بویژه برای اون بد مشهدی خامنه ای!! ...البته قمی ها و مشهدی ها و اصفهونی و یزدی ها "البته از نوع ارتجاعی و سوپر دولوکس شون" رو میتونید همه وقت بار بزنید و تو سوریه خالی کنید که به ملاقات قبر اجدادیشون بروند اینها خطری ندارند و همه افسارشون دست خودمونه!!
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
موافقم. کجای دنیا این امکانات برای دانشجو فراهم شده که دانشجو بره تو حیاط دانشگاه بشینه سر قبر کشته شده های جنگ تا همه علم کائنات رو در عرض ایکی ثانیه جذب کنه؟ من میگم کلاس های دانشگاه رو هم از جا بکنید بدید اونجا هم کلی مرده جنگی و غیرجنگی بکارن تا دیگه فیض بشه فقط فیض الهی. خمینی نمی گفت مراقب باشید دشمن ما دانشگاست؟ یا این وزیر الدنگ علوم که گفته ما نمی خوایم دانشگاه دانشجو بسازه و علم کلا کیلو چند؟
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
khosh bavar دوست گرامی...من برای دوستان باادب و باانصافی مثل شما که همیشه با احترام جواب حتی بی احترامی را میدهید,فقط میتوانم بگویم شاد و متفاوت باشید!!زندگی ما ادمها با همین تفاوتهای سلیقه زیبا میشود.اگر قرار بود همه مثل هم باشیم و فکر کنیم دنیا کسالت اور میشد.در ضمن من گاه و بیگاه انتقاداتی از شما دارم ولی جدیدا توافقات بیشتر است!
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
bita عزیز, شما لطف دارید و چنین شناختی هم من از شما دارم و باز مثل گذشته با قسمت دوم کامنتتان بسیار موافقم که این " تفاوت " بودن باعث نزدیکی فرهنگها و مردم نسبت بهم میشه ! پس تا بعد گل سایت .
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.