جلسه مشترک احمدی‌نژاد، لاریجانی و خامنه ای

جلسه مشترک احمدی‌نژاد، لاریجانی و خامنه ای برای حل مساله ادغام وزاتخانه‌ها

به دنبال انتشار گزارش‌هایی درباره دیدار محمود احمدی‌نژاد و علی لاریجانی در حضور رهبر جمهوری اسلامی، رئیس مجلس شورای اسلامی از حل اختلاف‌ها بر سر ادغام وزارتخانه‌ها توسط دولت خبر داده و در عین حال تاکید کرده است، دولت باید شرح وظایف وزارتخانه‌ها و وزیران جدید را برای گرفتن رای اعتماد به مجلس ارسال کند.

علی لاریجانی روز شنبه با اعلام این که در حضور رهبر جمهوری اسلامی، با محمود احمدی‌نژاد دیدار کرده، گفته است، مساله ادغام وزارتخانه‌ها در دیدار مطرح شده و این موضوع حل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس مجلس شورای اسلامی درباره این دیدار گفته است: «پایه این دیدار تفسیر شورای نگهبان درباره ادغام وزارتخانه‌ها، ارسال شرح وظایف آنها به مجلس و معرفی وزیران وزارتخانه‌های جدید بود.»
به دنبال بالا گرفتن اختلاف‌ها میان مجلس شورای اسلامی و دولت محمود احمدی‌نژاد بر سر قانونی یا غیرقانونی بودن ادغام چند وزارتخانه بدون تصویب مجلس، شورای نگهبان روز چهارشنبه اعلام کرده بود،‌ ادغام وزارتخانه‌ها و ایجاد وزارتخانه‌های جدید باید به تصویب مجلس رسیده و وزیران این وزارتخانه‌ها نیز باید از مجلس رای اعتماد بگیرند.در این میان علی لاریجانی، که با خبرنگاران در تهران گفت و گو می‌کرد، در پاسخ به پرسشی در این باره که آیا دولت محمود احمدی نژاد هفته آینده شرح وظایف وزارتخانه‌های ادغام شده را تقدیم مجلس می‌کند یا خیر گفته است‌: «درباره زمان تحویل آن خبر ندارم، اما آنچه که مسلم است این است که شرح وظایف و حوزه وزارتخانه‌های ادغامی باید به تصویب مجلس برسد.»این در حالی است که محمود احمدی‌نژاد، روز چهارشنبه سه وزیر کابینه خود را به طور رسمی برکنار کرده و برای وزارتخانه‌های نفت، صنایع و رفاه سرپرست تعیین کرده است. بر اساس مصوبه‌ای که یکشنبه هفته گذشته از تصویب هیات دولت گذشته بود، قرار است، وزارتخانه صنایع و معادن در وزارت بازرگانی، وزارت نفت در وزارت نیرو، وزارت رفاه و تامین اجتماعی در وزارت کار و وزارت مسکن و شهرسازی در وزارت راه و ترابری ادغام شوند.این در حالی است که به دنبال این اقدام هیات دولت، رئیس و نمایندگان مجلس تاکید کرده بودند که ادغام وزارتخانه‌ها بدون مصوبه مجلس قانونی نیست و وزیران باید به کار خود ادامه دهند.در این میان رئیس مجلس شورای اسلامی در تازه‌ترین اظهارات خود در باره برکناری وزیران توسط رئیس دولت گفته است: «نمی‌خواهم برای این کار ارزشی قائل شوم؛ اما این کار در جهت مراد ما نیست، اما در نهایت عزل وزرا در حوزه اختیار رئیس قوه مجریه است.»علی لاریجانی، همچنین درباره اختلاف‌ها میان دولت و مجلس بر سر این موضوع نیز گفته است: «این گونه مسائل بین دولت و مجلس که در موضوعات تخصصی پیش می‌آید غیرطبیعی نیست؛ البته نمی خواهم بگویم اختلاف‌نظر در زمینه ادغام وزارتخانه‌ها طبیعی است.»رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین افزوده است: «در قانون اساسی این مساله روشن شده است و باید طبق قانون اساسی عمل کنیم و نظر شورای نگهبان نیز درباره ادغام وزارتخانه‌ها مشخص است، در ضمن تنظیم نحوه ادغام وزارتخانه‌ها برعهده دولت است که این کار انجام شده است؛ بنابراین از نظر ما این مسائل حل شده است.»

Pezhman - اتریش - وین
مثلث برمودا
یکشنبه 25 اردیبهشت 1390

alexxx - اتریش - وین
این عکس بیش از هزارن کلمه حرف میزنه, به نظر میاد لحظاتی بعد از گرفتن این عکس احمدی چنان کشیده ابداری بر چهره لاری جون چسبونده که عینکش چرخیده به پشت گردنش. البته به دستور ولایت جلو مردم نباید همه چیز رو گفت. ملت را لاکن با حرفهای خوب و دلنشین سیاه کنید, اصلا لزومی دارد که ملت همه چیز را بداند, کافیست که بداند خمس و ذکاتش را کجا باید بدهد این بس است.! اقایون هم بعداز نشست با اینکه مثل سگ و گربه دم همدیگه رو جویدن و هنوز هم جای گازش بد جوری میسوزد میگویند مسائل طبیعیست وحل شده است همه چیز مرتب است و بنده عجله دارم باید بروم جلو دوربین و خبرنگارا نمیتونم جای گاز حریف را بمالم.!!!
یکشنبه 25 اردیبهشت 1390

sharafyabi - انگولا - بیمبه
فکر میکنم احمدی نژاد به سبیل لاریجانی نگاه میکنه. سبیل اسلامی باید بالی لب اصلاح بشه و گر نه مکروح است. اینها به قوانین خود هم ارزش نمیگذارند. چه برسد به مردم. تو مدرسه دو تا بچه کلکل میکردند, یکی میگفت بابام نماینده مجلس است و قانون وضع میکند, دیگری گفت من بابام هستش پلیس 50 دلار میگیره میرینه به قانون بابات!!
یکشنبه 25 اردیبهشت 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
یه سوال:. این مملکته ما داریم؟
یکشنبه 25 اردیبهشت 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
جلسه مشترک میمون و شغال و خر ، چه شود.
یکشنبه 25 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
واقعا از مسئول جایزه ی اسکار باید خواست یک جایزه به شما هم بدهد فیلمهای همه ی شما از بالا تا پائین از چپ تا راست تمامی ندارد.
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
چیه آقا ..من حرف هامو رگ و پوست گنده زدم که این کشور مال منه و مشهدیه "خامنه ای" بشینه تو اتاقش و منقل تریاکش رو برپا کنه و بزاره دخترهای صیغه ای خوشگل گدوهاش نوازش کنن و یه حقوق ثابت خیلی چرب و نرم برای خودش و فک و فامیلش هم بهش پیشنهاد کردم و بهش هم گفتم این حقوق رو بهت میدم که دیگه بکارم دخالت نکنی ولی مشهدیه هی شروع به جفتگ اندازی می کنه همش مال منه و کارمنداش و مزدورانش بمن فحاشی و توهین کردن ومن اصلا دیگه این قیافه بد مشهدی رو نمی خوام ببینم وگرنه اسهال میگیرم و از دهنم میاد بیرون!! انگلیس خیلی ناراحته از دست خامنه ای که یه شکری بدی خوردن و ولی حالا پشیمونن .. حالا شما به بزرگواری و قد قامت خوشگل سمنانیتون "احمدی نژاد" ببخشیدشون با بنده یه نوک پا بیاد پیش اون فقط یه چند دقیقه بیشتر طول نمی کشه...!!
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +438شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +277رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +255یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +232سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +220‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +213پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +181پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +160«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد