فرمانده کل سپاه: به فرموده رهبری ما در تمام حوزه های امنیتی، سیاسی، نظامی و اطلاعاتی حضور داریم

فرمانده کل سپاه: به فرموده رهبری ما در تمام حوزه های امنیتی، سیاسی، نظامی و اطلاعاتی حضور داریم

جــرس: فرمانده کل سپاه پاسداران، با تاکید بر اینکه "هیچ قید و محدودیتی برای ایفای نقش یا رسالت سپاه در حفاظت از نظام نمی‌توان قائل شد"، دلیل حضور و دخالت و نفوذ این نهاد نظامی در عرصه های مختلف کشور را، "اظهارات رهبری" ذکر کرده و به صراحت می گوید: "آقا فرموده سپاه صرفاً نظامی نیست بلکه یک سازمان امنیتی، فرهنگی، عقیدتی، سیاسی و نظامی است یعنی همه جنبه‌های کارکردی از سپاه مورد انتظار است تا بتواند نقش خود را که در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ‌امنیتی و اطلاعاتی ایفا کند."
این عضو شورای عالی امنیت ملی همچنین با اشاره به جنبش سبز و قیام آزادیخواهانه مردم ایران، ادعا کرد "در واکنش به شتابی که انقلاب از سال 82 و 83 به بعد گرفت و اصولگرایی با حمایت‌ها و مطالبات رهبری روی صحنه آمد و کار را شروع کرد، طبیعی بود که فتنه بوجود بیاید ولی به این صورت و این شکلی که اتفاق افتاد و با این شدت، کسی پیش‌بینی نمی‌کرد. "


این مقام نظامی همچنین از "استمرار انقلاب" سخن گفته و می گوید "باید استمرار انقلاب اسلامی وجود داشته باشد تا ما بتوانیم آرام آرام به سمت استقرار یک جامعه دینی و پیاده‌سازی دستورات الهی و سپس اثرگذاری در جامعه جهانی اسلامی حرکت کنیم."

به گزارش فارس، سردار محمدعلی جعفری، به مناسبت دوم اردیبهشت (تأسیس رسمی سپاه پاسداران) و همچنین سالروز تصویب اساسنامه سپاه توسط شورای انقلاب، علاوه بر مرور اجمالی کارنامه این نهاد نظامی، که طی سالهای اخیر – علاوه بر وظیفه قانونی و ذاتی خود- به دخالت در حوزه های سیاسی، اقتصادی، امنیتی، قضایی و انتخاباتی روی آورده، به برخی موارد روز کشور و منطقه نیز اشاره کرده و موضوعاتی چون قیام و خیزش جنبش سبز (که از آن با عنوان فتنه 88 نام برده)، "دلایل و کیفیت ورود سپاه به عرصه سایبری"، "توان موشکی و اشراف اطلاعاتی"، "فعالیت در عرصه اقتصادی" و نیز خیزش‌های اخیر منطقه را مورد اظهار نظر قرار داده است.
سپاه برای حفاظت از انقلاب هیچ قید و محدودیتی ندارد سردار جعفری که نام امنیتی و نظامی وی، بنام "عزیز جعفری" خوانده می شود، با اشاره به وظیفه سپاه بنا بر قانون اساسی مدعی شد "آنچه در قانون به عنوان وظیفه و رسالت سپاه آمده را می‌توان جامع، کلی و در واقع همه جانبه قملداد کرد. همواره برداشت‌های متفاوتی از انقلاب می‌شود، وقتی در قانون اساسی عنوان شده که سپاه باید از انقلاب و دستاوردهای آن حفاظت کند، اینجاست که طیف ماموریت‌های سپاه گسترده شده و در این مسیر هیچ قید و محدودیتی برای ایفای نقش یا رسالت سپاه نمی‌توان قائل شد و اینجاست که هیچ‌گونه قید و محدودیتی برای این حفاظت قائل نمی‌شویم هرچند این کار ظرافت و حساسیت خاص خود را دارد. "
این مقام نظامی با اشاره به سخنان رهبر جمهوری اسلامی درباره سپاه گفت "آقا فرمود سپاه صرفاً نظامی نیست بلکه یک سازمان امنیتی، فرهنگی، عقیدتی، سیاسی و نظامی است یعنی همه جنبه‌های کارکردی از سازمان‌ سپاه مورد انتظار است تا بتواند آن نقش خود را که حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن است در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ‌امنیتی و اطلاعاتی ایفا کند. "
وی با بیان اینکه امروز دشمن تهدیدات خود را علیه انقلاب به یک عرصه خاص محدود نکرده، افزود: استکبار جهانی شبانه‌روز تلاش می‌کند تا با تهدیدات مختلف به انقلاب ضربه بزند و اینجاست که سپاه به صورت همه جانبه باید آمادگی داشته باشد تا در هر مقطع با هر نوع تهدید مقابله کند و این نگاه ما به مأموریت‌ و رسالت سپاه است و انتظار رهبری هم از سپاه همین است نه اینکه صرفاً به ایفای نقش‌های سخت یا فقط در عرصه‌های نظامی و امنیتی بپردازد."
هجمه دشمن علیه ولایت فقیه و سپاه به خاطر اثرگذاری آنها در جامعه است این عضو شورای عالی امنیت ملی در ادامه، شاخصه برجسته و نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی را "انقلاب اسلامی" دانست و اظهار داشت: تفاوت اصلی این نظام با دیگر نظام‌های حکومتی دنیا که حتی اسم خود را اسلامی گذاشتند این است که جمهوری اسلامی خود را ظرف انقلاب اسلامی می‌داند و از این‌رو استمرار حرکت انقلاب و محقق ساختن اهداف آن برای نظام یک اصل محسوب می‌شود و اصولا نظام جمهوری اسلامی بدون انقلاب اسلامی و استمرار آن معنا ندارد .

معتقد به انقلاب دائمی هستیمجعفری در عین حال افزود: از آنجا که این یک کار بسیار سخت و زمان‌بری است و در طول زمان، به تدریج محقق می‌شود، باید استمرار انقلاب اسلامی وجود داشته باشد تا ما بتوانیم آرام آرام به سمت استقرار یک جامعه دینی و پیاده‌سازی دستورات الهی در جامعه خود و سپس اثرگذاری در جامعه جهانی اسلامی حرکت کنیم.
وی درخصوص هجمه‌های سنگین علیه دو محور ولایت فقیه و سپاه از طرف دشمن، تصریح کرد: علت اینکه دشمن نوک تیز پیکان حملات خود را به سمت ولایت و سپاه نشانه گرفته، نقش موثر این دو در حفاظت از انقلاب اسلامی و محقق شدن اهداف آن است و هرچه این نقش موثرتر باشد، هجمه و حملات دشمن نیز سنگین‌تر خواهد بود.
بیشترین نگرانی امام از دشمنان داخلی نظام بود جعفری خاطرنشان کرد: مخالفت با انقلاب و اهداف آن تنها مربوط به دشمن خارجی نیست بلکه ما در حوزه داخلی نیز این دشمنان را داریم و اگر به وصیتنامه امام برگردیم می‌بینیم که‌ دغدغه و نگرانی اصلی وی از دشمنان خارجی مثل آمریکا و اسرائیل نیست بلکه همه نگرانی‌شان از دشمنان داخلی و از مخالفان انقلاب اسلامی در داخل بود.
وی از اعتراضات مردمی جنبش سبز بعنوان "فتنه 88" یاد کرده و مدعی شد "این فتنه را مخالفان داخلی انقلاب و راه امام درست کردند، در حالیکه شعار این افراد همان شعار انقلاب بود و خودشان را به امام و راه امام می‌چسباندند. البتههمه تلاش امام این بود که ولایت فقیه را در رأس نظام قرار دهد، اما خیلی واضح و روشن است که مخالفت اصلی فتنه 88 با همین موضوع ولایت فقیه بود و این را بخوبی در بی‌توجهی آنها به تصمیمات رهبری که باید فصل‌الخطاب باشد، می‌شد دید. "
فتنه 88 پایان خوبی داشتجعفری با بیان اینکه فتنه 88 پایان خوبی داشت، گفت: مردم در طول این 8 ماه مقابله و مبارزه، قدر ولایت فقیه را به خوبی شناختند و این را در 9 دی و 22 بهمن 88 ابراز کردند و از اینجا می‌توان گفت که هم عقبه‌های فتنه 88 و هم مخالفت‌های آنها با مسیر انقلاب به مردم خودمان و نیز مسلمانان دیگر کشورها که علاقمند به سرنوشت جمهوری اسلامی بودند به خوبی شناسانده شد.
کسی فکر نمی کرد با این شدت باشدوی در خصوص پیش‌بینی وقوع این فتنه نیز اظهار داشت: این حوادث به صورت کلی قابل پیش‌بینی بود و این شتاب اخیری که انقلاب اسلامی در طول این 5 سال اخیر در همه ابعاد گرفته بود و نیز روند جدید یا اصلاح مسیر انقلاب نسبت به انحرافات قبلی که وجود داشت و در کنار آن، توقع‌ها یا مخالفت‌هایی که در دوره‌های قبلی بود، طبیعی بود که این‌ها در یک نقطه به مخالفت‌هایی می‌رسند و این دو جریان در یک جایی با هم برخورد خواهند کرد که فتنه 88 حاصل این برخورد بود.
عضو شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: این روند و شتابی که انقلاب اسلامی از سال 82 و 83 به بعد گرفت و پس از آنکه دوره اصولگرایی با حمایت‌ها و مطالبات رهبری روی صحنه آمد و کار را شروع کرد، طبیعی بود که این فتنه بوجود بیاید ولی به این صورت و این شکلی که اتفاق افتاد و با این شدت، کسی پیش‌بینی نمی‌کرد.
سخنان بنده در سال گذشته تنها گوشه‌ای از سوابق و عملکرد سران فتنه بود جعفری با اشاره به سخنان خود در سال گذشته در مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت درباره "پشت پرده اقدامات سران فتنه" که بازتاب‌های فراوانی در سطح افکار عمومی داشت، تاکید کرد: "آن‌چه که ما در آن جلسه گفتیم تنها گوشه‌ای از اطلاعاتی بود که در رابطه با سران فتنه یا حامیان فتنه 88 وجود داشت. "
وی با بیان اینکه در این باره اطلاعات مهم دیگری نیز وجود داشت، ادعا کرد: "هدف ما روشن شدن مردم و محاکمه سران فتنه در افکار عمومی بود چراکه آنها تمام تلاش خود را برای تاثیر بر نظر و عقاید مردم گذاشته بودند و برخورد سخت قضایی با آنها برای طرفدارانشان که آنها را قبول داشتند، روشنگر نبود و نتیجه عکس می‌داد. "
ناگفته‌های زیادی از پشت پرده اقدامات سران فتنه وجود دارد فرمانده کل سپاه با بیان اینکه البته این اطلاعات از طرق دیگر نیز به مردم منتقل شده اما هنوز بخش‌هایی از آن گفته نشده است، افزود: خاصیت و مدل جنگ نرم همین است و الا اگر برخورد سخت قضایی شود، دیگر جنگ نرم نخواهد بود.
جعفری با فرافکنی ادعا کرد شاید در ابتدا بخشی از مردم که چارچوب‌های نظام را قبول دارند اما مخالف سیاست‌ها و بعضی روش‌ها هستند، از آنها حمایت کردند که البته این‌ها هم 10 تا 15درصد بیشتر نبودند، اما پس از اتفاقات سال 89 همین بخش نیز حمایت خود را قطع کردند و این در واقع نتیجه همان مقابله خوب و مناسب با پدیده تهدید نرم بود.
وی همچنین مدعی شد "در شهری مانند تهران با میلیونها نفر جمعیت، وجود 2 یا 3 هزار نفر افرادی که اساساً ضدیت ریشه‌ای و مبنایی با انقلاب دارند یا منافق و کمونیست هستند یا باقی مانده‌های آنها هستند یا سلطنت‌طلب‌اند و یا بهائی، چندان عجیب نیست و به صحنه آوردن این افراد در کنار عده‌ای اراذل و اوباش چندان سخت نیست اما مسئله مهم، عدم همراهی مردم با آنهاست. "
آزمون عملی و موفق سپاه‌های استانی در سال 88 وی در بخش دیگری از این گفتگو به موضوع تغییر و تحول ساختاری در سپاه و ایجاد سپاه‌های استانی اشاره کرد و گفت: در حقیقت هدف اصلی این کار اتصال بسیج به بدنه سپاه و استفاده از این ظرفیت عظیم بود.
فرمانده کل سپاه ادامه داد: پیش از این در سطح استان دو ساختار نیروی مقاومت و لشکرها و تیپ‌های نیروی زمینی وجود داشت ولی با این ادغام، شاهد تمرکز در مدیریت و فرماندهی از یک طرف و هم افزایی و هماهنگی بسیج در کمک به یگان‌های نیروی زمینی از طرف دیگر بودیم. جعفری این تحول را در رسیدن به انعطاف سازمانی در جهت انجام ماموریت‌ها بسیار موثر دانست و افزود: در فتنه 88 هرچند هنوز به دلیل شروع تازه این کار در آمادگی کامل نبودیم، ولی این ماموریت با موفقیت انجام شد و می‌توان گفت سپاه‌های استانی در میدان عملی آزموده شدند.
سپاه به شدت درگیر مقابله با تهدیدات سایبری است فرمانده کل سپاه همچنین به موضوع ورود به فضای سایبری و اینترنتی اشاره کرد و افزود: فضای اینترنت یک امکانی است که فناوری و علم امروز را در اختیار بشر قرار داده و می‌توان استفاده‌های خیلی مفیدی از آن کرد اما از اول هم معلوم بود که دشمن به دنبال سوء‌استفاده در جهت ایجاد عملیات روانی و اطلاع رسانی غلط از این ظرفیت است و در این مسیر دست به اقداماتی هم زده بودند.
اینترنت ابزار اصلی سازمان‌دهی اغتشاشات خیابانی در فتنه 88 بود جعفری با ادعای اینکه "فضای اینترنت ابزار اصلی سازماندهی، اطلاع‌رسانی و ‌هدایت استکبار برای اقدامات کف خیابانی در فتنه 88 بود"، گفت: این آمادگی‌ که سپاه در خود ایجاد کرد، زمینه‌ساز شناسایی و مقابله با این شبکه‌ها شد و توانست اینها را تا حد زیادی کنترل کند و امروز هم سپاه در این فضا، سخت درگیر اقدامات اطلاعاتی و شناسایی است، گفت: هرچند ضربه‌های زیادی به شبکه‌های اصلی دشمن وارد شده اما باز در حال بازسازی و ارتباط گیری هستند که البته تحت شناسایی و اشراف ما قرار دارند. البته جریانات دیگری نیز وجود دارند که در آینده و در زمان مناسب خود بیاد با آنها برخورد شود. "
اقدامات و توانمندی‌های دشمن فرامنطقه‌ای تحت اشراف کامل اطلاعاتی ماست فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از گفتگوی خود با فارس که به بررسی وضعیت و توان سپاه رزمی پرداخته شد، با اشاره به توانمندی‌های مهم در خصوص اشراف اطلاعاتی نسبت به دشمنان فرامنطقه‌ای گفت: شاید در ابتدای ورود این دشمنان به منطقه ما از لحاظ اطلاعاتی کمبودهایی داشتیم، اما امروز و با گذشت نزدیک به 8 سال از این حضور، اهداف، توانمندی‌ها، روش‌ها و تاکتیک‌های دشمن در رصد کامل ما قرار دارد.
زمان تهدید نظامی علیه جمهوری اسلامی گذشته است جعفری از توان موشکی سپاه به عنوان "یکی از مولفه‌های قدرت در منطقه " نام برد و گفت "در مورد توانمندی‌های موشکی یا حتی پدافند هوایی و دریایی که موضوعات مهمی محسوب می‌شوند، باید گفت برد موشک‌های سپاه پاسداران برای مقابله با دشمن بسیار بالاست ، هرچند ما توان افزایش برد موشک‌های خود را داریم اما نیازی به این موضوع احساس نمی‌کنیم. چراکه امروز دشمن فرامنطقه‌ای ما یعنی اسراییل در برد موشکی ما قرار دارد و نیروهای عمده آمریکایی هم اگر قرار باشد از تهدیدات اسراییل حمایت کنند، از آنها به ما نزدیک تر هستند و آنها نیز در برد کامل آتش ما قرار دارند.
دشمن در خلیج‌فارس به شدت آسیب‌پذیر استفرمانده کل سپاه افزود "امروز نه تنها توانایی کامل برای حفاظت از خلیج فارس و تنگه هرمز را داریم، بلکه با توجه به اینکه مقابله با تهدیدات دشمن در دوردست بر عهده سپاه نیز گذاشته شده، در حال افزایش و سرمایه‌گذاری بر روی این توانمندی‌ها هستیم تا بتوانیم همانطوری که دشمن می‌تواند در نقاط دورتر و خارج از خلیج‌فارس بایستد و با هواپیما و موشک‌های دور بردش به ما حمله کند، ما نیز بتوانیم خود را به دشمن رسانده و به او ضربه بزنیم.
جعفری در خصوص حضور ناوهای هواپیمابر نیروهای فرامنطقه‌ای در خلیج فارس نیز گفت: دشمن خیلی وقت است که به آسیب‌پذیر بودن حضور ناوهای جنگی‌اش در خلیج فارس پی برده و ظاهرا از راهبردهای نظامی و عملیاتی‌ آنها این است که اگر بخواهند علیه ما دست به اقدام نظامی بزنند، این‌ ناوها را از خلیج‌فارس خارج کرده و در نزدیکی دریای عمان و اقیانوس هند مستقر شوند و از آنجا علیه ما عملیات کنند، که به دنبال این هستیم که بتوانیم برد عملیاتی خود را افزایش داده و در آنجا هم به شناورهای دشمن دسترسی پیدا کنیم.
به پروژه های زیر صد میلیارد وارد نمی شویمفرمانده کل سپاه، در مورد دلیل حضور و دخالت سپاه در پروژه های سودآور و کلان اقتصادی مدعی شد "سودآوری هدف اصلی سپاه در موضوعات اقتصادی نیست" و "در شرایط تحریم نمی توان کار را به شرکت‌های تجاری خارجی یا داخلی سپرد که تنها به دنبال سود مادی هستند."
جعفری تاکید کرد ورود سپاه به پروژه‌های کوچک و متوسط و پروژه‌های زیر 100 میلیارد تومان ممنوع است.
گفتنی است قرارگاه موسوم به «خاتم الانبیاء»، طی سالهای اخیر بیشتر پروژه های سودآور و کلان کشور در حوزه های نفت، گاز، جاده سازی، صنایع و ... را از آن خود کرده است.

zamanphp - ایران - اصفهان
توهم ، توهم ، توهم ... همین1
جمعه 2 اردیبهشت 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
مرگ بر روسیه, مرگ بر انگلیس, مرگ بر چین, مرگ بر جمهوری اسـ... و سران ان.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
رهبری غلط فرمودند با عالیجناب سوسمار زاده.
شنبه 3 اردیبهشت 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
دشمنان راستین ایران سعودی و قطر و امارات و بحرین هستند. خبری در جایی میخواندم، این خونریزان بدنبال آماده سازی برای تازش دوباره به ایران هستند. ناوهایشان را خلیج پارس اورده و بر طبل جنگ میکوبند. یکی بدلیل ترس از سقوط دولتهای ننگینشان بدست مردم و با کمک غرب و کشاندن بحران به بیرون از مرزهاست. جنگ هشت ساله با ایران به جایی نرسید، اکنون میخواهند دوباره تلاش کنند. چنانچه جنگی دربگیرد، گذشته از ویرانی و آسیب رسیدن به کشور و مردم، حنبش آزادیخواهی مردمی که به تازگی سر برآورده، از میان خواهد رفت و در واقع مرگ جنبش مردم و ماندگاری رژیم است.
شنبه 3 اردیبهشت 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
فرمانده سپاه:اب حوض خالی میکنیم.بیل میزنیم.سبزی پاک میکنیم.
شنبه 3 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
کی حوصله خواندن همه اراجیفی را که عرعر میکنی را داره?! درکل سپاه ...خورد با رهبری مفنگی و چلاق شیره ای و جانی.
شنبه 3 اردیبهشت 1390

saeed.fn - بلژیک - ورنه
قربون دستت چاه توالت خونم گرفته یه نظارت بکن البته اقا باید اول نظارت کنه بعد شما
شنبه 3 اردیبهشت 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
نمونه کامل مغزی که از بس ششستشو دادن, جر خورده
شنبه 3 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
شما شکر میخورید با رهبر چلاقت
شنبه 3 اردیبهشت 1390

Shomali - ایران - لاهیجان
نوبت شماهم خواهدرسید!
شنبه 3 اردیبهشت 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
اخه راست میگوئید اقای فرمانده کل سپاه تابحال سپاه پس چه غلطی می. کرده ? خب بگو اقتصاد ایران هم درانحصار سپاه پاسداران است . . راستی بگو چی درانحصار سپاه پاسداران نیست . بقول هیلای کلینگتون . وزیر امورخارجه امریکا که گفت ایران دیکتاتور نظامی واقعا لقب پسندیده ای. است برای حکومت دیکتاتوری فعلی شما, اینطورنیست اقای یک شبه فرمانده.
شنبه 3 اردیبهشت 1390

dariush 777 - ایران - تهران
ممدئ نبودئ ببینئ شهر ویران گشته از خون یاران سپاه میلیاردر گشته ممد....به به
شنبه 3 اردیبهشت 1390

gol andam - سویس - زوریخ
چی شد باز جوشون زیاد شد??????? یا از ترس زنجیره سگاشون رو باز کردن ????
شنبه 3 اردیبهشت 1390

سمانه خانم - ایران - تهران
برای راحت کردن خیال کاربران ضد انقلاب در این سایت با اطمینان میگم من نه تنها با افتخار برای دفاع از فرامین مقام معظم رهبری جان خود را تقدیم میکنم بلکه نمیگذارم دشمنان وجود مبارکش راحت نفس بکشن
شنبه 3 اردیبهشت 1390

saitama - ژاپن - توکیو
ایران کافی نبود حالا میخواهند دنیا را به .....بکشند
شنبه 3 اردیبهشت 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
رهبر معتادان جهان سگ علی عظمی غلط کرد با تو پاچه خوار کاسه لیس! شما نوکران اعراب, مشتی انسان نمای جانی و متوهم و روانپریش هستید که وظیفه تان نابودی ایران است و بس. آمریکا و اسراییل در تیر رس موشکهای شما قرار دارند؟ اگر جرات دارید یکی از این موشکهای در پیتی مونتاژ چین را به یکی از پایگاههای آمریکا یا به سمت اسراییل شلیک کنید تا ببینید که هنور به هدف نرسیده در آسمان نابود خواهند شد و آنگاه لانه های سگی شما را با هزاران موشک کروز شخم خواهند زد تا دیگر عر و تیز زیادی نکنید. شماها فکر میکنید با دسته کورها طرفید و مثلا طرف مقابل از این عرعر های ممتد شما میترسد؟ سردار دو زاری بدبخت! دور تا دور شما را پایگاه نظامی ایجاد کرده اند! این همان آمریکایی بود که میگفتید هیچ غلطی نمیتواند بکند و در باتلاق عراق و افغانستان گیر کرده. چی شده حالا التماس میکنید که مخالف احداث پایگاه دائمی آمریکا در افغانستان هستید؟! صبر کنید تا بقیه داستان را ببینید! این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست!
شنبه 3 اردیبهشت 1390

payman_270 - ایران - سربندر
مردم زیر چکمه های سپاه پاسداران..
شنبه 3 اردیبهشت 1390

iranynab - ایران - تهران
دمتون گرم. ایوللل . کارتون درسته . انشاءاله در همه عرصه ها پیشرفت کنید.نوکر شماهم هستیم. در ضمن من نوکر ایرانی های واقعی این سایتم.با هموطنای عزیز هیچ حرفی ندارم. خاک پای شماهم هستم.روی سخنم با این خارجیهاست که اسم ایرانی رو یدک میکشن. ما ایرانی ها حرفمون یکیه خطمون فرق می کنه ولی هممون دلمون واسه ایران میسوزه. این خارجی ها دشمن هر دوی ما هستند.مارو دوست ندارن چون میخواهیم سربه تنشون نباشه شما رو میخوان که از طریق شما به قدرت برسن.
شنبه 3 اردیبهشت 1390

naslesookhteh - ایران - تهران
سمانه خانم - ایران - تهران به قول رضا مارمولک "شما ماستتو بخور!!"
شنبه 3 اردیبهشت 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
iranynab - ایران - تهران. (دمتون گرم. ایوللل . کارتون درسته . انشاءاله در همه عرصه ها پیشرفت کنید.نوکر شماهم هستیم!!!!) خجالت بکش دلقک بسیجی!! یک سایبری دیگه نوکر رژیم سر و کله اش پیدا شد! مگه کوری یا شماها رو اخته فکری کردن که اینقدر مزدورید و اراجیف بهم میبافید. کدام پیشرفت؟ همین امروز اعلام کردند هزینه ساخت یک نیروگاه جدید از هزینه ساخت نیروگاه از رده خارج بوشهر کمتر است! شما نوکران حلقه بگوش اعراب ضد ایرانی حاکم بر ایران اصلا ایرانی نیستید که در مورد ایران و ایرانی نظر میدهید. تو عرب زاده مامور اطلاعات سایبری رژیم برو یکی مثل خودت رو خر کن! ما امثال تو توی وب سایت زیاد داشتیم. هر کس که ذره ای شعور و وجدان داشته باشد و دلش برای ایران بسوزد 32 سال جنایات مستمر رژیم نکبت بار اسلامی را محکوم میکند. تو ایرانی نیستی! یک دلقک ماله کش و مزدور ارتش سایبری رژیم هستی.
شنبه 3 اردیبهشت 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
iranynab - ایران - تهران. واقعا ایول هم دارد! ایول به فرهنگ عقب ماندگی و سراسر نکبت اسلامی! ایول به پسرفتهایی که در این 30 سال دچار آن شده ایم! ایول به غارت و چپاول کشور بدست اراذل اسلامی! ایول به نابودی اقتصاد و تار و پود کشاورزی و صنعت! ایول به آمار بالای زندانیان و اعدامیان و دختران فراری و بیکاران! ایول به فقیر شدن و نابودی طبقه متوسط و پولدارتر شدن ثروتمندان و رانت خواران! ایول به رواج خرافات و موهومات! خاک بر سر همه مزدوران کاسه لیس سایبری که حتی ذره ای شعور ندارید که بفهمید چه کلاه گشادی بر سرتان گذاشته اند. از این شورش 57 فقط تو سر زدن و شهید دادن و زجر کشیدنش برای شما عقب ماندگان ذهنی حامی رژیم مانده؟ اگر اندازه دانه ارزنی مغز در جمجمه شستشو داده شده شماها بود بعد از 30 سال چپاول و جنایت به خودتان می آمدید. افسوس که مغز شماها را با آب و صابون اسلامی شستشو و جلا داده اند که ماست را سیاه و نکبت را طلا می بینید! لعنت بر شما مزدوران سایبری!
شنبه 3 اردیبهشت 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
سمانه خانم - ایران - تهران. آبجی کماندوی سایبری! توی وب هم میخواهی سر ببری؟! جان نوکری مثل تو که ارزش ندارد. جان تو را امام اول مخبطان جهان علی در نهج البلاغه خودش بی ارزش اعلام کرده. برو نهج البلاغه را باز کن و بخوان بی غیرت. علی امام اول جانیان در مورد زن میگوید: " زنان ناقض عقل و ناقص بخت و ناقص ایمان هستند" معنی این گفته اینست که اسلام پشیزی برای زن ارزش قائل نیست جز ارزش همخوابگی! این را هم علی گفته نه من. علی میگوید: " همه چیز زن بد است و از همه بدتر آنکه از همدمی (بخوانید همخوابگی) با او گریزی نیست". حالا برو خودت رو برای اسلام بکش! چه کسی به وجود بی مقدار تو مزدور شستشو مغزی شده اهمیت میدهد که خودت را انداختی وسط؟!!! اما به تو و این اخوی مزدورت iranynab - ایران - تهران و تمام مزدوران ضد ایرانی مژده میدهم که خیزش دموکراسی خواهی جوانان منطقه خاور میانه همه گیر شده و بزودی این موج عظیم طومار حکومتهای اسلامی و دیکتاتوریهای مذهبی را در خاورمیانه تا آفریقا در هم خواهد پیچید. شما عرب زادگان ضد ایرانی هم دنبال سوراخ موش باشید!
شنبه 3 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
سمنو خانم یهو اسمت را بگذار فاطی کماندو خیال همه را راحت کن لذتی که در صیغه هست .......فاطمه
شنبه 3 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
iranynab جنابِ آلو فعلأ شما در عرصۀ بر آوردنِ تمایلاتِ شهوانی سمانه پیشرفت کنید و حاجاتِ شبانه روزی ایشان را بر آورده بفرمائید که همچنان دستمال بدستِ رهبری پروستات گندیده نباشد تا اگر نوکری سعید تاجیک برایت کم است شغل شریفِ خانم کِشی مجتبی را بر گردن شکسته اتان بگیرید ! تو تازیزادۀ نابی نه ایرانی ناب !
شنبه 3 اردیبهشت 1390

h.k - دانمارک - اودا
مثل اینکه ,سند,ایران به اسم سیدعلی زده شده وسپاه وبسیج هم کارگرایشان هستند.وهرچه اربابشان گفت عمل میکنند.ادمهااحمق وبی اراده,خائن,رهبرتان,,,,,کرده باتوودیگرابلهان مثل تو.نمیدانیدکه تاریخ مصرفتان داره تمام میشود.,,,سمانه,,,توخجالت نمیکشی ازاینهادفاع میکنی?.
شنبه 3 اردیبهشت 1390

Royan - المان - المان
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس خیلی مرسی حرف دل منو زدی .
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

iranynab - ایران - تهران
جناب آمریکایی لوس آنجلسی من افتخار می کنم اگه بهم افتخار بدن جزء ارتش سایبری جهموری اسلامی باشم. از اینکه بنده را با این لقب خوندید به خودم افتخار می کنم. کاش ذره ای از کمالات وجود این عزیزان در وجود من بود. این آتیش گرفتنهای شما هم به خاطر اینه که میسوزید میایید اینجا خودتون رو خنک کنید ولی جالبه بیشتر آتیش میگیرید.
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

Kavkaz - ایران - تهران
این سمانه جون منظورش از کامنت گذاشتن شنیدن همین چیزهایه که بارش می کنید بخصوص وقتی که این حرفها از کمر به پایین باشه کلی حال میکنه و ارضا میشه.خواهش می کنم درکش کنید.
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
iranynab - ایران - تهران. ببین ...! اولا آمریکایی تو و اربابان مزدورت هستید که با این جمهوری سراسر نکبت و جنایت اسلامی 32 سال است دارید به آمریکا و اسراییل خدمت میکنید و اینها با استفاده از لولوی خامنه ای و عنترش توانسته اند میلیاردها دلار اسلحه بفروشند و جیبهایشان را پر از پول کنند و حضورشان را در منطقه محکم تر کنند. من ایرانی هستم و سالی دو بار هم به ایران میایم و دلم برای این همه فقر و فلاکت و نابسامانی و جنایت میسوزد. تو یاوه گوی نوکر عرب باید هم افتخار بکنی چون نان چرک و خون حکومت تنها از گلوی مزدوری مثل تو پایین میرود. در اینکه تو نوکر و مفعول هستی که شکی نداریم ...! حرف ما اینست که گورت را گم کن و تشریف ... ات را ببر در سایت شیعه آن لاین و بقیه سایتهای عرعر رژیم و آنجا هر چه قدر خواستی زر بزن و از رهبر معتاد مقعول مثل خودت حمایت کن. اینجا سایت انسانهای آزاده است نه شما نوکران الدنگ رژیم! بزودی هم خواهیم دید تا کجای شما خواهد سوخت! فعلا که آثار ترس در چهره اربابت نمایان شده و هر روز التماس میکند که بجان هم نیافتید ...!
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
zebelkhan- آمریکا- لوس آنجلس- من به نوبۀ خودم به وجود و بودن ِ شخص آگاه و دانائی چون شما در این سایت افتخار میکنم . امیدوارم که همواره پابرجا و تندرست باشید .
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +467شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +322پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +289یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +288رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +238سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +227‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +202کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +200نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +188پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +168«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد