فرمانده پلیس ایران از برخورد با افراد ناهنجار خبرداد

فرمانده پلیس ایران از برخورد با افراد ناهنجار خبر داد

فرمانده پلیس ایران می گوید که اگر نصیحت و آموزش اثر گذار نبود آنگاه باید با "افراد ناهنجار" در جامعه برخورد شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده پلیس ایران روز شنبه ۳۱ اردیبهشت(۲۱ مه) گفت:"هجمه فرهنگی همه جامعه را شامل می شود و در فرهنگ مبتذل غرب زنان به ابزاری برای ترویج فساد تبدیل می شوند."

آقای احمدی مقدم "رفتارهای نامناسب، بدحجابی و بدپوششی و استفاده از نمادهای انحرافی" را برای فرد و جامعه مشکل ساز دانست.

او گفت: "وظیفه ما اینست که با نمادهای انحرافات اخلاقی و ناهنجاری و مفسدان برخورد کنیم."

پیش از این رئیس پلیس ایران از اجرای برنامه های "خاص" پلیس در فصل گرما با توجه به تغییر پوشش مردم خبر داده بود.

آقای احمدی مقدم با اشاره به اجرای برنامه ویژه پلیس برای مبارزه با "بدحجابی" و "مفاسد اجتماعی" از اردیبهشت امسال گفته بود: "برخورد قاطع با این قضایا، وظیفه قانونی نیروی انتظامی است و این موضوع به یک مطالبه اجتماعی تبدیل شده که نمایندگان مجلس نیز بر روی آن تاکید دارند."

مقابله با آنچه بدحجابی زنان نامیده می شود، در چارچوب "طرح جامع گسترش فرهنگ حجاب و عفاف" صورت می گیرد که از نخستین سال ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در دولت نهم اجرا شد و وزارت کشور برای اجرای آن ستادی تشکیل داد.

اما از حدود یک سال پیش، به دنبال انتقاد بعضی از مقام های دولتی از نحوه اجرای طرح موسوم به "امنیت اخلاقی" که بخش مهمی از آن به کنترل پوشش زنان در اماکن عمومی اختصاص دارد، تردیدهایی در مورد ادامه اجرای این طرح ایجاد شده بود.

مطابق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، این طرح شامل محورهای مختلفی می‌شود که از برخورد نیروی انتظامی با افراد "بدحجاب" گرفته تا تلاش برای "بالا بردن فرهنگ عفاف" توسط سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف را در بر می‌گیرد.

هدیش - ایتالیا - پالرمو
کدام افراد ناهنجار. ایرانیها همگی ناهنجار هستند وگرنه در حق هم نوع خود بدترین ستمکاریها را مرتکب نمیشدند
شنبه 31 اردیبهشت 1390

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
یادمه بچه که بودم، اگر کسی به شعورم توهین میکرد با لبخند توام با شرمی مستقیم به چشماش نگاه میکردم و این همیشه موثر بود، طرف بنوعی ازم دور میشد، امروز، اینجا، ایران من پر شده از آدمایی که هر روز به شعورت توهین میکنند و اگر به چشماشون جرات نگاه کردن داشته باشی، چشماتو از کاسه درمیارن. از مردم کوچه و بازارش تا حکومتیش، بلانسبت بعضی نوادر منزویش، یه نسل متعفن بی ارزش و بی هویت میبینم که نونشونو به نرخ منبر روزانشون برای سایرین میخورن، "افراد ناهنجار" این جامعه تویی آشغال و اونایی که اربابات تو این سی سال، فرهنگو اخلاقشونو ازشون دزدیدن، شماها یک نسلین نه چند هزار و چند صد هزار، یقین دارم که تا لحظه مرگم فرصت دیدن بازسازی اینهمه خرابی فرهنگی و اخلاقی در این نکبت کده رو نخواهم داشت . افسوس ..
شنبه 31 اردیبهشت 1390

jengir - کره - سئول
این ولایت وقیه رو بگیرین جمع کنید مردم را بحال خود بزارین و در اخر این رهبران دزد رو هم محاکمه کنید ..کیارو ???? 1-سید عل 2-مجتبی جووون 3-اکبر کوسه ........و و و و و........کل نظام....بعد اگه تو ایران همه قیمت ها درست شد ثبات اقتصادی واقعی اومد ....اون وقت اگه تو ایران از این چیزا دیدی پشت کله ات رو هم دیدی.. بابا دزدی اینا واسه مردم فقر 100% اورده پشت فقر هم دیگه میدونید چی میاد ..............بله درد ایییینه..
شنبه 31 اردیبهشت 1390

محمداصلی - ایران - تهران
سرچشمه تمام نا هنجاری در ایران حکومت آخوندی است . فقر ، فساد ، جنایت ، اعتیاد ، دروغ و دیگر ناهنجاری ها ره آورد بیش از سی سال حکومت آخوندها در ایران است و هیچ عامل دیگری ندارد .
یکشنبه 1 خرداد 1390

Royan - المان - المان
سی ساله نتونستین فرهنگ عفاف و حجابتون را گسترش بدید عفت زن حجاب زن است نه حجاب زن عفت زن / همه این فاطی کماندو ها خودشو ن از وقیح ترین و اشغال ترین زنها هستن و شب وروزشون زیر دست وبال بسیچیها و پاسداران میگذره .
یکشنبه 1 خرداد 1390

Kavkaz - ایران - تهران
مبارزه با بد حجابی یا مفاسد اجتماعی بهانه ایی کهنه و نخ نما برای حضور نیروهای امنیتی و ساندیس خورها در خیابان است تا یکوقت کنترل اوضاع از دستشان در نرود.و ایجاد ترس و القای اقتدار و تسلط بر اوضاع در بین مردم است.مبارزه با بد حجابی بهانه و پوششی برای مقاصد اصلیشان است.
یکشنبه 1 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
Royan - المان - المان . دوست عزیز-- تعجب نکنید این بیماران جنسی اسلامی هر سلول مغز و زیر شکمشان به یک تار موی زن متصل است طبق اموزه های دینشان . همین
یکشنبه 1 خرداد 1390

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
افراد ناهنجار در بیت فحشای رهبری هستند و فرماندهشان هم رهبر الدنگ است.
یکشنبه 1 خرداد 1390

gol andam - سویس - سویس
چند ساله پیش رفته بودم دفتره امام وام بگیرم مرتیکه پیره سگ عمامه به سره اشغال مجبورم کرد چادر و از سرم ور دارم از ترس داشتم سکته می کردم هی تعریف میکرد چه خوشگلی چه چشمایی داری چیزی به بیهش شدنم نمونده بود که خدا رو شکر در زدن و اعلام کردن مورده ضروری پیش امده منهم مثله برق و باد فرار کردم ...تو عمرم این جور نترسیده بودم .وقتی برایه مادرام تعریف کردم اول ازش یه سیلی نوش جون کردم که چرا تنها رفتم دوم هم دیگه نگذاشتن تو ایران بمونم ...از این رژیم کثیفتر خودشون
یکشنبه 1 خرداد 1390

Royan - المان - المان
گل اندام سویس واقعا اینو که راست میگی من هم 14 سال پیش وقتی دانشگاه قبول شدم دنبال جواب قبولی ام تو روزنامه نرفتم برای اینکه فکر نمیکردم قبول بشم ولی 8روز بعد از پایان مهلت ثبت نام اتفاقی فهمیدم قبول شدم که یه پارتی منو فرستاد دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاههای تهران اسم کثیفش یادم نمی یاد منم چادر مشکی پوشیدم که کارم راه بیافته باور کن مرتیکه انقدر هیز و اشغال بود که اول میخواست بسنجه ببینه که چی بهش میرسه هی میگفت این کارها خیلی مشکله به این راحتیها نمی شه و از این حرفها منهم بهش گفتم برای همین من امدم پیش نماینده ولی فقیه که از این مشکلات که شما دم می زنید نداشته باشم بعد که دید نه بابا من رو نمیدم خودشو جمع جور کرد و گفت چون خواهر شهیدی و از سهمیه استفاده نکردی نامه را برای دانشگاه مینویسم که توفیق تحصیل حاصل شود . مرتیکه پوفیوز اشغال عمامه اش به بزرگی تایر کامیون بود هرچی عمامه بزرگتر . رذل تر.
یکشنبه 1 خرداد 1390

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
این همون زن ریحانه و بزرگ و...است که خایهمنی میگفت؟؟
دوشنبه 2 خرداد 1390

gol andam - سویس - زوریخ
roya جان درکت میکنم عزیزم جریان طولانی تر بود من خلاصه کردم از این حـ... ها هر چی بگی من باور میکنم این تنها اتفاق نبود چیزایی دیدم که از فکرش حالم بد میشه بعد اینها میخوان فساد رو جمع کن سرا پا فسادن ...و نا هنجار
دوشنبه 2 خرداد 1390

gol andam - سویس - زوریخ
roya جان درکت میکنم عزیزم جریان طولانی تر بود من خلاصه کردم از این حـ... ها هر چی بگی من باور میکنم این تنها اتفاق نبود چیزایی دیدم که از فکرش حالم بد میشه بعد اینها میخوان فساد رو جمع کن سرا پا فسادن ...و نا هنجار
دوشنبه 2 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +461واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +429شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +307عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +274رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +235یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +231سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +219‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +180پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +172نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید