احتمال اعدام دیکتاتور مصر


احتمال اعدام دیکتاتور مصر

   

وزیر دادگستری مصر ضمن تکذیب احتمال طولانی شدن محاکمه دیکتاتور سابق این کشور از اعدام وی در صورت اثبات جرایمی که ضد مصریها مرتکب شده، خبر داد.به نقل از پایگاه نهرین نت،"محمد عبدالعزیز الجندی" گفت : اگر ثابت شود که حسنی مبارک در کشتار مردم دست داشته است، اعدام وی بعید نیست.وی افزود: اینکه گفته می شود محاکمه مبارک به درازا می انجامد صحیح نیست، زیرا دادگاه به ادله توجه می کند، زیرا حداقل مجازات برای مبارک در برابر اتهامات وارده به مبارک، زندان با اعمال شاقه است.الجندی گفت : مصر هم اکنون به کشوری تبدیل شده است که ارزش قانون را می فهمد و قضات خیانتی به ملت نمی کنند.وی تصریح کرد: علت کندی تحقیقات از مسئولان سابق موضوع ثروتهای رئیس سابق و خانواده اش است. اموال غارت شده به کشور بازمی گردد و صرف امور خدماتی و توسعه اقتصادی خواهد شد. تحقیقات از مبارک و فرزند وی درباره نقش آنها در کشتار مردم و درآمد نامشروع و ثروت اندوزی و فساد در جریان است.شایان ذکر است که مبارک و خانواده اش در دوره زمامداری بر مصرعلاوه بر ایجاد فضای ظلم و خفقان و سرکوب، اموال مردم را به یغما بردند که انقلاب مردمی سبب سرنگونی آنها شد.
darkoob - ایران - تهران
جالبه که تا همین سه ماه پیش رییس جمهور بود و مورد حمایت شدید غرب. حالا شده دیکتاتور. این غربیا فکر کردن بقیه دنیا چیزی نمیبینند و نمی فهمند. عاقبت دیکتاتورهای جهان سومی که به غرب تکیه کنند همینه.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت اول :. کثیف ترین و قاتل ترین و جنایت کارترین و نژادپرست ترین افراد اروپائی و امریکائی که چه از جنگ جهانی اول و چه از جنگ جهانی دوم و ویتنام و کره و عراق و یوگسلاوی و برده گشی در افریقا و اندونزی و...شراکت داشته اند با دریافت مدال های گوناگون نائل شده اند و یا به مرگ طبیعی مرده اند و یا هنوز در ویلاهای شخصی خود با اتومبیل های گران قیمت و.....و با افتخار از زندن بودن لذت میبرند و با افتخار از جنایت کردنشان صحبت می کنند !!
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت دوم :. در فلسفه دار زدن و یا پا فشاری کردن غربی ها برای دار زدن هرچه فوری گماشتگان قبلی شان خاموش کردن هرگونه صدائیست که باعث لو رفتن حقایق مربوط به گماشته گران آینده است چه با عجله و شتاب حکومت های جدید با دستور غربی ها "نوکران جدید غربی ها"...صدام حسین در عراق و.. امیر عباس هویدا و صدها نفر دیگر درایران کشتند و کارتر چقدر کوشید که شاه هم به قتل برسد قبل از آنکه دهانش را باز کند و حقایقی را در مورد خمینی بر ملا کند !! مبارک هر چقدر هم بد حکومت ران کشوری بود که فرهنگ بشکه پر کنی و گدو داری و گدو خوری و نوازش گدو را دوست دارند و هنر دیگری ندارند که اگر ژاپنی هم جای او بود همان کاری را میکرد که مبارک کرد !
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
haghighatgo -برای اینست که این بابا زیاد میداند برای همین باید بمیرد. در کشورهای اروپایی برای خودشان دموکراسی هست و بجای اعدام جاسوسها و ارتشیهای گذشته آنها را دوباره به کار میگیرند و از تجربه شان بهره میبرند. در کشورهای عقب مانده و دیکتاتوری مانند شمال افریقا و خاورمیانه مسلمان، کشتن آدمها کاری نرمال بوده و چپ و راست انسانها را اعدام میکنند. این ادم هم بسیاری از مردم خودش را کشته و خود این روش را نهادینه کرده است که بر سر خودش خواهد امد. البته این سرنوشت گریبان بیشتر دیکتاتورهای منطقه از جمله اعراب و ایران را خواهد گرفت.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
مبارک مبارک اعدام باید گردد.مبارک با اسراییل دوست بود تا مردمش راحت باشند نه مثله ایران.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
بابا این مصریها چقدر زود به فضای سالهای 60 ایران که اعدامه مخالفین بود رسیدن ...حالا ما گفتیم این عربها دارن همان اشتباه مردم ایران را 32 سال پیش تکرار میکنند و تازه بجایی رسیدن که مردم ایران 32 سال پیش رسیدن ولی ظاهرا مثل اینکه کله اشون بد جور داغه تخته گاز دارن پیش میرن ..
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

baraneuk - انگلستان - لندن
انشالا روزی خامنه ای و دار و دسته ش باشه و احمدی نژاد هم این لطف شامل حالش بشه.خدا مردم ایران رو هم نجات بده
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

christina - قبرس - قبرس
اقای رضا شاه استرالیا من به شما خیلی وقت پیش ایمیل زدم جواب ندادید
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
مردکِ 82 ساله, مُرده و زندۀ او چه فرقی داره ! سرنوشتی است که در انتظار دیکتاتور اسلامیِ ایران (شیخ خامنه ای) ستمگر و خونخوار نشسته است .
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
*پسر شجاع* - ایران - تهران - تو فکر می کنی اگه دیکتاتور ایران به دست مردم اران بیافته به کمتر از اعدام رضایت میدن؟ نکنه تو یکی دوست داری آقا بفرستیم هاوایی تا آخر عمرش با ثروتی که از قطره قطره خون هموطنهامون جمع کرده بره خوش باشه؟
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

sh_v - ایران - تهران
مبارک چقدر شبیه فرعون های مصر ه/ خوب نگاهش کنبد
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
خط مستقیم عنننننقلاب ایران خون و خونخواهی..ارتباط با کثیفترین حکومت جهان حکومت ملا و اسلام..قطع رابطه با اسرائیل و و و....هگل///هر ملتی لایق حکومتیست که بر او حاکم است///اخوان المسلمین که 30 سال در پستوی تحریم بودند ازاد.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

سمانه خانم - ایران - تهران
اعدام کمترین مجارات این جنایتکاره.به امید اعدام دیکتاتورهای امریکا و انگلیس
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

arefam - فرانسه - پاربس
arashbehdin - امریکا - اتلانتا . مطمئن باش که ابر قدرت ها فقط میذارن که اونهائی که دیگه به دردشون نمیخورن اعدام بشن ولی یک عده دیگه رو ترشی میندازن تا در زمان مناسب برای بهره برداریهای خودشون دوباره روش کنن درست مثل خمینی. در ضمن زیاد فریب این انقلاب ها رو نخورین. حدود یک سال پیش یکی از مقامات بازنشسته امریکائی گفته بود که امریکا قراره در کشورهای اسلامی انقلاب به پا کنه و در همه این کشورها هم حکومت اسلامی رو روی کار میاره. در واقع جنگ غیر مستقیم امریکا و روسیه است. امریکا بعد از اینکه حکومتهای اسلامی سنی رو در این کشورها برقرار کرد قراره که اونها رو بجون حکومت های شیعه مثل ایران که دست نشونده روسیه است بندازه و به این صورت کلک جمهوری اسلامی ایران و یا در واقع روسیه رو بکنه. تا حالا هر چی که گفته بوده انجام شده و ناگهانی نمامی کشورهای اسلامی شلوغ شدن.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

Ezhaq - عراق - بغداد
امیدوارم اعدام نشه اگر اتفاق بیفته برای مردم مصر در دراز مدت گران تمام می شه. دیگر کوچک و بزرگ در امان نخواهند بود. نمونه آن کشور خودمان، می شه مثال زد. هر روز به کسی انگ می زدنند، تر و خشک باهم می سوزند. هنوز که هنوزه ادامه داره.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
آخر و عاقبت هر دیکتاتوری کمتر از این نیست..و آرزوی هر انسان ستمدیده ایست.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

daniall - فرانسه - نانت
حسنی مبارک نه جنایت کرد و نه دیکتاتور بود.فقط نوع حکومتش مقداری استبدادگر بود که این مشخصه ی تمام حکومتهایی از جنس جهان سوم هستش .حسنی مبارک دقیقا راه شاه رو رفت بدون کم و کاست.بی توجهی به خواسته های اقتصادی,حکومت تا حدودی تک حزبی و بی توجهی به خاصییت ذاتی مردم خاور میانه و مشخصا عرب زبان در مورد مذهب و دین کم به مصریها خدمت نکرد.در ضمن خانوم سمانه این از بزرگترین افتخارات مبارک هست که در یک شب تمام روابط رو با حکومت بیمار ایران قطع کرد .این بیچاره نه دم از خدا زد نه به خاطرش کسی رو کشت.زیاد هم به کولی بازیه حکومت ایران توجه نکن اینها دارن انتقام سالها تحقیر شدنشون توسط مبارک رو میگیرن.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

germinehpakravan - قبرص - لارناکا
این مصریهای احمق تب الاخوان المسلمین ووعده های آنها ووعده ووعیدهای البرادعی رشوه گیر گرفته آنها را.نمیدانند چه در انتظار آنها است.اعدام سهله چون راحت اینکارو میکنند.فرهنگ مصریها هم خیلی پائینه.اونها زیادی امام زاده دارند وبی نهایت خرافاتی هستند.تنها کشور روشنفکر ومدرن ودموکرات منطقه لبنان و اسرائیل اند.بقیه ابا جهل اند.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

vahid6 - قطر - دوحه
به امید اعدام دیکتاتورهای امریکا و انگلیس و اسراییل
جمعه 2 اردیبهشت 1390

yahosen - ایران - تبریز
به کوری دشمنان احمق انقلاب که تاب دیدن پیشرفتهای روز افزون انرا ندارند.نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه رهبری امام خامنه ای وپشتیبانی ملت اگاه ومومن در برابراستکبارومنافقین چون کوه ایستاده است
جمعه 2 اردیبهشت 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
من در گذشته با چند دانشجوی مصری که اسلامیست هم نبودند صحبت میکردم، از مبارک متنفر بودند و میگفتند بشدت سرکوبگر و دیکتاتور است و آزادی نیست! یکی دو تا الجزایری هم همین نظر را داشتند. حالا یک عده میایند بی خبر سنگ این بابا را به سینه میزنند که دیکتاتور نبوده. مردم خودشان این را نخواسته و اعتراض کرده اند.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن. برای من زندانی شدن و حذف جنایتکاران از حضور در جامعه کافی هست با اعدام حال نمی کنم ...چون باعث نفرت و خشونت میشه مطمن باش اگر خامنه ای اعدام بشود باز هم گروههای ترور اسلامی مثل فداییان اسلام ایجاد میشه که از خامنه ای 1 شهید مظلوم میسازه بعد بخاطر خونخواهی این شهید شروع به ترور مردم و مخالفان دینی می کنه...
جمعه 2 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
خانه به دوش - سوئد - استکهلم . من ستمدیده ی عنقلاب هستم و نفرت از ان ولی همزمان از اعدام هم متنفرم چون بازگشتی به دوران غار نشینی است و 100 در صد در هر جرمی روح قاتل در قانون حلول می کند اعدام یعنی اری به عقب ماندگی/. yahosen - ایران - تبریز ---حق داری این نام را بگذاری چون حسین تو از ایرانیان متنفر و رژیم تو و خودت هم..من از ایده ی مجاهدین بقول تو منافقین متنفرم چرا که در ورای عقیده ی سیاسی انها هم اسلام ننگین شریعتی قرار دارد ولی بلای هواداران ان به سر تو رژیم کثافتت و رهبران مجاهدین/نه هواداران اسیر توهم ان.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
yahosen - ایران - تبریز; پیشرفت?!?!!!!! در ادمکشی.اعتیاد.طلاق.دروغ.دزدی.تجاوز.رشوه.خرافات.فرار جوانان از خانه.گرانی.زندانی کردن و اعدام.شکنجه.دین گریزی. مرده پرستی.بیکاری.حقکشی.تهمت. شکنجه.توهین.ظلم جنایت و.......پیشرفت چشمگیری داشته.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
daniall فرانسه- کاملا درست گفتی. باهات موافقم
جمعه 2 اردیبهشت 1390

amindombo - ایران - خرم اباد
yahosen - ایران - تبریز .نوبت شما هم تو همین امسال میرسه.اندکئ صبرسحرنزدیک است
جمعه 2 اردیبهشت 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
سمانه خانم - ایران - تهران. به به (اه اه) سمانه خانوم. پیداتون شد. قم تشریف برده بودین برای تعطیلات? تا سمانه در میان اید, جمهوری اسـ... درنمی ماند.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
arashbehdin - امریکا - اتلانتا . هم میهن گرامی حال از همان دوستان مصری خود سوال کنید این چگونه روند ازادیست که در سرلوحه انقلابیون ضد مبارک-- ازادی حزب ممنوعه ی اخوان المسلمین و تجدید رابطه با کثیفترین رژیم جهان ج.اسلامی بعد ار 30 سال.
شنبه 3 اردیبهشت 1390

Kavkaz - ایران - تهران
سمانه خانم - ایران - تهران. و البته دیکتاتورهای ایران
شنبه 3 اردیبهشت 1390

Kavkaz - ایران - تهران
vahid6 - قطر - دوحه
شنبه 3 اردیبهشت 1390

yahosen - ایران - تبریز
قابل توجه کلیه مخالفین کورل.سوسول وطن فروش بی ایمان.ارزوی ازبین رفتن نظام جمهوری اسلامی که خود ملت به رهبری امام انرابوجود اورده اند وباخون هزاران شهید پایه های ان محکم شده رابه گور خواهید بردانشاءالله(کمی تند بود میبخشید)
شنبه 3 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
آتش بر گور خمینی ستمکار و هوادارانِ وطن فروش و گندیده مغزش !
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +467شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +322پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +289یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +288رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +238سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +227‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +202کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +200نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +188پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +168«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد