نمایندگان مجلس: احمدی‌نژاد از مصلحی حمایت کند


نامه نمایندگان مجلس: احمدی‌نژاد صریحا

از مصلحی حمایت کند


نماینده مجلس ایران با امضای بیانیه ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری از او خواستند با "موضع گیری صریح در حمایت از وزیر اطلاعات به سوء استفاده دشمنان خاتمه دهد".به گزارش خبرگزاری فارس، در بیانیه نمایندگان که امروز ۳۱ فروردین (۲۰ آوریل) در جلسه علنی مجلس خوانده شده، با ذکر اینکه تغییر وزیر اطلاعات "در وضعیت کنونی به صلاح نبود"، از دخالت آیت الله خامنه‌ای برای ابقای حیدر مصلحی وزیر اطلاعات ابراز خشنودی شده و آمده است: "از نظر مجلس، حجت الاسلام مصلحی همچنان وزیر اطلاعات است".این بیانیه در حالی منتشر می‌شود که در پی انتشار خبر استعفای حیدر مصلحی در سایت رسمی دولت ایران و مخالفت آیت الله خامنه‌ای با این استعفا، رسانه‌های ایران دلیل کناره گیری آقای مصلحی را اختلاف میان رئیس جمهوری و وزیر اطلاعات دانسته‌اند.به دنبال این استعفا، همچنین عده‌ای از محافظه کاران از آقای احمدی‌نژاد به خاطر هماهنگ نکردن تصمیم خود در تعویض وزیر اطلاعات با آیت الله خامنه‌ای انتقاد کرده‌اند.در همین ارتباط، پیش‌تر احمد توکلی نماینده محافظه کار منتقد دولت در مجلس، با اشاره با لزوم کسب نظر رهبر جمهوری اسلامی در هنگام انتخاب یا تغییر وزرای خارجه، دفاع و اطلاعات گفته بود: "احمدی‌نژاد وظیفه داشت از قبل، نظر مثبت رهبر معظم انقلاب را داشته باشد اما این کار را نکرد."سایت الف وابسته به احمد توکلی نیز در خبری در مورد تحولات اخیر وزارت اطلاعات، نوشته بود که در گذشته هم رئیس جمهوری تصمیم داشته وزیر اطلاعات را برکنار کند که با مخالفت آیت الله خامنه‌ای مواجه شده است.نقش مشایی در اختلافات وزرات اطلاعاتدر واکنشی جداگانه، روز دوشنبه سایت رجانیوز از جمله رسانه‌های هوادار محمود احمدی‌نژاد، استعفای وزیر اطلاعات را نتیجه "مقاومت او در مقابل برخی اعمال نظرهای جریان نفوذی در حوزه مسائل امنیتی کشور" دانسته و افزوده بود: "در آخرین مورد، پس از برکنار کردن یکی از معاونان این وزارتخانه، جریان مزبور بر شدت دخالت‌های خود افزود که موجب استعفای وزیر و موافقت رئیس‌جمهوری شد".پارلمان نیوز، ارگان فراکسیون اقلیت مجلس هشتم، پیشتر خبر داده بود که پافشاری آقای مصلحی بر عزل یکی از معاونان وزارت اطلاعات، که به نوشته این سایت مورد حمایت اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد بوده، عاملی بوده که در ‌‌‌‌نهایت منجر به عزل خود وزیر شده است.ساعاتی بعد از انتشار خبر فوق در پارلمان نیوز، خبرگزاری فارس گزارش کرد که حیدر مصلحی با حضور در محل کار خود در وزارت اطلاعات، در "مراسم تودیع و معارفه معاون هماهنگ کننده این وزارتخانه" که چند روز قبل وی را برکنار کرده بود، حضور یافته است.در خبری جداگانه در همین زمینه، روزنامه ایران ارگان مطبوعاتی دولت هم نوشت که "حسین عبداللهی" یکی از معاونان وزارت اطلاعات و رئیس ستاد این وزارتخانه از سمت خود کنار گذاشته شده است.روزنامه ایران، آقای عبداللهی را "از نیروهای باتجربه و دیرپای وزارت اطلاعات" و "یکی از طرفداران تفکر انقلابی و ارزشی رئیس‌جمهوری" دانست.این در حالی است که از سوی دیگر، سایت جوان آنلاین نزدیک به سپاه پاسداران، حسین عبداللهی را از چهره‌های نزدیک به رئیس دفتر اقای احمدی‌نژاد معرفی کرده است.این سایت همزمان، با هشدار در مورد قرار گرفتن وزارت اطلاعات در خدمت "اهداف جناحی و جریان سیاسی خاص"، نسبت به "بهره برداری سیاسی از اسناد و اطلاعات و تلاش برای خصوصی سازی آنان" هشدار داده و از مقاومت "مدیریت و بدنه نهادهای امنیتی" در مقابل این رویکرد خبر داده است.
gol andam - سویس - زوریخ
حالا هی مردم ازاری کنید بدبختای عقب افتاده
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
به نظره من رهبر را باید عوض کنیم ویه اد می مثله محمد خاتمی بشود رهبر. کشور واقعا پیشرفت میکنه.باهمه دنیا هم دوستیم.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

Artosh - ایران - تهران
89562389 - ایران - نجف آباد/ دوست عزیز مشکل در اصل ولایت فقیه هست نه شخص..! شما برو یه نگاهی به گذشتهء آقای خامنه ای بکن و ببین چه انسان خوبی بود(البته خوب به نظر خیلی ها وگرنه به نظر بنده یک آخوند خوب یک آخوند مرده است) و الان ببین چی شده؟!‌ بهترین و با اخلاقترین انسان . با این همه قدرت به فساد کشیده میشه.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
89562389 - ایران - نجف آباد- نظر شما در رابطۀ با قتل‌های زنجیره‌ای شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی مخالفِ نظام دیکتاتوری اسلامی و جسدهای مثله شده اشان در زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی چیست !؟ محمدجعفر پوینده ، محمد مختاری، پروانه اسکندری و داریوش فروهر (رهبر حزب ملت ایران) از قربانیان قتل‌های زنجیره‌ای بودند !!
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
feminism - انگلستان - لندن. دوست عزیز با ایستادگیه محمد خاتمی بود که فهمیدند باند سعید امامی مسئوله این جنایاته.اگه الان بودکه میگفتند کار منافقین بود.اگرم میفهمیدند کاره سعید امامیه میگفتند سعید امامی فردی مومن و باتقواست.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
89562389- شما با این پاسختان فقط خود را متقاعد کرده و نه من و هم اندیشانم را !! شما میفرمائید که سعید امامی به تنهائی این جنایت را طرح ریزی کرده و توسط باند مخصوصی به اجرا گذاشته !!؟ قربانعلی دری نجف‌آبادی وزیر اطلاعاتِ وقت, روحش هم خبر نداشت !؟ کدامیک از عاملین ِ این جنایت قصاص و یا به دار آویخته شدند !؟ حتمأ ترور سعید حجاریان بعد از افشاگری‌هایی دربارۀ قتل‌های زنجیره‌ای نیز از طرف اف بی آی، سازمان سیا و موساد انجام شد !؟ و زمانی که اکبر گنجی علناً علی فلاحیان را شاه‌کلید قتل‌های زنجیره‌ای نامید ,آیا رئیس جمهور وقت چگونه با این ادعا برخورد نمود !؟ عبادت بتقلید گمراهی است -- خنک رهروی را که آگاهی است . متشکرم
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
femenist. با درود،. سرکار خانوم فمنیست من هم با 89562389 موافقم.مفهوم دمکراسی زمان بسیار زیادی ممیخاهد تا در ایران جا بیفتد.زمان آقای خاتمی ایرانی‌ کم کم داشت آبروی از دست رفته خودشو تو دنیا بدست می‌آورد.آزادی مطبوعات کم کم جا می‌افتد و مردم هم هم زمان با آنها روش میکردند.به خاطر همین هم رژیم فورا احمدی نژاد را آورد.فرهنگ ۱۴۰۰ ساله با ۸ سال عوض نمیشه.شاد و مردم سالار باشیم.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
hamrah-sabz- درود, نخست شما اگر توانائی و آگاهی این را داشتید که به سؤالاتِ مطرح شده پاسخ بدهید من با شما همکلام خواهم شد از ایشون (..) که تا به حال پاسخی دریافت نشده است . در ضمن دمکراسی که شما از آن سخن میگوئید دمکراسی چینی بود نه حکومت مردم بر مردم ! متشکرم .
جمعه 2 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
اوباشیهای مجلسی از صالحی دارن بشدت میترسن و کاملا حق دارند که از ایشان دفاع می کنند و زیرا مصلحی از سیر تا پیاز این اراذل ها را میداند و بعلاوه اینکه خوب میداند که پول های میلیاردی انبارشده شان چه در داخل و چه در خارج در کجا پنهان هستند! مجلسی ها به احمدی نژاد میگن ..بوزینه این پته ماهمه مون رو میریزه رو آب..چیه باید بره ولی احمدی نژاد این شخص را مانند موسوی و کهروبی و خیلی ها دیگر بعنوان خطری برای حیات حکومت داریش در آینده میداند و میخواهد هرچه فوری ریشه اش را ببرد که هر روز نباید برای حق سکوت کردن ایشان باج بیشتری بپردازد و شاید هم مصلحی تمامی این رازها را برای به حکومت رسیدن خودش در آینده استفاده کند پس باید ایشان بروند !!.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

a.ahooraei - المان - کلن
89562389 - ایران - نجف آباد. عزیز جون اگه شاهنشاهی یا خلیفه گری میخواستیم چرا شاه رو بیرون کردیم. انگار یه عده خبری از دمکراسی ندارن و توی قرون 2 و 3 زندگی میکنند.
شنبه 3 اردیبهشت 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
من میگم این حکومت که عوض نمیشه.لااقل رهبر را عوض کنند.یه رهبری که انقدر دشمن دشمن نکنه.مردمش را فقط برای جنگ و جبهه نخواد.مشکلات این مملکت فقط با عوض شدن رهبر درست میشه.یه رهبری که که دلارها را نبره بده حسنو چاوزو ...
شنبه 3 اردیبهشت 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
femenist aziz. عزیز با درود.نمیدانام شما در چه مرحله سنی‌ تشریف دارید،آیا دوران انقلاب را شاهد بودید یا نه،با تاریخ ایران چقدر آشنایی دارید و چقدر با حکومتهای دیگر دنیا اشنأید.من زیاد در این سایت و یا سایت‌های دیگر کامنت نمیزارم فقط گاه گاه کامنت‌ها را می‌خوانم.شاید تمام کامنتهای ۸۹۵ را نخوانده باشم ولی‌ همواره معتقد به‌‌ پیشروی قدم به قدم بسوی دمکراسی می‌باشم و با شرایط موجود ایران و درک مردم از دمکراسی یا مردمسالاری با آقای خاتمی موافق بودم.در ضمن بانوی محترم توی این سایت نمی‌توان به صورت گسترده تبادل نظر کرد.چنانچه مایل بودید بفرمایید تا از طریق دیگری یا به همین صورت مختصر با نظرات یکدیگر آشنا شویم.شاد و آزاده باشیم.با سپاس از حسن توجه شما. آمریکا لوس آنجلس. .
شنبه 3 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
hamrah sabz - درود مجدد , عزیزم فقط همین را بگویم که به سن بلوغ رسیده ام !!! این مطلبی را که میگویم جنبۀ مزاح داره و امیدوارم که سوء تفاهمی پیش نیاد. ولی باید بگم که مثل آخوندها پاسخ دادی : اول بگو ببینم چند سالتَه !؟ خوب حالا همشیره اگر زحمتی نباشَه بَفرمائید که شما دیپلم گلدوزی دارید !؟ راستی همشیره حضرت عِلیه گواهی دیپلم و مدرکِ آشپزی دارید؟! خوب حالا در این مکانِ بی در و پیکر که نَمیشَود صحبت کرد شما تشریف بیارید در مکتب خانۀ بنده تا ببینیم که چطور میشود :) دوست خوب, من بسادگی ِ کلام گفتم آنچه که در زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی بر مردم گذشت متفاوت بود ولی معنی دمکراسی را نداشت در ضمن هنوز سؤالات من بی پاسخ مانده !!! شما نیز موفق باشید .
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
femenist. خانم فمنیست عزیز با درود مجدد.از شوخی‌ شما لذت بردم.من منظوری از اینکه اهانت بکنم نداشتم فقط می‌خواستم بدانم که با چه شخصی‌ هم صحبت هستم.من بطور کلی‌ با دین به اینصورت رایج در دنیا آنهم در قرنی که باید از خرد استفاده شود ،مخالفم چه اینکه بخوام از آخوند تعریف کنم.ولی‌ مطالعه و تجربه به من آموخته که از احساسات دوری کنم و آنچه به حقیقت در شرایط موجود نزدیکتر است بیاندیشم.هنوز معتقدم که تا رسیدن به دموکراسی در ایران فاصلهٔ زیادی داریم و دگرگونی مثل سال ۵۷ بار دیگر دیکتاتور دیگری پرورش خواهد داد چوم ما ملت هنوز آمادگی نداریم.شاد باشید.
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
hamrah-sabz- درود عزیز , بسیار خُرسندم که شما گفتۀ من را به شوخی گرفته و لذت هم برده اید . دوست خوبم من هرگز این برداشت را نکردم که شما توهین و یا اهانت کردید والاّ اگر اینطور بود که خون و خونریزی بر پا میشد : ) خوب حالا خدمت عزیزم عرض کنم که بنظر من ادیان برای به کنترل در آوردن شعور و دانائی مردم میباشد و حتی وجود خدایی را هم که میگویند در ابرها خانه دارد انکار میکنم. انسان بودن, انسانیت, تربیت و اخلاق نیک, مردمی بودن و مروت داشتن ربطی به دین و یکتا پرستی ندارد و این اعتقاد من است . خوب عزیز بیش از این وقتت را نمیگیرم و آرزوی بهترینها را برایت دارم .
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +462شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +315پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +286رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +285یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +237سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +226‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +199کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +186پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +165«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد