فلاحیان:دولت با ارواح خبیثه در هند رابطه دارد

فلاحیان: دولت با ارواح خبیثه در هند رابطه دارد

در ادامه گفتگوهای پی‌درپی خبرگزاری دولتی فارس با مقام‌های سیاسی، امنیتی درباره جریان حامی محمود احمدی‌نژاد، علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات ایران نیز به پرسش این خبرگزاری پاسخ داد و آنها را "جریان انحرافی" خواند.

فلاحیان گفت: «این جریان، اطلاعات خود را از ارواح خبیثه می‌گیرد و در این زمینه از کشور هند بهره می‌برد». وی تأکید کرد: «قطعا باید برای جلوگیری از ترویج این افکار در جامعه با آنها قاطعانه برخورد کرد».
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: «اگر برخورد خوب و شدیدی با این جریان شود همانند مسائل گذشته، ملت و نظام نسبت به این گونه حرکات و اقدامات، واکسینه می‌شود».فلاحیان با تأکید بر گرفتاری «بسیاری از کشورهای توسعه یافته در توسل به خرافات و اجنه» مدعی شد «در پایتخت فرانسه ۲۰۰ هزار جادوگر وجود دارد و بحث‌های خرافی از بلایای امروز جهان است».روز گذشته محمدرضا مهدوی کنیت، رئیس مجلس خبرگان رهبری نیز در پاسخی کوتاه به پرسش "فارس" درباره اطرافیان احمدی نژاد گفت: «جریان انحرافی اقدامات ایذایی انجام می‌دهد ولی موفق نخواهد شد».خبرگزاری دولتی فارس روز گذشته، مراسم درگذشت مادر مصطفی پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور را برای این طرح این پرسش‌ها غنیمت شمرد.

در این میان، داود احمدی‌نژاد، برادر محمود احمدی نژاد و دبیر کمیته دائمی پدافند غیرعامل نیز تهدید کرد که اسناد زیادی درباره گروه انحرافی در دست دارد و این گروه می‌خواهد نظام ولایی را در این کشور حذف کند.به گزارش فارس، این مسئول سابق بازرسی ویژه نهاد ریاست جمهوری گفته است: «من اسم نمی‌برم، اما هم‌اکنون سردمدار فساد کلان در جامعه همین گروه انحرافی است و بهتر از این نمی‌توان تعبیری داشت و انواع فساد اعم از سیاسی و اقتصادی را دارند».وی با توضیح این نکته که قبلا در ‌بازرسی نهاد ریاست جمهوری بوده ‌و راجع به گروه انحرافی مدارکی در دست دارد گفت: « انتشار آن مدارک به روشن شدن افکار عمومی کمک می‌کند، اما برخی از آنها کاملاً سری هستند».برادر رئیس‌جمهور افزود: «در عین حال بخشی از این اسناد را ‌که سرّی نبوده‌اند در سخنرانی‌هایم افشا کرده‌ام».داود احمدی‌نژاد در واکنش به این پرسش فارس که «آیا وزرای وزارتخانه‌های ادغام شده در اقدام اخیر دولت با گروه انحرافی دارای زاویه و اختلاف بوده‌اند»‌‌ هیچ پاسخی نداد و سکوت کرد.وی درباره تعداد اعضای اصلی گروه انحرافی در بدنه دولت گفت: «اگر آنها زیاد بودند، متحمل خسارت‌های زیادی می‌شدیم، ولی تعدادشان بسیار اندک است، آینده آنها نیز همانند سایر گروه‌های انحرافی است و اینها هم تمام خواهند شد».برادر رئیس‌جمهور افزود: « سنگ بنای گروه انحرافی را بنی‌صدر گذاشته است و چهره‌های مطرح شده اخیر در گروه انحرافی در ادامه همان مسیر حرکت می‌کنند. و اکنون تلاش می‌کند که تنها خواسته خود یعنی حذف نظام ولایی را در این مملکت پیاده کند».داود احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که رئیس‌جمهور چه زمانی از گروه انحرافی اعلام برائت می‌کند، گفت: «الله اعلم».

«نفوذ اجتماعی با تکیه بر منابع دولت»همزمان با اظهارات برادر احمدی نژاد، داماد وی که اینک دبیر شورای مشاوران رئیس دولت می‌باشد، از تلاش‌ها و فشارهای سرپرست نهاد ریاست جمهوری برای استعفای خود از مسئولیت دبیرخانه شورای مشاوران دولت پرده برداشت. وی گفت: «متاسفانه جریان انحرافی تلاش می‌کند با بهره‌مندی از منابع دولت که در اختیار آنها قرار دارد، دامنه قدرت و نفوذ خود را در جامعه گسترش داده و برای خود پایگاه اجتماعی درست کند که نمونه بارز آن توزیع ثروت ملی بین افراد خاص مسئله‌دار و هنرپیشه‌هاست».به گفته‌ی وی «جریان انحرافی جریانی است که از ابتدای تشکیل دولت نهم در عرصه اجرایی خود را سازماندهی کرد و به مرور با طرح مسائل مختلف خود را بروز داد».

zorro - هند - میسور
یکیشون منم
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

sourena.de - المان - ااشتوتگارت
چقدر ایران ذلیل شده که یه مشت احمق خرافاتی بر ایران حکومت میکنن!!! از اون دک تررررررر گرفته تا اون ولی وقیح بیشرف رو باید توی طویله بست. مرگ بر خامنه ای
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

richard - المان - کان
تو یکی خفه شو قاتل قتلهای زنجیره ائی.
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

armin53 - انگلیس - لیدز
فقط ایران نیست، تمام حکومتهای بشری توسط شیطان و دیوهایش اداره میشود. ولی تا نجات دقایقی بیش باقی نمانده ....دانیال ۲ : ۴۴ ____ لوقا ۴ :۶
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

مهرداد2538 - ایران - تهران
فلاحیان منظورش اینه که من و خانواده ام الآن در هند زندگی می کنیم و دولت با ما در ارتباط است. یکذره اطلاعاتی حرف زده بندهء خدا.
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
چه برادری .اولا که حسادت این برادر او را کشته .دوما نکند که اغا هم خواب رئیس چمپولی را میبیند . پاچه خواری ودستمال بدستی چقدر که حتی به برادر خودش هم رحم نکند .دنائت ورذالت چقدر .دلم برای مردم ایران میسوزد که چه ادمهائی بر این مردم حکومت میکنند ویا دست بر هر حقارتی برای رسیدن به قدرت میزنند .تف باین قدرت..
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
ارواح خبیث !? همه سیاستمداران از علم و دانش سخن میگویند و سیاستمداران ما, اول ما را با داستانهای واهی مانند " پیام الهی " فریب دادند و الان هم دست به دامن ارواح خبیث و انهم از نوع هندیش شدند ! حتما ارواح خبیث خواهان جنازه خمینی هستند که به انان تعلق دارد و تا زمانیکه جسدش در ایران هست, انان ما را ارام نخواهد گذاشت !
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
ای خاک صد عالم به سرتان در عصر دانشهای فضائی و علمی مثل صدر اسلام کوفتی برگشته اید به داستانهای جن و پری در کتاب کوفتی دینتان//اتفاقا اگر ارواح خبیثه باشد در نجف کربلا دمشق و مکه است نه در هند.. که نهرو. گاندی در ان زیستند///
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

Artosh - ایران - تهران
چه مملکتی شده...! جن و روح و خامنه ای و بسیجی و ... خدا به دادمون برسه.
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خود بی شرفتان ارواح خبیثه هستید احتیاجی به هندی ها نیست
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

ashkan - ایران - اصفهان
-- فلاحیان مدعی شد «در پایتخت فرانسه ۲۰۰ هزار جادوگر وجود دارد» !!!!!!!!!! جالبه که جمعیت پاریس 2 میلیون نفر هست!!!! یعنی از هر 10 نفر یکی جادوگر هست. خودتی!!
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ارواح خبیثه جلوی شما ح..زاده ها لنگ انداخته
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
اینها هستند دولتمردان یک کشور 75 ملیونی. اینها هستند که ادعا میکنند که مدیران لایق مملکت هستند .کشور 12 تا 15 ملیون بیکار دارد. نزدیک به 7 ملیون هم از ایران خارج شدند نصف جمعیت مملکت هم که خانمها هستند که در عمل بیکارند. انهائی که که شغل دارند یا مشغولند. کارشان مسافر کشی و یا نانوائی یا دستفروشی است . اینها با این در امد بالای نفتی عرضه ایجاد شغل مفید که ندارند . یک پول مفتی از سرکت های بلاد کافر بحساب خزانه واریز میشود و این مترسک ها هم کارشان یا جنگ قدرت است یامنتظر اقا امام زمان یا نماز جمعه یا هر چرت وپرت دیگری. یک لحظه بمدیران کشور های دیگر نگاه کنید بعد خواهید دید که ما چقدر بیچاره شده ایم و چه افراد بیچاره تری بکشور ما حکومت میکنند . یک مشت عمامه ای یک مشت رجاله جن گیر منتظر ظهور .منتظر شهادت و این گونه احمق ها حالا باز بگوئید کروبی . موسوی . داداش اخوی چقدر بگویم سگ زرد برادر شغال است
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
مگر الله مدینه سوره و آیه در موردجن بوداده وبونداده, نازل نفرمودند.خب مموتی هم به جن و اجنه و الله مدینه وشیطان باور دارد.پس مشکل کجاست؟ راستش را بخواهید همان مذهبی هایی که الان جلویش ایستاده اند.خودشان هم به عدم وجود جن واین مزخرفات پی برده اند.بقول معروف: پشت کتاب را دیده و خوانده اند.ولی شجاعت ودلیری گفتن همه حقایق و راستیها را نداشته بخشی از آنرامیگویند.مانند عبدالکریم سروش که گفت: قرآن دست پخت وکار محمد بوده وربطی به الله مدینه ندارد.ولی تعجب آور اینکه ارتباط محمد و الله مدینه را رد و انکار نموده واز سویی خود را مذهبی میداند.!! جالب است.خود این کار ازسوی مذهبی ها , به معجزه شبیه است.البته از نوع بو داده اش....
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

iranian_x - ایران - وطنم
سلام.دوستان عزیز دقت بفرمایید که هریک از ارکان حکومت ایران چقدر زیبا نقش خود را در نمایش حکومتی بازی میکنند.آنچه مسلم است این است که از نظر ایدئولوژی سیاسی و مذهبی خامنه ای و احمدی نژاد یکسان نیستند و احمدی نژاد خود را مقید با فرمانبری مطلق از خامنه ای نمیداند.این برای خامنه ای که مهر تایید بر حکم ریاست جمهوری ساختگی احمدی نژاد هم در دور اول و هم در دور دوم یک افتضاح و یک شکست سیاسی مطلق است.اگر خامنه ای در غرب بود برای همیشه پرونده سیاسی اش بسته میشد.حال عمله و اکره خامنه ای میخواهند چنین عمل کنند که اولا" برداشت خامنه ای از احمدی نژاد غلط نبوده و نیست و ثانیا" دیگران هستند که باعث به انحراف کشیده شدن احمدی نژاد شده اند بطوریکه خود احمدی نژاد آدم خوبی هست!.فقط باید نشست و دید که پرونده احمدی نژاد و اصحاب ایشان به چه نحو بسته میشود.تجربه نشان داده که مسئولین ج.ا بر اساس تجارب تاریخی اسلامی نسخه های خوبی برای این اشخاص میپیچند.هنوز از این بازی چند پره مانده است.بنشینید و دقیق نگاه کنید و از روزگار و بازیهای قرت پند گیرید.
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

amiral - ایران - تهران
ر ی د ن به این مملکت رفته
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

monairan - ایران - تهران
خاک بر سر نفهمتان که هنوز هم در سال 2011 اینهمه احمق مانده اید . کثیف تر از خامنه ای و احمدی نژاد و طرفدارانشون مگه روح خبیث دیگه ای هم هست. مردم از شما نفرت دارند و به زودی روح خبیثتان به جهنم خواهد. رفت.ایران تهران
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +459واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +424شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +305عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +272رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +231سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +219‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +209یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +178پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +168نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید