اظهارات جدید وزیر اطلاعات درمورد'جاسوسان'دستگیر شده

اظهارات جدید وزیر اطلاعات در مورد 'جاسوسان' دستگیر شده

حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات ایران، اظهارات مبنی بر دست داشتن مسئولان دولتی با "یک شبکه پیچیده جاسوسی و خرابکاری" وابسته به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا را رد کرده است.

وزارت اطلاعات دیروز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که با متلاشی شدن این شبکه "30 نفر از جاسوسان آمریکایی" بازداشت و 42 نفر از "افسران اطلاعاتی عملیاتی" سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا شناسایی شده اند.

آقای مصلحی امروز اول خرداد در حاشیه جلسه هیات دولت گفت که بازداشت شدگان افرادی هستند که در رابطه با فعالیت های علمی رفت و آمدهایی را به خارج از کشور داشتند.

وی همچنین گفت: "آمریکایی ها تصور می کردند که می توانند همراهی مردم و افرادی را که از کشور ما برای کارهای علمی و تحقیقی به کشورهای مختلف رفت و آمد می کردند را کسب کرده و روی آنها سرمایه گذاری کنند."

این در حالی است که هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا جمعه اعلام کرد که محدودیت زمانی ویزای ایالات متحده برای دانشجویان ایرانی کاهش یافته است.

خانم کلینتون همچنین این اقدام را "گامی بزرگ" از سوی دولت باراک اوباما برای حمایت از مردم ایران توصیف کرده بود.

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
شتر در خواب بیند پنبه دانه .. شما احمقهای کودن عرضه این حرفها رو ندارید وگرنه مملکت به این روز نمیافتاد. شما فقط میتونید مردم بیگناه رو شکنجه کنید و با اعتراف دروغی از اونها جاسوس و محارب بسازید. مرگ بر خامنه ای و مزدوران احمقتر از خودش
یکشنبه 1 خرداد 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
مزخرفات این ملا بی منطق را خوب دقت کنید (42 نفر افسر سازمان اطلاعات سیا شناسائی شد)خب پس کجا هستند انها؟ احمق اخر چقدر این قوم بی شعور هستند که مردم را هم مثل خودشان میپندارند .شیخ . ملا روضه خوان این حرف های شما همه چرند است .میزان هجوم وثبت نام جوانان ودانشجویان شما ها را بوحشت انداخته و این مزخرفات را بخورد مردم میدهید . خوب توجه کنید تمام دعوی سر لحاف ملا است یک عده استاد و یک عده افراد دیگری را که در زمینه فراهم کردن کلاسهای اعزام بودند و حق وحساب اینها را نداده اند برای انها بامبول بازی در اوردند. مردک سازمان سیا مگر فیضه قم است. تازه در همان فیضه قم یک زن انگلیسی 4 سال با هیبت مردانه در انجا بود شما نتوانستید بفهمید این مزخرفات شما دیگر تو گوش مردم ایران نمیرود. ببندید فک خودتان را لطفا هر انسانی را که منطقی زندگی میکند و هیچ دلیلی برای ان ندارید فورا یک وصله جاسوس بودن بان میزنید . سیا مگر خانه عمه جان است یا ننه جون شیخ پر رو
یکشنبه 1 خرداد 1390

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
می خواد بگه ببینید من چه مار هفت خطی هستم ولی احمدی نژاد می خواست برکنارم کنه!! آره تو بمیری!! تا دید شهر شلوغه واسه خوش خدمتی 30 تا جاسوس امریکایی رو کرد!! عجـــــــــــــــب!!
یکشنبه 1 خرداد 1390

a.ahooraei - المان - کلن
فرداست که اسم چندتا از همکارهای احمقی نژاد هم جزوشون درآد و احمقی رو بفرسن همون جایی که اون واجبی خورشون رو فرستادن. دوستان تاریخ اسلام و خلیفه ها رو بخونید و ببینید اینها دقیقآ همون اعمال رو انجام میدن.
دوشنبه 2 خرداد 1390

monairan - ایران - تهران
اخوند را چه به این غلط ها یکی از همین روزها همه تون مهر باطل می خوره روتون اگه خدایی هست تقا ص اینهمه ظلم و کشتار و تجاوز را پس میدی هم خودت هم ارباب رذلت خامنه ای و هم رئیس جمهور جنی اتون احمدی نژاد وطن فروش .مردم اویزانتون خواهند کرد. ایران تهران
دوشنبه 2 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +461واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +429شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +307عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +274رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +235یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +231سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +219‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +180پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +172نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید