احمدی نژاد: آمریکا بن لادن را مریض کرد و کشت

احمدی نژاد: آمریکا بن لادن را مریض کرد و کشت

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران می گوید که اطلاعات دقیقی دارد مبنی بر اینکه اسامه بن لادن، رهبر القاعده، از مدت ها قبل در اختیار نیروهای آمریکایی بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، آقای احمدی نژاد روز یکشنبه در یک گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد: "اطلاعات دقیق دارم که بن‌لادن از مدت‌ها قبل در اختیار نیروهای نظامی آمریکا بود و حتی او را مریض کردند و روزی که او را کشتند، مریض بود یعنی ابتدا او را مریض کردند و در حالی که مریض و در اختیار خودشان بود او را کشتند."

آمریکا می گوید که کماندوهای این کشور اخیرا با اجرای عملیاتی سری در پاکستان، رهبر القاعده و چند تن از دستیارانش را کشتند.

khosh bavar - ایران - یزد
انگار بهش برخورد ! جنی نژاد, اخه میدانی جریان چیه ? usa نتونست او را از طریق مریض کردن بکشه که از دستش خلاص شه, بدینخاطر او را که سگ جان بود با تیر خلاص مانند تو که تیر خلاصی را به زندانهای سیاسی میزدی به درک واصل کرد !
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
مموتی تو اینقدر دروغ گفته ای که اگه الان راست هم بگی کسی حرفتو باور نمی کنه!
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

ب.ا - مالزی - سایبر
. باباحال این اقااز درمان وبستری گذشته نگاه به این نکنیدکه اسمش رئیس جمهوره این اوج ذلت است خداهیچکس را اینقدرمنفور نکند.
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

imanfaz - ایران - تهران
کار 11 سپتامر کار امریکا بود امکان نداره این همه شبکه گسترده اطلاعاتی مگه میشه 10 سال طول بکشه تا بن لادن رو ترور کنن نه عکسی نه فیلمی نه سندی.. دم اطلاعات ایران گم عکس فیلم هم نشون دادن.
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

بی خیال - ایران - کرمان
تخسیر نداره. چون جنگیرش رو گرفتن از این چرت و پرت ها زیاد میگه
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

Pezhman - اتریش - وین
وقتی از دوتا جن مختلف خبر میگیری قاتی پاتیشون نکن. یادت باشه که قدیمیا میگفتند:کافر همه را به کیش خود پندارد.این کارها قبل از کشتن به سایز شما بهتر میخوره تا آمریکایی ها وغربیها.قبل از اعدام در امریکا کسی را شلاق نمیزنند.وبه دختری قبل ازحلق آویز شدن تجاوز نمی کنند. میکشند.ولی نه مثل رژیم اسلامی لواط کار شما.تو درجنایات کهریزک دست داشتی.بازجویان در آینده از زیر زبونت بیرون خواهند کشید. فکر خودت باش. اسامه را وللش(ول کن)
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
دروغ که حلناق نمیاره حالا تا نفس داری دروغ بگو . در ثانی منبع اطلاعاتت کیه ؟ جن و پری یا بیت معظم رهبری؟
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
اینهمه انسان ازاده شریف را در زندانهای خودتان مریض کردید و کشتید.حالا ادمیتت زد بالا? به جهنم که بن لادن مرد.نوبت تو و اون تیم دزدت کی برسه??
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

perspolisi - استرالیا - سیدنی
این دوباره توهم زد.
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

amirkabir - استرالیا - سیدنی
روزی که سید علی جونت سرتو کرد زیر اب ببینم بازم بلبلی میکنی یا نه..البته سید علی احتیاج نداره تو رو واسه سر به نیست کردن مریض کنه چون تو مادرزادی بیمار روانی هستی جیگر جان!!
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

بردیای واقعی - ایران - تهران
موش بخوردت بلا! چقدر باهوشی تو! نمی دونم چرا خرگوش نشدی تو مموتی؟!
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

مرگ بر امریکا - ایران - ایذه
حرف دکتر احمدی نژاد کاملا درست است. بن لادن ساخته ی دست خود امریکا بود.او دیگر برای اوباما یک مهره ی سوخته بود لیکن برای انتخابات دوره بعد ریاست جمهوری به این اقدام نیاز داشت.شما نیز از کاه کوه نسازید.بن لادن هیچی نبود. لبیک یا خامنه ای
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

louisette - فرانسه - مارسی
دقیقا این مطلب را چند سال قبل در یکی از مجلات فرانسوی خواندم:بن لادن در اختیار آمریکا است.البته بخاطر امتیازات بنفع دموکرات ها است که این داستان ها یکی یکی دارد بیرون میاید.دموکرات ها خیلی رذل وخطرناک اند برای همین است که مناطق ما در آتش اند .آنها هرچه بیشتر سلاح بفروشند، تجربه های تسلیحاتی شان را از قبیل بمب ها-موشک ها ودیگر مهمات ضد بشری را بر روی ما انسان های جهان سوم امتحان کنند بیشتر امتیاز بدست میاورند.بتاریخ بازگردید خواهی دید که این جانوران نفت خور کثیف چقدر بی رحم اند.
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

ali bidin - ایران - تهران
خرما نتوان خورد از این خار که کشتیم: انتظار بیشتری هم از این موجود ا.ن روانی نمی شود داشت. به جای تشکر از اینکه آمریکا یکی از دشمنان قسم خورده ایران رو به درک واصل کرده این ا.ن دروغگو باز اراجیف می گوید.
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

sama128 - ایران - شیراز آزاد
بوزینه تو نظر ندی میگن زبون خرو از حلقومش در آوردن زبون نداره , میمون کدام حرف تو توی این مدت که مثلا ارواح ننت رئیس جمهور بودی درست صحیح و بدون دروغ بوده که این آخریش باشه تو باید میرفتی میدون تره بار کار می کردی که یه روز داد بزنی پرتقال یه روز داد بزنی سیب یه روز هلو و .. که یه چیزی گفته باشی چون آدم حراف فقط و فقط باید حرف مفت بزنه که تو سرآمد همه حراف ها هستی .
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

muhammad yousefi - ایران - تهران
احتمال راستگویی حفاظت اطلاعات ایران بسیار بیشتر از فراماسون های غربی است. یادمون نرفته که سال 2001 اولین کشوری که ادعا کرد 11 سپتامبر یک سناریو هست و کار خود آمریکاست،ایران بود.
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
وزیر اطلاعات رژیم اسناد معتبر دارد که بن لادن سالهاست در قید حیاط نیست. رئیس جمهوری مملکت اسناد دارد که اول مریضش کردن بعد کشتنش . انوقت سر این وزارت اطلاعات دعوا هم دارند. سالیانه ملیاردها دلار خرج این وزارتخانه میکنند و اقوام بن لا دن را خرجشون را میدن و نگهداری میکنند این اطلاعات دست اولشونه. خب ا ز این افراد مطلع ما تو همین سایت داریم و مجانن مارا در جریان میزارن دیگه اینهمه مخارج برای چیه؟
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
طرفداران این دروغگو تحویل بگیرند! oghab - فنلاند - هلسینکی: نظرت چیه?
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

ضد خ.ر - ایران - تهران
مرگ بر خامنه ای - ایران - ایذه ، سخنانت تاثیر گذار بود ،اشک توی چشمام حلقه زده ، باورم نمیشه که مغز یک نفر اینقدر آکبند باشه ، لبیک یا آمریکا.
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

نیایش - ایران - تهران
اوه اوه گریه کنید چقدر دردناکه قاتل جنایتکار رو که کلی بچه سر بریده رو مریض کردند و کشتند چقدر برای مموتی این چیزها دردناکه اوه
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

ایراندوست - ایران - شیراز
اگر جدی به این اظهار نظر نگاه بیندازیم منبع اطلاعاتی احمدی نژاد یا در سیستم اطلاعاتی آمریکا نفوذ دارد یا در شبکه القاعده. که اولی نقض مقررات بین المللی (جاسوسی)محسوب می شود و دومی ارتباط با تروریسم . که هر دو از نظر حتی جمهوری اسلامی نیز محکوم است . بیچاره ما که دیدگاه مردم سایر کشور ها به رییس جمهور قلابیمان برابر است با دیدگاه ما به سرهنگ قذافی است .
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

yahosen - ایران - تبریز
دولت منفوروجنایت کار امریکا وانگلیس عامل ایجاد تروریسم درجهان وحامی شدیدانهاست .ازجمله بن لادن وطالبان که هدف انها ایجادتفرقه بین ملل از منجله مسلمانان شیعه وسنی است.مرگ برامریکاوحامیانشان
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

purelove_31 - ایران - مشهد
خواهشا یکم فکر کنید عزیزان. من نه این وری ام نه اون وری. ولی ایا فکر نمیکنید بین لادن و امثالش دست پرورده خود امریکا هستن؟. ایا فکر نمیکنید فقط دارن با افکارتون بازی میکنن؟. واقعا فکر کردید؟
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

pelle - سوئد - استکهلم
نه اینکه خودشان همین کار با زندانیها در زندان میکنند ، از اینرو اطلاعاتش در اینمورد زیاد است .بیشرفها جوانان سالم و تندرست ما میگیرند میاندازند زندان ، بعد مدتی موادی بخورد آنها می دهند که یا سرطان میگیرند یا بیماری کلیوی وقلبی میگرند. حالا این آشغال دلش برای بن لادن تروریست کثافت میسوزد. بن لادنی که خون مردم افغانستان را در شیشه کرده بود ولی حال بین وسایلش فیلم پورنوگرافی پیدا کردند. بدرک که سقط شد.
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

kirsikka - فنلاند - هلسینکی
این میمون مثل افتابه شده که توی هر توالتی سر در میاره اخه احمق خوب شد امریکا اول مریضش رد بعد به درک واصلش کرد توی گوره خر هر روز صدها بیگناه وادم سالم قتل عام میکنی نشستی ....اضافه میخوری بدریخت با این عکس گرفتنش حالا که با دیدنش خیلی ترسیدم خدا کنه شب به خوابم نیاد وگرنه دیونه میشم..زشت ..بدترکیب.
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
کثافتها چه شده که مرتب از گور بگور شدن یک هیتلر اسلامی داستان می سازید بی پدر شدید?? می سوزید ???کشت??? به درک فدای قضولات سگها و خوکهای جهان/
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

porharfi - هلند - آرنم
خیلی وقت بود که دوکـــی .جــــوک خنده دار نگفته بود!!!....
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
نزدیکترین تیمارستان کجاست زود این روانی را زنجیر بهش بزنید
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +438شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +277رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +255یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +232سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +220‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +213پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +181پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +160«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد