خبرگزاری فارس اسناد قرارداد ۴۰۰میلیاردی رامنتشرکرد

خبرگزاری فارس اسناد مربوط به قرارداد ۴۰۰ میلیارد تومانی کیش را منتشر کرد

در حالیکه حمید بقایی،معاون اجرایی رئیس جمهور، در گفتگو با خبرگزاری ایرنا گزارش های مربوط به قرارداد ۴۵۰ میلیارد تومانی کیش را از اساس رد کرد، خبرگزاری فارس تحت، عنوان « بقایی چه چیزی را انکار می کند؟ » اسناد رسمی در باره واگذاری قرارداد ۴۰۰ میلیارد تومانی مجتمع تالارهای بین المللی کیش را به یک شرکت خانوادگی ،دوباره منتشر کرد.خبرگزاری فارس همچمنین سندی را منتشر کرد که براساس آن اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی نژاد، از محل یک مصوبۀ باطل شده ، دستورپرداخت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را به ۳۰ شخص و شرکت صادر کرده است. بقایی این موضوع را نیز تکذیب کرده بود.

اخیرا برخی سایت های اینترنتی نوشته بودند حمید بقایی، با ترک تشریفات مناقصه  قراردادی ۴۰۰ میلیارد تومانی را برای تاسیس مجموعه ای بین المللی در کیش به شرکتی به نام « فیاک کیش» واگذار کرده است.
حمید بقایی این گزارش ها را «شایعات بی اساسی» خواند که به گفته او« دشمنان ملت ایران» رواج می دهند. 

aminmdn5 - ایران - تهران
بابا ایول عجب مملکتیه اصلا دزد توش پیدا نمیکنی
جمعه 6 خرداد 1390

eshghe_london - ایران - تهران
هیچ تبانی وجود نداره عزیزان . اینم یه سوء تفاهـــــــــــــــــــــــــم خیلی کوچیکه !!!. درستِــــــــــــــــــــــــــش می کنن!!!!
جمعه 6 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. کاربر گرامی‌. aminmdn5اینا هماشون از بالا تا پایین دزدند و همه یه پرونده دارند و تا زمانی‌ که دست به عصا و بله قربان هستند پرونده های آنها در بایگانی است،ولی‌ وقتی‌ کمی‌ پاشونو کج بزارن اونوقت رو میکنند.دزدی علی‌ لاریجانی زمان تصدی ریاست سازمان رادیو تلویزیون یادتون هست؟۵۰۰ میلیارد تومن.تا کی‌ مال امثال این جونور هم رو بشه.در همه دنیا کسانیکه دنبال قدرت هستند و به هر حیله و دستمال ابریشمی که شده به آن میچسبند کثیف،دزد،شارلاتان و یا ...هستند.در همین آمریکا هم که نگاه کنید سؤ استفاده از قدرت وجود دارد ولی‌ به شکل دیگر.به قول دوست عزیز khosh bavarشاد و انسان باشیم.
جمعه 6 خرداد 1390

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
400 میلیارد ? ? ? این که فقط رقم دزدی یک روز علماست! خودتون حساب کنید! 4 میلیون نفت در روز بشکه ای حداقل 100 دلار که میکنه به عبارت 400,000,000 دلار یعنی 480 میلیارد تومان در روز, توجه داشته باشید که این رقم به غیر از درآمد کشور از منابع گاز, طبیعی, صنعت و بقیه چیزهاست که معلوم نیست تو جیب کی میره البته به غیر از حسن نصرالله و حماس که خوب مشخصه!!!!
جمعه 6 خرداد 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
400 میلیارد تومن ناقابل؟!! باها.این اصلا رقمی نیست . آقایان سیاستمردان ایرانی چه اشکالی داره وقتی گوشت و خون مردم ایران براشون مهم نیست ..در طول این دوره سیاه میلیاردها میلیارد پول از جیب ملت دزدیدند. حالا اینم روش. ماست رو واسه ماست مالی گذاشتن نه واسه خوردن :-))
جمعه 6 خرداد 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫به قولِ eshghe_london-ایران−تهران،درستش میکنند.این حرف منو بیاد اتفاقیکه در زمان قاجار رخ داده انداخت که خالی از لطف نیست.در آنزمان فردی تاجرِ اهل روسیه قند حبه وارد ایران میکند و سود زیادی هم عایدش میشده،روزی یکی از اطرافیانش به او گوشزد میکنه که حقِ فلان آیت الله را یادت نرود و هر طور که صلاح میدانی سبیل آیت الله را چرب کن و گرنه جلوی کاسبی و سود کلان تو را خواهد گرفت.شخص تاجر که مغرور بود و نمیخواست باج به شغال بده،قبول نمیکند و در پاسخ میگوید که قند حبّه به این خوبی و مرغوب،فلان شیخ چه غلطی میخواهد بکند.مدتی میگذرد و جناب شیخ از حقِ حسابِ تاجر روسی ناامید میشود ،لذا روزی بر بالای منبر میرود و شروع به مذمت کردنِ قندهای حبّه ساخت شوروی میکند و میگوید:ای مردم این قندها را نخورید،چون در سفید کردنش از استخوان مرده استفاده میکنند،حرام است چون از بلاد کفر وارد میگردد.از فردای آنروز مردم تهران از خرید قند حبه خودداری میکنند،چون طیق فتوای آیت الله شهرشان(نامش را فراموش کردم)نجس و حرام است.خلاصه کار بازرگان کساد میشه و متوجه اشتباه خود شده و روزی سراغ دوستش که پیشنهاد رشوه دادن را
شنبه 7 خرداد 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
۲ −..دوستش که پیشنهاد رشوه داده بود میرود و بازهم همان پاسخ را میشنود.تاجر روسی میگوید که کار از کار گذشته و دیگر هیچ فایده ای ندارد،ولی دوستش میگوید مطمئن باش که خودش کار را خراب کرده،خودش هم در صورت گرفتن حق حساب درستش میکند.خلاصه جناب تاجر و دوستش روزی به بیتِ آیت اله رفته و مبلغی زیر پوستین آقا که روی آن نشسته بوده میگذارند و ابراز ندامت میکنند که ما کار خبطی کردیم و میبایست زودتر از این خدمت شما میرسیدیم و ....آیت الله شهر تهران که حالا سبیلش حسابی چرب شده و در آینده هم قولهائی به او دادند ،چند روز بعد در مسجد،بعد از نماز بر منبر رفته و شروع به تعریف از قندهای حبه کرده و میگوید که ازین به بعد قبل از اینکه قند را در دهانتان بگذارید،اول آنرا در استکان چای خود بزنید و بعد در دهان خود بگذارید و دیگر کثیف نیست و از نظر شرع پاک است،کار تاجر دومرتبه رونق پیدا میکند و از آن به بعد ما ایرانیان عادت کردیم که اوّل قند را در فنجان چایمان بزنیم و بعدش هم بذاریم تو دهانمان و چای را بنوشیم.
شنبه 7 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.