گزارشی از یک کودک آزاری در تهران

گزارشی از یک کودک آزاری در تهران

به گزارش «جام‌جم»، ساعت 21:50 شامگاه یکشنبه این هفته یک خودروی سواری مقابل بیمارستان کودکان مفید توقف کرد و زنی جوان در حالی که پسر کوچولویی را بغل کرده بود، سراسیمه از خودرو پیاده و وارد بیمارستان شد.

زن با ترس و وحشت درخواست می‌کرد فرزندش نیما را نجات دهند:« باور کنید من فقط او را کتک زدم، قصد آسیب رساندن به او را نداشتم.»

در حالی که زن ضجه می‌زد، مردی جوان هراسان به سمتش آمد تا او را آرام کند، اما زن وی را به کناری هُل داد و دوان دوان به سمت در ورودی اورژانس رفت.

درپی این درخواست، پرستاران به کمک او شتافتند و کودک را که بی‌هوش بود و به سختی نفس می‌کشید، به بخش کودکان انتقال دادند. زن جوان و مردی که همراهش ایستاده بود، بی‌قراری می‌کردند و هر دو با التماس از پزشکان می‌خواستند فرزندشان را نجات دهند.

آثار شکنجه بر بدن کودک

پزشکان در بررسی وضعیت کودک با مشاهده آثار کبودی زیر چشمانش و سوختگی در بدن نحیف وی متوجه شدند او بارها شکنجه شده است.

پزشک معالج کودک با اطلاع از این موضوع، ماموران حراست بیمارستان را خبر کرد و خواست با پلیس تماس بگیرند و از خروج والدین پسر 4 ساله از بیمارستان جلوگیری کنند.

دقایقی بعد ماموران کلانتری قلهک تهران عازم بیمارستان شدند و با هماهنگی قضایی والدین جوان نیماکوچولو را بازداشت و به کلانتری منتقل کردند.

تلاش برای نجات جان نیمای 4 ساله ادامه یافت تا این‌که او بعد از چند ساعت دست و پنجه نرم کردن با مرگ به هوش آمد.

روز بعد با به هوش آمدن نیما، پرستاران هنگام بررسی وضعیت جسمانی او مشاهده کردند ناخن یکی از انگشتان نیما با انبر کشیده شده، آلت تناسلی‌اش سوخته و بخشی از پوست سرش نیز کنده شده است.

شواهد نشان می‌داد این کودک مدت‌هاست شکنجه می‌شده است.

با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و والدین پسر آسیب‌دیده به طور جداگانه در کلانتری قلهک تهران بازجویی شدند.

اعتراف مادر به کتک زدن کودک

مادر نیما به پلیس گفت: 15 سال پیش ازدواج کردم و در این مدت با شوهرم هیچ اختلافی نداشتیم. یک هفته پیش وقتی با دو فرزندم به خانه پدری‌مان در شهر تبریز رفتیم، پسر 2 ساله‌مان نزد آنها ماند و نیما را با خود به تهران آوردیم.

زن متهم افزود: نیما در نبود برادرش مدام بی‌قراری می‌کرد. از این وضع خسته شده بودم عصر حادثه وقتی به خانه بازگشتم، دیدم نیما و پسر همسایه‌مان خانه را به هم ریخته‌اند و شیطنت می‌کنند. عصبانی شده و پسر همسایه را از خانه بیرون کردم. نیما را هم به اتاق برده و کتکش زدم. التماس و گریه‌های کودکانه‌اش در من اثر نمی‌کرد.

متهم افزود: ابتدا چند سیلی به سر و صورتش زدم. بعد با سیخ چند ضربه به او زدم که بدحال شد و زمین افتاد. چند بار صدایش زدم ولی جواب نداد. ترسیده بودم. در تماس با شوهرم، ماجرا را برایش گفته و خواستم هرچه زودتر به خانه بیاید.متهم ادامه داد: شوهرم به محض ورود به خانه و دیدن نیما وحشت کرد. باور نمی‌کرد آنقدر او را زده‌ام که بیهوش شده است.

وی اضافه کرد: 2 نفری پسرمان را به بیمارستان رساندیم. باور کنید فقط همین یک بار نیما را کتک زدم.

پدر، همسرش را بی‌گناه و خود را مقصر دانست

درپی اظهارات زن متهم، شوهرش در بازجویی ادعاهای همسرش را نپذیرفت و گفت:‌شکنجه پسرم نیما، کار من بود.همسرم بی‌گناه است. نیما در خانه خیلی شیطنت می‌کرد و هربار که من و مادرش را اذیت می‌کرد و به حرف‌هایمان گوش نمی‌داد، او را بشدت کتک زده و موهایش را می‌کندم.

بنابر این گزارش، درپی اظهارات متناقض این زن و شوهر جوان، برای آنها قرار قانونی صادر شد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، وضعیت عمومی نیما، پسر 4 ساله رضایتبخش اعلام شده است. او اکنون در بخش جراحی کودکان بیمارستان مفید تهران بستری است.

sobhanjan - امارات - ابوظبی
چقدرنازه بشکنه دست همچین پدر مادر نفهمی عین پسر خودمه
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

nasle sukhte - روسیه - مسکو
بعضی ها زندن چون کشتن جرمه
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

tanhaee - ایران - اصفهان
باید این قدر بزننشون که تموم استخونهاشون خرد بشه
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

asal.bano - انگلستان - انگلستان
خواهش می کنم اگر کسی واقعا اطلاع دارد بگه در این موارد چه اتفاقی می افتد? ایا بچه به خانواده برگردانده می شود? برای فرزند دیکر چه اتفاقی می افتد? اگر می توانستم می دزدیدمش
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
از زمان قدیم گفتن بچه اگه شیطنت نداشته باشد یک بیمار محسوب میشود !!از اسمش معلومه کودک ؟کودک یعنی زندگی کردن در دنیای خیالی و آرزوهای به دست نیافتنی . البته اسمش رو نمیشه گذاشت مادر ..مادر غلط بکنه اینگونه جگر گوشش رو تنبیه بدنی کند .. من نمیدونم مادرانی که حوصله و عصب بازیهای زیبای بچه ها رو ندارند با چه دل و جراتی بچه دار میشن ؟!. در کل والدین الکی و آزارگر فاقد مهارت کنار آمدن با کودکان هستند و بنابراین یک حلقه خشونتی از تعا ملات رفتاری به جریان میافتد . در کل از والدینی که بعد از تنییه بدنی ار کرده خودشون احساس پشیمونی و عذاب وجدان میکنن نفرت دارم ..
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
طفلک نیما جان طفل معصوم و پاک چه گناهی کرده که باید قربانی خشونت والدین بشه. جز ابراز تاسف مگر چیزه دیگه ای هم میتوان گفت !
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

javaad - ایران - تهران
ای خدا! چقدر خبر وحشتناک؟ ما چرا اینجوری شدیم؟ تا کی؟ تاکی آخه؟ این کارا چیه؟ چی به سر ما اومده؟ داریم میریم پرتگاه؟! یکی جواب منو بده
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
دیوانه های زنجیری!!! اونوقت بعضیها میگن هر چیزی را سیاسی نکنید! وقتی مسئولین وزارت بهداشت و درمان اعلام میکنند که بیش از 21% از مردم ایران ناراحتی روانی دارند این موضوع به سیاست حکومتی ایران ربط ندارد? ای بر پدر و مادر چلاق علی و دولت و هوادارانشان لعنت. این بیشرفها بیش از یک سوم مردم را معتاد کردن و بیش از یک چهارم را دیوانه و روانی کردن و بیش از ک هفتم از مردم را فراری از کشور و دربدر مملکتهای بیگانه . ای تف به ذات بی ناموستان.
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

piade - ایران - تهران
قضیه قصاص اینجور موقع ها باید اجرا بشه. حالا بچه که حالش خوب شد دوباره میفرستند پیش همین دوتا وحشی و بعد از یک مدتی دوباره یک خبر جدیدی در موردش توی روزنامه ها میخونیم. از صمیم قلب برای یتیم شدن این طفل معصوم دعا میکنم.
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

عرق سگی - ایران - تهران
حالا همه باید نفری یک حکم برای این مادر بکنیم
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

pariha - کویت - کویت
وای چقدر سنگ دل چقدر بی رحم پسر به این نازی رو چه جوری دلشون میاد واقعا این همه شکنجه بدهند حقشونه هر دو دست این مادر و پدر بی لیاقت رو قطع کنن - خدا به ده کسانی بده میده
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

akbarjeni_shikar - المان - برلین
فکر میکنم این پدر و مادر استحقاق نگهداری این بچه رو ندارن ولی اگه بچه رو ازشون بگیرن این طفل معصوم کجا باید بره... واقعا شرم اوره......
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

GIDMORE - اسرائیل - تل آویو
شالوم. این مطلبو که خوندم فکر کنم بعد از جند سال یه دل سیر کریه کردم. واقعا هیجی ندارم که بکم. دوستانی که تهران زندکی میکنن,برن یه سری به نیما کوجولو بزنن,مطمئنا خرید یه اسباب بازی مرهمی به دل شکستشه. خواهشا برید عیادتش. شابات شالوم
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

GIDMORE - اسرائیل - تل آویو
بخدا از ناراحتی دارم دیوونه میشم. در ضمن دوستان آدرس بیمارستانو از اینترنت بیدا کردم. جان عزیزتون این خواهش منو دوستان تهرانی اجابت کنن ,برن عیادتش. تهران منطقه 3 ،شریعتی ،بالاتر از حسینیه ارشاد بیمارستان مفید. ها ییهودیم لو کا
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

kamelia-77 - انگلستان - لندن
وای وای اشکم در امد. خیلی وحشتناکه واقعا به این زن میشه گفت مادر, باز صد رحمت به حیوان, طفلک بچه چه دردی رو تحمل کرده اخه چه جوری دلش امد ناخن بچه رو بکنه .به نظر من تک تک ناخنهای این زن رو باید بکنند تا بدونه دنیا دست کیه.
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

sourena.de - المان - ااشتوتگارت
والدین این کودک باید به استخدام زندان اوین در بیان و این طفل معصوم هم به خانواده ای لایق سپرده بشن. لعنت بر روح کثیف خمینی که ملت ایران رو به مقام انسانیت رساند.
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
بدا به حال زمینی که وحشی تر از وحوشش ، صاحبان کتاب و منطق اونند ... حسرت حسرت حسرت ای دریغ . این بشر به کجا داره میره ..
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
وحوش کثافت مگر مجبورید بچه پس بیندازید اگر تحمل ندارید..لطفا کسی به من درس ادب ندهد جواب شایسته خواهد گرفت وقتی یک مشت قاتل افسار ملت را در دست دارند کشور می شود یک بیمارستان روانی
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
چقدر ادم متاثر میشه.طبق قوانین دین مبین اسلام هیچ مجازاتی برای این مادر و به خصوص پدر در نظر گرفته نمیشه حتی اگر این بچه زیر شکنجه جونشو از دست میداد حالا هم بعد از درمان نسبی بچه دودستی تقدیم پدر و مادر میشه تا باز هر بلایی میخوان سرش بیارن.این زن و مرد بیمار هم ممکنه شغل خوبی تو بسیج و سپاه بهشون پیشنهاد بشه
جمعه 23 اردیبهشت 1390

Pezhman - اتریش - وین
مادر این کودک متوجه اشتباهش شده هرچند کمی دیر.باید منطقی برخورد نمود.کار درستی نموده که بچه را سریعا"به بیمارستان رسانده.جدایی بچه از مادر دردآور تر از زخمهایش است.بسیاری از والدین بدلیل از دست دادن کنترول و ضعف اعصابشان این اشتباهات را مرتکب میشوند.باید کاری کرد که نترسند وتشویق بشوند, بچه را به بیمارستان بیآورند.لطفا" دوستان روانشناس ومددکاران اجتماعی خصوصا"خارج نشینان وتحصیل کردگان در دانشگاههای معتبر کامنت بگذارند وما را راهنمایی کنند.سپاس از مسئولین سایت که با طرح مشکلات, جامعه ایرانی را برای پیدا نمودن راه حل , به تلاش وامیدارند. مرسی
جمعه 23 اردیبهشت 1390

l3e4uty9irl - امریکا - بربنک
خاک بر سر همچین والدینی مرگ هم واسه این حیونا حرومه. اخه کثافتا حیف که این نعمت نسیب شما وحشی ها شده انقدر زوج هایی هستند که در حسرت داشتن بچهمی سوزند اونوقت شما خوک های کثیف.....
جمعه 23 اردیبهشت 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
بهشت زیر پای مادران است .زکییییییی اینکه مادر نیست کفتاره .
جمعه 23 اردیبهشت 1390

oldboy - انگلستان - لندن
عجب هیولا‌هایی‌ بودن..این زن و شوهرش رو باید بفرستن به زندان رجایی شهر کرج یا کهریزک.
جمعه 23 اردیبهشت 1390

ghafas - ایران - مشهد
به من بدهید آن حیوان را تا با دستهای خودم تکه تکه اش کنم ..خدایا مطمئن شدم که نیستی
جمعه 23 اردیبهشت 1390

Raha81 - ایران - بابلسر
آقای پژمان از حرفتون تعجب می کنم. تا حالا همیشه این موارد مال نا پدری و نا مادری بوده. به نظر شما به این زن میشه گفت مادر؟ همین که پشیمون شده کافیه؟ پس تکلیف رنج ها و درد هایی که این کودک کشیده چی میشه؟ این همه آثار شکنجه مال یه بار کتک زدن هست؟ این نظام اونقدر آشغال و بی قانون هست که این مادر رو چند ساعته آزاد کنه. شما نگران نباشید. ولی ایکاش همونطور که برای اسید پاشی قصاص می کنن برای اینها هم حکمی شبیه به قصاص بگذارن. من از تصور درد این کودک قلبم تکه تکه میشه اونوقت شما می گید مادر!!!!! این بچه پشیمونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعه 23 اردیبهشت 1390

high class - کانادا - ونکوور
انسانم ارزوست .
جمعه 23 اردیبهشت 1390

iranazadiran - ایران - تهران
چه شازده عسلی هستش. از قیافه اش بزرگی میباره معلومه که از خانواده ی بی سر و پایی (مانند ساندیس خوران آدمفروش و رهبرشون ضحاک و سایر دژخیمان رژیم) نیست. چگونه میشود که یک خانواده آنهم در حدی که خود اعتراف به جرمشان میکنند و هریک در خفا مدافع دیگری هستند و مسئولیت جرم را بعهده میگیرند به این درجه از سبوعیت میرسند. اگر ماجرای غیر مرسومی پشت قضیه نباشد تمام این موارد برخواسته و نتیجه ی حکومت جانی ولایت وقیح است. حکومتی که در عرض سی و دوسال خصوصا در دهه ی اخیر که ضحاک کاملا امور را در دست گرفته از هیچ نظر شهروندان را ساپورت نکرده. تمام مدت تظاهر و استرس کمبود بی برنامگی حق کشی ترس ارعاب سانسور زورگویی و هزار معضل را به آنها تحمیل کرده است. اگر فرزندی در خانواده ای اینگونه رشد کند در 99 درصد موارد یا مانند والدین جانی و فاسد میشود و یا روانی در درجه های مختلف که امثال این والدین زنجیری میشود و باید مانند وحوش در بین انسانها زنجیر شده تا آسیبی نرساند. لعنت خداوند بر تمام ایادی این حکومت. آه این مظلومان و مردم بی پناه به جان آمده تا نسلهایشان را خواهد گرفت و تقاص این مظالم را پس خواهند داد....
جمعه 23 اردیبهشت 1390

iranazadiran - ایران - تهران
.... قطعا فرزندان این دجالان شیطان صفت اگر ذره ای انسانیت در وجودشان باشد و نطفه شان با شیطان و اجنه و دیو آمیخته نشده باشد از والدین خبیثشان دوری و بیزاری گزیده و با مردم میشوند نه از خدا خواسته با امکانات و سرمایه ی مادی روانی مردم در طویله هایشان خر غلت زده و از موفعیتشان بهره ببرند. تمام جامعه ی ما از هر نظر زیر پرده ی سانسور است. هیچ حرکت شفافی وجود ندارد این معضلات سر سوزنی از چهره ی واقعی این جامعه است که چون به چشم میاید و علنی میشود خودی می نمایاند وگرنه هر روز شکنجه هایی که بر روح و روان مردم چه از سوی روان بیمار خودشان که حداقل 90 درصد آن تبعات حکومت ناهنجار فاسد است و یا عملکرد حکومت در هر موردی غیر قابل سرشماری و دیدن است. ما متوجه نیستیم این حکومت چه فاجعه و چه معضلی بود و هست هنوز متوجه نیستیم . هنوز سرگرم زندگی روزانه و معمولی خود هستیم. هنوز باور داریم که ما درگیر . این معضل نیستیم چه خیال بیهوده و واهی. همین است که منفجر نمی شویم همین است که تحمل می کنیم. اگر عمق فاجعه را بدانیم و تبعاتی که دامن همه را میگیرد لحظه ای حاضر به پذیرش ذلت بار این حکومت لجن جانی نیستیم.
جمعه 23 اردیبهشت 1390

peghah_bala - ایران - تهران
خدا لعنتتون کنه اخه ادم با این فرشته معصوم اینجوری میکنه اون دنیا چی جوابشو میدین
جمعه 23 اردیبهشت 1390

dar arezoye farda - ایران - کرج
خانوادههایی را مئ شناسم که عمری به پای فرزند بیمار و یا ناتوان جسمی خود از تمامی وجود خودشان مایه میگزارند از خوشی خود به خاطر احساس گناه نا خواسته در مقابل فرزندانشان چشم میپوشند و تمام توانشان را برای حداقل خوشبختیشان سرمایه میکنند و حالا این خبر.....
جمعه 23 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت اول :. من هم از اون زمان دوران بچگی یادم میاد که میرفتم دکان بقالی سر کوچه مون تو تهرون که بقاله اسمش حسین آقا بود مکه هم رفته بود و اهل محلات هم بود و کلی سوره قرآن و عکس امامان قاب کرده تو دکانش که بوی ماست و سرکه و پنیر میداد آویزون بودند بیشتر اوقات که خودش تو دکان بود بقیه پول رو بمن کم میداد علاوه بر آنکه گران می فروخت " شاه فقط دزد بود " و سعی میکرد که تا آنجا که ممکن است پول خرد زیاد بدهد من از روی ناچاری مجبور بودم از همین یه دکان بقالی خرید کنم موقعی که می خواستم بقیه پول را بشمارم حسین آقا بقال که آتش به قبرش ببارد می گفت اینجا جای شمردن نیست برو بیرونه مغازه...بیرون مغازه متوجه میشدم که ایشان بقیه پول را کم داده و برمی گشتم داخل دکان و به اون محلاتی حاجی می گفتم که حاجی پول کم دادی بارها شد که به من گفت من پول را گم کرده و یا برای خودم قایم کرده ام !!
جمعه 23 اردیبهشت 1390

miss dorna - امارات متحده عربی - دبی
من در حسرت یک بچه .....................
جمعه 23 اردیبهشت 1390

mashady - انگلیس - منچستر
تمام گرفتاری از قوانین ماست قوانین به روز نیست قوانین با علوم تازه روان شناسی و جامعه شناسی تطابق نداره قوانین احکام اسلامییه در انگلیس 50 , 60 سال پیش بچه ها تنبیه میشدند ولی امروز هیچ معلمی و هیچ والدینی حق ندارن بچه را کتک بزنند تو ایران میگن بزنید ولی کم بزنید حالا یه روانی هم پیدا میشه که به این میگه کم
جمعه 23 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت دوم :. بابام اون زمون کارمند بانک رهنی بود و مو رو از ماست می کشید و هرروز ریال به ریال می بایست روی صفحه ورق دفترچه می نوشتیم که چه برای منزل خریده شده و برای چه خریده و بقیه پول کجاست وگرنه کمربند شلوارش را می کشید و یا با لنگه کفش بچه هارا آن میزد ؟؟!! من بعد از خرید از بقالی که وارد خانه میشدم و مادرم متوجه کم بودن بقیه پول میشد بعد از فحاشی کردن های زیاد به من که هفت و هشت ساله بودم بجان من می افتاد و با لگد به کمرم میزد و این یک بار و دوبار نبود و البته از بابام هیچ بار کتک نخوردم ولی اون با لقب های ناشایست نیش دار مانند ..گودن ..هالو ...بی عرضه ..و...روانه گوش بنده میکرد !! حاج حسین آقا محلاتی بقال هم به والدینم می گفت بچتون خنگه و دزده بزنید تربیتش کنید..نفت فروشه تو محل که میدید یه بچه اومنده نفت بخره یه نیم لیتری کمتر تو دبه پر میکرد !!
جمعه 23 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت سوم :. قصابه که یه عثمانی نژاد بود و از پشت یخچالش نمی شد دید که چی لای کاغذ می پپچه هرچی گوشت گندیده و دنبه بود لای کاغذ می پیچید و مادرم و بعد از یه پورس کتک زدن بمن میگفت بمن برو این گوشت رو پسش بده ..قصابه هم می گفت این گوشت رو از من نخریدی !! فقط شاه دزد و بد بود که یه بار هم همراه من نیومد بقالی و قصابی و نفت فروشی بهشون یه چیزی بگه !! کتک خوردن و لگد باران شدن کمرم بدلیلی باعث عفونت کلیه هام شد که چندین سال بیمارم کرد ولی حالا مادرم که اون موقع ها غولی برای خودش بود تبدیل به یه پیرزنی شده که هربار تقاضای بخشش ازمن بخاطر اعمال ناپسندیده آن زمانش را دارد!! همان بقال و قصاب و نفت فروش و دیگر دله دزدهای کاسب جماعت محله تبدیل به غول های بسازبفروش اسلامی و سینه زن شدند که تمامی محله را زیر تسلط خود دارند !! زلزله جان کجائی !!!
جمعه 23 اردیبهشت 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس آرتمیس جان فضای پیام خصوصی شما کلی انباشته شده و هیچ فضایی ندارد که من به شما پیام خصوصی بدم عزیزم اگه میشه چند تا از پیام قبلیتان رو از تبادل پاک کنید تا من بتونم یک پیام به شما بدم ممنون هموطن عزیز
جمعه 23 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
مملکت اسلام ناب محمدی مرگ بر دین متعفنتان که فقط بدبختی و فلاکت و دربدری برای ما ایرانیان به ارمغان اورد.
جمعه 23 اردیبهشت 1390

odin - بلژیک - انتورپن
دختر من هم وقتی بچه بود با اینکه اونقدرها شیطون نبود و روحیاتش بیشتر دخترونه بود، اما هر وقت میدیدم خونه رو بهم ریخته میرفتم اسباب بازیهاش رو میاوردم و میریختم وسط اطاق و بعضی وقتها باهاشون بازی میکردم، بلافاصله میامد و با هم بازی و دعوا میکردیم که معمولآ زورش بمن میچربید و اخر سر سوار من میشد و فکر میکرد الان من رخش شدم!نگفتم الاغ که پررو نشین. اما وقتی میگفتم بریم خونه رو جمع و جور کنیم نمیدونید با چه علاقه ای کمک میکرد و دائم سوال میکرد اینو کجا بذارم اونو چیکار کنم. بعد که بزرگتر شد اطاقش مرتب ترین بخش خونه ما بود و دائم بمن و مادرش گیر میداد که این چه وضعیه چرا اینقد اینجا بهم ریخته است؟ زبان بچه ها زبان بازی و رنگ و کارتونه، اون ابلهان خبیثی که نمیفهمن یا بچه نبودن و از مریخ اومدن یا اینکه اصلآ انسان نیستن.چطور ادم میتونه حتا با یک حیوون این کارو بکنه چه برسه به بچه خودش؟جای سیگار روی دست نیما جگرم رو سوزوند.
جمعه 23 اردیبهشت 1390

SSEPEHR - ایران - گیلان
وقتی این خبر دردناک رو شنیدم به حال انسانیت از دست رفته ضجه زدم وگریستم. بمیرم برای صورت پاک معصومش، چطور اینهمه درد را تاب آورد؟!! امیدوارم مامن پناهی داشته باشد.
جمعه 23 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
Fanoos* - ایران - شهمیرزاد . فانوس جان پست پرنیان اکثرا ناسزای اسلامیون است من شاید ماهی یکبار نگاهی به ان می اندازم ولی گزینه ای برای پاک کردن پیدا نکردم اگر می داتید راهنمائی کنید.سپاس.
جمعه 23 اردیبهشت 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
این مادر و پدر شایستگی نگهداری کودک رو ندارند بچه یا باید به خانواده ای که اروزی بچه دار شدن را دارند و امکاناتشان خوب است سپرده شود یا اداره بهزیستی مسئولیت او ا بعهده گیرد که متاسفانه وضع کشور ما بسیار وخیم است ازاین نظر. خداخودش بداد اینگونه بچه ها برسد
جمعه 23 اردیبهشت 1390

Pezhman - اتریش - وین
Raha81 - ایران - بابلسر .دوست گرامی.اتفاقی دردناک رخ داده. بهترین راه چاره چیست.؟ اگر اشتباه رفتار کنیم دود آن به چشم کودکانی خواهد رفت که در همین هنگام زیر شکنجه هستند.دیوانگی و جنون آنی, این مادر , باید ما را بفکر راه چاره بیندازد.و اگرکارشناسان و متخصصین ما را راهنمایی کنند .بهترین راه چاره را یاد خواهیم گرفت. همیشه نباید آسانترین وکوتاهترین گزینه را برگزید.به امید روزی که هیچ کودکی شکنجه نشود.پیروز باشید
جمعه 23 اردیبهشت 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
مملکت ما مملکت بی در و دروازه است کشور ما قانون ندارد.اگر یک چنین عملی در بلاد کفر میشد.باور کنید بدون هیچگونه سئوال وجوابی این دو جانور یعنی پدر و مادر را با دستبد و مثل حیوان تحویل زندان میدهند. باور کنید به تنها چیزی که همین ملت کافر در بلاد کفر گذشت نمیکند همان ازار و اذیت این فرشتگان و بی زبانانی است که نخواسته از یک پدر و مادر بی شعور وبی منطق و بی کردار بدنیا امد ه اند .من نمیدانم بکجا باید متوسل شد . من نمیدانم اینگونه ظلم وستمی که هر روز در ان کشور اسلام زده ناب محمدی بیشتر و بیشتر میشود باید از چه طریقی و به کدام مقام بین المللی باید متوسل شد. من فکر میکنم در کشوری که فرهنگ روزانه ان تیر خوردن بگردن بچه 6 ماهه علی اصغر است و یا گوش بریدن علی اکبر است یا دست بریدنابلافضل عباس است لذا کودک ازاری یک فرهنگ معمولی و جا افتاده در این کشور عدل اسلامی خواهد بود . باور کنید اگر در ایران بودم هر چند بمن ارتباطی پیدا نمیکند ولی بیک طریق منطقی و قانونی مشکلاتی برای این دو جانور پیش میاوردم که خود انها لذتش ببرند. باور بکنید از من. هرچند اینگونه جنایات اولین و اخرین ان نخواهد بود
جمعه 23 اردیبهشت 1390

AFGPersian - سوئد - مالمو
تو رو خدا این عکس و پاک کنید. جیگر آدم سوراخ میشه .
جمعه 23 اردیبهشت 1390

Artosh - ایران - تهران
ای خدا...........! ننگ بر اون پدر و مادر آشغال. نمیدونم چی بگم فقط میتونم بگم چند قطره اشک ریختم برات نیمای کوچولو. از این نیماها زیاد داریم. پشت چراغ قرمزها و ...
جمعه 23 اردیبهشت 1390

iranazadiran - ایران - تهران
odin - بلژیک - انتورپن. ببخشید توهین نشه اما دختر ما هم از پدرش وقتی کوچک. بود خوب و حرفه ای سواری میگرفت. از دور دورخیز میزد و می پرید روی پشت پدرش که زین کرده آماده برای سواری دادن بود بلافاصله هم بهش نچ نچ میکرد. تا راه بیفته چنان در این ژست فرو میرفت که وافعا گمان میکرد بر رخش سوار شده البته نمی دونم چرا هروقت میخواست سواری بگیره نمی گفت بابا آماده باش اسب سواری کنم و میگفت (بلا نسبت همه ی بابا ها) بریم الاغ سواری. با اینکه بارها به هردو برای به کار بردن این واژه اعتراض کرده بودم اما هر دو بی اعتنا از این واژه لذت میبردند تازه معترض من هم میشدند که راحتشان بگذارم. البته خوشبختانه در نوجوانی که دخترم مدتی اسب سواری میکرد مهارت سواری گرفتن از پدرش خود را خوب نشان داد و بی مهابا سوار اسب میشد.
جمعه 23 اردیبهشت 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس درود آرتمیس جان..امیدوارم همیشه ایام بر وفق مرادتان باشد. چشم عزیزم الان راهنماییتون میکنم . وقتی وارد تبادل نظر پرنیان شدید روی پیام خصوصی وقتی کلیک کردید ..پیام ها وقتی ظاهر شد به دلخواه هر پیامی رو که دوست داشتید حذف کنید اول مارک دار کنید بعد به صفحه آخر همون صفحه بیایید و که سمت راست نوشته پیامهای انتخابی که نوشته جابجای پوشه ها وقتی بازش کردی دومین گرینه نوشته حذف روش کلیک میکنید و پیامهای که مارک دار کرده بودید حدف خواهد شد , امیدوارم تونسته باشم کمکتان کرده باشم و منظورم رو رسونده باشم !!. همیشه موفق و کامیاب باشید آرتمیس جونم .
جمعه 23 اردیبهشت 1390

iranazadiran - ایران - تهران
haghighatgo - آلمان - برلین. آقا چه معنی میده مظلوم است که ظالم پرور است. شما هم خوب کتک خوره تون خوب بوده چرا مثل حالا حرفتونو بی مهابا نمیزدید و از حق خودتون دفاع نمی کردید. زورتون به ما ها رسیده و استنطاق می کنید چرا بقاله رذل رو یه جوری سرجاش ننشوندین. مثلا با یه پلخمون که اون موقعه ها دست پسر بچه باد و به جون گنجشکها میافتادن شیشه مغازشو نمی شکوندین یا به بطری های سرکه و ترشیش نمی زدین البته جوری که نفهمه وگرنه از اون هم کتک می خوردین. بچه ها در قدیم بیشتر از مادرها کتک می خوردند تا پدرها. آخه برا خودشون سالاری بودن و خوب جولان میدادن و صرفه جویی هم نمیکردن.
جمعه 23 اردیبهشت 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
این پدر ومادر رو باید تحویل تیمارستان داد......متاسفم برای مرگ عاطفه
شنبه 24 اردیبهشت 1390

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
کار این بدر و مادرهیچوقت از ذهن این بسر بچه باک نمیشه و تاثیرهای منفی زیادی روش میذاره حتی شبها هم خوابهای بد و استرس و لرز و عرق بیجا و ....ولش نمیکنه. واسه من هم چنین اتفاقی غیر از سوزوندن زمانی که مدرسه ای و کوچیک بودم افتاده البته نه ازسوی بدرومادرم وبلکه از سوی داییم جلوی مادرم. چون اینقدر خسته از کار شب بودم صبح اون شب که خونه اومدم نرفتم واسش بیگاری. الان که حدود 25 سال ازاین قضیه میگذره هنوز خواب اون روز رو میبینم و اثرات منفیش رو خودم. یا زمانی که 2/3ساله بودم وقتی میخواستن یه جا بنشونمن مامانم که قدیمی بودن میگفت بچه بر با موتورش اومد ببره ات! من هم هر شب خواب میدیدم یک موتور ایچ ابی که روی ترکش یک خورجین داره و تو هر طرف خورجینش دو سه بچه اون تویه و اومده منو ببره و بدر مادرم گریه میکنن که نبرم. که هرشب ازخواب با جیغ میبریم و متکام انگاری یک بارچ اب که عرقم بود خیس بود.دارو هم کارساز نیست نه خواب شب دارم نه زندگی روز.اینو گفتم .احیانا شماازاین روشهاندانسته بافرزندانتون نکنید
شنبه 24 اردیبهشت 1390

0102 - افغانستان - هرات
در قسمت عکسها یادتونه ( بدترین مادران دنیا ) این زن و شوهر رو هم باید بذارن توی جمع این حیوانها شاید رتبه اول رو بگیرند.
شنبه 24 اردیبهشت 1390

ممقلی - ایران - شیراز
پر واضح است که در جامعه ای که هیچ نشانی از زندگی در عصر متمدن وجود ندارد ،والدین تحت فشار های عصبی مجبور می شوند در جایی این فشار ها را خالی کنند.چشم رهبر،رییس جمهور،ودیگر سران این جمهوری نکبت ، روشن
شنبه 24 اردیبهشت 1390

asal.bano - انگلستان - انگلستان
امروز خواهرم به این بیمارستان رفته بود برای دادن چند تا اسباب بازی, مددکاری بیمارستان گفته نیما به بهزیستی منتقل شده, از نظر فیزیکی بهتر شده ولی روحی نه, پدر مادر هم زندان هستند. لطفا child foundationفیس بوک را هم دوستان چک کنند هفته ای یک بچه برای کمک گذاشته میشود. با 20 دلار پرونده ومشخصات بچه در اختیارتان قرا میگیرد, اگر خواستید ایران رفتید از نزدیک می بینیدشان. بچه بی پناه ایران زیاده.
شنبه 24 اردیبهشت 1390

raha.volcano - ایران - تهران
من که پدر و مادرم برا بزرگ کردنم چیزی کم نذاشتن , هر چند وقت یه بار که قاطی میکنم میگم : مگه از من اجازه گرفتید که منو بدنیا آوردید. حالا این بنده ی خدا چی باید بگه؟ خدا کنه پدر و مادرش واقعا مشکله حاد روانی داشته بوده باشن!!!!!!!1 در غیر این صورت آبرویه نسل بشر رفته !
شنبه 24 اردیبهشت 1390

monairan - ایران - تهران
خدایا سر این ملت چی اومده اینهمه زجر را تحمل کردند تا جامعه به معنویت برسد.این. است معنویت بمیرم برای دل این بچه ی بی گناه .این اخوند های کثافت برای حفظ حقوق کودکان چکار کرده اند . کجا در این مملکت مددکار های اجتماعی ضریب امنیت. خانواده را بررسی می کنند.70000 نیرو میریزند به خیابان که به مانتوی مردم. گیر بدن . ای ننگ بر این حجابتون.ائینتون ایمانتون.بریزین خیابون حجاب. هاتون را اتش بزنین .شایدبالاخره تونستین این حکومت ننگین را که از ادمها. حیوان ساخته نابود کنین.
یکشنبه 25 اردیبهشت 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
asal bano مرسی از تو خانم نازنین . ممنون از تو و خواهر مهربان تر از تو
یکشنبه 25 اردیبهشت 1390

covar - ایران - تهران
haghighatgoo-المان-برلین نگفته بودی تو تهران بدنیا اومدی دروغگو این همه خالی نبند اخر کاری مکنی که المان زلزله بیا ضمنا درگذشت برادرتون در صانحه اتش سوزی ساختمانهای نیمه تمام مشهد را به شما تسلیت میگم همشهری از کابل
یکشنبه 25 اردیبهشت 1390

covar - ایران - تهران
haghighatgo-المان-برلین ایا واقعا اینهایی که با فرزندان خود اینطور رفتار مکنند میشه اسم انسان را روی اینها گذاشت haghighatgo تو هم سومین مورد کودک اذاری طی یک هفته گذشته هستی
یکشنبه 25 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +438شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +277رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +255یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +232سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +220‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +213پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +181پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +160«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد