خبرگزاری ایرنا از ورود مجروحان فلسطینی به تهران خبر داد

خبرگزاری ایرنا از ورود مجروحان فلسطینی به تهران خبر داد

ایرنا، خبرگزاری رسمی ایران از ورود ۱۰ مجروج فلسطینی به تهران خبر داده است.قرار است این افراد در تهران، تحت مداوا قرار گیرند.

این خبرگزاری می گوید این فلسطینی ها که از طریق فرودگاه دمشق به تهران سفر کرده اند، در درگیری با سربازان اسرائیلی زخمی شده اند.

هوشنگ فولادی، مدیر جانشین اورژانس تهران به ایرنا گفته است این افراد با پیشنهاد "دولت فلسطین" و موافقت ایران به کشور منتقل شده اند.

البته این مقام اورژانس تهران مشخص نکرده دولت مورد اشاره او، دولت محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در کرانه غربی است یا دولت تحت کنترل حماس در غزه.

eshghe_london - ایران - تهران
اینا به مردم خودشون نمی رسن بعد می رن ............. اینو اون !!!!!!!!!.
شنبه 7 خرداد 1390

albalooo - ایران - تهران
بیماران خودمون رو همین یک ماه پیش تو بیابونها رها می کنند خاک تو سر نفهمتون
شنبه 7 خرداد 1390

saitama - ژاپن - توکیو
مشخص هم که نکنه معلومه از تروریست های حماس هستند
شنبه 7 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
الان بهترین امکانات بهداشتی و پرستاری را تقدیمشان میکنند و برای به خواب بردن انان, فاطی کماندو قصه گو را اورده که بر بالین انان نشسته و قصه های جنگ داوود و جالوت و نبرد خندق را تعریف میکنند ! ولی مریضهای ما سر از کویر و صحرای بی اب و علف در میاورنند ! نه به ان شوری و نه به این بی نمکی !
شنبه 7 خرداد 1390

شمبلیله - انگلیس - لندن
albalooo - ایران - تهران درست میگی اینها ادم نیستند . یک مشت حیوان وحشی هستند و بس...
شنبه 7 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
تف تو شرف نداشته این رژیم کثیف ضد ایرانی ان وقت بیماران را تو بیابان رها میکنند ما داریم چوب نا شکری هایی که کردیم را میخوریم
شنبه 7 خرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
albalooo - ایران - تهران-بیماران خودمون را در بیابان رها کردند به این علت که تختهای بیمارستان را برای فلسطینی ها که از مردم ایران بیشتر مستحق هستند و پول نفت ایران ارثیه خمینی به آنهاست خالی و آماده باشد . تا وقتی فلسطینی و لبنانی است مردم ایران چه کاره هستند.
شنبه 7 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
جوانهای ایرانی را در کشورهای فاشیستی مانند ترکیه و پاکستان آواره کردند، بعدیک مشت عرب تروریست و ادمکش را برای درمان به ایران می آورند.
شنبه 7 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
اشغالها بیخود نیست این فلسطینیها خودشان را برای شما جرررررر میدهند در زمانیکه اکثریت ملت داخل از پرداخت هزینه های بیمارستان عاجز...در کشورهای کور و کچل اسلامی بیمارستان می سازید برای چاوز زنباز الکلی خانه و و و/ فلسطینی که نمی تواند از راه درست دهن اسرائیل را ببندد و با حرکات مسخره ی ترور و سنگ پرانی اسرائیل را به جان هموطنان خود می اندازد بیجا می کند از امکانات ملت ایران استفاده کند/ مرگ بر دینتان خدایتان فصل مشترک شما و تروریستهای اسلامی حهان.
شنبه 7 خرداد 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
خاک تو سرتون که بدون اجازه ملت با ورود مجروحین به ایران موافقت میکنید و در عوض هم بدون اجازه و پنهانی مریضهای ایرانی را توی بیابان رها میکنید،ننگ بر شما .
شنبه 7 خرداد 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
البته کار انسانی انجام دادن مورد تائید و مورد تقدیر است مخصوصا نجات انسانها که اشرف مخلوقات هستند ولی چرا بین ادمها فرق گذاشته میشه? مریض های داخل خود ایران بخاطر فقر مالی یا پشت درهای بیمارستان میمیرند یا اونهایی هم که داخل بیمارستان هستند میارن در بیابان رها میکنند که اونجا با مرگ دست و پنجه نرم کنه. لعنت خدا بر متظاهر و بیگانه پرست.
شنبه 7 خرداد 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
دولت غریب نواز ضد ایرانی ننگت باد
شنبه 7 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
حالا این اول شروع یه یورش بزرگ از حقوق بگیران ولایت فقیه و سنگ پرانان عربه که به کشور ویران " ایران سابق" تشریف فرما میشوند و مورد لطف اون بد مشهدی خامنه ای ضحاک صفت قرار میگیرند این بد مشهدی و اون الاغ چرون سمنانی "عنتری نژاد" هیچکدامشان در مراسم ناصر حجازی شرکت نکردند ولی پذیرای اوباشان عرب هستند و دست گرم به سروگوششان می مالند ..!! البته برای بسیاری از قمی ها و مشهدی و اصفهونی و یزدی ها که ذاتا" و نسلا"و فرهنگا"و کردارا"و مغزا" از نسل عرب هستند بسیار جای خوشحالی است ...بیا. بیا برادر دینی و خونیم زخمتون رو پانسمان کنم میبینم که خدارا شکر که گدوت هنوز سالمه.. این باشه برای مامانم !!
شنبه 7 خرداد 1390

datam - ایران - تهران
ایران یک استان ثروتمند جنوب لبنان است پس جمهوری منفور اسلامی . کار عجیبی نکرده است
شنبه 7 خرداد 1390

Arash_Barcelona - اسپانیا - بارسلونا
مردم رو از بیمارستانها مببرند در بیرون شهر رها میکند تا برای این کثافتها تخت و جا کم نیاد.لعنت به جمهوری کثیف سلامی.اسپانیا..بارسلونا
شنبه 7 خرداد 1390

baran828 - ایران - تهران
از هرچی عربه متنفرم،متنفر!کلمه ی دیگه ای به ذهنم نمیرسه.
شنبه 7 خرداد 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
بت های جدید جهت تاکید بر لزوم خفه شدن مردم ایران و لزوم وحدت در برابر لولوی اسرائیل که در صورت سر پیچی از دستور آخوند ما را می خورد وارد شدند این هم سندش :این مجروهین فلسطینی، که علاوه بر اینکه برخلاف اتباع خود ایران و با پول مردم ایران بصورت مجانی درمان می شوند مبالغی هنگفت هم در هنگام خروج از ایران از پول مردم ایران به زور در جیبشان ریخته خواهد شد ، حالا اینها به جهنم از فردا خوراک تبلیغاتی بنگاههای عربی خبری ایران جوره و شروع به خودزنی و خودکشی می کنند و مخ مردم را اسیدی تیلیت میکنند.
شنبه 7 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
مجهزترین بیمارستانها رو در کشور خودشون براشون ساختند این کافی نیست حالا باید بیارنشون تهران هم معالجه شون کنن. اونوقت ملت مظلوم و محروم خودمون رو ازتوی بیمارستان میبرن تو بیابون میدازن بیرون مثل زباله. این خائنای احمق چقدر دشمن واسه خودشون درست میکنن اون هم از ملت خودی.? چی نسیبشون میشه از این سوسمار خورای وحشی پابرهنه. که اینجوری به ماتحت اینا چسبیدن و دست از لیسیدن بر نمیدارن?
یکشنبه 8 خرداد 1390

maziyar-m - ایران - مازندران
مردم مارو از بیمارستان میدازن بیرون . یا هزینه های میلیونی ازشون میگیرند . مردمو سالها میدازن تو غرض بدبختی . تازه بعضی هارو دستی دستی میکشند . بعد میبینیم که از فلسطین مجروح میارن درمان میکنند با قالی سلیمان میفرستند ولایت خودشون.مرررررررررررررررگ بر اخوند
یکشنبه 8 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
در این نوع مطالب مزدورها مثل مسلمان ایرانی.گوگولی..دانیال نبی و ...... می گیرند ولی درقسمت اعدام در ملائ عام در قزوین ودر برابر اعتراض من همینها مثل ..... به جانم افتادند تا هستید جواب خواهید گرفت /همین/
یکشنبه 8 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
کثافتهای تروریست همون دم اسراییل گرم.که به شما جنایتکاران هیچ ترحمی نکند و از ریشه با تیشه بزنه و نسل شماها را نابود کند.رژیم جنایتکار البته بدستور مجتبی تخم چلاغعلی این تروریستهای عرب را بعد از مداوا باز 2 باره برای خرابکاری و آشوب میفرستد. لعنت باد,,دینتان.مذهبتان.اسلامتان.نمازتان.آشخالهای عرب پرست.
یکشنبه 8 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.