دادستان کل ایران:شرایط زنان درزندان قرچک نامطلوب نیست

دادستان کل ایران: شرایط زنان در زندان قرچک نامطلوب نیست

غلامحسین محسنی اژه ای، دادستان کل ایران و سخنگوی قوه قضاییه ضمن خلاف واقع دانستن شرایط نامطلوب زنان زندانی سیاسی در زندان قرچک ورامین گفت "همه مواردی که در سایتهای ضد انقلاب بود، بررسی کردم. این زندان، مرغداری نبوده، بلکه متعلق به بهزیستی بوده و از سال ٨۱ در اختیار قوه قضائیه بوده و تاکنون سه بار بازسازی در آن صورت گرفته است."

پیشتر خانواده های زندانیان زن سیاسی رندان قرچک ورامین با نوشتن نامه ای به "کمیسیون حقوق بشر اسلامی" از وقوع یک "فاجعه انسانی" در این زندان ابراز نگرانی کرده و در بخشی از نامه خود با اشاره به نگهداری از "حدود ۶۰۰ زن با اتهام های مختلف" در زندان قرچک، از ضرب و شتم شدید زندانیان و عدم تغذیه مرتب آنها توسط مسئولان زندان خبر داده بودند.

آقای محسنی اژه ای گفت آن چه "ضد انقلاب" درباره این زندان نوشته کذب است و "این زندان فروشگاه دارد و لوازمی در آن به فروش می‌رسد که تنها به درد خانمها می خورد" آقای اژه‌ای گفت که از تمام سالنها و بندها بازدید کرده و با ۲۰۰ نفر از زنان زندانی صحبت کرده است. او گفت که همه زندانیان و کادر این زندان زن هستند و این "حسن بزرگی است."

آقای محسنی اژه ای همچنین گفت: "مطرح شده بود اینجا هواخوری نیست و ساعتهای متمادی آب قطع است، اینها کذب است، هر سالن دارای هواخوری است و قطعی آب در آن صحت ندارد. در این زندان ۳۹ سرویس بهداشتی و ۳۹ دوش حمام وجود دارد. "

دادستان کل ایران گفت که با این حال دستور داده است تا تعداد شیر آب و ظرف مناسب شستشو در زندان بیشتر شود.

Royan - المان - المان
بر پدر ادم دروغگو لعنت یه روزی بشه که خودت و زن وبچه ات تو همین هتلی که توصیف کردی زندگی کنی .
دوشنبه 2 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
برو بمیر کثافت بیشرف. دروغگویی و جنایت رو از ولی وقیح خوب یاد گرفتن. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
دوشنبه 2 خرداد 1390

نیایش - ایران - تهران
بر محسن اژه ای لعنت و تف برتو که فکر کردی می تونی مردم رو با دروغهات فریب بدی به روباه گفتند شاهدت کیه گفت دمم
دوشنبه 2 خرداد 1390

Neda02 - کانادا - اتاوا
این یارو قطعا زندان قرچک ورامین را با طویله‌ای که توش بزرگ شده مقایسه کرده که به نظرش این مرغ‌داری شرایط بهتری داره. آخه حیوان، ۳۹ سرویس بهداشتی و ۳۹ دوش حمام برای ۶۰۰ انسان کافیه؟ خانواده های زندانیان زن سیاسی زندان قرچک ورامین از وقوع یک "فاجعه انسانی" در این زندان ابراز نگرانی کرده و نسبت به سلامت حدود ۶۰۰ زن "با اتهام های مختلف" در زندان قرچک، به خاطر ضرب و شتم شدید زندانیان و عدم تغذیه مرتب آنها توسط مسئولان زندان خبر داده‌اند. این زنان که همه سیاسی نیستند. تعداد زیادی از آن‌ها به دلیل جرایم ناشی از فقر آن‌جا هستند. وجود فروشگاه در زندان وقتی پول نباشه به چه درد می‌خوره؟ سوق دادن آن‌ها برای انجام اعمال خلاف برای به دست آوردن پول و تامین نیازهای اولیه؟ اه به شما با این جهنمی که برای مردم شریف ما ساخته‌اید.
دوشنبه 2 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
تو گناهی هم نداری....تقیه..دروغ روا و رسمی در دین ننگینت اجازه ی هر فریبی را به شما اشغالها داده خود می دانید چه بر سر میهنم اوردید سردار رشید ایرانی رستم فرخزاد را کشتید ایرانیان مبارز را پس از هلاکت به همسران و دخترانشان تجاوز کردید و بعد در بازار برده فروشی حجاز فروختید و هر بلائی توانستید بر سر ایرانی اوردید تا به اجبار به هند حتی سومالی پناهنده شوند و با بی شرمی و رذالت می گوئید///ایرانیان با اغوش باز اسلام را پذیرفتند/// و این اخرین دروغ!!!!!!!!!ننگ و نفرت بر مروجین بی مغزو بی هویت سایت که با هزار حیله و تمهید در راه بقای شما می کوشند در پالونهای مختلف.
دوشنبه 2 خرداد 1390

perspolisi - استرالیا - سیدنی
بابا چرا به این بیچاره گیر میدین، به قول دوستمون این زندان رو با اون طویله‌ای که توش بزرگ شده و زندگی‌ کرده مقایسه میکنه و براش هتل ۵ ستارس.
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

م ر - ایران - تهران
داداش بگو هتل 5 ستاره ست این تعریفی که میکنی هوس کردم یکهفته پیک نیک اگه ما رو بزارند بریم اونجا . مرتیکه عوضی تازه خوشحال هم است که کارد اونجا همه زن هستند عوضی یک مشت دختران پاک و تحصیل کرده مردم رو میبرید قاطی یک مشت زنان هرزه و خیابانی تازه خوشبختانه داره که کادرش زن هستند - ادامه
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

م ر - ایران - تهران
ادامه - اونها خودشون همه مشکل اخلاقی و منحرف هستند بخدا یک بنده خدایی تعریف میکرد بخاطر یک مشکل کوچیک چکی یه دو هفته ای اوین بودم اصلا چیزهایی دیدم که التماس کردم منو از اینها جدا کنید یک مشت زن قاتل و هرزه و از اوناش که تو زندان هر کدام از اونها شوهر یکی دیگه بود و اگه بفرض مثال زنی با زن دیگه حرف میزد اونی که بعنوان شوهرش بود حسابی میزد اصلا یک فاجعه بدی بود اتفاقا میگفت که شهلا جاهد هم سرپرست بند بود و برای این کثافتها آهنگ و رقص و بزن و بکوب بود بعد که شرایط رو دیده بود از اونها خواست که جاشو عوض کنند که بردن بند سیاسی ها قسم خورد وقتی این دخترهای جوون رو دیدم از اینکه چرا اشتباه به زندان افتادم را یادم رفت شرایطی که برای اینها بود قسم خورد که اکثرشون ناخنهای دستشون راکشیده بودند . اینجا هم آقای اژه ای راست میگه شرایط برای زنان زندانی خوبه ولی برای اون قاتلین و فاحشه هایی که بخودشون هم حال میدن .
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

shahab46 - المان - هانوفر
نه راست میگه الدنگ.برای رژیم دیکتاتوری اسلامی این چیزها عادی
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

fred1540 - بلژیک - هرنه
زندان نگو هتل 5 ستاره بگو احمق همچین با اب و تاب تعریف میکنه کسی ندونه میگه هتل چرا این فکر به مغزکوچیک شون نمیرسه که چند وقت دیگه خانم و یا بهتر بگم خانمهای حاج اقا برای ادامه زندگی باید تا اخر عمر تشریف ببرن این هتل و خود اقایون هتل اوین .رجائی شهر. از الان همت کنن خونه اخروعاقبت خودشون اباد کنن اینها که تو هر کاری مهارت دارن به ترتیب احمدی نژاد خامنه.تویک سلول داشته باشید جنتی مسئول توالت لاریجانی اتاق امار رادان وکیل بند مرتضوی مسئول چای مقدم انتظامات نمایندگان ولایت نماز خانه البته واسه نظافت چرا که تو کار همدیگر دخالت نکنن تمام مسئولیتهاو شرح و وظایف نوشته خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسید در ضمن روز ملاقات شرعی برای اخوند جماعت نداریم به علت اینکه براورد شده هر اخوندی میانگین 20 زن داره که با درخواست فقط یک زن موافقت میشه در گزارش بعدی همه اطلاعاتبه عموم خواهد رسیدشوخی نیست جدی بگیرید
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

فراز_نروژ - نروز - تونسبرگ
کمی پرس و جو کردم. منابع نا آگاه! اعلام کردند که این زندان احتمالا کمپ سابق نگهداری افغانی های دیپورتی بوده و در حوالی روستای طالب آباد قرار دارد. به گمانم دیده باشمش. سیلو می باشد. اژه ای به اصطلاح نروژیها دریت میخورد برای خودش!
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +461واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +429شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +307عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +274رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +235یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +231سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +219‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +180پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +172نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید