هشدار مصباح در مورد اداره جامعه توسط امام زمان


هشدار مصباح یزدی در مورد کسانی که می گویند امام زمان جامعه را اداره می کندآقای مصباح یزدی می گوید که باید رئیس جمهور ایران را از دست کشی که شیفته اش شده است نجات داد.

محمدتقی مصباح یزدی، از روحانیون محافظه کار ایران هشدار داده است باید مواظب کسانی بود که می گویند "امام زمان خود جامعه را اداره می کند".

به گزارش مرکز خبر حوزه، آقای مصباح یزدی در دیدار با اعضای هیئت موتلفه، از تشکل های اصولگرا در جمهوری اسلامی، گفت که ممکن است در ابتدا شنیدن چنین سخنی برای علاقه مندان به امام زمان خوشایند باشد، اما این سخن به معنی آن است که دیگر نیازی به واسطه و نائب نیست.

او گفت: "حال اگر کسی که این سخنان را می گوید، ریاست و پول و سابقه هم داشته باشد و خدمات دولت نهم و دهم هم در اختیار او باشد و رئیس جمهور هم بگوید هر چه دارم از او دارم چه تاثیراتی می تواند داشته باشد؟"

طی هفته های گذشته، شماری از طرفداران رهبر ایران، تعهد رئیس جمهوری به "ولایت فقیه" را زیر سوال برده و حملات شدیدی را علیه "جریان انحرافی" در دولت آغاز کرده اند.

آنان از اطرافیان محمود احمدی نژاد و به ویژه اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر او به عنوان "جریان انحرافی در دولت" یاد می کنند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری گفت که امروز می بینیم یک مقام رسمی کشور می گوید دیگر دوران شعارهای اسلامی گذشته است، پلورالیسمی است که در گذشته سایه اش را با "تیر می زدیم".

آقای مصباح یزدی این سخنان را پیش آمد جایگزین شدن ارزشهای فردی به جای ارزشهای اسلامی و جایگزینی نام ایران به جای نام اسلام دانست.

پیش از این هم محمدتقی مصباح یزدی، کسانی را که "بی شرمانه مکتب ایران را به جای مکتب اسلام معرفی می کنند"، غیر خودی خوانده و گفته بود:"ای کسانی که ادعای خط امامی می کنید، امام راحل در کدام سخنرانی خود از اسلام نام نبرد و از ایران نام برد؟"

اصولگرایان منتقد دولت در ماه های اخیر به شدت از مطرح شدن اصطلاح "مکتب ایرانی" توسط اسفندیار رحیم مشایی، انتقاد کرده اند.

این در حالیست که محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران بارها در سخنانش به حمایت تلویحی از سخنان اسفندیار رحیم مشائی پرداخته است.

محمدتقی مصباح یزدی در ادامه گفت و گوی خود با اعضای هیئت موتلفه از ملاقاتهای "این فرد با شخصیتهای بین المللی" که خبر آن در جایی دیگر انعکاس پیدا نکرده خبر داد و گفت: "رئیس جمهور هم وزیر امور خارجه را برکنار می کند و می گوید سیاست خارجی من را ایشان باید اداره کنند."

آقای مصباح یزدی اقدامات اخیر را که باعث ناخرسندی رهبری و علما و مردم متدین شد نادرست خواند و گفت: "در مرحله نخست باید شخصی را که شیفته این فرد شده متوجه اشتباهاتش کنیم و در مرحله بعد خواص فریب خورده هم را نجات دهیم."

به نظر می رسد این سخنان آقای مصباح یزدی اشاره ای به تنش های پیش آمده بر سر وزیر اطلاعات ایران، حیدر مصلحی باشد.

در پی انتشار خبر پذیرش استعفای حیدر مصلحی وزیر اطلاعات توسط محمود احمدی‌نژاد، رسانه‌های ایران از مخالفت آیت الله خامنه‌ای با این استعفا خبر دادند و دلیل کناره گیری آقای مصلحی را اختلاف میان او و محمود احمدی‌نژاد دانستند.

این اختلاف سرانجام منجر به ادامه وزارت اطلاعات آقای مصلحی با حکم آیت الله خامنه ای شد اما پس از آن به مدت ده روز آقای احمدی نژاد، ظاهرا به نشانه اعتراض به این تصمیم، در جلسات هیئت دولت شرکت نکرد.

حضور مشترک رئیس دولت و وزیر اطلاعات برای اولین بار در جلسه ۱۴ اردیبهشت (چهارم مه) هیات وزیران و به دنبال اوج گیری حملات عده ای از محافظه کاران علیه محمود احمدی نژاد گزارش شد.

این گروه از محافظه کاران منتقد دولت، محمود احمدی نژاد را به خاطر پافشاری بر اختلاف خود با حیدر مصلحی پس از ابقای وی توسط آیت الله خامنه ای، مورد انتقاد قرار داده بودند.

dara20 - ایران - تهران
گور پدر نائب چلاقدست امام زمان و دلالان یفیوز دین مبین اسهال. تمساح تو خفه شو.
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

iranazadiran - ایران - تهران
تو تمساح درد امام زمان و موقعیت او را نداری. تو که ضحاک را با همین حرفها به تسخیر خود در آوردی و نفس فرعونیش چنان جنبید و خود را نشان داد که در تاریخ ادیان بی سابقه است نگران شکستن بت نایب قلابی امام زمان که ضحاک باشد هستی. همان نایب قلابی که از شیخک علاف عقده ای ساختی چرا که خودت در جایگاهی قرار بگیری که اگر غیر از این بود کاه بارت میکردند و از طرفی دشمنی دیرینه ات را با اسلام و مسلمانان به نتیجه برسانی جهود صهیونیست نسل اندر نسل. به امید خدا که نایب قلابی و تو و بیت خبثش و کلیه دژخیمانش به چاه ریخته شوید تا مردم از نایبهای قلابی پی در پی راحت شوند و ایران از دست شما جادوگران آزاد.
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

sourena.de - المان - ااشتوتگارت
دوباره اسلام بخطر افتاد و تمساح در فکر نجاتش!!!
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

اقتدار - دانمارک - هالته
وقتیکه ترس از رفتن, سایه می افکند.
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
این اخوند بشکه ای را زود ببرید تیمارستان. حالا خوبه در دنیای اینترنت و ماهواره و تلفن موبایل و.....زندگی میکنیم اگر اینها نبود چه بلایی این ح..زاده های تازی بر سرمان میاوردن
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

khosh bavar - ایران - یزد
خدا عاقبت این کشور را به خیر کند که اداره ان بدست جن و شیطان و امام زمان است !
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

Sir.amir - انگلستان - منچستر
امان از دست این ملاها تا دیروز احمدی به نفع شان بود خوشحال بودن هاله نور را دیده حال که بوی مخالفت با خامنه ای را میده شروع به لجن پراکنی کردن که اینجور انجور بیشرفتر از اینها خودشونن و باباشون
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫امام زمان کار دیگری نداره و فقط ایران را اداره میکنه؟پس تکلیف سایر کشور های اسلامی چی میشه؟ اینهادهمه کشک است و امثال مصباح خودشان میدانند و برای همین ادعا دارند که فعلا همه چیز دست نائب امام است،اگر این حرف را نزنند امثال احمدی نژاد قدرت را قبضه خواهند کرد.تازه بر فرض فرض فرض که امامی غایب وجود داشته باشد،چرا باید در کشوری غیر از زادگاه خودش رهبر شود،او که ایرانی نیست.
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
امام زمان در کدام گوری بود چقدر خر تشریف دارید در حالیکه دیگر کشورهای غیر اسلامی هر روز درهای عجیبی از علم را می گشایند شما دیوانگان اسلامی به دیوانگان دیگر کشورها و الاغ صد سور زده اید گورتان را گم کنید به وطنتان عربستان با ان دو خیانتکار که هدفشان بازگشت به دوران خلائی امام راحل است.
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

chindoo - کانادا - ونکوور
dara20 . . خیلی باحال گفتی کلی حال کردم
جمعه 23 اردیبهشت 1390

shahab46 - المان - هانوفر
اگر عرضه کاری داشت چندین سال از زیرش در نمی رفت و غیبت نمی کرد .اخوندا خودشان درس خریت خوانده اند فکر میکنند همه این جفنگ ها را باور میکنند
جمعه 23 اردیبهشت 1390

jeneral75 - ایران - اصفهان
دیگه کافیه دغل بازان،ایندفعه با هم کشت و کشتارهم راه بیندازید رای نمیدهیم،رای نمیدهیم،رای نمیدهیم،رای نمیدهیم
شنبه 24 اردیبهشت 1390

محمداصلی - ایران - تهران
این اخوند پست فطرت همراه بقیه آخوندهای جاهل و نادان تا همین چند ماه پیش از اداره مملکت توسط امام زمان حرف میزد و همین پدرسوخته ها بودند که میگفتند کابینه ا.ن. به تایید امام زمان رسیده است و اعتراض به تقلب انتخاباتی را مبارزه با امام زمان اعلام و حکم کشتار مردم را به جرم رد امام غایب صادر کردند . حالا بعد از این همه جنایت و خیانت به مردم متوجه شده اند چه غلطی کرده اند که از دیوانه ای مثل ا.ن. حمایت کردند و برای تبرئه خود از جرایمشان دارند این حرف ها را می زنند . واقعا که بی شرمی و وقاحت این ها حد و مرزی ندارد .
شنبه 24 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +438شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +277رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +255یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +232سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +220‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +213پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +181پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +160«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد