پول، مانع اهدای اعضای دختر نوجوان شد

پول، مانع اهدای اعضای دختر نوجوان شد


سرویس «تابناک» اجتماعی ـ خانواده ای که دختر نوجوان آن ها به دلیل تصادف رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، از اهدای اعضای بدن دخترشان منصرف شدند.

به گزارش خبرنگار ما، خانواده داغدار ساجدی که دختر نوجوانشان به دلیل سانحه رانندگی، دچار مرگ مغزی شده بود و می خواستند با نیت خیر و حسنه، اعضای بدن فرزندشان را به بیماران نیازمند اهدا کنند، به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه های بیمارستان، نتوانستد فرزند خود را برای انتقال به تهران برای اهدای عضو ترخیص کنند.

بنا بر این گزارش، این در حالی است که خانواده وی می توانستند با فروش اعضای بدن وی، هم هزینه های بیمارستان را بپردازند و هم از لحاظ مالی مشکلاتشان برطرف شود، ولی خانواده وی تصمیم داشتند اعضای بدن وی را به نیازمندان اهدا کنند.

در همین حال، یکی از اقوام این دختر نوجوان به خبرنگار «تابناک» گفت، به دلیل بروز مشکلاتی که شب گذشته در ترخیص این نوجوان مرگ مغزی شد، خانواده وی از اهدای اعضای بدن دخترشان منصرف شده اند.

ضروری است، با توجه به رشد و گستردگی فرهنگ نورانی اهدای عضو، مسئولین وزارت بهداشت و دیگر مسئولین مربوطه، سیاست هایی را در پیش گیرند که افراد و خانواده های داغداری که تصمیم دارند اعضای عزیزشان را به نیازمندان، آن هم بدون هیچ چشمداشت مالی اهدا کنند، بتوانند به راحتی و بدون دردسر، این کار را انجام دهند.

artosh - ایران - تهران
عجب مملکتی داریم...! طرف میخواد کار خیر کنه. به دلیل ناتوانی مالی نمیتونه. ای تف به شرافتتون حاکمان جمهوری اسلامی که ایران رو به این روز انداختید.
جمعه 6 خرداد 1390

odin - بلژیک - انتورپن
باز هم این عفریته وزیر بهداشت رو بیارین تو تلوزیون که بگه اینها هم دروغ میگن و مسئله اینجوری نبوده، رو که نیست سنگ پای قزوینه
جمعه 6 خرداد 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
چشم وزیر روشن.فوری انکار کنید وبگوئید اینطور نبوده یابگوئید اصلا این خبر دروغ است .یا اصلا کسی درتصادف نمرده.یا کار دشمنان اسلام است .باز هم جنایتی دیگر ..
جمعه 6 خرداد 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
خداوند به این خانواده داغدار صبر عطا کنه. بسیار سخته و یک انسان باید بسیار با بصیرت و بلندنظر باشه که با اهدا جزء به جزء پیکر عزیزش موافقت کنه.ای کاش میتونستند با این اجزاء چند زندگی رو روشن کنند. حیف...
جمعه 6 خرداد 1390

habibollah - ایران - تهران
ایران دیگه درست نمیشه والسلام. روزبروزبدترمیشه که بهترنمیشه.
جمعه 6 خرداد 1390

mahsa_alman - المان - فرانکفورت
خیلیی دردناک وقتی بخواهیی کمک کنیی وهمایتی نداشته باشی,این می شه که ادمها یاد میگرند به راحتی از کنار هم بگذرند
جمعه 6 خرداد 1390

habibollah - ایران - تهران
ایران دیگه درست نمیشه والسلام. روزبروزبدترمیشه که بهترنمیشه.
جمعه 6 خرداد 1390

nader46 - انگلیس - لندن
وااااااااااای که این بی پدر مادرها چه بر سرمون اوردن.واقعن تف به ذاتتوتن.ولی خوشم می یاد شروور های1400 سال داره واسه نسل بعد ازانقلب که بچگیمون را سیاه کردن ونسل جدید,پسیژی ارزش نداره.به هر حال این همی رفیق اشنا بچه محل وبه برکت تکنوژلوژی ورسانه های ازاد / ادم میفهمه دنیا دست کی یاست.لندن
جمعه 6 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
چطور پول برای بیماران تروریست فلسطینی هست ای مرگ بر خدای مکارتان/
شنبه 7 خرداد 1390

amir85 - ایران - تهران
واقعا جای تاسفه که این همه فضاهت به بار بیاد ولی باز هم وزیر بی کفایت بهداشت رو فقط باهاش مصاحبه کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.