۵ انفجار شدید طرابلس را لرزاند

                      5 انفجار شدید طرابلس را لرزاند

تهران - خبرگزاری فرانسه در اولین ساعات بامداد جمعه از طرابلس پایتخت لیبی گزارش داد :‌ 5 انفجار شدید در اخرین ساعات شامگاه پنجشنبه پایتخت لیبی را لرزاند.
بنابراین گزارش ،‌ این انفجارها ناشی از حملات هوایی ناتو علیه منطقه سکونت معمر قذافی دیکتاتور لیبی بوده است. هواپیماهای ناتو از اوایل هفته جاری این منطقه را مورد حمله و بمباران قرار داده اند. بنابراعلام خبرنگار خبرگزاری فرانسه ،‌ صدای غرش پرواز جت های جنگنده ناتو قبل از شنیدن اولین صدای انفجار در حدود ساعت بیست وسه و بیست دقیقه به وقت محلی شنیده شد. متعاقب اولین صدای انفجار ،‌ 4 انفجار دیگر دراین شهر رخ داد. هواپیماهای ناتو نیمه شب دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ، ناحیه باب العزیزیه محله مسکونی دیکتاتور لیبی را مورد حمله قرار دادند که به گفته رژیم قذافی براثر آن حملات 3 نفر کشته و 150 نفر زخمی شدند. ایرنا

khosh bavar - ایران - یزد
چه پررو شده بود قذافی نژاد دیوانه, که در سازمان ملل با کمال بی احترامی و جاهلی کاغذی که در ان قوانین سازمان ملل نوشته بود پاره کرد و دستور " محو " شدن کشور سویس را داده بود, زیرا پسرش بخاطر مستبازی و حمله به خدمتکار هتل از طرف پلیس سویس بمدت 1 شب دستگیر شده بود !
جمعه 6 خرداد 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
khosh-bavar عزیز. این صفت "پرروگری" جزو چند شرط نخستین ریاست است. و کم کم غرور و چاپلوسی اطرافیان باعث میشه حقایق رو نبینند و این میشه که کم کم به جنون و دیوانگی کشیده می شند ولی خودمونیم آیا واقعا دیوانه هستند؟! در ایران هم رهبران ایران گفتند و می گند اسراییل رو محو کنیم. نشنیدید؟
جمعه 6 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
دیوانه های قدرتمند و حاکم بر سرنوشت ملتها مثل همین قذافی بی مخ!! تا هنگام سقط شدنشان!! رنج و درد و مصیبت بر مردمانشان پیشکش مینمایند که امیدوارم این ناراحتی ها برای تمامی ملت های در بند از جمله خود ما ایرانیان سرانجام روزی به پایان برسد و با کمترین هزینه برای ملت ها . از شر دیوانگان قدرتمند راحت شویم. به شخصه نظرم این است که خبر سقوط قذافی یکی از بهترین خبر هایی میتواند باشد که امیدوارم به زودی آن را جهان بشنود.
جمعه 6 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
neda2oo7 عزیز, یعنی شما انها را دیوانه سیاسی نمیپندارید ?! قذافی که خود را صاحب و مالک لیبی میدانسته, بخاطر خریتش که مردم را به رگبار بست, جهان اول او را طرد کردند ! و اگر یک کشوری از روی شکم سیری و حماقت قصد محو کردن کشوری را داشته باشد, معلومه که فاتحه اش خوانده است ! امیدوارم جوابتان را داده باشم .
جمعه 6 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +459واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +424شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +305عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +272رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +231سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +219‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +209یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +178پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +168نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید