مصباح یزدی: دین در خطر است

مصباح یزدی: دین در خطر است

محمد تقی مصباح یزدی از روحانیون بلندپایه طرفدار حکومت ایران می گوید که اگر "گروه منحرف" بر سر کار بیاید، "به اسلام و انقلاب ضربه می زند" و شواهدی وجود دارد که "دین در خطر است".آقای مصباح یزدی می گوید که این بار از راهی که باور نمی کردیم امتحانی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد تقی مصباح یزدی، عضو مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ششم خرداد در دیدار با اعضای جامعه اسلامی مهندسین گفت:"از راهی که باور نمی کردیم بالاخره امتحانی صورت گرفت و بعضی از فازهای آن انجام شد و بقیه این امتحان در جریان است.

به نظر می رسد سخنان آقای مصباح یزدی اشاره به موضوع جنجال برانگیز استعفاء و بازگشت به کار حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات ایران است که منجر به اختلاف نظر میان آیت الله خامنه ای و محمود احمدی نژاد شد و چندین روز در صدر اخبار داخلی ایران قرار گرفت.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری، انگیزه افراد برای مخالفت با "فتنه اخیر" را مهم دانست و گفت مخالفت برخی با این موضوع، ناشی از نگرانی آنها برای از دست دادن جایگاهشان دانست و گفت که "این انگیزه مقدسی نیست."

او با بیان اینکه "کسانی ممکن است که در یک جبهه مشترک بجنگند اما زمین تا آسمان با یکدیگر تفاوت داشته باشند"، خواهان واکاوی این موضوع شد که "بر سر چه عقایدی و چه دیدگاه‌هایی با یکدیگر در حال موافقت و مخالفت هستیم."

پیش از این نیز برخی از نمایندگان اصولگرای مجلس ایران، در اظهاراتی خواستار "مرزبندی های جدید" در میان جناح سیاسی اصولگرا شده و بر ضرورت این "پالایش" با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس نهم تاکید کرده بودند.

آقای مصباح یزدی در ادامه گفت: "هر مقدار انسانها در حال تکامل باشند، امتحان ها سخت تر می شوند و لذا پس از فتنه ۸۸، فتنه جدید نیز قابل پیش بینی بود چرا که مردم ما در فتنه ۸۸ موفق شدند و برای رفتن به کلاس بالاتر باید، امتحان سخت تر داد."

فتنه واژه ای است که طرفداران حکومت ایران در باره وقایع بعد از انتخابات به کار می برند و از میرحسین موسوی و مهدی کروبی به عنوان سران فتنه یاد می کنند.

neda2oo7 - ایران - شیراز
چرا در ایران همه اختلافات به خاطر "دین" هستش؟ اختلاف دو مسئول دین رو بخطر می اندازه یا وضعیت اقتصادی طرفین رو؟! من میگم دومی. اولی بهونست.
جمعه 6 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
نه خیر انقدر بی شرف و پست فطرت در ایران و نمایندگانشان//دزدان ارامش در این سایت//هست که حالا حالاها تشریف دارید بچریداز ثروتهای ایران که دنیا بکام شما با اسلام پر از خونتان است.
جمعه 6 خرداد 1390

eshghe_london - ایران - تهران
اوه اوه دلم ریخت . دینشون در خطره . حالا چیکار کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. احتمالا تو این مدتی که دینشون تو خطر افتاده یه امام زمان درست می کنن می دن بیرون که از خطر نجات پیدا کنه!.
جمعه 6 خرداد 1390

massoudoslo - نروژ - اسلو
نه، دین در خطر نیست ، شما در خطر اید !
جمعه 6 خرداد 1390

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
احمق اشباح مغزی دین در خطر نیست بگو چپاول و کشتار ملت مظلوم ایران بعد از 32 سال دارد به اخرش میرسد. ای مزدور افت الله ولایت شاهنشاهی اخوندیست.
جمعه 6 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
دین تازیان وحشی من دراوردی در خطر است
جمعه 6 خرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
اینقدر دین ،دین کردند که دیگه از هر چه دین و آئین است حالمون بهم میخوره . هر چیزی حد و اندازه داره چه خبره .استفراغمون گرفت از این همه افراط و ریا کاری .اصلا اگر بگیم ما دین نمیخواهیم کی رو باید ببینم ،آخه تمساح هم شد آدم که هشدار میدهد.
جمعه 6 خرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
خدا رو شکر حالا خیالمون راحت باشه در خطر جدیه؟
جمعه 6 خرداد 1390

rezashah1919 - ایران - تهران
آقای مصباح یزدی: تا وقتیکه شما در حوزه هایتان بودید و ملت فقط قیافه های رنجور و بدبختتانرا میدید / گاه گاهی از روی دلسوزی هم که شده / قطعه نانی جلویتان می انداخت. اکنون که قدرت به دستتان افتاده / نشان دادید که شما چه کفتارهائی بودید. ملت ایران به این واقعیت پی برده است و مطمئن باشید که این ملت نسل شما ها را از ریشه خواهد کند.
جمعه 6 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
وای وای ملایان بترسید , اخوندا بترسید, بخدا قسم باید از همین الان فکر بکری بکنید که هوا خیلی, خیلی خیلی , نه خیلی بیشتراز خیلی پس است/. کاری کردید توی این مدت حکومتتون, که به محض خوردن تقی به یک توقی, مردم اینبار واقعا بسیج بشوند و از شهر به شهر , کوچه به کوچه, خانه به خانه تا سوراخ موشهای توی خانه بگردند دنبال عمامه, ای وای که اونوقت چه کارها که نکنند با اون سر وبدن زیر اون عمامه. فقط فکرش مو را بر تن ادم سییییخ میکند. وای بر شما اش واسه خودتون پختید. بله اقای مصباح واقعا این دین....... شماست? چون این چیزیست که در خطر است.
شنبه 7 خرداد 1390

farhad352 - ایران - تهران
چه خوب شد که این آخوند چلغوز بیوجدان مفت خور و کلاش هم اعتراف کرد که بیداری و بیزاری مردم ار این دین کشتار و غارت و دزدی باعث ازیین رفتن پایگاه دین وجهل و جنایت و کشتار اعراب سوسمار خور شده است به امید روزی نه چندار دور سر بدار نمودن تمامی این ابلیسان عوام فریب ملعون.
شنبه 7 خرداد 1390

a.ahooraei - المان - کلن
ویروس اسلام رو محمد آورد و خلفاش پخش کردند و آخوندهاهم با نوکرهای بیسوادشون تکثیرش میکنند.
شنبه 7 خرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
Artemisبه نظر من شما یک بیماری مزمن افسرده گی گرفتی .که در کابوس هات فقط بسیجی و اخوند دوزاری می بینی . ولی این راه مخالفت یا مبارزه نیست .
شنبه 7 خرداد 1390

رضا ایرانی - آمریکا - لس انجلس
به به جناب مصباح!!! چه خبر مصرت بخشی! شاد شدم این اول صبحی! انشااله کی تموم میشه این داستان دین؟؟. توخبر گفته:محمد تقی مصباح یزدی از روحانیون بلندپایه، از دوستان ذوب در ولایت و یا تصعید شده در مقام عظما کسی از بلندی پایه اق مصباح خبری نداره؟ بلندی اش چقدر هست؟
شنبه 7 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
مصباح یزدی سرمایه دار بزرگ کشور چین این مطلب را که " دین در خطر است "را تصحیح می کنند و طی اشاره به محلی که زیپ شلوارش در آنجا دوخته شده است در جمعی از طلابان و حاضران قمی و اصفهونی و یزدی و مشهدی در شهر قم می فرمایند که آهای ایوهناس بدانید که "این در خطر است" و حاضران با تکبیرگفتن به محل مورد اشاره ایشان در محل زیپ شلوارشان به دفعات محل را لمس کرده و بوسه زدند و صدای شعارهای ماهمه با زن وبچه قربان گدوی شما مصباح یزدی ...ساندیس بدیت قربونتیم چیزه دیگه هم اگر بخواید زن هامون بهت میدن تا پاسی از شب از محل ایشان به گوش میرسید !!
شنبه 7 خرداد 1390

پویا استانبول - ترکیه - استانبول
همه دین هایی که با ستون های مکر و ریا ساخته بشه در خطرن اما دین بزرگ اسلام هیج وقت خطری اونو تهدید نمی کنه, چرا که اسلام واقعه ای ستونهاش از رحمت و مغفرت ساخته شده فکر نمی کنم شکستن این ستونها کار اسونی باشه///دین واقعه ای // نه دین این اخوند های ریا کار
شنبه 7 خرداد 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
دین از وقتی آخوندها اختراع شدند در خطر بود ،آنچه که اکنون در خطر است خود تمساح و آخوندهای مفت خور هستند.
شنبه 7 خرداد 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
آخوند اختراع مشترک صفویه و انگلیس است.
شنبه 7 خرداد 1390

aminmdn5 - ایران - تهران
اقا اسلام باید زوده بماند مملکت به .. رفت عیب ندارد اسلام به ... نره
یکشنبه 8 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
oghab - فنلاند - هلسینکی . باشد من افسرده از شرایط و پاسخم تند-- فکر نمی کنید شما هم این چنین باشید??از سوئی انتقاد از رژیم و اسلام از سوی دیگر دیده ام گاهی دفاع از احمدی نژاد ایا راه شما راه مبارزه است??
یکشنبه 8 خرداد 1390

amir-amir - کانادا - تورنتو
این بابا در ریا کارى و دئانت و پستى سر همه آخوند ها است
یکشنبه 8 خرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
Artimesاحمدی نژاد از زماتی که روی کار امده خیلی از تحولات بنفع مردم شده . فراموش نکن مشائی کیست . وتا چه اندازه مورد اطمینان رئیس جمهور .
یکشنبه 8 خرداد 1390

dara20 - ایران - تهران
توی اون دین مهوع عربی وحشی پرور خشن و کثیفتان. به امید نابودی کامل شرارت عربی اسلام کثیف اخوندی در ایران. زنده باد ایران بی اسلام. مرگ براسلام و مرگ و ننگ بر جمهوری کثیف فتنه گر اسلامی.
یکشنبه 8 خرداد 1390

jengir - کره - سئول
اخه بگو مرتیکه ابله خدا دین رو داد که انسان رو از خطر نجات بده اونوقت این خدا خوابه و این ملا پی زوری فهمید که دین در خطره .....نه, بگو موقعییت شما دزدان در خطره...
یکشنبه 8 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.