افزایش ۷۵ میلیارد تومانی بودجه سپاه پاسداران

افزایش ۷۵ میلیارد تومانی بودجه سپاه پاسداران

 جرس: نمایندگان مچلس شورای اسلامی به پیشنهاد کمیسیون شوراها و امور داخلی ۷۵ میلیارد تومان به بودجه سپاه پاسداران در لایحه بودجه ۹۰ اضافه کردند. 




به گزارش مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی لایحه بودجه ۹۰، با الحاق جزئی به ردیف بودجه سپاه، مقرر کردند ۷۵ میلیارد تومان به منظور تامین هزینه‌های ماموریتی به ردیف بودجه این نهاد اضافه شود. 

نمایندگان با ۱۳۹ رای موافق، ۹ رای مخالف، ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۰۳ نماینده حاضر در مجلس این پیشنهاد را به تصویب رساندند. ۴۹ نماینده نیز در رای‌گیری شرکت نکردند.

saitama - ژاپن - توکیو
هزینه های ماموریتی که شامل کارهای تروریستی است . درضمن49 نماینده نخودی هم داریم که میتوانیم مفتخر باشیم
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
سپاه جنایتکاران و قاچاقچیان با فرماندهی "محمدعلی جعفری" که گردانندگان ِ نظام دیکتاتوری اسلامی میباشند . به گزارش World Tribune از مخالفین بشار أسد - رئیس جمهور سوریه - ایران نیرو های سپاه پاسداران را جهت سرکوبی هزاران تظاهرات کننده مخالف بشار أسد فرستاده است .آنها می گویند سپاه پاسدارن صد ها کاماندو را بوسیله بالگرد به شهر درعا اعزام کرده است .جنایتکاران و قاتلانی که در دارائی و اموال مردم ایران غوطه ور گشته اند در حالی که بسیاری از کودکان از فقر و گرسنگی دست به انجام هر کاری میزنند و موردِ آزار های جسمی و جنسی قرارمیگیرند و از طرفی دیگر آنهائی که دارییشان فقط یک موتور میباشد که با آن مخارج خود و خانوادشان را تامین کنند. مسلمانانِ درنده ای که خون ملت را میمکند تا برقرار بمانند .
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
ای بابا شماها چقدر نظر تنگ وبخیل هستید وقتیکه 6 درصد به حقوق کارمندان اضافه کردند چرا کسی چیزی نگفت .حالا برای این چندر غاز حدیث میسازید .خیلی بی انصاف هستید .مگه نه ..
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
حیف 72 ریال باید فقط کاه و یونجه به این مزدور های کثیف فرصت طلب داد که مردم ایران را به خاک و خون کشیدند مرگ بر شماها اراذل و اوباش بی سواد که گاو و خر پیش شما خرالهی ها لیسانس دارد. کشور گل و بلبل را به گ....کشیدید
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

khosh bavar - ایران - یزد
با این پول اسلحه میخرنند که مردم را بکشند و با وسایل مجهز نظامی باعث پیدا کردن و روانه کردن ما به کهریزک و اوین و یا با فرستادن مهمات جنگی به کشورهای صغیر اسلامی و افریقایی باعث درد و رنج ان مردم شوند !
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

8888016400 - هنروستان - ناسیک
، ۹ رای مخالف،
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
feminism - انگلستان - لندن . دوست عزیر مثل اینکه ما ول معطلیم اعدام شکنجه روزانه شده هر روز بودجه های میلیارد میلیاردی به سازمانهای جنایتکار داخل و خارج و هزار بدبختی/انوقت عده ای در عزای بن لادن قلم فرسائی می کنند /عده ای در عزای حصر خانگی دو ترمز خیزش موسوی -کروبی و تعدادی میلیارد ها را به شکم شاه عربستان یا بشار اسد بی شرف و یا برای زیارت به عراق همان عراقی که 1 میلیون ایرانی را کشته و زخمی کرد هجوم ارتش سایبری به سایت زیر عنوان .توهین نکنید زیر عنوان ما می گوئیم موسوی و کروبی شما هم مثل 1357 بگوئید بع بع!!! اینست ایران بلازده ی امروز. پیروز باشید در زندگی شخصیتان///خلایق هر چه لایق///
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

بی خیال - ایران - کرمان
البته نمایندگان مقام معظم رهبری. هرچی آغا بگن همونه. تازه به این هم نمیگن دیکتاتوری یا کودتای نظامی. این یعنی شما مردم برده مقام معظم هستید
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

alexxx - اتریش - وین
وای .. چقدر مایه میره به حساب سپاه. به خدا قسم تموم سرمایه ای که فقط به سپاه داده میشه برای اداره کردن تموم کشور کفایت میکنه. اخه این سرمایه کلان رو واسه چه مواردی مصرف میکنند, چون تمام مخارج رو که حساب کنی باز هم کمتر از نیمی از بودجه هم احتیاج نیست. به یقین این پولها سر از حسابهای شخصی در میاره. سپاه که اصلا بودجه لازم نداره. یک پا بهش تشویقی بدن میشه چهارپا کافیه براش.
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

sheyvar - ایران - ارسباران
49 نفر که نمیدونند رای یعنی چه ?.
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
توقع نداشته باشیم این پولها در روستای من خرج شود حتی در عالم رویا !!
جمعه 16 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
ARTEMIS-SW- آرتمیس جان, رهبر کج دست و تک دستِ فرماندۀ آدمکش سپاه گفته: سپاه صرفاً نظامی نیست بلکه یک سازمان امنیتی، فرهنگی، عقیدتی، سیاسی و نظامی است یعنی همه جنبه‌های کارکردی از سپاه مورد انتظار است تا بتواند نقش خود را که در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ‌امنیتی و اطلاعاتی ایفا کند." یعنی چاپیدن و قاپیدنِ مردم برای سر پا نگهداشتن نظام فاشیستی از واجبات و لازمات میباشد . متأسفانه مردم بد را با بدتر مقایسه میکنند و غافل از آنکه سبز و زرد و نارنجی اشان سر تا به پا از یک کرباسند . منهم برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم .
جمعه 16 اردیبهشت 1390

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
من شرط میبندم اگر تصویب نمیشد.رهبر الدنگ تصویب میکرد. این یک خوش خدمتی به افت الله رهبری و بیت فحشای رهبری هست و بس.
جمعه 16 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
اغتشاشیدم به روح نکبت خمینی که موجود ...... یی چون سه پا(سپاه)را به جان ومال وناموس.مردم انداخت.به امیدانروز که سگها وگرگها استخوانهای امام هندیزاده را به دندان بکشند.
جمعه 16 اردیبهشت 1390

baharmazaheri - دبی - عجمان
غیر از سپاه مگه پول جای دیگه ایم هست??? اهریمن بزرگ سناریوی سپاه را با قبضه کردن ثروت ملی نوشت شانس اوردیم ثروتمنده کشورمون . وگرنه مثل کره شمالی از فقر تو سوپ علف کنار خیابون میریختیم!!!!!!
دوشنبه 19 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.