واکنش‌ها به کشته شدن اسامه بن لادن

واکنش‌ها به کشته شدن اسامه بن لادن

جامعه بین المللی به سرعت نسبت به کشته شدن اسامه بن لادن به دست نیروهای ویژه آمریکا، واکنش نشان داده است.

مقامات پاکستان با انتشار بیانیه‌ای کشته شدن اسامه بن لادن را ضربه بزرگی برای سازمان های تروریستی در سراسر جهان وصف کرد.

حامد کرزی، رئیس جمهوری افغانستان، خبر کشته شدن اسامه بن لادن را خبر مهمی خواند. او گفت که طالبان باید از مرگ اسامه بن لادن درس بگیرند و از جنگیدن پرهیز کنند.

وزارت امور خارجه هند در واکنش به عملیات نیروهای آمریکا و کشته شدن اسامه بن لادن، بیانیه ای منتشر کرده و در آن گفته است که مبارزه علیه تروریسم باید بدون وقفه ادامه پیدا کند.

نیکولا سارکوزی، رئیس جمهوری فرانسه، از پیگیری و سرسختی نیروهای آمریکا در پیدا کردن رد اسامه بن لادن تجلیل کرد. آقای سارکوزی کشته شدن اسامه بن لادن را رویدادی عمده در مبارزه جهانی علیه تروریسم توصیف کرد.

بریتانیا هم از این خبر استقبال کرد و آن را گامی بزرگ به جلو خواند. اما دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا، هشدار داد که کشته شدن اسامه بن لادن به این معنا نیست که دیگر از سوی تندرویان تهدیدی متوجه جهان نخواهد شد.

روسیه در واکنش به این خبر کشته شدن رهبر شبکه القاعده را نقطه عطفی توصیف کرد.

ریلا اودینگا، نخست وزیر کنیا، کشوری که خود نیز بیش از ده سال پیش هدف حملات القاعده قرار گرفت، این خبر را مثبت خواند.

خبرگزاری‌های ایران هم در واکنش اولیه خود به این خبر، نسبت به آن اظهار تردید کرده اند. به گزارش خبرگزاری مهر، علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در صحت خبر کشته شدن اسامه بن لادن ابراز تهدید کرده است واین موضوع را بهانه ای برای گرفتن امتیاز برای ایجاد پایگاه نظامی دائمی آمریکا در افغانستان توصیف کرده است.

arefam - فرانسه - پاریس
یا یا اینکه تروکژه. مونتاژ عکسی مربوط به سال 2009 و اژانس فرانس پرس هم در موردش توضیحات کامل داده. خبر کامل رو در لو پاریزین (Le Parisien) نوشته. در عکس کاملا مونتاژ ریش مشخصه و تازه عکس از عکس ده-پونزده سال پیش بن لادن هم جوونتره.
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
دوستان عزیز به اظهار نظر کشور برادر مسلمان انګلیس توجه کنید !!!!! مثل اینکه دوست نداشته این افراطی جانی از بین بره !!! چون کشوری مثل انګلیس نفعش تو مشکلات دیګر کشورهاست ږ مرګ این انګل را به ملکه انګلیس تسلیت میګیم!!!!
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

eshqali - امارات - دبی
ای کاش که زودتر واکنش نشان می دادند نه تا منافع خود را در ان نمی بینند عکس العملی از خود نشان می دهند اگر احساس مسئولیت میکنند هرجا که مظلوم کشته می شودند باید ظالم بسزای خود برسند وفرصت ندهند که ظالم هرکاری بکند مردم بحرین فراموش نشوند
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
خبر گزاری ایران نه الصوت العربیه والاسلامیه--- پس مانده های یک ننه و 100 بابای عربها....گ..خورد با 77 پشت عربش.//عرب عربستان انهم مردان اسلامی و شهوترانش// نه اعراب یهودی مسیحی و اتئیست // !!!بسوزید پدر معنوی شما به دبلیو سی رفت.
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

SSEPEHR - ایران - ایران
امیدوارم تروریست برای همیشه از بین برود وصلح ودوستی ومحبت بین آدمیان برقرار شود. این شعر هم خدمت بن لادن ها!! هر گاه که آتشی بر افروخته ای یکباره در آن فتاده وسوخته ای.
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
صدام ها وکره لادن ها دستپرورده های سیا هستن !تا وقتی که منافعشون ایجاب کنه چاق وهارشون میکنن -اونجا که لازم باشه تبلیغ می کنن "بد منه"-بعدش هم که تاریخ مصرفشون گذشت مثل سگ می کشننشون.همون سیستم مافیا وکارتل های مواد .
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
هیچ وقت صحنه قتل عام سی چهل تا از کودکان خردسال عراقی که دور یک سرباز امریکایی جمع شده وشکولات میگرفتند یادم نمیره.که یک انتحاری القاعده به خاطر کشتن یک سرباز ,بیش از سی کودک را با انفجار خود تکه پاره کرد.اکثر گروه های تروریستی مسلمین محمدی هستند.لعنت بر خمینی,صدام,قذافی,اسد,بن لادن وبزرگترین تروریست تاریخ محمد بن عبدلله.
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بهتره بگیم بن قاطر مسلمان واقعی خوب رفت پیش حوریان و قلمانها
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
nader46 - انگلیس - لندن خیلی ذهن عقب مونده ای داری . کمی اطلاعت را راجب به اشغالگران زیاد کن . اون سربازی که به بجه ها شکلات میداد خبر انحرافی بی عقلی مثل توست که براشان دلسوزی کنی. چرا از کشتار زنان و کودکان که بدست اشغالگران صورت میگیرد لال میشی. در مورد رسول اکرم بدان که به1.5 میلیارد انسان توهین کردی.
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫هنوز عکس و یا فیلمی جهت ثابت کردن این موفقیت بعد از ده سال تجسس نشان نداده اند!!!.امیدوارم که دیگه قائله ختم بخیر شود و ریشه ترور و حتی ظلم و چپاول در دنیا ،بخصوص خاورمیانه خشک شود.تا دولت های چپاولگر و زورگو در جهان فعال باشند،عده ای هم با ایجاد ترور و حشت عمومی اعتراز خودشان را نشان میدهند.
سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
danial nabi - تو هم حتمأ به سببِ فشارهائی که بهت وارد شده جلو مانده ای !! آتش بر گور رسول خدای بچه بازت بریزد که قتل و خونریزی و آدمکُشی را ترویج داد ! مردکِ تازیزادۀ متملق و چاپلوس . عوض یاوه گوئی و چرت و پرت نوشتن تو برو مخچۀ زنگزدۀ اسلامیت را سوهان کاری کن که مبلغین انحراف و فساد امثالِ تو میباشند نه شخصی که به یک آشغال عقیده ندارد . به تو چه که دیگری چگونه فکر میکنه که قُلچماق بازی و قُلدری میکنی !
سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
دانیال نبی!!!!چه توقع هائی از چه کسانی داری!نکنه فکر کردی این پرفسور تا حالا مطالعه ای غیر از زن روز ومجلات مشابه داشته? بذار توو عالم "سکس اند ث سیتی " و"کری هفرننیش" بمونه وفکر کنه میزان درکش رو همه مثل مطلقه های دیازپامی وفال قهوه ای دور وبرش -تحسین می کن !
سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
دانیال جان.این همه اثبات کامنت من در باره تحسین وتائید نظرات ندا توسط مطلقه های دیازپامی وفال قهوه ای وفیلسوف مکتب زن روز دور برش!خووندی نظر فمینیسم رو????
سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
MIRZADEH ESHGHI- مذهب باشی تو گوئی که چون و چرا را نگویم -- همین است نزدیکِ من مذهبِ خر !
سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
MIRZADEH E ESHGHI- شما خودت که با سرعتِ نور از دیازپامی ها جلو زدی حاجی میرزا ! نام کاربری " نادر" را " ندا " میگوئی !!؟ حالا معلوم شد که چه کَسی مجّلاتِ زن روز و مشابه آن را میخواند !! لازم است که شیشه یا بلور محدّب السطحین عینکتان را عوض کنید تا شاید بهتر ببینید و بیشتر متوجه بشوید !
سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390

پویا استانبول - ترکیه - استانبول
لعنت همه مسلمانان جهان بر کسانی که به پاک ترین افرینده خدا یعنی محمد.ص. ناسزا می گویند. امید وارم خداوند این بی حرمتی nader 46..را بی جواب نگذارد.هر چند می دانیم خداوند انسانهای معلول ذهنی را مئاخذه نمی کنه .
سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
پویا استانبول - ترکیه لعنت خداوند بر کسی که با شصت سال سن با دختر 7 ساله هم خوابگی کند و در کتاب اراجیف نامه اش مردم را تشویق به کشتن و تجاوز و گردن و دست و پا قطع گردن کند و لعنت بر خودت در ضمن معلول ذهنی و احمق کسی است که کورکورانه از این تازی نامه مثل گوسفند اطاعت کنه و شعور و فهمش را به باد بسپرد
سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
سالها خدای دروغین و فرستادۀ دغل بازش را سرزنش و ناسزا گفته ام ولی این موجودِ خیالی در آسمانها گوئی کور و کَر است و هر چه میگذرد زندگی بر وفق مراد میچرخد و تا به حال هم در زندگیم موفق و کامیار و بهره مند بوده ام. این نفرینها برای من به اندازۀ پشم چیده شده هم ارزش ندارد. هر چقدر میخواهید نفرین کنید اصلا یه "امامزاده نفرین" بسازید و روبروی قبلۀ سنگِ سیاهتان به سرو سینه زده و دخیل ببندید ! در ضمن زوزه کشیدن فراموش نشود !
سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
MIRZADEH E ESHGHI دوسلدورف من نظرات تو را فرستادم به دانشگاه هاروارد و همه هاج و واج ماندند و گفتند مدارکت را زود بفرست چون دانشجو ها زیر فشار درس هستند بعضی موقعه ها احتیاج به خنده دارند برای همین به تو در رشته دلقک و اراجیف دو زاری گفتن جا میدهند همینطور در رشته روان پریشی و عقده های نداشته میتوانی درس بخوانی
سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
پویا استانبول - ترکیه - استانبول. اولا مواخذه هست و مئاخذه نیست بیسواد. دوما من و مایی که معلول ذهنی هستیم و مورد مواخذه قرار نمیگیریم, تو رو سننه. تو برو با ابجی سمانه ساندیستو بخور حرف مفت و زیادی و بی محتوا هم پیشکشش اون جدو اباد تازیت از ممل عرب گرفته تا خمینی بی اصل و نسب تا این خام ننه ای بیدین و احمقی نژاد بیسرو پا تا اراذل و اوباش دوروبرش که تو باشی.
سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
پویا استانبول - ترکیه - استانبول:با دعای گربه کور,بارون نمی یاد.انقدر نفرین کن و مثل پیرزنها توبه توبه کن که شاید ممد(س) نادر را سنگ کنه.قدرت شیطان(ص)را دست کم نگیر.
سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
PARVANE1- پروانۀ عزیز و zartusht67- زرتشتِ دانا, این جانوران تنها کاری که میکنند لعنت و نفرین میفرستند به کسانی که بر خلافِ عقیده و اعتقاداتِ پوچشون سخن بگویند ! به هر حال من از هر دو شما عزیزان تشکر میکنم. برای من نادر46 یک انسان است و هر انسانی آزاد در انتخابِ عقاید و ایده های شخصی اش و بسیار برایم سنگین و دشوار بود که اشخاص دُگم دیگری براحتی به او توهین کرده و اگر نادر46 در ایران بود بر چسبِ محارب را به او زده و آویزانش میکردند. ببخش نادر جان ولی من وظیفۀ خود دیدم که از تو دفاع کنم. دوستان عزیز و مهربانم من بار دیگر از شما تشکر میکنم و صورتتان را میبوسم !
چهار‌شنبه 14 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف ; عشق حوری, اینقدر پاچه خواری محمد را نکن.این حضرتت به زن پسرخوانده اش رحم نکرد. وقتی در بهشت کنار حوض کوثر با علی,صدام.محمد.تیمورلنگ.خمینی ودیگر خون اشامان مسلمان همنشین شدی , میفهمی یک من ماست چقدر کره داره
چهار‌شنبه 14 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
danial nabi - سوئد - استکهلم ;کشتار زنان و کودکان بدست هر کسی چه اسرائیل یا مسلمین یا امریکا و یا هر کی دیگر زشت وغیر انسانی هست.واسه من نوشتن ناسزا به تو کاری نداره . و درعجبم که جواب امثال شما در دفاع از دین ومذهبتون همیشه توهین بوده!!!و ادعای گذشت و گشاده رویی و مهربانی و عفت کلام را هم دارید.تو مذهب شما فقط اعدام وقصاص.خرافات.کینه.خشونت.تهمت,!!تبلیغ ,تشویق میشه..دلم واستون میسوزه که از ترس کور وچلاق شدن ویا مریضی وبد بیاری ومرگ ومیر!!!یک عمر خودتون را ذلیل و علاف کردین واز روی همین ترس هیچ منطق وحقیقتی را قبول ندارید(یاسین در گوش ..).
چهار‌شنبه 14 اردیبهشت 1390

MIRZADEH e ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
زرتشت جان.تو اسم هاروارد هم به گوشت خورده.به جای مکاتبه با هاروارد یکی دو تا کتاب فارسی بخوون تا فرق "بعضی موقع "و"بعضی موقعه " رو بفهمی?ای سایت عمرت پربقا وجاودان ما رو با چه پاچه ورمالیده ها ورجاله هائی اشنا کردی!....اون فمنیسته من نفهمیدم از کجا وچطور غلظت مذهبی بودن من رو دریافت و"شر"نزول کرد!منی که عاشق ودکا وهاینیکنم!!!!!پس در جواب" شر"پر فضیلتش که خواست ادای خانم پروین وخانم فروغ رودراره من هم " شر"ی نزول میکنم مرحوم کردستانی وار:ای فمنیسم جان!از اون بالای شمرون-تا این پائین تهرون-تو هر جا پا میذاری-خاطر خواهات فراوون-پیش خودت خیال کردی-که تو درمون هر دردی-نه جونم این خبرها نیس-عزیزم اشتباه کردی!
چهار‌شنبه 14 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
feminism - انگلستان -لندن منهم روی ماه شما را میبوسم در شان شما نیست با این اراذل و اوباش و سر خوردهای اجتماع حرف بزنید اینها روانی هستند و من ماندم تو اروپا چه غلطی میکنند به هر جهت شما این ..را به بزرگی خودتان ببخشید. به امید دیدار
چهار‌شنبه 14 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
feminism - انگلستان - لندن -zartusht67 - المان - فرانکفورت - PARVANE1 - انگلستان - برنموث ;با تشکر از شما دوستان,که نظراتتون ,مثل مگس کش!!این مومن های مسجد ندیده وبیسوادوخرافاتی را تارومار کردید.درود بر همه شماعزیزان.پاینده باشید
چهار‌شنبه 14 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
zartusht67 - زرتشتِ عزیزم مرسی از پاسخت ! به امید دیدار دوستِ خوبم.
چهار‌شنبه 14 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
nader46- نادر جان اینها همه خر مگس هستند ولی الان با این کامنتهائی که به طرفشون شوت شده در حال گاز گرفتن زمین هستند ! تا بعد عزیز.
چهار‌شنبه 14 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
MIRZADEH e ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف ;اقای عشق عرق,حالا که خودت اعتراف به دائم الخمر بودن کردی. دیگه مشخص شد عقل ناقصت را الکل به فنا داده .لا اقل قبل ازعرق خوری وضو هم بگیر شاید صوابکی هم ببری.
چهار‌شنبه 14 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
MIRZADEH E ESHGHI - حاجی میرزا حتمأ با ودکا هم وضو میگری !! این چی چی بود که گفتی شعر یا " شِر و ور " !! در ضمن حاجی میرزا ( نزول به معنی از بالا به پائین فرودآمدن و پائین آمدن است ) پس شعر را نزول نمیکنند " می سُرایند " ولی خوب این اراجیفی که شما بلغور کردید حتمأ مثل....های کفترای قمری بر شما نزول شده است ! اینی هم که خاطر خواه دارم فراون شک نکن نیازی نبود که شما به خودتون زحمت بدین . سر به سر من نذار کم میاری خوبیت نداره .آره عمو برو وضو بگیر بعد بشین الکل رو بزن !
چهار‌شنبه 14 اردیبهشت 1390

پویا استانبول - ترکیه - استانبول
بی سواد شمایید که با رد کردن خدا احساس با سوادی می کنید.....
چهار‌شنبه 14 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
باز تعدادی جاسوس و واسطه های نیو سیتی اسلامی مثل ....به سایت ریختند برای ...میر زاده//تیر زاده راننده ی تاکسی در حقیقت جاسوس//دانیال نبی جاسوس از استکهلم// پویا از شهر ...ترکیه//// ... خون بگیرید اراذل اوباش رژیم ودین زیر شکمی و مروج کشتن و بچه بازی
چهار‌شنبه 14 اردیبهشت 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
فمنسم جان.من سه-چهار ساله عضو دائمی سازمان سایتم!!!!پیم هم به تن خیلی ها مالیده شده.بذار عرقت خشک شه بعد رجز بخوون.اگر تو تفاوت شر وشعر رو می فهمیدی و ربط شرت رو به کامنت من ومتقابلا شر من رو به شر خودت تشخیص می دادی زحمت رو بسی بر من می کاستی!!!!!باری به این نادر جونت-به زعم ونظر من ندا-هم تفاوت صواب وثواب رو بیاموز.در انتها اینکه:بچرخ تا بچرخیم .به قول" شارر":گفتم با کباب نخور پیازچه-هی اشک من رو نریز توو باغچه.....با سلام ودرود فراوان به شما وانی لنوکس .
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
ارتمیس جان.من دوران دانشجوئیم با کمال افتخار راننده تاکسی بودم.الان مهندس شاغل در هوخ تیف هستم.ادرس محل کارم هم توو هم سایت دادم وروزی دو-سه بار هم برای خودم وهمتم اسفند دود می کنم.بترکه چشم بخیل.
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف میرزاده تو مهندس هههههههه.......در رشته عملگی بعضی ها از سر ناچاری راننده تاکسی میشوند ولی تو شخصیتت در حد راننده تاکسی است و امثال تو برای ما شدند انالیز در مورد سیاست ایران. بدبخت ان مسافرانی که با تاکسی تو به مسیری سوار شدند
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ARTEMIS -SW - فرانسه - پاریس افرین به فهم و درکت خوب شغل این یارو عشق زاده را رو کردی منهم از شخصیتش بلانسبت تاکسی رانها فکر میکردم این کاره باشه
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
من اگر از کار کردن خجالت می کشیدم که نمی گفتم که چه کارهائی برای تامین مخارج تحصیل وزندگیم کردم.از عملگی وظرفشوئی گرفته تا رانندگی وانبار داری!نکنه شما مشاغل من رو ته فنجان قهوه تون حدس زدید?من از پخش تبلیغات وروزنامه رسیدم به مهندسی در هوخ تیف.بترکه چشم بخیل.
جمعه 16 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.