آخرین وضعیت مهندس سحابی در گفتگو با فرزند وی

آخرین وضعیت مهندس سحابی در گفتگو با فرزند وی
مهندس عزت الله سحابی، رییس شورای فعالان ملی مذهبی از اوایل اردیبهشت ماه در بیمارستان بستری شده است.او دیرپایی بود که از بیماری کمبود هموگلوبین و پلاکت در خون رنج می برد تا اینکه به دلیل شکستگی پا از ناحیه لگن خاصره تحت جراحی قرار گرفت و پس از آن دچار خونریزی مغزی شد. او در یازدهم اردیبهشت مورد عمل جراحی از این ناحیه قرار گرفت و از این زمان تاکنون در ای سی یو بیمارستان پارسیان به سر می برد. دخترش هاله سحابی که در حوادث پس از انتخابات بازداشت شده بود، هم اکنون در مرخصی از زندان به سر می برد و بر بالین پدر به امید هوشیاریش شب و روز می گذراند.

جرس با حامد سحابی، پسر بزرگمرد سیاست ایران درباره آخرین وضعیت عزت الله سحابی صحبت کرده، که در پی می خوانید:


لطفا در مورد آخرین اطلاعاتی که در مورد وضعیت جسمی پدرتان دارید، توضیح دهید.


تغییر عمده ای در وضعیت ایشان حاصل نشده است. هنوز هوشیاری که انتظار می رفته بدست نیامده است.


یعنی حالشان کماکان مثل گذشته است؟


نه مانند گذشته نیست. با توجه به سن شان و اینکه ماندن در ای سی یو عوارض دارد، در وضعیت ایشان تغییری ایجاد نشده و حتی بیماری های جانبی هم ایجاد شده است و به نظر می رسد که وضعیت ایشان بدتر هم شده .


حرفهای شما بدین معنی است که حال اقای مهندس روز به روز رو به وخامت است؟


از نظر پزشکان برای این این سن و سال این عوارض طبیعی است. این عوارض خطرناک نیستند.


عوارضی که می گویید چیست؟


به هر حال ایشان علاوه بر بیماری های گذشته دچار زخم بستر و عفونت هم شده اند که هم اکنون با تجویز دارویی امیدواریم بر طرف شود.


ببخشید صریح می گویم برخی از شایعات حاکی از این است که دکترها از پدرتان قطع امید کرده اند و گفته اند که تنها چهل و هشت ساعت دیگر زنده می مانند؟ چقدر این بحث جدی است؟


نه مسلم بدانید که کذب محض است. ممکن است که مرگ برای او هر موقعی اتفاق بیفتد زودتر یا دیرتر... ممکن است که در همین وضعیت چندین سال بمانند . این یک احتمال است و هیچ نظر قطعی در عالم احتمالات نمی توان داد. به هر حال احتمال اینکه خوب شوند یا فوت کنند ، هست.


فکر می کنید چرا یک بار خبر فوت را سایت های خبری می زنند یک بار دیگر خبر ضرب الاعجل تعیین کردن برای مرگ را شایعه می کنند؟


ممکن است یک کلاغ چهل کلاغ باشد...ممکن است هم شیطنتی در کار باشد. 

گفته بودید که هاله به مرخصی آمده، وضعیت روحی او چطور است؟


هاله روحیه اش خوب است و همواره در کنار بستر پدر است. 

اگر نکته ای باقی مانده بفرمایید.


دعا برای شفای بیماران یادتان نرود.

امیدوارم که از مهندس و از تمام بیماران رفع کسالت شود..ممنون از وقتی که در اختیار جرس قرار دادید.

جرس

haghighatgo - آلمان - برلین
دخترخانم هر چی زیر لبت گفتی من شنیدم و الان برای بقیه که بخوننش می نویسم ...گفتید که ...بر پدر سیاست لعنت ...چی به روز ما آورد ....سیاست پدرم رو گول زد ...اگر پدرم یه بسازبفروش مشهدی یا قمی بود حتما تا حالا یه میلیادره میلیادرها بود! پدرم که به این روز افتاده گول جامعه چندین میلیونی در ایران رو خورد که اعضای اون بیشترشون به انسان شباهت دارند ولی انسان نیستند پدرم بارها می گفت که بر پدر و مادر استسمارگران انگلیسی و فرانسوی لعنت که سگ های درنده خراسونی و قمی و اصفهونیشون رو به جونمون انداختن !!هی آقای خبرنگار و مصاحبه گر چی می خوای از این دختر بدبخت و اون پدر دم مرگش که یه پاش تو زندون مشهدی و قمی گیر کرده " زندان اوین" ومیلیون ها گدو مغز هم بیرون از زندون با خیال راحت دنبال گرفتن یارانه و ساندهاشون هستند بپرسی و بشنوی ؟؟؟ !!
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

azadazad - ایران - تهران
بخشی از بدبختی که بواسطه ان قلاب به سر ما و مملکتمون مد باعث و بانیش همین به اصطلاح ملی مذهبی ها هستند که پای خمینی دجال را به این مملکت باز کردند و ملت را بیچاره کردند
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.