سپاه: تهران ۲ تا ۳ هزار ضد انقلاب و مخالف دارد


سپاه: تهران ۲ تا ۳ هزار ضد انقلاب و مخالف دارد


محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران می گوید در شهر چند میلیونی تهران" وجود ۲ تا ۳ هزار ضدانقلاب و مخالف ریشه ای و مبنایی انقلاب، عجیب نیست."آقای جعفری در ارزیابی که از شرایط سیاسی ایران از زمان اعتراضات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ ارائه داده است ، گفته این مخالفین هم یا منافق، کمونیست ، سلطنت طلب و یا بهایی هستند.آقای جعفری درگفت وگویی با خبرگزاری فارس از ادامه حضور سپاه در " در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ‌امنیتی و اطلاعاتی " دفاع کرده است.آقای جعفری گفته است که اعتراضات پس از انتخابات سال ۱۳۸۸ در ایران ۸ ماه به طول انجامیده است و طی آن حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد مردم از این اعتراضات حمایت کرده اند.اشاره آقای جعفری به اعتراضات گسترده پس از انتخابات جنجال برانگیز ریاست جمهوری است. در این اعتراضات در بسیاری از شهرهای ایران ده ها نفر کشته و هزاران نفر مجروح و یا بازداشت شدند.ایران و به ویژه تهران، در دو سال گذشته شاهد ادامه اعتراض به حکومت ایران بوده که دامنه آن از اعتراض به تقلب در انتخابات به اعتراض به استمرار رهبری آیت الله علی خامنه ای رهبر ایران کشیده شده است.اکنون آقای جعفری می گوید در آن زمان " برخورد سخت قضایی " با رهبران اعتراضات " روشنگر" نبوده و می توانسته " نتیجه عکس " داشته باشد. به گفته وی برخورد سخت قضایی می توانست باعث شود که دیگر مساله در قالب جنگ نرم باقی نماند.سخنان آقای جعفری در حالی ابراز شده که میرحسین موسوی و مهدی کروبی، رهبران اعتراضات پس از انتخابات و جنبش سبز، بیش از دو ماه است در محل نامعلومی در بازداشت به سر می برند.آقای جعفری گفته است که "اینترنت ابزار اصلی سازمان دهی واطلاع رسانی و هدایت" اعتراضات خیابانی در دو سال گذشته بوده و سپاه توانسته است از طریق شناسایی و مقابله با شبکه های اینترنتی اعتراضات را کنترل کند.به گفته آقای جعفری، سپاه پاسداران تعدادی از دانشجویان و " نیروهای انقلابی" را برای انجام جنگ سایبری (اینترنتی یا مجازی) سازمان دهی کرده است.آقای جعفری گفته است فعالیت بخشی از این شبکه های اعتراضی همچنان ادامه دارد.'سپاه تنها قراردادهای بالای ۱۰۰ میلیارد تومانی می بندد'آقای جعفری که در سالگرد صدور رسمی فرمان تاسیس سپاه پاسداران توسط آیت الله خمینی سخن می گفته از ادامه حضور سپاه در فعالیت های اقتصادی دفاع کرده و گفته است که دیگر بستن قرار دادهای زیر صد میلیارد تومان برای سپاه مقرون به صرفه نیست.آقای جعفری گفته دو سال است که دیگر سپاه قرار دادهای زیر ۱۰۰ میلیارد تومان نمی بندد و اگر پروژه هایی وجود دارد مربوط به قرار دادهای پیش از این است.فرمانده سپاه گفته است که در بعضی موارد که دولت پول پروژه ها را دیر می دهد و سپاه این قرار دادها را انجام می دهد، اگر بخش خصوصی بود کار را به خاطر پرداخت دیر به دیر از سوی دولت تعطیل می کرد.
pendare nik - ایران - تهران
فقط 2 تا 3 هزار؟؟!!!!!!!- البته اینا واسه خوناشامایی مثل شما که چیزی نیست! یک شبه همه را راحت می تونید از دم تیغ رد کنید! مگه سابقه اش را نداشتید!
شنبه 3 اردیبهشت 1390

zamanphp - ایران - اصفهان
احتمالا منظور ایشون 2-3 هزار جیره خوار و ساندیس خور داره چرا که من یکی هر کی رو می بینم مث خودم ضد انقلاب هست
شنبه 3 اردیبهشت 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
اولا که مرتیکه ی شارلاتان و دزد و شیاد بی سواد, برو اول بقول خودت که زر زر کردی 2 تا 3 هزار نفر بعد میگی 10 تا 15 درصد حساب کن جمعیت 75 میلیونی 15 درصدش چقدر میشه بعد ... زیادی بخور. 15 درصد 75 میلیون یه چیزی بیشتر از 11 میلیون میشه! البته این رقم به گفته ی تو ی الدنگ بیسوا و کور است که زر زر میکنی. دوما گلایه من از سایت iranianuk است که برای یک همچین کسانی لقب اقا را بکار میبرند!!! در یک مقاله ی چند سطری 12 با لقب اقا را برای این بیشرف پست فطرت حک کرده اند! تقاضای من از این سایت این است که برای این جانوران بی همه چیز و حـ... یا این لقب را حک نکنند و یا با غ بنویسند. این بیشرفهای الدنگ حتی نوشتن اسمشان هم کراهت دارد چه برسد به اینکه لقب اقا را هم یدک بکشند.
شنبه 3 اردیبهشت 1390

khasteye velayat - ایران - تهران
تو به روح اعتقاد داری؟ پس ...دم به روح پر فتوح رهبرت . 2000تا3000 مخالف نیاز به لشکرکشی شما داره ؟ تازه شما که تا حالا بالای 3000 نفر رو توتهران گرفتید پس دیگه کسی نمونده . نگران چی هستید؟ جلاد -دروغگوی- وقیح -زیر بته ای- دستمالی -با فرهنگ شهرنوعی...
شنبه 3 اردیبهشت 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
ایران 60میلیون ضد انقلاب داره.بقیشونم.یا کمیته امدادیند که بخاطر ماهی 30هزار تومن میان رای میدند.2میلیون آخوندند که چی بگم خودتون بهتر میدونید.راستیس دوستان 1سوال تو حکومت بعدی با اخوندا چیکار کنیم؟
شنبه 3 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خواب دیدی خیر باشه عاقلان دانند
شنبه 3 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
" فرماندۀ کل خَرا " از همون سیلی هائی که به صورت کریه "احمدی نژاد" زدی باید به دهن ِ گشادت بخوره که بیش از این گُنده دهانی نکنی و اراجیف سر هم نکنی مردکِ کوره سواد !!
شنبه 3 اردیبهشت 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
یکی به این سه پایی ها شمردن یاد بده لطفا.
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
پست فطرت اگر راست میگوئی چرا یک همه پرسی ازاد در تهران زیر نظر UN نمیگذاری تا ثابت شود. خود ناموس فروخته ات به رهبر هم این ار ار را قبول نداری.چون ابصارت دست ان بیناموس رهبرت است و بس.
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

amir-amir - کانادا - تورنتو
اگر فرمایش شما راست باشد پس چرا این همه تدارک قوا در داخل شهر ها صورت گرفته بود آن هم براى ۳ هزار نفر?! وانگهى آن همه عکس و فیلم که از تظاهرات مردم منتشر شد تعدادش ۳ هزار نفر بود? آن قمه کش ها ( عکس هایشان منتشر شد ) که در گروه هاى ۴ و ۵ نفرى فرد زمین خورده را با باتوم کتک مى زدند اراذل و اوباش و لباس شخصى هاى جنابعالى بودند که بودجه مخفى دارند و هیچ مسئولى هم جرات افشا گرى آنها را ندارد این همه دروغ بس کنید این گه را هر چى بهمش مى زنید بوى گندش بیشتر بیرون مى آىد
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

payman_270 - ایران - سربندر
اونوقت چند تا کفتار مث خودش داره ؟؟؟!!!...
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +468شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +323پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +289یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +288رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +238سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +227‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +202کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +200نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +188پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +168«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد