آمریکا مقررات اخذ روادید دانشجویان ایرانی را ساده‌تر کرد

آمریکا مقررات اخذ روادید برای دانشجویان ایرانی را ساده‌تر کرد

هیلاری کلینتون، وزیر خارجه ایالات متحده، در یک پیام اختصاصی برای ایرانیان اعلام کرد  آمریکا برای پشتیبانی از مردم ایران، تصمیم گرفته است شرایط ویزای دانشجویان را ساده‌تر کند.



هیلاری کلینتون تصریح کرد: «این به جوانان ایرانی فرصت می‌دهد تا برای حضور در رویدادهای خانوادگی به کشور خود بازگردند، در کارآموزی‌ها شرکت جویند و برای گذراندن تعطیلات به خارج از ایالات متحده سفر کنند – و دیگر به دریافت روادید جدید برای هر بار ورود نیاز نخواهند داشت.»

هیلاری کلینتون گفت: «من از بسیاری دانشجویان ایرانی و آمریکایی‌های ایرانی تبار شنیده‌ام که آنها خواستار این تغییر بودند. بنا بر این من مایلم شما بدایند که ما به نگرانی‌های شما گوش می‌دهیم. ما گفت و شنود و مبادلۀ بیشتری را با کسانی از شما که در حال شکل دادن به آیندۀ ایران هستید خواستاریم. ما دوست داریم بتوانیم آنچه را که از نظر ما جنبه‌های مثبت آمریکا است با شما به اشتراک بگذاریم.»هیلاری کلینتون گفت: «زیرا تا زمانی که دولت ایران به سرکوب توانایی‌های بالقوۀ شما ادامه می دهد، ما در کنار شما خواهیم ایستاد. ما از آرمان‌ها و حقوق شما حمایت می‌کنیم و به جستجوی خود برای یافتن راه‌های تازه‌ای به منظور پدید آوردن فرصت‌های بیشتر در جهت ایجاد تغییر واقعی در ایران ادامه خواهیم داد.»

هیلاری کلینتون در این پیام اختصاصی گفت: «مایه خشنودی من است که یک گام بزرگ به جلو را در پشتیبانی دولت اوباما از مردم ایران اعلام می‌دارم.»وزیر خارجه آمریکا  افزود: «به موجب سیاست روادید ما در گذشته، دانشجویان و بازدیدکنندگان ایرانی در چارچوب برنامه‌های مبادله، می‌توانستند روادیدهایی که فقط سه ماه اعتبار داشتند و تنها برای یک بار ورود به کشور معتبر بودند دریافت دارند. این ترتیب از امروز تغییر یافته است. آنها اکنون واجد شرایط دریافت روادیدهایی با اعتبار دو ساله و با امکان ورودهای مکرر هستند.»  

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
الان دیگه مزدوران رژیم و ساندیسخورها شروع به فحاشی و توهین به آمریکامیکنند.هر چی میگید برای خود و رژیم کثیف آخوندیت که سرکله ش رهبرچلاغعلی باشد.
شنبه 31 اردیبهشت 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
من بعد از بازنشستگی در همین دانشگاه آزاد نجف آباد فوق دیپلم کامپیوتر گرفتم.
شنبه 31 اردیبهشت 1390

monairan - ایران - تهران
خیلی خوبه ایرانی ها هم مثل چینی ها هندی ها عربهاترکها امریکا ی لاتین . ها خلاصه مثل همه ی دنیا امکان داشته باشند که بروند امریکا .اونوقت می. فهمن رژیم چقدر تو ایران بهشون دروغ گفته و میفهمن جامعه ی دمکراتیک. چیه .از اقای اوباما ممنونم . ایران تهران
شنبه 31 اردیبهشت 1390

felora - ایران - تهران
ای کاش تحریم" ایران رو هم حذ ف کنن چون تمام سختی وازار وبدبختیش به روی دوش مردمه .. اخه چند سال دیگه ...
شنبه 31 اردیبهشت 1390

oneiran - سوئد - استکهلم
امریکا فقط خودشون رو می توانند خر کنند و البته بعضی افراد ساده لو!
شنبه 31 اردیبهشت 1390

love-iran - ایران - چابهار
خر خودتی پیر زن مرگ بر اخوند شپشو مرگ بر امریکا
شنبه 31 اردیبهشت 1390

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
oneiran - سوئد - استکهلم love-iran - ایران - چابهار .تمام متخصصهایمان در ایران از همین امریکا دکترای خود را گرفته اند. شما فکر میکنید از دانشگاههای اسـ... دکتر بیرون می اید یا تروریست? تا این نظام اسـ... است نه مملکتمان مملکت میشود نه دانشگاهمان دانشگاه. پس بیخود خودتان را جر ندهید لطفا بگوئید مرگ بر امریکا و خر توئی یا منم.چون خود ملت ایران هستند که تصمیم میگیرند کجای دنیا تحصیل کنند. حداقل فکر کنم این ازادی را داشته باشند.البته اگر فردا نظام قانونی تصویب نکند که هیچ دانشجوئی حق تحصیل در خارج را ندارد بخصوصUSA
یکشنبه 1 خرداد 1390

h.k - دانمارک - اودا
هرایرانی کافیست برای یکبارهم که شده به خارج ازایران سفرکند.تامعنای ازادی وپیشرفت کشورهای ازادرابفهمد.فرقی نمیکند.کدام کشور.حتی استانبول که ویزانمیخواهد.واتوبوس هم همیشه اماده چون همسایه ونزدیک است.نه عراق وسوریه که فقیروجنگزده هستند.واجبه.
یکشنبه 1 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +461واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +429شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +307عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +274رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +235یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +231سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +219‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +180پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +172نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید