واکنش رهبران آمریکا به کشته شدن اسامه بن لادن

واکنش رهبران آمریکا به کشته شدن اسامه بن لادن

اعلام خبر کشته شدن اسامه بن لادن، رهبر القاعده که به مدت یک دهه تحت تعقیب نیروهای آمریکایی بود، واکنش رهبران فعلی و پیشین آمریکا را به دنبال داشت. بیل کلینتون این اقدام را «اجرای عدالت» دانست و جرج بوش نیز آن را «دستاوردی خطیر» توصیف کرد.

بیل کلینتون (راست) همراه با جرج بوش (چپ) به خبر کشته شدن اسامه بن لادن واکنش نشان داده و آن را «اجرای عدالت» توصیف کردند.

جرج بوش، رییس جمهور پیشین آمریکا: رییس جمهور باراک اوباما اوایل شب با من تماس گرفت و خبر داد که نیروهای آمریکایی اسامه بن لادن، رهبر القاعده را کشته اند که در ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ به آمریکا حمله کرده بود.
من به وی و مردان و زنان ارتش خود و سازمان های اطلاعاتی که زندگی خود را وقف این ماموریت کردند تبریک می گویم. ما سپاسگذار آنها هستیم. این دستاورد خطیر یک پیروزی برای آمریکا محسوب می شود، برای مردمی که به دنبال صلح در جهان هستند، و برای کسانی که عزیزی را در ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ از دست دادند. جنگ علیه ترور ادامه خواهد داشت، اما امشب آمریکا یک پیام بسیار روشنی را ارسال کرد: مهم نیست چه مقدار طول می کشد، اما عدالت سرانجام اجرا خواهد شد.بیل کلینتون، رییس جمهور سابق آمریکا: من به رییس جمهور، تیم امنیت ملی و نیروهای ارتش مان برای اینکه پس از یک دهه کشتار القاعده، عدالت را در مورد اسامه بن لادن اجرا کردند تبریک می گویم.جان بینر، رییس مجلس نمایندگان آمریکا: این خبر بزرگی برای امنیت مردم آمریکا است و موفقیتی در مسیر نبرد عیله القاعده و افراطی گری در سراسر جهان. ما به رویارویی با چهره پیچیده و در حال تغییر تروریسم ادامه خواهیم داد، و این مهم است که در تلاش های خود برای مقابله و شکست دشمن تروریست و حفاظت از مردم آمریکا همچنان هشیاری خود را حفظ کنیم.من می خواهم که تبریک بگویم و قدردانی کنم از مردان و زنان سختکوش خود در نیروهای مسلح و جامعه اطلاعاتی برای تلاش های خستگی ناپذیر و پشتکار آنها که به این موفقیت منجر شد. باید از رییس جمهور اوباما و تیم وی و همچنین پرزیدنت بوش برای تمام تلاش های خود به منظور اجرای عدالت در مورد اسامه بن لادن ستایش کنم.نانسی پلوسی، رهبر دمکرات ها در مجلس نمایندگان: مرگ اسامه بن لادن پیشرفتی فوق العاده در مسیر جنگ ما علیه القاعده است. من درود می فرستم به رییس جمهور اوباما، تیم امنیت ملی او، پانتا، رییس سازمان سیا، مردان و زنان ما در جامعه اطلاعاتی و ارتش، و سایر ملت هایی که از این تلاش حمایت کردند. اینکه هیچ آمریکایی در این عملیات کشته نشد نشان دهنده حرفه ای گری نیروهای امنیتی است. در حالی که به دهمین سال حملات یازدهم سپتامبر نزدیک می شویم، امیدوارم که این اقدام تسکینی باشد برای خانواده هایی که در عملیات علیه خاک ما فردی از نزدیکان خود را از دست داده اند.اگرچه مرگ بن لادن، تاریخی است اما این باعث نمی شود تا تعقیب دنباله دار تروریست هایی که تهدیدی علیه کشور ما هستند متوقف شود.

تاریخی است اما این باعث نمی شود تا تعقیب دنباله دار تروریست هایی که تهدیدی علیه کشور ما هستند متوقف شود.

khosh bavar - ایران - یزد
درس عبرتی برای قذافی نژادها و فشار اسدها و ضحاکان اسلامی ایرانی که با نابودیشان, دنیا را غرق شادی خواهند کرد ! به امید ان روز و خبر مرگشان ! شاد و مصمم باشیم .
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

freedomsymbol - عراق - کردستان هولیر
میترسم فردا پس فردا تکدیبش کنن!!!
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
بله ..بله ..تبریک میگم ...خیلی خوب شد که بدون اینکه یک کلام بتونه زر بزنه کشته شد ...!! داشت دیگه واقعا بر هر کور و بینا و عاقل و دیونه روشن میشد که بن لادن برامون کارت دعوت به افغانستان رو فرستاده و گندش داشت در می اومد که مامور ما بوده ..وبیشتر از این ها باج می خواست !!..خوب ...خوب مطمئن هستید که رازمون رو به کسی و جائی لو نداده ؟ صدام حسین رو هم کلکش رو کندیم و کلید گاو صندوق بانکیش رو که به گردنش آویزون بود ازش گرفتیم ....قذافی هم همین روزها می کشیمش ....ولی بدجنس عرب کلید گاوصندوق بانک سوئیس رو هنوز بهمون نداده که بشه زودتر به درک واصلش کنیم !! ولی یه چیز یادتون باشه که دور ولایت فقیه و احمدی نژاد رو خط بکشید که این ها بهترین کارمندان ما و شلاق زن عرب ها و یهودی ها برای ما هستند وفقط هارت و پورت مطبوعاتی براشون راه بندازیم که کسی بوئی نبره که اون ها هم ازخود ما هستند !! فقط علم و فهم ایرانی ها که ایرانی نژاد هستند برای ما هنوز هم دردسره که اونم کارمندامون تو ایران با گله پاسدارچی هاشون ترتیبش رو میدن !! . .
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

porharfi - هلند - آرنم
پیام اُباما.بوش.کلینتون.به خامنه ای "داداشت را کشتیم .حالاد دیگه نوبت توست!"
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

mnm - کره - اینچان
تبریک عرض می کنم. باعث خرسندی است که اعلام کنم که بن لادن امشب شام مهمان. شیاطین در جهنم است. سال خوبی برای دیکتاتورها نبود . خاورمیانه متحول شد. زورگویان یکی پس از دیگری می روند و آدم کشان به دست عدالت سپرده می شوند.
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
واکنش رهبر ایران به این حادثه : با قلبی مالامال از درد و اندوه و با جسمی علیل و مغزی نحیف ، این ضایعه را به سوگ نشسته ام ، غم از دست دادن بن لادن برادر معنوی خود را بر عموم قاتلان و تروریستهای جهان تسلیت عرض نموده و از شیطان علو درجات جهنم را برای ایشان خواستارم. سید علی گدا ،(معروف به ولایت فقیه).
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

هدیش - ایتالیا - پالرمو
آخی چه حیف شد مرد شجاعی بود
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

هدیش - ایتالیا - پالرمو
حیف مردشجاعی بود صدام هم شجاع بود هیتلر و موسولینی هم شجاع بودند مردان بزرگ تاریخ
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
اشکالی نداره الان در بهشت 72 حوری باکَره به انتظار این مردکِ عرب نشسته اند !
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
چه ملت دنیا را ساده فرض کردند این فراماسونهای جن پرست. نقشه بعدشان چیست و کجاست خدا داناست.
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
صدام ها وکره لادن ها دستپرورده های سیا هستن !تا وقتی که منافعشون ایجاب کنه چاق وهارشون میکنن -اونجا که لازم باشه تبلیغ می کنن "بد منه"-بعدش هم که تاریخ مصرفشون گذشت مثل سگ می کشننشون.همون سیستم مافیا وکارتل های مواد .
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بن قاطر به توالت انداخته شد حوریان و قلمانها منتظرش هستند
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

sobat - ایران - تهران
lمردیکه بوی گند شراب ونجاست از سر وصورتت می باره تو میخوای دانشگاه رو از غرب زدگی نجات بدهی؟؟؟!!!!برو اول مسلمون بشو !!!!!
سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.