انتشار نامه حمایت آیت الله خامنه‌ای از مصلحی


انتشار نامه حمایت آیت الله خامنه‌ای از مصلحی


پایگاه خبری دفتر حفظ و نشر آثار رهبر ایران امروز چهارشنبه ۳۱ فروردین (۲۰ آوریل) متن و تصویر نامه او را به حیدر مصلحی منتشر کرده که در آن بر ادامه فعالیت آقای مصلحی به عنوان وزیر اطلاعات تأکید شده است.در این نامه که تاریخ سه شنبه ۳۰ فروردین را دارد، خطاب به آقای مصلحی آمده است: "از شما می خواهم بیش از پیش در انجام مأموریت های مهم داخلی و خارجی وزارت اطلاعات اهتمام به خرج داده... و با حمایت دولت خدمتگزار و همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی، اجازه ندهید کوچکترین فترت و سستی در انجام وظایف قانونی آن دستگاه مهم پیش آید".این در حالی است که با وجود گذشت سه روز از صدور دستور آیت الله خامنه ای، محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران بازگشت آقای مصلحی به وزارت اطلاعات را رسما تأیید نکرده است و هنوز خبر پذیرش "استعفای" او در وبسایت رسمی دفتر ریاست جمهوری دیده می شود.صبح امروز ۲۱۶ نماینده مجلس ایران با امضای بیانیه ای خطاب به آقای احمدی‌نژاد از او خواسته بودند که با "موضع گیری صریح در حمایت از وزیر اطلاعات به سوء استفاده دشمنان خاتمه دهد".به گزارش خبرگزاری فارس، در بیانیه نمایندگان که امروز در جلسه علنی مجلس خوانده شد، از دخالت آیت الله خامنه‌ای برای ابقای آقای مصلحی ابراز خشنودی شده و آمده است: "از نظر مجلس، حجت الاسلام مصلحی همچنان وزیر اطلاعات است".شب گذشته بعضی سایت های نزدیک به دولت ایران گزارش داده بودند که آقای احمدی نژاد، دیگر آقای مصلحی را وزیر نمی داند.روز یکشنبه و در پی انتشار خبر پذیرش استعفای آقای مصلحی توسط آقای احمدی نژاد در سایت رسمی دولت ایران، رسانه های این کشور نوشته بودند که آیت الله خامنه‌ای با کنار رفتن آقای مصلحی مخالفت کرده است.عده‌ای از محافظه کاران از آقای احمدی‌نژاد به خاطر هماهنگ نکردن تصمیم خود در تعویض وزیر اطلاعات با آیت الله خامنه‌ای انتقاد کرده‌اند.از جمله احمد توکلی، نماینده اصولگرای منتقد دولت در مجلس، با اشاره با لزوم کسب نظر رهبر جمهوری اسلامی در هنگام انتخاب یا تغییر وزرای امور خارجه، دفاع و اطلاعات گفته بود: "احمدی‌نژاد وظیفه داشت از قبل، نظر مثبت رهبر معظم انقلاب را داشته باشد اما این کار را نکرد."سایت الف وابسته به احمد توکلی نیز در خبری در مورد تحولات اخیر وزارت اطلاعات، نوشته بود که در گذشته هم رئیس جمهوری تصمیم داشته وزیر اطلاعات را برکنار کند اما با مخالفت آیت الله خامنه‌ای مواجه شده است.روز دوشنبه سایت رجانیوز، از جمله رسانه‌های هوادار آقای احمدی‌نژاد، استعفای وزیر اطلاعات را نتیجه "مقاومت او در مقابل برخی اعمال نظرهای جریان نفوذی در حوزه مسائل امنیتی کشور" دانسته و افزوده بود: "در آخرین مورد، پس از برکنار کردن یکی از معاونان این وزارتخانه، جریان مزبور بر شدت دخالت‌های خود افزود که موجب استعفای وزیر و موافقت رئیس‌جمهوری شد".پارلمان نیوز، ارگان فراکسیون اقلیت مجلس ایران نیز خبر داده بود که پافشاری آقای مصلحی بر عزل یکی از معاونان وزارت اطلاعات، که به نوشته این سایت مورد حمایت اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر آقای احمدی‌نژاد بوده، باعث برکناری وزیر شده است.آقای احمدی نژاد در سال ۱۳۸۸ هم در مقابل دستور آیت الله خامنه ای مبنی بر کنار گذاشتن آقای مشایی از سمت معاون اولی رئیس جمهوری مقاومت کرد تا اینکه آقای مشایی چند روز بعد خود از این سمت کناره گرفت.
aryoobarzan - ایران - تهران
ریس جمهور یعنی پششششم
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
این اوباش اهل مشهد یکی از شایسته ترین افراد استخدامی در گردان مستعمره گردانان انگلیس و فرانسه است و با یاری پول های نفتی در بیرون راندن روس ها از بلوک شرق اروپا و شلاق زدن و ترساندن اسرائیلی ها در بیرون راندن از زمین های مستعمره انگلیس "فلسطین"سهم بسزائی داشته است ! این اوباش با ایجاد قشون های مختلف سپاه پاسداران و بسیج و... تا آنجا که در توان دارد منافع غربی ها را درایران نمایندگی و حفظ خواهد کرد و مخالفان را خواهد کشت !!
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
مصلحی مصلحی خدا نگهدار تو.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

amir pishro - ایران - تهران
بسیجیه میره لوازم ورزشی میگه پرچمه ایران رو دارین . یارو میگه آره براش میاره . یکم فکر میکنه میگه ببخشید رنگ های دیگشم میتونم ببینم !؟.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

odin - بلژیک - انتورپن
89562389 - ایران - نجف آباد -چی شد از دستمال کاغذی، یعنی مموت چلغوز استفادتون تموم شد؟ خر از پل گذشت؟ همه مخالفین رو سرکوب کرد و حالا میخواین زیرابش رو بزنین؟ فکر کردین این بوزینه سیاسی مثل ادم حسابیها باین راحتی کنار بره؟ این پری بود که از بال عقاب کنده بودید. حالا بخورین که از خودتون،بر خودتونه.این طمع و حرص اخوند تموم شدنی نیست فکر کردین این بچه مداح که همه کلکها و حقه ها رو از خود اخوندها یاد گرفته الان که خودش رو ناجی«مبارکزاده» خامه انی میدونه بهمین اسونی دست از سرتون برمیداره؟ بقول اینگیلیسا :گودلاک.یه چیز دیگه هم اینگیلیس زبانها میگن: you are the end of me این کاریه که ا.ن براتون کرده.مبارکتون باشه.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

doshman e mollah - انگلستان - لندن
یا رب روا مدار که گدا معتبر شود ..گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود....
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
aryoobarzan - ایران - تهران - تو سیستم ولایت فقیه همه یعنی پشششششم و حرف فقط حرف آقای دجال. بقیه یا نوکر و سگ و غلام آقا هستن یا محارب
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

سمانه خانم - ایران - تهران
الان سر و صدای حسودان و دشمنان انقلاب از این حمایت در میاد.خوبه همیشه اقتدار نظام و مقام معظم رهبری باعث ناامیدی دشمنان نظام و اصحاب فتنه است
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

moolan_12 - ایران - شیراز
همش فیلمه شما جدی نگیرید در ضمن سمانه جان انشاالله خدا بهت عقل بده بعدشم نوکر عزیز تو سایت مخالف آقا چی کار میکنی؟
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
سمانه خانم - ایران - تهران. ببینم به چه چیز شما عقب ماندگان اسلامی باید حسادت کنیم؟ فرهنگ عقب ماندگی و سراسر نکبت اسلامی؟ پسرفتهایی که در این 30 سال دچار آن شده ایم؟ غارت و چپاول کشور بدست اراذل اسلامی؟ نابودی اقتصاد و تار و پود کشاورزی و صنعت؟ آمار بالای زندانیان و اعدامیان و دختران فراری و بیکاران؟ فقیر شدن و نابودی طبقه متوسط و پولدارتر شدن ثروتمندان و رانت خواران؟! رواج خرافات و موهومات؟ خاک بر سر همه مزدوران کاسه لیس سایبری که حتی ذره ای شعور ندارید که بفهمید چه کلاه گشادی بر سرتان گذاشته اند. از این شورش 57 فقط تو سر زدن و شهید دادن و زجر کشیدنش برای شما عقب ماندگان ذهنی حامی رژیم مانده؟ خجالت بکش آبجی! اگر اندازه دانه ارزنی مغز در جمجمه شستشو داده شده شماها بود بعد از 30 سال چپاول و جنایت به خودتان می آمدید. افسوس که مغز شماها را با آب و صابون اسلامی شستشو و جلا داده اند که ماست را سیاه و نکبت را طلا می بینید!
جمعه 2 اردیبهشت 1390

dariush 777 - ایران - تهران
سمانه جون میخوام بیام خواستگاریت اب توبه بریزم سرت زنم بشئ.حالا زنم میشئ?
جمعه 2 اردیبهشت 1390

EDIUS - ایران - مشهد
هرچه اقابگه همان است
جمعه 2 اردیبهشت 1390

germinehpakravan - قبرص - لارناکا
ای ساده دلان .اینها همه اش سناریو وبازیه.نمیدونم چرا نمیخواهیم سر عقل بیائیم وزودباوری را از خودمان دور کنیم.این به اون میگه تو ردش کن.من وساطت میکنم بعد کلکشو میکنی.این ها اینقدر دسیسه وجنایان کردند ودارند میکنند که میرتسند این مصلحی ها وامثال او افشاگری کنند.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

hesammh1 - ایران - تهران
این ناهماهنگی در اداره کشور باعث آشوب می شه عاقبت .نمی دانم چرا هر کس در این مملکت به خود اجاره می ده در حوزه دیگری دخالت کنه و هرکسی هر چی دوست داره بگه وهر کسی هم از نفوذش برای اعمال قدرت استفاده می کنه
جمعه 2 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
zebelkhan - آمریکا- دوستِ عزیز, ایشون (سمانه سوهان روح) از 9 سالگی پیرو فرمان رهبر دینش (محمد بچه باز) تا به الان در حال کِش و قوس دادنِ رانهایش میباشد و در حال حاضر نیز دستمال به دست در کنار بالین ِ رهبر کنونی اَش مدام در سُجده بسر میبرد که طلب و تمایلاتِ او را برطرف کرده تا لقمه نانی را بدست آورد. پس بنابر از چنین جانوری با مغز فسیل شده و زنگار زدۀ اسلامیش بیش از این نباید توقع داشت !
جمعه 2 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
odin - بلژیک - انتورپن . گرامی?? اینها مغز خود را با چیز دیگری تعویض کرده اند فکر کنم همین شخص نوشته بود چند سال در زندان شاه!!!!!!!!!!چند سال در زندان ج.اسلامی بوده در عجبم که ایشان کمونیست که نیستند از مجاهدینهم به عنوان منافق!!!!!!!نفرت کامل دارند پس در زمان شاه به چه جرمی و در زمان پدران ملایشان به چه گناهی زندانی بوده اند.....تقیه..چه معجزه ای میکند!!!!!!
شنبه 3 اردیبهشت 1390

iranban-شیراز - ایران - شیراز
feminism- به نظر من نام کاربریتان با شخصیتتان جور نیست. بیشتر زنانی که باور فمینیستی داشته اند را که از نزدیک دیده ام زنانی با ادب و روشنفکر و با وقار بوده اند. فکر کنم نام کاربری "خاله باجی" یا "خاله زنک" یا "ورپریده" برای شما مناسب تر است که اینچنین با وجود زن بودن دهان چاک و بی ادب هستی. از خدا خواهیم توفیق ادب/بی ادب محروم شد از لطف رب** بی ادب تنها نه خود را داشت بد/ بلکه آتش بر همه آفاق زد- متاسفم برای مدیران سایت که این یادداشت های رکیک را منتشر می کنند گر چه پایین صفحه این یادداشت ها را منع کرده است. ظاهرا این دوستان هم نگاه می کنند که پیکان حرف رکیک به چه سمتی باشد.
شنبه 3 اردیبهشت 1390

sh_v - ایران - تهران
dariush 777 / تو رو خدا بی خیااااااااال
شنبه 3 اردیبهشت 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
feminism - انگلستان - لندن. درود بر شما دوست خردمند. بقول آرتور سی کلارک که این جمله او را باید با آب طلا نوشت: (یکی از بزرگترین تراژدیهای بشری آنست که اخلاقیات توسط دین دزدیده شده است). همانطور که می بینید حاصل تولید مثل مذهبی و خدا باوری, انسانهایی تهی مغز و پوچ پندار و موهوم گرا هستند که همچون گوسفندانی بدنبال نفر اول راه میافتند و بع بع میکنند بی آنکه بدانند به کجا کشیده میشوند. انسانهای مذهبی از ترس موهوماتی مثل دوزخ و بهشت و الله و مجازات الهی و قیامت, هر مزخرفی را که مذهب یا شارلاتانهای مذهبی بگویند باور میکنند چرا که مخالفت با آنرا مستوجب گناه و عقوبت میدانند. همین باعث میشود که براحتی فریب بخورند و جنایتها انجام دهند. سراسر تاریخ نکبت بار اسلام پر است از این جنایات و سوء استفاده از ساده لوحی و بی خردی انسانهای مسخ شده و متعصبان مذهبی. شاد باشی دوست من و به امید آزادی ایران از اهریمن مذهب.
شنبه 3 اردیبهشت 1390

iranynab - ایران - تهران
هرکی بشه مهم اینه که حال این خارجی ها و این خرابکارارو بگیره . مخلص همه شون هستیم و دستشون رو می بوسیم دمتون گرممممممممممممممممممم .
شنبه 3 اردیبهشت 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
iranban-شیراز - ایران - شیراز. چقدر جالب است که شما خر مقدسان اسلامی که خودتان در بی چاک و دهنی و تربیت چاله میدانی سر آمد روزگار هستید از سخنان این کاربر محترم feminism که به خاطر اشاره به بچه بازی پیامبرتان و فرهنگ سراسر نکبت اسلامی عصبانیتان کرده دارید با فحش و فضیحت به ایشان درس ادب میدهید! واقعا شما مخبطان اسلامی در وقاحت و پررویی اسوه هستید! قرار نیست در این وب سایت هر چیزی که باب میل شما مخبطان اسلامی نبود سانسور شود در حالیکه خود تو مزدور رژیم بدترین القاظ را در مورد کاربر وب سایت feminism بکار برده ای. گویند ادب را از که آموختی گفت از بی ادبان! تمام فرهنگ اسلام توهین به زنان و بی ادبی و شهوت پرستی و رذالت است. برو خجالت بکش دلقک سایبری! لازم نیست تو عرب زاده اسلامی به دیگران درس ادب و اخلاق بدهی. این سمانه خانم از آن پاچه ور مالیده ها و آبجی کماندوهای ارتش سایبری است. تو هم اخوی سایبری ایشان هستی! نبرد ما با اسلام در تمام عرصه هاست. پس بچرخ تا برایت تمام تاریخ پر از ادب و نزاکت اسلامی را بچرخانم!
شنبه 3 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
iranban_ نخست نظر ِ شما نیز برای من چون بـ.. معدۀ باقالی فروشی است که در کنار میدان تجریش ِ (تهران) بساط دارد !! دوم اینکه در مملکتِ اسلامی فاشیستی ایران "فمینیسم" مترادف واژۀ "آزادی" میباشد که مفهوم و معنائی ندارد. سوم اینکه جنابِ آلو از خدایتان سخن نرانید که تهوع آور است. و در آخر برای خود متأسف باشید که قلادۀ اسلامیون را به گرده آویخته و از دین زن ستیزشان نگهبانی میکنید. ضمنأ اگر هم آزادی بیانِ این سایت در مخچۀ زنگار زدۀ اسلامیتان قابل هضم نمیباشد بهتر است شرّتان را کم کرده و دُمتان را روی کولِ بیل زده اِتان انداخته و رفع زحمت بفرمائید ! آخرین بارت هم باشه که برای من خطبه خوانی میکنی ! اُفتاد !؟
شنبه 3 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
zebelkhan - آمریکا - دوست عزیزم متشکرم از شما . دقیقأ همینطوره که شما گفتید این احمقها از بیان و گفتار حقایق گریزان هستند و فکر میکنند که دیگران هم به مانندِ خودشان مغز خورده و آگاهی در موردِِ دین زن ستیز و نکبت بارشان ندارند و یا نمیدانند که رسول خدای دروغینشان بچه باز و شهوت پرست بوده ! دوست من شما توجه کنید که همین ابلهی که درسِ ادب و اخلاق برای من ترتیب داده نوچۀ همان "سعید تاجیکِ" شیرین سخن است که فقط مانده بود شلوار دختر هاشمی را در حضور دیگران پائین بکِشد ! این عقب ماندۀ مذهبی از مزدورانی هستند که به عنوان سگهای نگهبان نظام از وجود کثیف و بی مصرفشان در سر هر چهار راهی استفاده میشود تا به دختران و زنان ایرانی امر به معروف و نهی از منکر را گوشزد کنند ! در پایان از شما متشکرم و به وجودِ آگاهان و آزاد اندیشانی چون شما افتخار میکنم . تا بعد دوست عزیز.
شنبه 3 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
feminism - انگلستان - لندن; دوست گرامی و بسیار اگاه,خسته نباشید.دمت گرم خوب حال این چندتا مزدور و بیشرف را گرفتی. این ها انقدر پررو و نفهمند که انتظار دارن سایتهای بی طرف و ازاد هم مثل سایتهای خودشون دروغ های1400ساله را به مردم قالب کننن و مردم هم دربست قبول کنن, ولی به قول معروف; اون ممه را لولو برد.
شنبه 3 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
feminism - انگلستان - لندن . zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس . دوستان گرامی باور کنید اکثر قریب به اتفاق اینها که با لباسهای مختلف از سبز گرفته تا راست از هوداران مارکسیسم اسلامی گرفته تا هر جامه ای وقتی در بنیان کامنتهایشان دفاع از اسلام حتی زیر پوشش ناسزا به رژیم را میبینید !!!همه از ارتش سایبری ملا هستند برای حفظ///////....پاشنه ی اشیل ملایان اسلام ناب محمدی/////
شنبه 3 اردیبهشت 1390

salvi - ایران - تهران
سمانه ... چه باحال گفت دوستمون که میخواد بیاد سرت آب توبه بریزه از این فرصت استفاده کن و سرعقل بیا سمااانه خاااااااااااانم
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

iranban-شیراز - ایران - شیراز
feminism**چیزی که برایم جالب است اینکه مغز شما در توهین به دیگران تنها از ناف به پایین را مد نظر قرار می دهد و انگار این بخش از بدن در ناخودآگاه شما به صورت غلیظ موج می زند. نمی دانم شغل شما چیست!!!!! همچنین آن بو. معده باقالی هم سخنان خودت باشد و سخن ما به هیچ. خوش به حال جمهوری اسلامی که گروهی از دشمنانش افراد ضعیف النفسی مثل تو و طرفدارانت هستند که برای ترویج افکارشان از احمقانه ترین روش ها استفاده می کنند. برو از rezashah 1919 یاد بگیر یادداشت گذاشتن را. **حافظا علم و ادب ورز که در مجلس شاه/ هر که را نیست ادب لایق صحبت نبود.
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
nader46- نادر جان ممنونم از شما عزیز. همونطوری که گفتی اینها بقدری ناکِس و بیکِس هستند که میخواهند اختیار کهکشان رو هم در دست بگیرند ولی باید بدونند که از پا آویزونشون خواهیم کرد. عزیزم امیدوارم که تعطیلاتِ خوبی داشته باشی . تا بعد دوست خوبم .
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
ARTEMIS-SW - آرتمیس جان اینها اگر پوست شتر هم به تن کنند و به این سایت بیایند ذات آلوده و ذهن چرکینشان آشکار خواهد شد و زمانی که از واقعیت رهبر دینیشان میگوئی شروع به جفتک پرانی میکنند و از همه بدتر بالای منبر آتش گرفته اشان رفته و خطبه خوانی را آغاز میکنند. در هر صورت از ساپورت و همفکریت متشکرم و بهترینها را برایت آرزومندم .
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
iranban- منهم میدونستم که آنچه که رهبر بچه باز دینت انجام داده برای امثال شما نیز جالب میباشد و صرفأ بهمین دلیل آن را مطرح کردم !! شغل من هر چه باشد مثل تو پاچه خواری تازیان و عربزاده هائی که ایران را اشغال کرده اند را نمیکنم و به هموطنانم که نیاز به مترجم دارند کمک میکنم ! تو تازیزاده را چه به مجلس شاه !
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
iranban-شیراز - ایران - شیراز. پاچه خوار رژیم! چرا نام حواجه شیراز را آلوده میکنی!؟ یک نگاه به کامنت خودت بنداز بعد به دیگران درس ادب بده و اشعار حافط را چاشنی بی ادبی خودت بکن! مزدوران نان به نرخ روز خوری مثل تو هستید که ایران 32 سال است در چنگ اهریمن اسلامی اسیر است. بقول استاد هومر آبرامیان در میان هیج ملتی در دنیا به اندازه ملت ایران آدمهای نان به نرخ روز خور و خائن و کاسه لیس و پاچه خوار دیکتاتورها و قدرتهای استعماری وجود نداشته. وجود امثال تو و این بسیجیان شستشو مغزی شده و نوکران اعراب که بویی از وطن و ایرانیت نبرده اند خود گواه این مدعا است. بلایی که اسلام بر سر ایران و ایرانی آورد در هیچ مقطعی از تاریخ و در هیچ جنگی سابقه نداشته است. اسلام به دنبال آدمهای تهی مغز و بی خرد و ساده و هالو و ضعیف النفس میگردد تا از آنها مزدور و شارلاتان و جانی و سرباز امام خیالی مهدی بسازد و تا ابد بر گرده آنها سوار شود. تو مزدور سایبری هم خوب سواری میدهی!
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس. پاینده باشی دوست عزیز و خردمند. رژیم منحوس اسلامی در حال ریزش از درون است و آخرین سنگرهای خود را در حال فرو ریختن می بیند. برای همین دست به دامن خرابکاران شده و ارتش مزدوران سایبری را براه انداخته تا به جنگ دریای اطلاعات یعنی اینترنت بروند شاید از این طریق بتوانند جلوی آگاهی رسانی به انسانها را بگیرند. همانطور که میدانید دین و بخصوص دین نکبت بار اسلام برای رشد نیاز به انسانهای هالو و بی خرد و نادان و جاهل دارد. نیاز به کسانی دارد که از ترس مرگ و عذاب دورخ و وعده بهشت آماده هر جنایتی علیه بشریت باشند. بنابر این تخریب اینترنت و سایتهای آزاد مثل سایت ایرانیان انگلستان را در دستور کار خود قرار داده اند. لطفا بیش از گذشته خضور داشته باشید که پیروزی ملت ایران نزدیک است و نشانه های آن بیش از پیش آشکار است.
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +467شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +322پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +289یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +288رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +238سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +227‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +202کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +200نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +188پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +168«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد