استخدام روسپی برای قدردانی از کارکنان شرکت بیمه

استخدام روسپی برای قدردانی از کارکنان شرکت بیمه آلمانی

یکی از بزرگترین شرکت‌های بیمه جهان در مهمانی قدردانی از خدمات کارکنان خود، عده ای روسپی استخدام کرد.

این شرکت بیمه "مونیخ ری" نام دارد و بزرگترین شرکت بیمه‌کننده شرکت‌های بیمه جهان است.

مسئولان یکی از زیر مجموعه‌های این شرکت به نام "ارگو" به بی بی سی گفتند این مهمانی برای قدردانی از عده‌ای از فروشندگان این شرکت در سال ۲۰۰۷ ترتیب داده شده بود.

یکی از سخنگویان این شرکت می‌گوید برگزارکنندگان این مهمانی اکنون دیگر در این شرکت کار نمی‌کنند.

این مهمانی در یکی از چشمه های آب گرم مجارستان در شهر بوداپست، برای تشکر از فروشندگان موفق و تراز اول این شرکت ترتیب داده شد.

در این مراسم ۱۰۰ مهمان و ۲۰ روسپی حضور داشتند.

یکی از روزنامه‌های اقتصادی چاپ آلمان در مورد این مهمانی نوشته است که از این روسپی‌ها خواسته شده بود بازوبندهایی با رنگ های متفاوت ببندند تا مشخص شود باید به کدام گروه از مهمانان خدمات ارائه کنند، و پس از هر بار ارائه خدمات بر بازوی آنها مهر زده می‌شد.

روزنامه هاندلزبلات از یکی از شرکت کنندگان در این مهمانی نقل کرده است که مهمانان می توانسته‌اند با این روسپیان "هر کاری که می خواسته اند انجام دهند".

این فرد که از او نامی برده نشده به روزنامه هاندلزبلات گفته: "این زنان بازوبند‌های قرمز و زرد بسته بودند. بعضی از آنها میزبانی مراسم را برعهده داشتند و عده‌ای دیگر سایر خدمات را ارائه می‌دادند. البته گروه دیگری از این زنان که مچ بند سفید بسته بودند، فقط به مدیران شرکت و یا فروشنگان درجه یک خدمات ارائه کردند".

یکی از سخنگویان این شرکت ضمن تایید برگزاری چنین مراسمی به بی بی سی گفت که البته این شیوه رایج و معمول تقدیر کردن از کارکنان این شرکت نیست.

shana - ایران - خوزستان
کارکنان زن و مرد به طور مساوی این مزایا رو دریافت می کنند؟یا اونجا هم بی عدالتی هست؟از کارکنان خانم چه طور قدردانی می شه؟
جمعه 30 اردیبهشت 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
حالا چرا شما ها حسودی میکنید .در ایران هم برای جشن عروسی مداح میاورند .خنده ندارد ...
جمعه 30 اردیبهشت 1390

baran828 - ایران - تهران
والله چی بگم!آخرزمونه دیگه!
جمعه 30 اردیبهشت 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
باین میگویند قدردانی و سپاس. ولی باز در اینجا تبعیض هم میبینید باین معنی که هر روسپی که با حال دادن بدیگری یک مهر قدردانی ببازوی ان زده میشود و اگر از این 100 مهمان 50 نفر طالب همان یک نفر بعلل مختلف باشند خدائیش ببینید چه پیش خواهد امد. پر واضع است که از طرف دیگر در اینگونه موارد حساب و کتابها درست بوده یعنی هر 5 نفر با یک نفر ومسلما ان یک نفر از پس 5 نفر بر میاید خدا قوت بدهد باین صعیفه های ما انشاالله . اقا جان خلاصه کنم امروزه صاحبان بانکها و صاحبان بیمه ها و همچنین صاحبان فاحشه خانه ها در دنیا امام زمان هستند و اینها هستند که دنیا را میگردانند . بقیه حرف ها همه چرت است. تعصب را بگذارید کنار ناموس پرستی را فراموش کنید و یک مقدار عمیقا بحرف های من فکر کنید. اینها هستند که دنیا را بهر طریقی که بخواهند اداره میکنند
جمعه 30 اردیبهشت 1390

منطقی - ایرانض - تهران
غربه و این بی اخلاقیاش دیگه
جمعه 30 اردیبهشت 1390

sorkhie ghoroob - ایران - تهران
معنی این کار چیه?
جمعه 30 اردیبهشت 1390

khosh bavar - ایران - یزد
دنبال کارمند نمیگردند ?!
جمعه 30 اردیبهشت 1390

A.ahooraei - المان - کلن
چرا ما رو دعوت نکردند؟
جمعه 30 اردیبهشت 1390

azarbayjan362 - ایران - تبریز
khosh bavar - ایران - یزد. خدا بگم چیکارت کنه مردم از خنده
جمعه 30 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
منطقی - ایرانض - تهران . نیست شما اسلامیون اخلاق دارید فکر نمی کنم زشت تر از صیغه فحشای اسلامی و تعدد زوجات گروپ سکس اسلامی باشد ای کیو.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

hassan5 - ایران - تهران
ایا مستخدمن از نظر ایدز ازمایش شده بودنند
جمعه 30 اردیبهشت 1390

mos - کانادا - تورنتو
khosh bavar: خیلی باحالی کلی خندیدم
جمعه 30 اردیبهشت 1390

khosh bavar - ایران - یزد
azarbayjan362 : خدا نکنه عزیزجان ! امیدوارم لب و دلت همیشه خندان باد .
جمعه 30 اردیبهشت 1390

h.k - دانمارک - اودا
کسانی که ازاسلام نفرت دارند.ومسلمانی رادرچندنفرمیبینند.درچنین مواقع خیلی جدی دفاع میکنند.چندهمسری رامحکوم.وچندشوهری راتبلیغ میکنند.فرق درچیست?درصورتی که دین تاثیرچندانی دراینموردبرای مردهاندارد.همه ازیک قماشند.درهمه دنیازنان مظلومند.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

nemat420 - کانادا - انتارئو
ARTEMIS-SW شما که در همه کامنتهایت یکجوری به پیامبر اسلام..دین اسلام وحتی به خداوند توهین میکنی..باشه ازادی بیانه دیگه. ولی اگر واقعا راست میگی چرا به علی یا امام حسین جرات توهین ندا ری. شاید شیعه علی الهی هستی که علی را خدا میدانند.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

mahyar1212 - ایران - تهران
منم بازییییییییییییییی
جمعه 30 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
غربیها هر چیشون بده ولی دست به نقد هستن.مثال ....... ,حوری نسیه نمیدن.اگر هم وعده حوری هادرست هم باشه باز هم باید کلی حوری وارداتی سفارش بده.مگر تو بهشت چندملیون فاحشه مقدس وجود داره.راستی تکلیف زنان زمینی که به بهشت میرن چی میشه?یعنی خدا هم بین زن ومرد فرق میزاره?(قصد توهین نیست فقط واسه اطلاع. )
جمعه 30 اردیبهشت 1390

khosh bavar - ایران - یزد
mos جان, دارمت عزیز, پس تا بعد !
جمعه 30 اردیبهشت 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
جای حاج آقا گلستانی و شرکاء خالی بوده. روسپی ها پولش رو گرفتند ولی توی زندانهای ولی وقیح به زور به زن و مرد تجاوز میکنن. ساندیس خورها خفه خون بگیرن
جمعه 30 اردیبهشت 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
بفرما اینم از فرهنگ غربی ..واقعا به فمینیستها تبریک میگم که بلاخره تونستند در غرب حق زنها رو بگیرن ...جای حاج آقا گلستانی خالیه. که بره اونجا آموزشهای جدید یاد بگیره ..لوول
جمعه 30 اردیبهشت 1390

khosh bavar - ایران - یزد
*پسر شجاع* - : دوست گرامی, یکی از صفتهای بارز جهان اول, " شناختن مشکل " و " قبول کردن " ان میباشد ! مشکل شما که روسپی گری هست, جزو یکی از قدیمیترین شغلهای زنان میباشد, پس زن امروزی که اختیار مطلق شخصی خود را دارد و به " هیچ کس " حتی به خدایش اعتقاد ندارد تا چه برسد به سیاستمدارش, چرا مثل یک شخص " بالغ " در " شکل گیری " شخصیت و موقعیت اجتماعی خود نقشی بازی نکند, هر چند اکثر این خانمها بناچار دست به این شغل میزنند ولی منکر این " شغل و نیاز اجتماعی " ان هم نیستند و تا زمانیکه ما مردها بسراغ انان نرویم, باعث تشویق انان نخواهیم شد, پس ما هم نقشی در این مشکل اجتماعی بازی میکنیم = عرضه و تقاضا, پس شاد, شجاع و واقع بین باشیم .
شنبه 31 اردیبهشت 1390

123 - ایران - تهران
بعد از مراسم برای اینکه دوباره شاگرد اول بشن ساندیس هم می گیرنن یا یرای اینکه ارتقا بگیرین راهی کهریزک می شن؟یکی اطلاع رسونی بکنه ما از طرف تمساح یزدی آنها را به ایران دعوت می کنیم
شنبه 31 اردیبهشت 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
از این دست میهمانیها خیلی جاها برگزار میشه اما کو خبرش ??!!
شنبه 31 اردیبهشت 1390

SSEPEHR - ایران - ایران
khosh bavar عزیز خدایی گوله نمکی. اصلا خود نمکی، بعد از خواندن خبرهای تلخ، از خواندن کامنتت کلی خندیدم امیداورم همیشه سرشار از شادی و انرژی مثبت باشی (که البته هستی) بدرود دوست گرامی.
شنبه 31 اردیبهشت 1390

khosh bavar - ایران - یزد
SSEPEHR جان, گلی و خوبی از خودتونه ! پس بدرود و تا بعد !
شنبه 31 اردیبهشت 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. دوستان عزیز چرا همه چیز را جدی گرفته و به مذهب ربط می‌دهید؟بنابرین وقتی‌ هم در مورد مذهب صحبت می‌کنید کسی‌ اونو جدی نمیگیره.نقد کردن خودش یک علم است که متاسفانه دیر وقتی‌ نیست که به سیستم آموزش عالی‌ ما راه پیدا کرده و از طرفی‌ سانسور باعث عدم پیشرفت آن در جامعه شده.برای جذب مخاطب مهمترین نکته ادب در کلام و بعد منطق است وگرنه با فحاشی نه تنها مخاطبی نخواهیم داشت بلکه موضوع به هجو کشیده خواهد شد.اولا درستی‌ خبر معلوم نیست چون نه منبعی دارد نه نامی‌،دوما کمی‌ طنز هم بد نیست.مفهوم خود فروش حتما نباید زن باشد ،میتواند مرد هم باشد بنابرین مساله تبعیض خود بخود حل است و به اصل مطلب بپردازید.به قول دوست عزیزkhosh bavar شاد و،همراه و ......باشیم. آمریکا لوس آنجلس.
شنبه 31 اردیبهشت 1390

منطقی - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس عزیز لطفا در مورد چیزی که اطلاعات نداری نظر نده. در اسلام صیغه شرط و شروط داره تعدد زوجات هم همینطور مثلا یکی از شروطش رعایت عدالت مطلقه که عملا یعنی هیچی لطفا منطقی تر نظر بدین تصور شما از اسلام بر مبنای آدمهایی هست که خودشون رو مسلمان معرفی می کنن نه خود اسلام.
شنبه 31 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
nemat420 - کانادا - انتارئو . اقا وقتی من الله فرضی شما را قبول ندارم انوقت علی و حسین دو قاتل دشمن ایران را بپذیرم???تا روزیکه این دین خونین طومار زندگی ایرانی را در هم بپیچد با ان در ستیز خواهم بود وقتیکه هر مسلمانی اینرا درک کرد که دخالت مذهب در سیاست اموزش و پرورش و ارکان دولتی نابجاست انوقت نه به من ونه هیچکس مربوط نیست مسلمانید یهودی یا بهائی و مسیحی و یا شیطان پرستید ایران ما بخاطر این دین پر از جنایت به اندازه ی کافی قربانی داده و حکومت ملایان پست فطرت همه بدون استثنا در 32 سال انرا ثابت کرد .پس تا روزیکه فضولی این دین هست مرگ بر خدایش/
شنبه 31 اردیبهشت 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
h.k - خواهر بسیجی ساوه ای، دینت بدرد همان چاه جمکران میخورد، با این سنتهای مسخره سینه زنی و قمه زنی و عزاداری و حرمسرا داری و رابطه با جانوران و رمالی و فالگیری هم که اضافه شد.
شنبه 31 اردیبهشت 1390

منطقی - ایران - تهران
ARTEMIS-SW جان روحیه ات رو اصلا نمی پسندم حرفات فقط بوی کینه میده اینکه شماحکومت دینی رو مثل خیلیای دیگه قبول نداری دلیل نداره که اینقدر کینه دین رو به دل بگیری این دوتا مقوله جداست.
شنبه 31 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
منطقی - ایران - تهران . نظر من مبتنی بر سالها مطالعه ی ادیان است و شما اگر اسلامی دارید مثل قبل از شورش 57 که تعدادی خوبی ذاتی خود را به حساب این دین پر ازخون و شهوت می گذاشتند کامنتهای مرا نخوانید من خواهم نوشت و این کوچکترین وظیفه ام نسبت به زادگاهم است/مطالعه کنید///فردا ...دیر....است.
شنبه 31 اردیبهشت 1390

منطقی - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس من اصراری به تغییر شما ندارم ولی این احتمال زا هم بدهید که سایرین هم بر اساس مطالعه نظر می دهند. توصیه من به شما هم همین است که: خدا منتظر ماست ...فردا دیر است . هر جا هستید موفق باشید
یکشنبه 1 خرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد. دوست عزیز اگر بحث بر روی روابط اجتماعی و عرضه و تقاضا هست و اینکه مشکلات باید شناسایی شود و سپس قبول شود که در اسلام ظاهرا این مشکل بهتر شناسایی شده و قبول شده است . راه حل صیغه هم شاید برای این بوده که حداقل تکلیف اینگونه زنها و بچه هایشان معلوم باشه ..ظاهرا این عرضه و تقاضا را هم باید قبول کرد چون کاریش نمیشه کرد! . در اون کامنت اولتان که برای استخدام در این شرکت اعلام آمادگی کرده بودید نشان میده که جلوی تقاضا رو نمیشه گرفت ..لوول
یکشنبه 1 خرداد 1390

sasan4 - ایران - تهران
shana - ایران - خوزستان ،مردانی با بازوبند قرمز و زرد و سفید؟ آنوقت عدالت رعایت میشد؟ یا کلاً باید چنین اقدامی تقبیح میشد؟؟؟
دوشنبه 2 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +462واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +434شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +308عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +277رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +248یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +232سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +219‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +181پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید