کمپین کتک‌زدن زنان تشکیل شد

کمپین کتک‌زدن زنان تشکیل شد

"منال شریف" که در آمریکا تحصیل کرده و در همانجا نیز گواهینامه رانندگی دریافت کرده است، با راندن خودروی برادرش در الخبر، مایه تحسین فعالان زن در جهان شده است.

به گزارش شیعه‌آنلاین، پس از آنکه هیئت امر به معروف و نهی از منکر یا همان پلیس دینی عربستان سعودی اولین زن عربستانی را به علت رانندگی بازداشت کرد، کمپینی در حمایت از وی به راه افتاد که خواستار رانندگی همه زنان عربستانی در این روز شد؛ در مقابل مردان وهابی نیز کمپینی علیه آنان و در همین روز به راه انداخته‏ اند که خواستار کتک زدن زنان راننده با عقال شده‏ اند!
مردان عربستانی با راه‏ اندازی کمپینی بنام "مبارزه سپید" خواهان کتک زدن زنان راننده در هفدهم می با "عقال" شده‏ا ند. این کمپین که صفحاتی در فیس‏بوک و توئیتر دارد، با بیش از دوهزار عضو با استقبال فراوانی مواجه شده است!

neda2oo7 - ایران - شیراز
به سلامتی! البته اگر می شد کمپین سنگسار رو هم تشکیل بدند دیگر ملالی نبود.
جمعه 6 خرداد 1390

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
بعد دوستان به محمد ایراد میگیرن که هزارو پانصد سال پیش به این وحشیها گفت زرتی تا با زنتون درگیر شدین کتکش نزنید اول تذکر بعد تذکر بعد یه کمی داد و بیداد بعد بزنید تا جونش در بیاد.حالا هزارو پونصد سال گذشته این موجودات ابتدایی هنوز تغییر نکردن.چه جوری محمد میخواست دید اینارو به زن عوض کنه؟!! جدا بدبخت اون پیغمبری که وسط اینا نازل شد.یه مشت زبون نفهم یه مشت بیابونی ...
جمعه 6 خرداد 1390

miss dorna - امارات متحده عربی - دبی
طفلک , چطور دلش میاد ,ضعیف تر از زن نیست :(
جمعه 6 خرداد 1390

astara - ایران - استارا
قابل توجه بانوانی که گاهی کاسه داغتر از اش میشن و هی برای اسلام ماله کشی میکند.
جمعه 6 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
عربستان مهد این دین عقب افتاده ی ضد زن عصر حجری است و تمام قوانین ان از استثمار زن گردن زدن و تعدد زوجات طبق دینتان است افلیج های عقب افتاده ی لمپن ماله نکشید..
جمعه 6 خرداد 1390

atish pare - امریکا - سیاتل
zahra جان باشما موافقم
جمعه 6 خرداد 1390

odin - بلژیک - انتورپن
کاری نداره، ما هم کمپین زدن کسانی که کمپین زدن زنان رو راه انداختن، راه مینداریم. با پس گردنی.بعد اونها دیگه از خیر کمپین علیه ما میگذرن چون کسی اصلآ نمیفهمه کی، کیو میخواد بزنه.
جمعه 6 خرداد 1390

eshghe_london - ایران - تهران
عرب های ملخ خورند دیگه بیشتر از اینا که حالیشون نیست!!!!. یک امر طبیعیه !.
جمعه 6 خرداد 1390

ahmad qtr - قطر - دوحه
می دونید چرا در عربستان رانندگی زنان ممنوع است سببش دین نیست بلکه اگه یک زنی رانندگی کند بهش تجاوز میشه برید بپرسید دیگه برید مگالعه کنید حرف هر کسی را باور نکنید
جمعه 6 خرداد 1390

افشینg53 - نروژ - برگن
اینها از اثرات زیاد از حد خوردن سوسمار و ملخه! زنهاشونو بخاطر رانندگی میزنن ولی مرداشون هزار مدل نامردی انجام میدن.
جمعه 6 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
astara - ایران - استارا . دوست عزیز اینها که زن هستند و ماله می کشند 2 دسته هستند یا خنگ و بی سواد اسلامی و یا تعدادی که کارشان صیغه شدن است و می ترسند با افشای این دین کارشان کساد شود /
جمعه 6 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
یک انسان اگر از آدمیت و انسانیت نشانی داشته باشد به حیوانات هم آسیب و تلنگری نمیزند چه رسد به یک انسانی دیگر !! حال کَسی که خودش را پیام آور خدای یکتا مهربان ارحم الرّاحِمین دادآفرید عَطوف خدیو و لَطیف میداند و فرمان تنبیه کردنِ زنان را مرحله به مرحله عنوان میکند را باید از زبانش آویزان کرد ! مگر زن برده و کنیز مرد است که مورد ضرب و شتم قرار گیرد !؟ چطور است که مردهای عرب و مسلمانان آزاد به چند همسری میباشند و هیچ زنی حتی نمیتواند لب به اعتراض بگشاید, ولی همان زن اگر خواستۀ جنسی شوهرش را برآورده نکند شایستۀ کتک خوردن میباشد !؟ چقدر تهوع آور و چندش آور است این بینش و باور اسلامی . متأسفانه تا زمانی که تعدادی از زنان این وحشیگری را توجیه کرده و خود را کم ارزش می پندارند آن مردانِ خود خواه و وحشی صفت نیز با ریسمان شتر به جان آنها افتاده تا رامشان کنند !
جمعه 6 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خاک بر سر تازی سوسمار خور و دین من در اوردی پر از اراجیف و جهالتش
جمعه 6 خرداد 1390

کهن دیار - المان - دورتموند
شتر نر هم اجازه ندارند .پلیس دینیشون شدیدا کنترل میکنه..................
جمعه 6 خرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
چنین چیزی در سرزمینی که مهد اسلامه تعجب نداره.توقع دارین تو کشور اسلامی کمپین برابری زن و مرد بذارن؟!تازه کمپین ازدواج با دخترکان 8_9 ساله هم قراره تشکیل بشه
جمعه 6 خرداد 1390

ولایت وقیح - ایران - تهران
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ بی سواد پیامبر کجا همچین حرفایی زده؟. 1.عاشروهن بالمعروف =و با آنها به نیکی رفتار کنید. خداوند متعال فرموده است:"با آنها حتی اگر دوست نداشتید به نیکی رفتار کنید که چه بسا چیزی را دوست نداشته باشید، اما آفریدگار در آن خیر زیادی قرار داده باشد . و هزاران آیه و حدیثه دیگه. 2.astara - ایران - استارا اینا چه ربطی به اسلام دارن اخه.مگه تو همین ایرانش که کشور(به اصطلاح؟)سلامیه خانوما رانندگی(البته فعالیتهای دیگه. ) نمیکنن؟پس اینو چی معنی میکنید؟.
جمعه 6 خرداد 1390

ولایت وقیح - ایران - تهران
2.5.واقعا خوش به حاله ولایت وقیحه فقیه که دوشمنایی مثله شما داره که چپ و از راست تشخیص نمیدین.یکی از علتایه پایداریه اخوندا بی سوادی و ناکارامدی و بی عرضگیه دشمناشه.این حرفو جدی گفتم جدی بگرید.دشمنایی از جنسه شماها به ولایت وقیحه فقیه دارین کمک میکنید و خودتون متوجه نیستین. 2.75.خیلی از اینایی که ادعایه دشمنی با حکومتو دارن باور کنید با یه خانه ی عفاف میشه خریدشون.درد اینا چیزه دیگه ایه.بله درد اینا 250 گرم گوشته.همونطور که خیلیاشون بعداز ازدواج حرفا و ایده الاشون عوض میشه و... کسی که منطقی و رو حساب با این خون آشام ها مبارزه کنه خیلی کمه(کمیم :D ). 2.295.والبته اسلام احتیاجی به تاییدو رد من و تو نداره اونم تو یه محیطه مجازی. وبالا خره3.تعصب دشمنه منطقه تعصب دشمنه منطقه تعصب دشمنه منطقه تعصب دشمنه منطقه
جمعه 6 خرداد 1390

massoudoslo - نروژ - اسلو
miss dorna . دوبی / باهات موافقم .در ادامه بگم ، هستند هنوز مردان ایرانی که با زنان ایرانی یا در کل با زن مشکلی ندارند و اونها رو نه بخاطر فقط پول یا زیبایی و سکس و ...دوست داشته باشند ،بلکه بخاطر انسان بودنشون. در مورد این وحوش مذهبی در عربستان که حتا حق رانندگی به زنانشان را نمیدهند ،کامنت خاصی ندارم جز به قول پوریای ولی : حیف کامنت .
جمعه 6 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
zahra50 ان هم یک تازی مثل همینها بود بیخود ماله به دین من دراوردی نکش ما ایرانی هستیم نه عرب و دارای فرهنگ و تاریخ غنی هستیم با دین زرتشت پاک سرشت
جمعه 6 خرداد 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
عرب رو جون به جونش کنی باز هم از یه بزغاله بیشتر نمی‌فهمه! من نمی‌دونم رانندگی کردن زنان چه خطری برای این اسلام کوفتی داره؟ آخه این چه دین مزخرفیه که رانندگی یه زن می‌تونه براش خطرناک باشه؟!
شنبه 7 خرداد 1390

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
ولایت وقیح - ایران - تهران . حضرت آیت ا.. سوره نسا رو بخون از آیه بیست و سه به بعد. بعد خودت می فهمی خدا کجا چنین حرف هایی رو گفته.
شنبه 7 خرداد 1390

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
Zartousht من کلا مذهبی نیستم ولی سنگ زرتشت رو به سینه میزنی ؟در کتاب بندهش زن و اهریمن یکی دانسته شده اند ،ضمن اینکه همین موبدان دینت دربار ساسانی رو به کثافت کشیدن و با تضعیف پایه های حکومت پیروزی اعراب رو رقم زدند.باقی دوستانی که کامنت های رکیک دادن و شما سربلند باشید.  
شنبه 7 خرداد 1390

SSEPEHR - ایران - ایران
روزی این حقیقت به واقیعت خواهد پیوست که زن و مرد از حقوق یکسان وبرابر برخوردار شوند چراکه زنان دوشادوش مردان وچه بسا فراتر از مردان در راه موفقیت گام برداشته اند. کتک زدن زنان، توسط مردان کوته فکر، فقط وفقط نشانه ضعف و حماقت و پستی اشان است و بس. زنان نیزمی بایست در این راه یعنی تساوی حقوق، عزمشان را جزم کنند وحقوشان را هم بشناسند وهم بگیرند. به امید آنروز.
شنبه 7 خرداد 1390

felora - ایران - تهران
این عربها توی همون نفهمی و خریت خودشون باقی موندن/من نمیدونم شتر واسب سواری با رانندگی ماشینهای امروزی چه فرقی میکنه/چطورزنها میتونستن خودشون شتر برونن ولی ماشین ودوچرخه نه! ضد ونقیض کارهاشون زیاده.. مجریهای زن با حجاب وروسری کانالهای عربی وببینین...
شنبه 7 خرداد 1390

nader46 - انگلیس - لندن
ولایت وقیح - ایران - تهران-مطمعنی حالت خوبه خط اول کامنتت: . واقعا خوش به حاله ولایت وقیحه فقیه که دوشمنایی مثله شما داره که چپ و از راست تشخیص نمیدین /اسم کاربریت,وقیح ودشمن ولی فقیه هم حتمن نیستی.
شنبه 7 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
پاسخ -1- به سرکار خانمzahra50 - دانمارک - کپنهاگ . سخنان زرتشت بزرگوار همان گاتا هاست در اوستا و کتاب بندهش ربطی به اشو زرتشت اسپنتمان ندارد. خانم زهرا!!! خانوم!! خطابم با شماست در این شعر:-----------خدایا دروغ را کامروا مگردان. منع واعظ ز خرافات و ز غوغای عوام×××نتوانیم ولیکن به دل انکار کنیم.---------. از نهج البلاغه برایت نمونه ای می آورم که کمتر از 1400 سال پیش توسط علی ابن ابی طالب ؛؛ نوشته شده است به قول خودتان. خطبه 79:"بدون تردید زنان از نظر ایمان و از نظر بهره رسانیدن و از نظر عقل ناقص هستند.ایمان آنها ناقص است که در مدت حیض ؛روزه را ترک کنند.عقل آنان ناقص است که شهادت دو زن در ردیف یک مرد است.نقص بهره آنان است که زنان نصف مردان ارث می برند.ای مسلمانان.از خوب زنان احتیاط کنید و از شرورشان هم بپرهیزید.در کارهای شایسته از آنان اطاعت نکنید تا در کارهای ناشایسته به شما طمع نکنند."حتما اینو نخوندی؟نه؟نکنه حوزه علمیتون نهج البلاغه توش نیست؟. هه.هه...هه...هه.....هه....
یکشنبه 8 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
پاسخ -2- به(( سرکار خانمzahra50 - دانمارک - کپنهاگ)) .سرکار خانوم !! زهرا خانوم!!! بندهش را رها کن نهج البلاغه تان را بچسب که سراسر توهین است به زنان:. با سند و منبع برایت مینویسم تا نگوئی رو هوا حرف میزنم. فقط ماله کشی نکن سر جدت!!!. نهج البلاغه:. خطبه 152:هم و غم زنان زینت دنیا و فساد برپا کردن است. نامه ها-نامه14:زنان از نظر روح و عقل ناقص هستند. نامه31-از مشورت با زنان بپرهیز.زیرا نظرشان ناقص و تصمیمشان سست است.چشم آنها را با پوشیدن آنها ببند.بیش از ظرفیتش در اختیارش نگذار.بیش از لیاقتش به او احترام نکن. سخنان کوتاه-سخن 59-زن عقرب است. سخن 119-غیرت زن کفر است و غیرت مرد ایمان. سخن 231-بدترین صفات مردان بهترین اخلاق زنان است.خودخواهی ترس و بخل...... نظرت چیست سرکار خانم زهرا در مورد فرمایشات مولای متقیانت!!!!
یکشنبه 8 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
سرکار خانوم!! زهرا از دانمارک . اینم داشته باشی بد نیست:!!!نهج البلاغه-سخن235-همه زنان بد هستند و بدتر از همه آن است که انسان به او نیازمند باشد.!!!!!!!!! اینا همه سخنان مولای متقیانتان است ؛؛حضرت بانوی مکرمه فقیه متشرعه که در دانمارک نشسته اید و فرمایشات حکیمانه از خود در مینمائید!!!!!!!!. اینها فقط نمونه بودند.بیشتر بگردی بسیار جالبتر می یابی. هر وقت خواستی از زرتشت اسپنتمان نقل قول کنی برو زحمت بکش و گاتاها را بخوان که کلام زرتشت است نه این که از وندیداد و بندهش یاد کنی و این نوشته های موبدان چند هزار سال پس از زرتشت را به عنوان سخنان زرتشت به نافمان ببندی که به خیالت مثلا دین بهی را کوچک نشان دهی ..................
یکشنبه 8 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
سرکار خانوم!! زهرا خانوم!!! از دانمارک. باز هم خطابم با شما است:. مولانای بزرگ چنین گفته :---------پشه کی داند که این باغ از کی است×××در بهاران زاد و مرگش در دی است------------. کرم کاندر چوب زاید سست حال××××××کی بداند چوب را وقت نهال؟--------. درک نکردید شما هنوز زرتشت رو و هنوز آن اندازه در زرتشت پژوهی خام و سطحی هستید که بندهش و دیگر نسک های نوشته شده به دست موبدان را عین دیانت زرتشتی میدانید . سراسر گاتا ها سرشار از مهر و لطف است و این است کلام راستین اشو زرتشت اسپنتمان . همچنان که بحار الانوار و صحیح بخاری و حلیه المتقین کلام محمد نیست بندهش و ..ویسپرد و. وندیداد هم کلام زرتشت نیست ولی باز هم با مقایسه بین گاتاهای زرتشت و قرآن محمد، گاتا ها خرد گراتر. انسانی تر.. و عقلانی تر است و نشانی از دست و سر بریدن و زن دشمن را اسیر کردن و تصرف کردن در آن نمی بینی خواهر جان!!!
یکشنبه 8 خرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ / بندهش کتابی است که توسط موبدی در قرن سوم بنام فرنبغ جمع اوری شده وچندین بار ترجمه شده تا به اینجا رسیده و مطالب درست وغلط دارد .نام پیامبر دین بهی زرتشت است و منبع دین بهی گاتاها است.اگر میخواهید به ارزش زن پی ببرید سری به قران بزنیدکه چند هزار سال پس از اوستا نوشته شد.اگر وضعیت حقوق زنان امروز را با صد سال پیش مقایسه کنید مفهوم چند هزار سال و تکامل دینی را هم در میفهمید.مزدوری که برای توهین نامش را zardhusht67 - المان - فرانکفورت گذاشته جیره بگیر ضرغامی است و با این نام به دیگران میتازد تا انها هم بدین نام توهین روا دارند و این مزدور اطلاعاتی لذت ببرد.مگر حسین اوباما نظرکرده و دخیل بسته امام رضا و سرباز گمنام امام زمان است.پس برای کشته شدن کودکان افغانی باید فحش را به ناف امامان شیعه ببندیم.شعور به انسان دین مورد کمک میکند ولی اگر حقیقتجو هستید کتاب جهانبینی زرتشتی نوشته موبد رستم شهرزادی پاسخگوی شماست
یکشنبه 8 خرداد 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
من برم فاطی رجبی را بیارم تا بی نصیب نشه.
یکشنبه 8 خرداد 1390

zahra50 - دانمارک - کپنهامگ
دوستان گرانقدر جناب فریدون شیرازی و جناب میهندوست ضمن تشکر بابت اطلاعات بسیار ارزشمندتان که درست هم میباشد عرض میکنم اهمیت قضیه برای من اینست که کتاب نامبرده از کتب مورد استناد پیروان ایین زرتشت است و مطالب ان همچنان نزد انها معتبر و قابل احترام است .در ایین مسیحیت نیز بنا بر شواهد چهار انجیل که در طول ایام تحریف شده اند همچنان سند دینی به شمار میروند و نزد پیروانشان اهمیت فراوان دارند.منظور اینکه هیچ مذهبی پاسخگوی نیاز ادمی در دنیای پیچیده امروز نیست.چه اسلام چه ایین اوستایی.
یکشنبه 8 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
سرکار خانم زهرا از دانمارک.در این که نهاد دین باید از نهاد حکومت جدا باشد و در حکومت سکولار ،دین باوران نباید امتیاز ویژه ای نسبت به دین ناباوران داشته باشند و در این که دین.. خواه هر دینی .. نمیتواند متولی اداره یک جامعه انسانی با تمام مشکلاتش باشد ،، من نیز با شما بانوی گرامی هم رای و هم نظر هستم. ولی در آن جا که بندهش را عین دیانت زرتشتی دانسته اید و با استناد بر آن دین بهی را نسبت به مقام زن دارای نظری آنچنانی که خود نوشته اید ،، دانسته اید. با شما مخالفم . زهرا بانو.. در گاتها که سروده های خود زرتشت است و ما اکنون به آنها دسترسی داریم زن ستیزی و مبارزه با زن را نمیبینیم.
دوشنبه 9 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
(( با درود به فریدون شیرازی گرامی.)) زهرا خانم. خطابم با شماست: عزیز من.. در گاتاهای زرتشت بزرگ،، و در کل،، زن در اوستا وزنه ای قابل تقدیره . زن صاحب اراده بوده و اراده اش و خواستش مشروع و محترم شمرده میشده.دوشیزگان در خانه ی پدری از همه ی حقوق و امکانات برخوردار بودند و پدر و مادرشان بدون خواست انان نمی تونستن چیزی را به انان تحمیل کنن. سخن شما از کتاب بندهشه که همونطوریکه دوست عزیزمون جناب فریدون شیرازی گفتن،، تالیف کتاب مربوط به اواخر دوره ی ساسانیه اما گردآورنده و نویسنده ی نهایی آن فرنبغ دادگی است که طبق مدارک در قرن سوم هجری،نهم میلادی، می زیسته است. همانگونه که میبینیم این کتاب در زمان اسلام جمع آوری شده و ارتباطی به اشوزرتشت و اندیشه زرتشتی نداره.
دوشنبه 9 خرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
zahra50 - دانمارک - کپنهامگ / خانم عزیز!! ایا شما موکل دین زرتشت هستید که میگویید((کتب مورد استناد پیروان ایین زرتشت است و مطالب ان همچنان نزد انها معتبر و قابل احترام است)) یا به شما وحی میشود.محترمانه به شما توضیحاتی داده شد یکباره از توهین کننده مبدل به سخنگوی موبد موبدان شده و بهتر از خود او میدانید به چه معتقد است!!!!دوم اینکه حالا که مال ما نشد پس همه اشغال است و جوابگوی دنیای پیچیده امروز نیست. انیشتین و نیوتون باید بوق بزنند با این قانون شما!!! اصلا خلقت باید بوق بزندبا این استدلال.کامنتهای روشن سیاسی از شما دیدم که احترام برانگیز بود.دگمیت اخوندی چرا ؟؟ مگر شایستگی و اعتقاد باید با بستن دروغ به ناف دیگران و تحریف باشد
دوشنبه 9 خرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
بابک میهندوست - ایران - تهران / با درود. خوشحالم که گرانمردی اگاه را در سایت میبینم که گفتار نیک و گرانقدرش را با ما تقسیم میکند تا اگاهی را بسط دهد و دانش بتواند میهن را از ددان و دیوان دور نگه دارد و راستی را پاس بدارد.
دوشنبه 9 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بابک میهندوست-ایران - تهران شما بزرگوار تر از این حرفها هستید که با نادانان و جاهلانی مثل این فریدون شیرازی که چه عرض کنم بحث کنید در شان انسانهای فرحیخته مثل شما نیست این سایبری ها که با متدهای مختلف وارد سایت میشوند و اراجیف باد معده ای میگویند دوره درس پرویی و وقاهت را درون بشکه یاد گرفتند. با ارزوی شادی و پیشرفت برای شما و ایرانیان میهن پرست و فهمیده پاینده ایران زمین
دوشنبه 9 خرداد 1390

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
دوست عزیز جناب فریدون شیرازی من معنی اینهمه عصبانیت و مقدار زیادی پرانتز و علامت تعجب رو نمیفهمم .اگر من اشتباه میکنم و بندهش مورد احترام پیروان آیین رزتشت نیست فقط کافیست توضیح بدید.بحث مذهب نباید در کنار قدرت قرار گیرد نمونه های تاریخی و بسیار تایید شده ای دارد و سلیقه شخصی من نیست .اینکه مسیحیت اروپا را در قرون وسطی به قعر نیستی کشاند و موبدان زرتشتی اسباب ضعف ساسانیان را فراهم کردند و ما را دو دستی تقدیم اعراب کردند و اسلامیت مارا به خاک سیاه نشاند به گواه تاریخ است و من در همه این قضایا بی تقصیر.
دوشنبه 9 خرداد 1390

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
بابک میهندوست دوست عزیز من جایی نگفتم بندهش عین دیانت زرتشتی است .اما خیلی امیدوارم این بحث بدون خون و خونریزی ختم به خیر بشه .دوست عزیز میبینید که همه ما وقتی نظری و سلیقه ای مخالف آنچه بدان اعتقاد داریم میشنویم چه مذهبمان باشد چه علاقه مندیهای شخصی بدون ترحم با شمشیر عقایدمان که دست کمی از شمشیر علی نداشت گردن تمام مخالفتها را میزنیم .منتها اگر کس دیگری همین کار را با ما بکند در زندان تفتیش عقایدمان دارش میزنیم و سپس به چند سال حبس ابد روانه اش میکنیم .از بوی خشونت و تعصب کامنتهای اینجا بیزارم اما باز اشتباه کردم و بعد از چند ماه کامنت دادم.بسیار متاسفم که مذهبی و فرقه ای قرار میگیرم ولی عقیده من همانست که گفتم .سربلند باشید
دوشنبه 9 خرداد 1390

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
دوست عزیز میهندوست اگر با این اطلاعات مخالفید لطفا منبع معتبری معرفی کنید چون بسیار مایلم درباره عدم صحت مطالب زیز یا صحت آن بدانم ."...تمام آن چیزی که در متن اوستا در مورد زن و مرد وجود دارد، دو فراز است و از همین دو متن کلی ،برابری و همانندی میان زن و مرد برداشت شده است. در متون دیگر زرتشتیان ،مطالب تحقیرآمیز فراوانی میان زن و مرد دیده می‌شود. در کتاب مادیکان هزار دادستان نوشته ی «کریستیان پارتلمه»آمده است؛زن شخصیت حقوقی نداشته و به عنوان شخص شناخته نمی‌شده و در حکم شی، مطرح بوده است. بر اساس عقاید زرتشتیان اگر زنی از خود پسری نداشته باشد، بسیار دشوار خواهد بود که از پلی که در رستاخیر به بهشت متصل است، عبور کند، یعنی تنها داشتن فرزند پسر، عامل نجات و گذر از پل صراط فرض شده است.".
دوشنبه 9 خرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
zarde hush67 - المان - فرانکفورت /....جان اولا من با میهندوست یک مطلب را به زهرا خانم برای اگاهی تذکر دادیم و بحثی نداریم که هیچ به کوری چشم بعضی ها تازه همدیگر را یافته ایم.....را بردند جهنم گفتند ساواکی است برگردانده در بسیج به خدمت واداشتند.تو که همه را بیسواد میخوانی !!! فرهیخته است نه فرحیخته و وقاحت است نه وقاهت پررویی است نه پرویی!! بده یکنفر فارسی بلد است تصحیح کند.ناف ترا با ضرغامی بسته اند.ساواکی و سرباز بدنام امام زمان دو روی یک سکه اند.تو چرا از اربابان تازی خودت که حالا شده اند جنایتکاران دین من در اوردی مایه نمیگذاری.راستی این موضوع بشکه چی است که تو دوست داری همه را بیرون امده از ان بدانی.ادب و شخصیتت را نشان بده و بگو که ساواکی ها و اخوندها چه بازیهایی با هم میکردند ولی قبلش بده ترجمه و تصحیح املا که لااقل مسبب خنده مردم نشوی
دوشنبه 9 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
. دوستان گرامی ،، جنابان ، فریدون شیرازی گرامی و جناب . zartusht67 - المان - فرانکفورت . نخست: درود من به هردوی شما. دوم: به نظر من نه جناب فریدون شیرازی آن گونه هستند که جنابzartusht67 - فرمودند و نه جنابzartusht67 - آن گونه هستند که فریدون شیرازی گرامی تصور کرده اند. سو تفاهم و سو تفاهم............. فکر نمیکنم که هیچ کدام از این عزیزان از ساندیس خوران سایبری باشند. دوست گرامی من جناب zartusht67 را من در جدال با پان ترکان بی وطن دیده ام که با این بوزقورت ها چگونه جدال داشته اند و همچنین فریدون شیرازی گرامی را در این جا دیده ام که چگونه اشتباه و قضاوت نادرست سرکار خانم زهرا در مورد دین بهی را بر نتافته اند و چون خود من با ایشان جدل فکری داشته اند. خواهش میکنم همه از جمله خودم ،،از زدن برچسب و انگ بدون داشتن سند به یکدیگر خودداری کنیم. سرکار خانم زهرا. بانوی گرامی . من نیز چون شما دین باور نیستم و تعصب و دگماتیسم از هر نوعش را بر نمیتابم ولی این به معنای آن نیست که هر سخن و مطلب بی سندی را بتوان پذیرفت بانوی گرامی. ادامه دارد. ....................................
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
مسئولین محترم سایت.این خلاف اصول بیطرفی و قانون ژورنایسم است که یک نفر را به خاطر عقیده مخالف خراب کنند.شما عمدا کلمه هایی مثل غضنفر و فضول که در هر خانواده محترمی برای مزاح بکار میرود را حذف میکنید تا ارزش نوشته های من از بین برود.ولی فحشهای ناموسی و بسیار کریه مثل ... و ... را در نوشته های شاه اللهی ها مثل ... ار ... را بوضوح درج میکنید.اگر این سایت را سایت شاه دوستان میدانید شجاعت ابرازش را داشته باشید تا ما جایی دیگر وقتمان را تلف کنیم.تصویر کنید شما در جایگاه خامنه ای باشید.شما تحمل یک غیرهمفکر را ندارید از خامنه ای میخواهید سالانه از 94 میلیارد دلار صرفنظر کند.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بابک میهندوست - ایران - تهران کاش همه مثل شما بودند ان وقت مشکلی وجود نداشت ان زهرا از دانمارک به تاریخ و دین ایرانیان توهین میکند سندش هم تاریخ تحریف شده بوسیله اخوندها است که توانستند توسط افراد ابله و بی سواد 1400 سال از گرده ایرانیان سواری بگیرند. اروزی تندرستی برای شما.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
مسئولین محترم سایت.درود مرا بپذیرید.تصورم بر این بود که مرا مسدود میکنید و انتقاد را بر نمیتابید.خوشحالم که نظرم در مورد جهتدار بودن سایت درست نبود و عمل شما در درج انتقاد نشانگر رشد دمکراسی و اینده روشن برای ایران است.خوشحالم که کسانی وجود دارند که فقط برای ازادی بیان وقت و سرمایه خود را مصرف میکنند.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
جناب فریدون شیرازی هموطن عزیز در این کامنت آخری با شما موافقم به خصوص با دو جمله اخر.بسیار موفق و سربلند باشید
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ / خانم زهرا از کپنهاگ هم میهن گرامی.سپاسگزارم.منهم برای شما ارزوی پیروزی و سر بلندی دارم.همانطور که قبلا هم گفتم کامنتهای شما را قبل از این هم میخواندم و در چند مورد هم به درک بالا وتحلیل سیاسی شما اذعان نمودم
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
جناب فریدون خان از لطف شما سپاسگزارم .امیدوارم باز هم در فضایی دوستانه به بحث بنشینیم. 
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ /اینجا بحث دینی نبود و صحبت حقوق زن بود من همیشه گفته ام هر کجا که بانوان قدرت داشتند یا در حاکمیت خانواده و جامعه شریک بوده اند دمکراسی و قوانین انسانی حاکم بوده و هروقت مردان قدرت را قبضه کرده اند جنایت و استبداد غلبه کرده.بانوی گرامی اینکه شما بروید در گوگل سرچ کنید و مطالب اخوندهای شیعه و سنی را در بیاورید و بعنوان سئوال مطرح کنید که نمیشود بحث؟! عقیده ای 4000 تا 6000هزار ساله که پیروانش را کشتند تا سم اسبانشان را خون پوشاند.میلیونها کتابش را به اتش کشیدند و معتقدانش را با رنگ زرد علامت زدند تا روز بارانی به خیابان نیایند و خیابان را نجس نکنند و کتابش را تحفه شیطان نامیدند را نمیتوانید در کتابی ارجینال با چاپ زرین و ثبت اداره ارشاد دولت کیانی بیابید.شما لزومی ندارد در کتابهایی که در خفا و ترس و زندان و زیر ساطور عرب و سه هزار سال بعد از زرتشت نوشته شد بدنبال حقوق زن بگردی.جایگاه و قدرت وشغل زن در ایران باستان را (33000کتیبه یافته شده در تخت جمشید که توسط امریکاییها پیدا و ترجمه شد)
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
2/ادامه zahra50 - دانمارک - کپنهاک.جایگاه و قدرت وشغل زن در ایران باستان را (33000کتیبه یافته شده در تخت جمشید که توسط امریکاییها پیدا و ترجمه شد) با 3000سال بعد که دین کامل !!!شد با حقوق زنان در عربستان مقایسه کن و عقیده دو نفر را در مورد زن در قرن بیست و یکم را ببینید. روح الله خمینی و موبد رستم شهرزادی.پیروز باشید
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
بابک میهندوست - ایران - تهران / دوست عزیز.با نظر شما موافق نیستم.این اقا که واژه های فارسی را هم غلط مینویسد بنام زرتشت کامنت میگذارد و فحش میدهد.ما میگوییم میخواهید به ایین مسلمانی پدران خود فحش بدهیدچرا از خود مایه نمیگذارید.اسمت را بگذار محمد نمره برگشته یا رضای مخالف رضای سابق اینقدر فحش بده که دهانت کف کند.هر بسیجی که شغلش را از دست میدهد زود ایران باستاندوست میشود و از دین اجدادی میگوید نام زرتشت اورده و این و ان را به رگبار فحش میبندد/زرتشتیها از معرفی خود خودداری میکنند تا بزرگی مورد خطاب قرار نگیرد و توهین نشود و مسلمانان بی شغل با فحش خواهر ومادر به محمد و علی مدافع ایین باستانی میشوند.میگوییم پدر جان اینهمه اسم خودتان وجود دارد.اینهمه امام دارید.124000پیغمبر دارید.ایرانیها یکی بیشتر ندارند او را از لیست خود معاف کنید.حرف بدی میزنیم!! اقای ضرغامی هم همین کار را میکند توی فیلمها اسم همه دزدها و مواد فروشان نامهای ایرانی و مقدس است و نام ادم خوبهای فیلم هم غلامعلی و طارق و مجید . هادی است.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
خانم زهرا از دانمارک؛ توی همون کتاب «ماتیکان هزار داستان» (:هزار ماده‌ی حقوقی) سخن از زنان حقوقدان و قاضی به میون اومده. توی بخشی از این کتاب میخونیم که افزون بر زنان حقوق‌دان و کارگر، زنانی هم در رده‌های بالای اجتماعی ایرون زمون ساسانی زندگی میکردن. زن و شوهر تو زمون ساسانی هر دو با هم زندگی را میگردوندن و چون زن ایرونی تا قبل از اسلام البته تو ایرونمون آزاد بوده، دشواری زنهای کشورهای دیگرو نداشته. تو کتاب دین‌کرد به توانایی و شایستگی بانوان ایرونی برای داوری و قضاوت اشاره رفته و به گونه‌ایی روشن یاد شده: «زنان را که حقوق آموخته‌اند برای قضاوت باید انتخاب کرد، در ضمن جهت آگاهی شما زهرا خانم گرامی؛ پایگاه بلند زن تو ایرون قبل از اسلام،،در پیش از اومدن این اسلام کذائی!!! از کتاب قانون «داتستان نامک» که در یک مجموعه‌ی جدیدتریه نسبت به متون «ماتیکان هزار داتستان» و شما خودت میتونی بری در موردش تحقیق کنی ،، به روشنی خودشو نشون داده بانوی عزیز ،، زهرا خانم.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
سرکار خانم زهرا از دانمارک. برای آگاهی بیشتر شما و خودم و دیگر دوستان ؛نسبت به جایگاه والای زن ایرونی در پیش از اسلام؛؛ این منابع معرفی میشود.--------------------------------------------------------------. ۱ : دستور رستم شهزادی، قانون مدنی زرتشتیان در زمان ساسانیان، انتشارات فروهر 1386، برگ 65--------------------------------------. ۲: امید عطایی فرد، زن در دوره ساسانی، ماهنامه پارسیان، ش 10، بهار 1384، برگ هفده، برگرفته از کریستین بارتولومه، «زن در حقوق ساسانی» برگردان ناصر الدین صاحب زمانی، برگ 64و 60و 48و 43 ----------------------. 3: عبدالرفیع حقیقت، خدمات ایرانیان به اسلام، نشر کومش، تهران 1380، برگ47--------------------------. 4: رومن گیرشمن، هنر ایران در دوران پارتی و ساسانی، از مجموعه ایران‌شناسی زیر نظر احسان یار شاطر، برگردان بهرام فره‌وشی، بنگاه ترجمه و نشر کتاب، تهران 1350، برگ 219 – 218-------------------------------------------------------------------.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
زهرا خانم،، اینهم بقیه منابع و مستندات که خوندنشو برای خودم و شما و دیگر دوستان لازم میدونم تا بدونیم که زن پیش از اسلام ،جایگاهش بسیار والاتر از اینیه که برخی از اسلام زدگان و اسلام بازان میگن.: -5-دستور رستم شهزادی، قانون مدنی زرتشتیان در زمان ساسانیان، نشر فروهر 1386 برگ14---------------------. 6: کنستانتین اینوسترانتسف، «تحقیقاتی درباره ساسانیان»، برگردان کاظم کاظم‌زاده، بنگاه ترجمه ونشرکتاب(مجموعه ایران شناسی)ش 47، زیر نظر پروفسور احسان یار شاطر، تهران1351، برگ 12-------------------. 7: Darab Dastur Peshotan Sanjana.the alleged practice of next of king marriages in old Iran, Landon 1888.-----------------. 8: عبدا.. رازی ، «تاریخ کامل ایران»، نشر اقبال، آبان 1347، برگ 125. 9: دستور رستم شهزادی، همان، برگ 46 و 45---------------------. ادامه داره.........زهرا خانم..........
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
سرکار بانو زهرا از دانمارک...... اینم ادامه . --------------------------------. 11: امید عطایی فرد، «سیمای ساسانی»، فصلنامه پارسیان، سال 4، ش 11، تابستان84، برگ 16-12 . 12: . صادق هدایت، «گفتاری پیرامون ایران و زبان فارسی»، گردآوری شده به دست پرویز ناتل خانلری، برگ 90--------------------------------------. ----------------- در ضمن خوندن کامل گاتا های اشو زرتشت اسپنتمان این پیام آور بزرگ مهرو خرد،، از طرف شما . بسیارکمک میکنه بهتون تا سره رو از ناسره تشخیص بدین . ------------------------- باسپاس از توجه شما و دیگر دوستان گرامی-------.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
فریدون - شیرازی دست خودت نیست تربیت تو این است که اول مثل خلخالی محکوم میکنی بعد که کار از کار گذشت معذرت خواهی میکنی مثال اراجیفی که در مورد مسئولین سایت گفتی یا چرت و پرتهایی که همراه با مرض سادیسمی میگویی خدا شفاهت دهد سایبری از نوع لیبرال.
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.