حسنی مبارک ۳۳ میلیون دلار جریمه شد


حسنی مبارک ۳۳ میلیون دلار جریمه شد

دادگاه اداری مصر روز شنبه (۲۸ مه/ ۷ خرداد) حسنی مبارک، رئیس جمهور مخلوع این کشور و دو مقام ارشد دیگر را به دلیل قطع خدمات موبایل و اینترنت در جریان تظاهرات ضد دولتی به پرداخت بیش از ۹۰ میلیون دلار جریمه محکوم کرد. حبیب العدلی وزیر پیشین کشور به پرداخت بیش از ۵۰ میلیون دلار و احمد نظیف، نخست وزیر پیشین به پرداخت ۶ میلیون دلار غرامت محکوم شدند. براساس حکم دادگاه،  قطع این ارتباطات به اقتصاد ملی مصر لطمه زده است.

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
از این انشا نتیجه میگیریم که جناب مبارک در این 30 سال بد جوری رانندگی کرده که این قد جریمه شده و!!!!!!!33 میلیون دلار .!!!!!
یکشنبه 8 خرداد 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
ایکاش دادگاه ایران هم چنین میکرد ? فرقش اینست که کشور مصر . ولایت فقیه ندارد.
یکشنبه 8 خرداد 1390

همه فن حریف - ایران - ایران
جریمه احمدی نژاد برای قطع اینترنت در جریان اعتراض به نتایج انتخابات چقدر خواهد بود؟ آماده کن خودتو داداش.نوبتی هم باشه نوبت تو و دار و دستته.
یکشنبه 8 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
بله هر سه تا شون از ارثیه پدریشون این جریمه ها رو پرداخت میکنن. این سیاست لامذب پدر مادر نداه. اخه این هم شد مجازات? با این سرمایه هایی که امثال مبارک و یا نخست وزیرش واسه خودشون از صندوق مملکت و دولت به حسابهای بانکی شخصی به یغما رفته این جریمه ها حتی خمسش هم نمیشه.
یکشنبه 8 خرداد 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
پس جریمه مادی احمدی نژاد و خامنه ای که در انتصابات 88 تلفن و اینترنت رو قطع کردند و از آن پس هر از چند گاهی اقدام به این کار می کنند به دلار چقدر می شه؟؟؟ میدونم که در نهایت روز محاکمه ی دیکتاتورها فرا می رسد. به گقته ی قدیم ها ؛ "دور و زود داره اما سوخت و سوز نداره"
یکشنبه 8 خرداد 1390

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
احسنت. لذت بردم. تا اینجای کار واقعا متمدنانه رفتار کردند. حداقل از پشت بام مدرسه رفاه و تیرباران شبانه خبری نبوده است. چقدر خوب
یکشنبه 8 خرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
با همه این حرفها سگ مبارک می ارزد به ولایت فقیه ،او در مقابل رژیم اسلامی مانند یک فرشته بود .
یکشنبه 8 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.