انصار حزب الله: مشایی را دستگیر کنید

 

انصار حزب الله: مشایی را دستگیر کنید

در حالی که رسانه های نزدیک به اصولگرایان از بازداشت سرپرست هسته گزینش نهاد ریاست جمهوری خبر می دهند، ارگان رسمی گروه انصار حزب الله خواستار دستگیری اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر و مشاور ارشد محمود احمدی نژاد شد.

هفته نامه "یالثارات الحسین" تیتر نخست شماره روز گذشته خود را به عبارت "مشایی را دستگیر کنید" اختصاص داد و از دستگاه های امنیتی جمهوری اسلامی، بخصوص وزارت اطلاعات درخواست کرد  هر چه سریعتر مشائی را به دلیل "اتهامات مالی و عقیدتی" دستگیر کنند.

در گزارش هفته نامه ارگان انصار حزب الله، به نقل از حجت الاسلام قاسم روانبخش، از شاگردان آیت الله مصباح یزدی آمده است: "مبانی فراماسونری در سخنان مشایی موج می زند."

به گفته او، "ارتباط و رفت و آمدهای مشکوک" مشایی در "شرق و غرب عالم" باید توسط نیروهای امنیتی زیر نظر گرفته شود و اسناد و مدارک آن جمع‌آوری شود تا "خطری که نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند" دفع کنند.

بازداشت سرپرست گزینش ریاست جمهوری

انتشار این گزارش در هفته نامه یالثارات الحسین در حالی است که خبرگزاری فارس روز گذشته به نقل از "برخی منابع" از بازداشت "یکی از مسئولان بلندپایه نهاد ریاست جمهوری که از دوستان ۲۰ ساله اسفندیار رحیم مشایی" است، خبر داد.

این خبرگزاری نزدیک به نهادهای امنیتی و نظامی نوشته که دستگیری این فرد در ارتباط با سی دی جنجالی "ظهور بسیار نزدیک است" صورت گرفته است.

فارس همچنین افزوده که فرد دستگیر شده در زمان تصدی مسئولیت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سازمان ایرانگردی و جهانگردی توسط اسفندیار رحیم مشایی، "مشاور رسمی" او بود.

اما در حالی که خبرگزاری فارس نامی از این مقام بلندپایه دولتی نبرده، سایت الف متعلق به احمد توکلی با تایید این خبر،  نام او را "کیاپاشا" ذکر کرده است.

الف گزارش داده که "پیش از این مشایی طی حکمی کیاپاشا را به عنوان سرپرست هسته گزینش نهاد ریاست جمهوری منصوب کرده بود."

نهاد ریاست جمهوری از حساس ترین مراکز سیاسی و امنیتی در حکومت جمهوری اسلامی است و هسته گزینش این نهاد وظیفه تایید صلاحیت تمام افرادی را که متقاضی استخدام در آن هستند بر عهده دارد؛ بنابراین فرد دستگیر شده از چهره های امنیتی نزدیک به محمود احمدی نژاد بوده است.

منابع خبری نام کامل این فرد را "کاظم کیاپاشا" معرفی می کنند. بنابر این گزارش ها او مدیر انتشارات "مهر محبوب" است. کیاپاشا علاوه بر این در موسسه "آینده روشن بشریت" نیز همکار مشایی بوده است. این موسسه در مهرماه ۱۳۸۴ به ثبت رسیده که طبق سند ثبتی در روزنامه رسمی کشور، اسفندیار رحیم مشایی ریاست هیات مدیره آن را بر عهده داشته و حمید بقایی و کاظم کیاپاشا نیز مدت دو سال عضو هیات مدیره آن بوده اند.

پیش از این نیز عباس‌ امیری‌فر دبیر کمیسیون فرهنگی دولت و امام جماعت مسجد سلمان نهاد ریاست‌جمهوری که از حامیان سرسخت اسفندیار رحیم‌مشایی است، به دلیل ارتباط با تهیه این مستند انحرافی دستگیر شده بود.

افشاگری قبلی: ارتباط با تولیت جمکران

کاظم کیا پاشا از نزدیکان "قدرت الله لطیفی نسب" از اعضای تولیت مسجد جمکران در قم و پسرش "مرتضی لطیفی نسب" است که در نامه جنجالی چندی پیش رضا گلپور، نویسنده کتاب شنود اشباح به آنها اشاره شده بود.

گلپور در خصوص او نوشته بود: "در سال ۱۳۷۵ همین آقای مدعی یعنی قدرت الله لطیفی (تولیت مسجد جمکران) با خودروی کاظم کیاپاشا (که حالت جانشین او را داشته) از جمکران تا منزل اسفندیار (در منطقه فرمانیه تهران) آمد و بیش از دو ساعتی میهمان او بود تا به آنها بشارت هایی از آینده بدهد! اسفندیار و همراهانش برای استقبال از لطیفی در ابتدای کوچه منتظر بوده و پس از پیاده شدن نامبرده به حالت سجده خم شد تا پای اورا ببوسد. تا قبل از آن تاریخ دیدارها در دفتر لطیفی در جمکران بود و آمدن حضرتش به منزل اسفندیار نشان از عنایت ویژه آقا به اسفندیار و احمدی نژاد بوده است. حدود نیم ساعت اوّل صحبت های لطیفی با گریه های شدید و حالتهای غشگونه اسفندیار و همسرش و برادرزاده اش آرش کوشا همراه بوده است. اسفندیار به لطیفی توضیح داد که خودش مرغ های زنده را از رامسر آورده خودش ذبح کرده و همسرش آنها را پَر کنده و پخته است تا شام آماده بشود. پس از فوت قدرت الله لطیفی، احمدی نژاد و مشایی با تعطیل نمودن تمام کارهای خود در مراسم تشییع جنازه او در حسینیه بیت الرقیه در خیابان پنجم نیروی هوایی ۲۹ مرداد ۱۳۸۶ شرکت کردند و سنگ تمام گذاشتند."

پرونده بسیار مهم

خبر بازداشت این مقام ارشد نهاد ریاست جمهوری در شرایطی منتشر می شود که فاطمه بداغی،معاون حقوقی دولت در حاشیه جلسه روز گذشته کابینه با ابراز بی اطلاعی از بحث دستگیری یکی از مقامات ارشد نهاد ریاست جمهوری از خبرنگاران خواست این موضوع را از سرپرست نهاد جویا شوند که در جریان وضعیت نیروهای انسانی مجموعه است.

بداغی افزود: "در این زمینه مطلبی به من ابلاغ نشده و بهتر است موضوع را از سرپرست نهاد جویا شوید که در جریان وضعیت نیروهای انسانی خود هستند."

این در حالی است که روز گذشته عباس جعفری دولت آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران از بازداشت یک متهم دیگر مرتبط با پرونده سی دی "ظهور بسیار نزدیک است" خبر داد.

او همچنین از دستگیری دو شخص دیگر نیز در این خصوص خبر داد و گفت: "یک نفر دیگر در این پرونده بازداشت شده است البته فردی در ابتدا دستگیر شد اما ۱۰ روز پیش آزاد شد و در حال حاضر سه متهم در بازداشت به سر میبرند."

جعفری دولت آبادی تاکید کرد: "هرکسی که در توزیع این مستند نقش آفرینی کرده تحت تعقیب قرار خواهد گرفت و باز هم تاکید می کنیم که همه مکان هایی که این مستند را توزیع کنند مرتکب جرم شده اند."

دادستان تهران، این پرونده را "بسیار مهم" توصیف کرد و گفت که "دادستانی همچنان در حال تحقیقات است."

روز گذشته همچنین حسین فدایی و پرویز سروری دو نماینده اصولگرای تهران هم در گفتگوهایی که با خبرگزاری های مهر و فارس داشتند رییس دفتر محمود احمدی‌نژاد و هم‌فکرانش را "جریان انحرافی اصولگرایان" نامیدند که برای برقراری ارتباط با "سرویس های جاسوسی بیگانه" می‌کوشند.

یالثارات الحسین هم در پایان گزارش خود وعده داده که "قطعا ما باید در مدت زمان اندکی منتظر دستگیری سران اصلی جریان انحرافی باشیم."

نیما فرح آبادی

 

khosh bavar - ایران - یزد
" اگر " این داستان خیمه شب بازی ضحاک حقیقت داشته باشد که قصد دارند مشایی نژاد را روانه زندان کنند, دیگر از این بهتر نمیشه که ضحاک بالاخره ماسک را از چهره بدترکیبش برداشته و برای کسانیکه ( ساندیسخوران ) اعتقاد به " جنون قدرت " او نداشتند, با این عملش برای همه ثابت کرده که او پیرخرفت بیش نیست که واقعیت را نمیتواند تحمل کند که او برای ما حکم مترسک را دارد و حتی " ملیجکی " مانند مشایی نژاد به او پشت کرده اند. شاد و امیدوار باشیم .
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
خوب ملت را...گیر اورده اید شب کنار منقل و وافور می نشینید و برای مغز های علیل نقشه می کشید ای حسن خمینی فردا نوبت توست به ما بند کن..ای اخوند پس فردا نوبت تو ضعیفه را بردار کمی ناپدید شو بعنوان حصر خانگی/ تو یکی هم چند روز برق خانه ات قطع می شود ودر خانه ی دیگری روشن/ ما هم سناریو می نویسم این چهار شنبه سوری این عاشورا این سیزده بدر چند جوان هم می ایند و بی خبر از نقشه ی ما کشته و خونشان تقدیم به اسلاممان/همین.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

bavar88 - هلند - امستردام
هر کس در خط رهبری نباشد ملت همیشه در صحنه و قهرمان ایران مانند فتنه سال 88 اونو را کنار می زند. خداوندا سایه این رهبر دانا را از سر ایران کم نفرما و به عمرش بیافزای...تا حالا به اندازه تعداد انگشتان یک دست توی این 30 سال اشتباه نداشته است.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

aliberlin - المان - المان
سیاستمداران اسلامی یک مخلوطی از کفتار و درخت بید به سمت باد هستند روح ماکیاولی را از اپورتونیست بودن سقید کردن تا دیروز احمدی و باندش سردار اسلام بودن و امروز مثل کفتار بر سرش . تاریخ جهان جنایتکاران زیادی از چنگیز تا هیتلر تجربه کرده. مثل اینها اما از رذالت و دروغ و پستی ارتجا سابقه نداشته است . ایا این فرهنگ قاجاری نیست که کم و بیش در تمام ما ایرانی ها پنهان وجود دارد.؟
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

Sir.amir - انگلستان - منچستر
ای اهورا مزدا ایرانمان را نجات بده از دسته این ادم های روانی مذهبی براستیکه مایع ننگ جامعه هستن وزیر و وکیل همشون بیمارند خاک توسرشون از رهبر احمق شان گرفته تا ان انصار وحشی شان تازی و تازی پرستها
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

bavar88 - هلند - امستردام
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس : یادم باشه بگم دوستان نقشه ها را عوض کنند چون ملیجکان مخالف ایران و اسلام فهمیده اند که نقشه چی است...برای همین تحلیل ها است که تا حالا هیج غ..هم نتونستید انجام بدید جز حرص خوردن روزانه....باز هم تحلیل کن تا کمی بخندیم...هههههه
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

garfield - ایران - تهران
باور88، مثل اینکه ساندیسای اخیر، تاریخ مصرف گذشته بوده مسموم شدی. خدا شفات بده اخوی.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

marsel - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام: فکر میکنم اوضاع حافظت خیلی داغونه! چی مصرف میکنی عمو؟!؟! همین پارسال بود که رهبر الدنگت توی نماز جمعه گفت که نظر رئیس جمهور به بنده نزدیک تر است!!! امروز چی؟! داره به لجن میکشوندش همون رئیس جمهور! رو. مگه دوباره نگفت که رئیس جمهور مملکت رو که مورد اعتماد آحاد مردم هستش رو به رمالی متهم میکنن! مگر امروز رئیس قوه قضائیه نمیگه که اطرافیان دولت دنبال رمالی و جن گیری هستن؟!؟!؟!. دوباره مگه نگفت هیچ کسی برای من هاشمی نمیشه؟ حالا چی شده که یهو خواص بی بصیرت شد. برو عمو جون برو. شما هم سر و صداتون واسه همین چند ماه! باید برید!
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
bavar88 - هلند- امستردام- هر کس که در خط رهبری باشد 100 در صد عملیات بشکه را به طور مداوم انجام داده پس حالا ما طرف حسابمان را شناختیم.......
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

aliberlin - المان - المان
bavar88 - هلند - امستردام دقییقند از فرهنگ قاجاری امثال شما هستند از می سر تا انگشت پا دروغ رذالت ....وجدان در هلند زندگی مکنید از دمکراسی و ازادی استفاده میبرید اما از اشتبا به اندازه تعداد انگشتان یک دست سخن دارید. چشمهای خود 5 دقیقه ببندید ایا شرم از خودتان ندارید. تا چقدر دروغ و .... تقصیر شما نیست این اسلام ارتجاع است که .... مثل شما بیرون سادر میکند.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
نمیدونم این جنگ زرگری کی‌ تمام میشه؟!
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
bavar88 - هلند - امستردام:واسه هر حرف وکلمه که تایپ میکنی چند دلار میگیری?تو هر سایت اگر دوتا userداشته باشی باید حساب بانکی هات دیگه پر شده باشه مزدور سایبری.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
یادتان میاید .دوسال پیش همه رسانه ها چه داخلی وچه خارجی در بوق وکرنا بر علیه احمدی نژاد میدمیدند .بروید رای بدهید تا اغا برکنار شود نتیجه حاصل 40 میلیون رای بود هر چند همشان سراپا یک کرباس هستند همه دعاگوی ولایت هستند .یعنی ملت ناتوان ویاعقب مانده .ویا عقل ناقص .حالا باز همان اش وهمان کاسه است .مشائ اینطور وانطور .ولی با یک اب توبه سراز صندوقهای رای در خواهد اورد ..
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

alexxx - اتریش - وین
مثلی هست که میگه گربه دزد چوب رو که دست صاحبش ببینه حساب کارشو رو میکنه. اخوند جماعت هم اینهو گربه دزد میمونن به محض اینکه یکی جوری دیگه فکر بکنه یا مثل اینها عبا امامه نداشته باشه توهم میگیرته شون میترسن دو روز دیگه از تیر چراغ برق اویزونن. حالا این شخص از خودشون هم کهه باشه!!! تازه اونوقت بیشتر میترسن چون از درونشون خبر داره. بی اخوند بشیم .
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
bavar88 باز زیادی تریاک کشیدی و هذیون گفتی?!!! حتما تریاکش خالص نبوده و همکارهای سپاهی توش چیزی ریختن!!! بگو خالصش رو برات بفرستن تا کمتر قاطی کنی. ههههههههههههه
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

iranazadiran - ایران - تهران
انصار حزب الله منظور همون چماق داران اوایل انقلاب سیاهه سرو ته همشون یه کرباسه. سگ زرد برادر شغال. درسته در محدوده خودشون یا هم تفاوت دارند و دشمن خونی هم اما از نظر ملت همه تون از آبشخور لجن حکومت ولایت وقیح میخورید و باج به هم نمی دهید. به امید خدا دامنه ی اختلافات و تظاهر به دوستی هر روز بیشتر برملا شود تا همه شاهد باشیم که به وقت. خودش شما یازم باشد یکدیگر را می جوید. هنوز چهره ی اصلی و مرامتان خودش را نمایان نکرده بگذارید احساس خطر جدی بکنید آنوقت است که دیگر . خر بیاورید و باقالا بار کنید اگر خودتان نزدیکترین کسان خود را با دست خود برای احتمال نجاتتان لو ندادید جریان قیامت حتما ذکرش را شنیده اید. هنوز کجایش را دیده اید روزهای خوبتان است.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
. bavar88 - هلند - امستردام..شما لطف کن یه سربزن به سایت asriran.comکه متعلق به خودنظامه یه نظر سنجی گاشتند در باره وعده وعید های اوس محمود که گفته بود مفسدان اقتصادی رو لو میدم...16000نفر شرکت کرده اند 95%گفتند رئیست دروغ گفته
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
اخه جباران حزب الله شما که تا حالا ملت مظلوم ایران را میگرفتید میکشتید ولی حالا دستور بازداشت صادر میکنید برای کسیکه دستتان بهش نمیرسه. واقعا که مزدوران بزدلی هستید که فقط زورتان به ضعیفان میرسد.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
آفرین بازی داره جالب میشه !! لطفا اول بګیرید بعد اعدامش ګنید !!!! به رهبری توهین میکنی پدر سوخته!!!! بابا شوخی کردم !! چاقو دسته خودشو نمیبره
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

Royan - المان - المان
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس واقعا راست گفتی bavar88 - هلند - امستردام ولی تا حا لا نگفتی تو که رهبرت را اینقدر دوست داری وحاضری کرم بشی بری تو ....ش تو هلند چکار می کنی پاشو برو تو ایران زندگی کن که بیشتر در خدمت رهبرت باشی دورادور به کسی ساندیس نمی دن
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +462واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +434شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +308عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +277رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +248یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +232سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +219‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +181پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید