آمریکا اسامه بن لادن را کشت

                   آمریکا اسامه بن لادن را کشتباراک اوباما اعلام کرد کماندوهای آمریکایی طی عملیاتی اسامه بن لادن رهبر شبکه القاعده و عامل حملات یازده سپتامبر را کشته اند.باراک اوباما گفت که مبارزه با القاعده ادامه خواهد یافت.

وی گفت که بن لادن روز یکشنبه در پناهگاهی در پاکستان کشته شد و جسدش در اختیار آمریکا است.

با انتشار خبر کشته شدن رهبر شبکه القاعده، گروهی از مردم در اطراف کاخ سفید در واشنگتن تجمع کردند و به ابراز شادمانی پرداختند.

آقای اوباما که اواخر یکشنبه شب در کاخ سفید صحبت می کرد، گفت پس از آغاز ریاست جمهوری خود، لئون پانتا را به ریاست سازمان سیا منصوب و به او تاکید کرد که اولویت اصلی آمریکا در جنگ با القاعده دستگیری و یا کشتن اسامه بن لادن است.

وی افزود در ماه اوت سال گذشته تیم امنیت ملی کاخ سفید به او گفتند که اطلاعاتی بدست آورده اند که ممکن است به یافتن بن لادن منجر شود و سرانجام هفته پیش با تکمیل شدن این اطلاعات دستور انجام عملیات علیه رهبر القاعده صادر شد.

رئیس جمهور آمریکا گفت یک تیم کوچک عملیاتی آمریکا روز یکشنبه به محل اختفای اسامه بن لادن در پاکستان حمله کرد و موفق به کشتن او شد.

ساختمانی در شهر ابیت آباد، واقع در حدود یکصد و پنجاه کیلومتری اسلام آباد، پایتخت پاکستان، حمله کرد و موفق به کشتن او شد.هزاران نفر در اطراف کاخ سفید به شادی مشغولند.

وی گفت جسد بن لادن هم اکنون در اختیار آمریکاست.

به نقل از مقامات آمریکایی گزارش شده است که سنت های اسلامی در مورد جنازه اسامه بن لادن رعایت می شود.

براساس گزارش منابع خبری، اسامه بن لادن در پناهگاه او در یک ساختمان مجلل در شهر ابیت آباد، واقع در شمال شرق اسلام آباد، پایتخت پاکستان، هدف حمله قرار گرفت و کشته شد.

پرویز کامیاب خبرنگار بی بی سی در واشنگتن که از اطراف کاخ سفید گزارش می دهد می گوید در نخستین دقایق بامداد دوشنبه هزاران نفر که بیشتر آنها جوان هستند، با حمل پرچم آمریکا بسوی محل اقامت رئیس جمهور سرازیر شده و فریاد می زنند: "آمریکا، آمریکا."

مردم زیادی نیز در اطراف محل برج های دوقلوی تجارت جهانی در نیویورک که در جریان حملات یازده سپتامبر فروپاشید جمع شده اند.

آقای اوباما با تاکید بر اینکه مبارزه با القاعده ادامه خواهد یافت افزود آمریکا با اسلام در جنگ نبوده و نیست و بن لادن نه فقط رهبر مسلمانان نیست بلکه مسلمانان را قتل عام کرده است.

به گفته تحلیلگران این شبی به یاد ماندنی برای آمریکا و موفقیتی بزرگ برای آقای اوباما است. مرگ اسامه بن لادن شانس انتخاب مجدد او را به ریاست جمهوری افزایش می دهد.

جورج بوش، رئیس جمهور پیشین آمریکا، کشته شدن اسامه بن لادن را "دستاورد بسیار مهم" توصیف کرده است.

وی بلافاصله پس از انتشار خبر کشته شدن بن لادن طی بیانیه ای گفت: "این دستاورد بسیار مهم نشانه پیروزی برای آمریکا، برای مردمی است که خواستار صلح در سرتاسر جهان هستند و همچنین پیروزی برای کسانی است که عزیزانشان را در 11 سپتامبر سال 2001 از دست دادند."

zartusht67 - المان - فرانکفورت
اخی دلم خنک شد یک تازی متجاوز کمتر بعد نوبت تازیان اشغالگر در ایران میرسد
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

khosh bavar - ایران - یزد
زیباترین خبر و زیباترین روز برای همه و برای کسانیکه عزیزانشان را توسط این تروریست مفلوک و بدترکیب از دست دادند ! و چه زیباست که همه مردم دنیا به ارزوی دیرینه شان میرسند مانند بازمانندگان 11 سپتامبر و یا همانند مردم ازادیخواه تونسی, مصری و سوریه ای ! به امید چنین " روز و خبر " زیبایی برای مردم ایران که به ارزو محترم و دیرینه شان از طریق سقوط رژیم ضد مردمی اسلامی برسند ! شاد و مصمم و امیدوار باشیم .
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

talae sabz - ایران - رفسنجان
برو پیشه خمینی عزیزم نگران نباش خامنه ای هم همین روزا میاد پیشتون
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

khosh bavar - ایران - یزد
جسد او را در دریا غرق کردند ! خنده اور و مسخره ولی مسئله ای نیست که چنین دروغ سیاسی و مصلحتی برای خوش باوران تهیه دیدند, زیرا بهتر از انست که او را دفنش کنند و برای او بعنوان شهید راه ازادی مقبره ای بسازنند و باعث جذب نیروهای فاشیستی اسلامی بشونند ! ولی بسیار مشکوک بنظر میرسد که او در 1 کیلومتری پایگاه اکادمی افسران پاکستانی در ویلای بسیار بزرگ و مجهز زندگی میکرده که دالی بر حمایت ارتش پاکستان از این مرد منفور میباشد ! و باز به امید خبرهای خوش و نابودی همه دیکتاتورهای جهانی ! ! شاد و سربلند باشیم .
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

bg_m - بلغارستان - صوفیا
خیلی خیلی جالبه وسط شهر ابیت آباد کشته شده که محل استقرار سه هنگ ارتش پاکستان است و اقامتگاه او هم به صورت یک ساختمان مجلل با تجهیزات امنیتی چشمگیر در نزدیکی آموزشگاه افسری این شهر بنا شده بوده و از همه جالب تر به خاک سپاریشه با این سرعت آن هم تو دریا آن هم با درنظر گرفتن تمامی مراسم اسلامی تدفین، شده . راست میگن سیاست پدر مادر نداره ولی یه چیزی ثابت شد که پاکستان زادگاه و پرورشگاه تروریستها است حالا خدا میدونه که پاکستان چه پولی واسه اجرای این تیاتر گرفته ....
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

iranazadiran - ایران - تهران
بسلامتی و دل خوش. کی باشه نوبت ضحاک و دارو دسته شعبان بی مخش بشه که دست صد تا بن لادن و ملا عمر را از پشت بستن. حالا برو جواب خدا رو بده که به جاش خدایی میکردی تو بشر عاجز بیچاره عوضی. اما این سیاست هم عجب بخت بلندی دارد. کمی مانده به انتخابات مجدد اوباما میزنه و تمیز بن لادن رو میکشه. جرج بوش مثه همیشه مقتدر صریح و یک رو هست. اسمی نبرده که اوباما و سیاستش این کار رو کرد چون عرق اون بیچاره در آمد و از ابتدای ریاست جمهوریش درگیر این مشکل شد. اما کلینتون خان به خاطر هم حزبی و همسر خود که حق آب و گل دارد ابتدا به اوباما تبریک گفته. اگر اوباما تونست از ضحاک و دارو دسته اش دل بکند و سیاست سیا اجازه دهد که مردم ایران این خونخواران را به درک بفرستند و یا خودشان این گندی را که زدند و به جان ایرانیان و کشور زیبایمان انداختند جمع کنند ما ایرانیان حتما یک آفرین به اوباما می گوئیم تا ذوق کند و خوشحال شود. تا ریاست جمهوری مجددش هم بیشتر تضمین شود و به رسوایی رفیق خیانت کارش کارتر جانی دچار نشود.
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
تبریک به همه دوستداران صلح. پس علی گدا کی نوبتش می رسه؟
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

naslesookhteh - ایران - تهران
سمانه خانم بهت تسلیت میگم. غم آخرت باشه.
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
به امیدرروزی که تمامی افراطیون مذهبی بدرک واسل شوند ( بخصوص خامنه ای ملعون)
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

porharfi - هلند - آرنم
جورج بوش پس از 11 سپتامبر .درمورد عکس پاسپورت و سفر هوایی برای مَردُم. عادی .بویژه اروپایی ها محدودیتهای مسخره یی بوجود آورده است !!..حالا که. بن لادن کشته شد.."دیگه محدودیتهای عکس وسفر و بهدر رفتن زمان در فرودگاهها باید از بین برود..!جورج بوش خودش خدایی میکنه !(مَردُم عادی . نه ته پیاز ترور و نه سَرِ سیــر بو گندو سیاست !فقط باید جزغاله بمباردبان 2. جانبه شوند!!..)
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

مرسده - ایران - تهران
بازم دروغ.تا حالا چندبار اینا گفتن بن لادن کشته شده ولی سورو مورو گنده بوده.حالا این کاکاسیاه جنایتکار واسه اینکه باز رییس جمهور بشه چه دروغا که نمیگه
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

red.boy - ایران - تهران
به سمانه خانم و ام البنین و afshin 7147 و iranyab و saman911 و ایت ا.. خامنه ای و اقای احمدی خاتمی و جنتی و سیدحسن نصرا.. و بشار اسد و حسین شریعتمداری در گذشت پدر دلسوزشان را تسلیت عرض میکنم و انشالله غم اولتون باشه و بقیه اعضای خانوادتون هم بمیرن.
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
جناب آقای آیت ا.. خامنه ای بدینوسیله در گذشت نابهنگام همکار گرامیتان اسامه بن لادن را تسلیت عرض نموده و آرزوی صبری جمیل برای شما و خانواده آن مرحوم می نمائیم . کاربران سایت ایرانیان یو کی.
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

atish pare - امریکا - نیویورک
شک دارم.کاسه ای زیرنیم کاسست
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

hajmehran - ایران - شیراز
بالاخره این دست پرورده سازمانهای جاسوسی امریکا و انگلیس به درک واصل شد تا همگان بدانند کار کردن برای سازمانهای جاسوسی نتیجه ای جز این نداره.این شخص امریکا و دیگر کشورها را برای حمله به افغانستان و عراق کمک کرد و بعد هم انها ازهمه چیز بر علیه خودش استفاده کردند.
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
"و بن لادن نه فقط رهبر مسلمانان نیست بلکه مسلمانان را قتل عام کرده است." درود بر تو حسین آقای فهمیده.. البته امیدوارم تاریخ مصرف بن لادن از نظر دولت امریکا نگذشته شده باشه و تا الان در خدمت سازمان سیا نبوده باشه. بهرحال از هلاکت این مرد خوشحالم.. جنایاتی می کرد ( به اشتباه ) با نام اسلام.
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
امیدوارم روزی طالبانهای ایران باشه به زودی به درک واصل بشن
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
خوب حالا ارتش نحستونو از افغانستان و عراق و لیبی ببرید همان قبرستونی که امدید .ولی این بی مروتها تازه به نفت رسیدن و بن لادن فیلمشون بود .
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

rastad - ایران - تهران
عزا عزاست امروز - روز عزاست امروز . خامنه ای ضحاک صاحب عزاست امروز. آقای اوباما تبریک میگم وای الان خانواده کسانی که در 11 سپتامبر کشته شدن چقد خوشحال هستن ما هم در شادی شما شریکیم . آقای اوباما الهی قربونت برم میشه یه بمب هم بندازی سر این دجالان ایران این ضحاکان از خدا بی خبر . خدا نگهدارت باشه - اوباما
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
امیدوارم که بزودی خبر کشته شدن تمام تروریستهای دنیا را ببینیم امثال خامنه ای و سران سپاه و سپاه قدس و مختار صدر و نصرالله و طالبان و حتی قذافی و البشیر و حتی ان کشیشی که قران را به اتش کشید از نظر من یک تروریست هست. اصولا از نطر من هر کسی که صلح دنیا را بخطر بیاندازد تروریست هست. و همچنین سران دولت اسرائیل که سرزمینهای فلستین را پس نمیدهند فرقی با حماس ندارند.
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
بن لادن به درک رفت...اما آیا روش فکری بن لادن مرده است؟ریشه بنیادگرایی چه شیعه چه سنی آیا مردنی است؟؟
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

bg_m - بلغارستان - صوفیا
با سلام مجدد امروز تو روزنامه ۲۴ چاسا چاپ بلغارستان مصاحبه یک افسر ارتش بلغار به نشر رسید که در آن نوشته بود که اسامه بن لادن بر اثر بیماری ۲ سال قبل در گذشته بود پاکستانیها جسد اسامه بن لادن رو در مقابل مبلغ بسیار گزاف در یک برنامه نمایشی در پاکستان تحویل دادند تا آمریکایها بتونند بگن که اسامه رو کشتند به همین خاطر امریکا به این صورت ادعا میکنه که اسامه رو تو دریا دفن کرده واز دادن هرگونه تصویر یا فیلم خوداری میکنند
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

gol andam - سویس - زوریخ
rastad عزیز حرف دل منو زدین شما تبریک به ازادی خواهانه دنیا و دنیایه بدونه اخوند
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

Shomali - ایران - لاهیجان
سپاس،سپاس،سپاس. خبرمسرت بخشی بود
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
..بن لادن هم مثه ریگی شخص که نیست یه گروهه ویک ایدئولوژی افراطی
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

baharmazaheri - ... دبی - عجمان
علی گدا واجب تر نبود ....که هفتاد میلیون رو اسیر ارازل و اباشای دست پرورش کرده .... مالی خولیایی حسابی داره
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
صدام ها وکره لادن ها دستپرورده های سیا هستن !تا وقتی که منافعشون ایجاب کنه چاق وهارشون میکنن -اونجا که لازم باشه تبلیغ می کنن "بد منه"-بعدش هم که تاریخ مصرفشون گذشت مثل سگ می کشننشون.همون سیستم مافیا وکارتل های مواد .
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بن قاطر به درک واصل شد یک خر کمتر
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
اسامه بن لادن . نویسنده و کارگردان الفرد هیچکاک . با هنرمندی جیم گری .
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
danial nabi - سوئد - استکهلم . MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف . درگذشت رهبر گرامی با دهها زن و 27 توله را به شما جاسوسان و خدای قاتلتان تسلیت می گویم.
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
مردم دنیا رو ساده گیر اوردن با این فتوشاب مسخره شون.
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

ukguy4u - بریتانیا - لندن
تبریک مبروک congratulation !
دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
منم متقابلابه شما و دست به دامنان فال قهوه دور وبرتان فقدان این مرد مینیاتوری وپولدار وساعی وتوانا در تولید توله رو تسلیت می گم.امیدتون رو از دست ندید!!!!!شاید ته قهوه تون مرد میلیاردر ومیلیونر"وتوانا" دیگه ای پیدا کنید!
سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390

man-malaysia - مالزی - کوالالامپور
مدیر محترم سایت به خاطر انتقاد از امریکا بهتون بر خورد یا ممکنه حقوق کسر بشه؟
سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
naslesookhteh - ایران - تهران. با اجازه میخوام تصحیحت کنم.انشاالله اول غمها باشه. روزی میاد که مرگ اون جلاد رو به عزابشینه. ...عرب پرست. سمانه بی سروپا.
سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
ARTEMIS-SW - میبینید برخی از کشته شدن این سمبل جنایت بدجوری هول کرده و کنترلشان را از دست داده و در همه تاپیکهای مربوط به این خبر به هذیان گویی پرداخته اند. دوران این دیوانگان اسلامی به پایان رسیده است اما اینها همچنان درگیر خودفریبی .
سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390

MIRZADEH e ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
بهدین جان.در وحشی بودن این حیوانات کوچکترین شکی نیست.فقط من در عجبم از رو ووقاحت امریکا وامریکا نشین وکانال ماهواره ای ساز وبین. کره لادن وعربهای افغان(لقب نیروهاش زمان جنگ با اتحاد جماهیر)تا وقتی که منافع ایجاب می کرد تحت حمایت نظامی ومالی امریکا بودن?چرا امریکا جزو سه کشوری بود که دولت طالبان رو به رسمیت شناخت?چرا بزرگترین شریک تجاریش سعودی های وهابی وتند رو هستن که به زنها حق رای ورانندگی(!?)نمی دن?واقعا شما فکر کردید گوش همه مردم دنیا به درازی گوش مردم امریکاست?
چهار‌شنبه 14 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
arashbehdin - امریکا -دوست عزیز این یارو عشقی زاده از دوسلدورف را جدی نگیر اینها سر خوردهای اجتماع هستند و این بیچاره مصرف داره اگر جنسش خوب نباشه خمار میشه پاچه این و ان را میگیرد در شان ماها نیست که با این اراذل و اوباش بحث کنیم. تندرست و نیک بخت باشی
چهار‌شنبه 14 اردیبهشت 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
zartusht67 - دوست گرامی سپاس از کامنتت. نه من جدی نمیگیرم و منظور من نیز همه حزب الهی ها مانند دانیال و بور و سمانه و .. نیز بوده است. اما اینکه برخی میگویند بن لادن ساخته سیا و امریکا و غرب است ما را به این نتیجه میرساند که نظام ج.ا نیز دست پرورده همان سیستم است زیرا بسیار همسان بوده و یک هدف دارند و تفریبا همزمان روی کار امده اند. بنابراین با منطق خودشان میتوان گفت که ج.ا. نیز یک رژیم دست نشانده است.
چهار‌شنبه 14 اردیبهشت 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
بهتر نبود به جای قربون- صدقه قهوه خونه ای نظرتون رو هم راجع به دو مورد دیگه"به رسمیت شناختن طالبان توسط امریکا ومعاملات اونچنانی با عربستان وهابی البته دموکرات" می گفتی ?اونوقت من هم مطمئن می شدم واسه طرفم یاسین نخووندم?
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
arashbehdin - امریکا - اتلانتا این یارو راننده تاکسیه میرزاده عشقی بلانسبت راننده تاکسی ها میگه من مهندس هستم برای شما قابله درکه من که کلی خندیدم و میتوانم تصورش را بکنم تو چه خانواده ای بزرگ شده. تندرست باشید
پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
اون زمان که گفتم راننده تاکسیم وبودم وبه نون زحمتکشیده ام مفتخر بودم خوش خوشانت شد.الان که درسم تموم شده ومهندس شدم عقده های چرکینت وکمپلکس دست نیافته هات متورم شده?
جمعه 16 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.