انفجار پالایشگاه آبادان به هنگام حضور احمدی‌نژاد

انفجار پالایشگاه آبادان به هنگام حضور احمدی‌نژاد

انفجار در پالایشگاه آبادان ۱۲ مجروح و دو کشته برجای گذاشته است. به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه همزمان با حضور محمود احمدی نژاد برای افتتاح پروژه بنزین سازی پالایشگاه آبادان، بخشی از این پالایشگاه دچار انفجار شد.

نشتی گاز یکی از واحدهای فرآیندی پالایشگاه آبادان عامل اصلی انفجار و آتش سوزی در این پالایشگاه نفت اعلام شده است.  تاکنون تعداد حادثه دیدگان این انفجار از ۲۲ نفر فراتر رفته است. گرچه ظاهراَ آتش سوزی در سطح واحدهای منفجر شده به طور کامل مهار شده، اما انتشار گسترده گازهای سمی منجر به مسمومیت و گازگرفتگی کارکنان پالایشگاه آبادان و برخی از حاضران در این پالایشگاه شده است.

Artosh - ایران - تهران
یعنی تاریخ انقضای آقای رئیس جمهور منتصب فرا رسیده؟!
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

Pinokio_Pinokio - انگلستان - منچستر
الهی همتون با هم بترکید،،،،
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

mehr47 - ایران - تهران
دوکی جون تو رو به هرچی و هر کی که اعتقاد داری. تو رو به جون مشائی قسمت می دم یه وقت نیروگاه بوشهر را افتتاح نکنی ها!!!! تو رو خدا فقط شما مقام معظم رو افتتاح کن برا همیشه دعات میکنیم.
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

shahab46 - المان - هانوفر
افتابه دار حرم هم نیست ادعای مدیریت جهانی دارد
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
اگر بر اثر قدوم منحوس این ملعون همه پالایشگاه منهدم نشده باز جای شکرش باقیست!
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

odin - بلژیک - انتورپن
حالا هیشکی (هیچکس) نمیدونه بوی گندی که اونجا راه افتاده از گازهای سمیه یا از محموده؟ یکی از کرکنان در تماس با خبرچینی ساندیس نیوز اعلام کرد: والا، بسم الله رحیم ،راستش پارسال هم که مقام معظم سلطان صاحب قران حضرت والا مقام سه سانتی، ببخشید اقای رئیس جمهور اومده بودن همچین بویی میامد اینجا، برادران بسیجی هم هر چی دستگاه گذاشتن ببینن بو از کیه همش همدیگه رو متهم میکردن و اشپز پادگان رو. اما چشمتون بوی بد نبینه وقتی اقای احمدینژاد وارد شد رایحه اش هم باهاش اومد.یا حضرت عکاس.اقا به امام هشتم یه سور زده به پهن(تاپاله)
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

sama128 - ایران - شیراز
آرنولد با اون هیکلش هیچ وقت نمی گفت و نمی گه من همه فن حریفم این چلغوز که دماغ خودش را همه وقتی نمی تونه بگیره همه فن حریف میشه و یه شبه هم وزارت خونه ادغام میکنه هم منحل میکنه هم خودش سرپرست میشه هم جهان را اداره میکنه هم روی باران و ابرهای باران زا نظارت میکنه هم روی زنان نازا نظارت میکنه هم با امام زمان جلسه میذاره هم تو دهن موجودات کرات دیگه میزنه بهتر از این گهی که بوش زده بالا نمیشه --------------------------- کاربر گرامی لطفا نام شهر را صحیح بنویسید. با تشکر از توجه شما ایرانیان انگلستان
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

م ر - ایران - تهران
من که میگم این انفجارها عمدیست یا از طرف خود احمدی نژاد یا دار و دسته ی خامنه ای مگه میشه هرجا که میره افتضاح کنه بعدش دچار انفجار میشه مثل دو سه ماه پیش که به منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر اومد و بعد از افتتاح پتروشیمی امیرکبیر و لاله و فجر که یکی از مخازن پتروشیمی امیرکبیر دچار انفجار شد و پتروشیمی فجر که خودش تولید و برق و آب بطور کلی خوراک آب و برق کل منطقه ویژه را میدهد با ورود احمدی شنگول تمام برقها قطع بشه بالاخره کاسه ای زیر نیم کاسه است من که فکر میکنم پولهایی که با صادرات و درآمد نفت گم شده و خبری ازشون نیست با این سیاستها یکجورایی میخوان به حساب خسارات بوجود آمده بزنند از این بی ناموس ها هیچ چیزی بعید نیست .
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
بیچاره الاغچی میمون نمای سمنانی خسته و مونده و تازه از راه رسیده ..اومده یه نوک پا یه سری به مال و منالش بزنه که خودش خودش رو صاحب وزارت خونه نفت کرده که این حادثه ناگوار و دلخراش اتفاق می افته ....الان مار مشهدیه "خامنه ای" تو لونش از این اتفاق افتاده مثل خر داره کیف می کنه .. و میگه الاغچی میمون نما عنتری نژاد بهت نگفتم همش مال تو نیست که لوس میشی اونجا پا تو کفش ما می کنی....پس تو با همه میمونیت هنوز مشهدی و قمی جماعت رو نشناختی !!
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

dara20 - ایران - تهران
کثافت انقر قدم منحوس داره که با حضور شومش همه چیز بهم می ریزه. مرگ بر جمهوری کثیف اسلامی و طرفداران مزدورش.
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

hameshehbahar - انگلستان - انگلستان
بوزینه از بس که خوش قدمه!!
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
مقصر هاله نوری بوده که باعث جرقه شده !
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
حالا چقدر میتونیم امیدوار باشیم که در اثر مسمومیت و گاز گرفتگی بره به درک؟از انفجار که جون سالم به در برد
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

maryam-germany-71 - المان - برلین
ای کاش خودش میترکید, بیچاره کارگرها,یکی نیس بگه بتمرگ سر جات میمون
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
. khosh bavar - ایران - یزد -خوش باور جان کلی خندیدم .حق باشماست ،واقعا امان از این هاله نورمموتی که بجز دردسر سودی برایش نداشته .
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

sahel98 - المان - اشتوتگارت
از بس ابهت داره این مموتی
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

atish pare - امریکا - سیاتل
نقص فنی چه ربطی به حضورمن یا او داره!مهندس جان کارتو درست انجام بده!
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

استبداد - ایران - خوزستان
ثابت شد که احمدی نزاد نه تنها لیاقت ریاست جمهوری بلکه لیاقت وزارت و حتی سرپرستی یک وزارت خانه را نیز ندارد.
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

hossein_abodani - ایران - ابادان
سلام به همگی-. مو خودوم بچه ی ابادانوم اماره جدید تا هالا اینه که 7 نفر تو بیمارستان opd شرکت نفت مردند 8 نفر دیگه هم تو بیمارستان تا سر حد مرگ اسیب دیدند. نزدیک به 40 نفر هم به اهواز منتقل شدند که 11 تاشون تو راه مردند و 35 نفر هم به تهران منتقل شدند که هنوز خبری نرسیده. انفجار فاز 3 بالایشگاه نمیدونوم از قبل هماهنگ شده بود یا نه ولی از 1هفته قبل داشتند فاز 3 رو تست میکرذند که مشکلی نبود ولی موقعی که محمود لالاش اومد ابودانه دود سیاه برداشت به قول قدیمیا ابودان انگار زمان جنگ بود. مامورا تو هم دیگه از ترسشون خیابونارو بستن ریختن تو بیمارستان 3تا ماشین میومد 4تا ماشین میرفت خلاصه کوکا خیلی خر تو خر بود . خوشوم میاد اخبار سراسری ایران شبکه 1 هیچی راجه به اتیش سوزی نکرد. به هر حال ابودان تاج سر ایران بود یه زمانی ولی حالا افتاده دست یه مشت عرب خر که ریدن تو شهر و ابروی هرچی ابودانی بردن. 8سال بمب و خمباره رو سرمون بود دشمن اومده بود تو شهر جنگ تن به تن بود تو ابودان بعد میگن دفاع از ارزشهای اسلامی
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
hossein_abodani - ایران - ابادان- قربون تو بچه خوب وبا معرفت آبادان .ممنون کا از توضیحاتی که راجع به حادثه دادی .
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
در این گشایش ایران روزانه 1.5 ملیون لیتر بنزین تولید میشه. امریکائیها انگشت به .. موندند و خار و خفیف شدند با این تحریم مسخره شون. بعد هم یک تشتی گاز باعث انفجار در یک لوله ترک خورده رخ داد که متخصصان ایرانی در عرض 1 ساعت اتش را خاموش کردند. حالا بعضی ضد انقلابها هی چرند بگن راجب احمدی‌نژاد. شماها یا خوابید یا عقده ای یا نابینا یا نا خواسته نوکر غرب.
پنج‌شنبه 5 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.